Facebook testuje tlačítko pro přímý nákup zboží ze zdi

Facebook testuje tlačítko pro přímý nákup zboží ze zdi

Facebook už v minulosti oznámil, že bude postupně přidávat další nové funkce pro obchodníky a marketéry, mezi kterými bude i speciální tlačítko pro přímou akci, například v podobě nákupu daného zboží nebo služby.

Klepněte pro větší obrázekNyní na oficiálním blogu oznámil testování tlačítka „Buy“ pro rychlý a přímý nákup přímo od prodejce. Pro uživatele to znamená snadnější a rychlejší cestu k nákupu věci, která se mu líbí z reklamy nebo příspěvku a marketéři jistě budou rádi za další možnost jak zlepšit konverzní poměr.

Jak je vidět na testovací ukázce přímo v mobilní aplikaci Facebooku, tlačítko je zatím poměrně nenápadné a má podobnou barvu jako pozadí. Má to ale malý háček.

Facebook chce nákup zpracovat sám bez toho, aniž by uživatel musel přejít na jinou stránku. Zároveň slibuje, že žádné informace o údajích z kreditních karet nebude poskytovat třetím osobám, z čehož vychází, že se Facebook bude kompletně starat i o vyřízení a zabezpečení platby.

Uživatel si bude moci zvolit, zda chce údaje o kreditní kartě uložit pro pozdější použití bez nutnosti opětovného zadávání. Facebook novou funkci testuje spolu s vybranými menšími a středními obchodníky, kdy se dočkáme oficiální dostupnosti ale neuvádí.

Diskuze (6) Další článek: Onedrive už nabízí 15 GB prostoru v cloudu zdarma

Témata článku: Facebook, Byznys, Sociální sítě, Zboží, Speciální tlačítko, Nákup, Nákup zboží, Tlačítko, Discovery, Háček, Přímý nákup

Určitě si přečtěte


Aktuální číslo časopisu Computer

Jak rychlé je nabíjení bez drátů?

Test 11 sluchátek pro hráče

Aplikace, které vám zachrání dovolenou

Kompletní přehled datových tarifů