Facebook testuje tlačítko pro přímý nákup zboží ze zdi

Facebook testuje tlačítko pro přímý nákup zboží ze zdi

Facebook už v minulosti oznámil, že bude postupně přidávat další nové funkce pro obchodníky a marketéry, mezi kterými bude i speciální tlačítko pro přímou akci, například v podobě nákupu daného zboží nebo služby.

Klepněte pro větší obrázekNyní na oficiálním blogu oznámil testování tlačítka „Buy“ pro rychlý a přímý nákup přímo od prodejce. Pro uživatele to znamená snadnější a rychlejší cestu k nákupu věci, která se mu líbí z reklamy nebo příspěvku a marketéři jistě budou rádi za další možnost jak zlepšit konverzní poměr.

Jak je vidět na testovací ukázce přímo v mobilní aplikaci Facebooku, tlačítko je zatím poměrně nenápadné a má podobnou barvu jako pozadí. Má to ale malý háček.

Facebook chce nákup zpracovat sám bez toho, aniž by uživatel musel přejít na jinou stránku. Zároveň slibuje, že žádné informace o údajích z kreditních karet nebude poskytovat třetím osobám, z čehož vychází, že se Facebook bude kompletně starat i o vyřízení a zabezpečení platby.

Uživatel si bude moci zvolit, zda chce údaje o kreditní kartě uložit pro pozdější použití bez nutnosti opětovného zadávání. Facebook novou funkci testuje spolu s vybranými menšími a středními obchodníky, kdy se dočkáme oficiální dostupnosti ale neuvádí.

Diskuze (6) Další článek: Onedrive už nabízí 15 GB prostoru v cloudu zdarma

Témata článku: Facebook, Byznys, Sociální sítě, Nákup, Speciální tlačítko, Zboží, Tlačítko, Přímý nákup, Discovery, Háček, Nákup zboží

Určitě si přečtěte


Aktuální číslo časopisu Computer

Ochraňte svou techniku před zloději

Testy All-in-One PC a herních monitorů

Proč byste měli chtít HDR televizi

Svět leteckých simulátorů