Facebook rozšiřuje záběr, začíná produktovat seriály

Facebook rozšiřuje záběr, začíná produktovat seriály | Foto: bykst, CC BY-SA 2.0

Facebook nechce zůstat jen u provozování sociální sítě, to už je ze všech jeho vedlejších aktivit jasné. Poměrně překvapivě ale může znít jeho plán vstoupit na trh televizních seriálu. Bussines Insider informuje, že Facebook má takových seriálů v produkci rovnou dvě desítky.

Nejznámější sociální síť světa plánuje dva typy seriálů. První typ bude velkorozpočtový, s velkou produkcí a delší stopáží – podobný obsahu HBO nebo Netflixu. Druhý typ půjde spíše směrem show na YouTube, tedy pěti až desetiminutové epizody s mnohem menším rozpočtem, které budou vycházet častěji.

Facebook zatím nic oficiálně nepotvrdil, nicméně ví se, že v čele těchto snah stojí spoluzakladatel CollegeHumor Ricky Van Veen. Také se ví, že tato videa budou zaměřená zejména na mladší diváky, kteří se z Facebooku přesouvají na služby jako je Snapchat, což se společnosti nelíbí.

Bussines Insider uvádí, že jeden z těchto seriálů má být o vztazích ve virtuální realitě. Pracuje na něm produkční společnost Conde Nest Entertainment a má obsahovat prvky reality show.

Facebook plánuje financovat své video snahy z reklam, kterých budou všechny epizody obsahovat několik. Díky tomuto způsobu může poskytovat nový obsah zadarmo. Na síti k tomu vznikne speciální kolonka „video“. Pokud půjde vše podle plánu, společnost svoji novou aktivitu oznámí letos v červnu.

Témata článku: Facebook, YouTube, Sociální sítě, Netflix, Virtuální realita, Hudba, filmy, seriály, Vana, Záběr, Nový obsah, První typ, Produkční společnost, Seriál, Typ, Reality Show, Nest, Rozpočet, Kontrolor, Druhý typ, Launch, Bussines, Velká produkce, Televize Nova, Nest E, Insider, Podobný obsah

Aktuální číslo časopisu Computer

Otestovali jsme 5 HDR 4K televizorů

Jak natáčet video zrcadlovkou

Vytvořte si chytrou domácnost

Radíme s koupí počítačového zdroje