Facebook potichu změnil podmínky, v úvodu stránek může být reklama

Facebook uvolnil pravidla pro provozovatele facebookových stránek. Ti nyní mohou v úvodním obrázku stránky umístit typické propagační informace, jako jsou informace o cenách, kontakty, marketingové výzvy nebo lákání ke kliknutí na „to se mi líbí“. Nikdo se o tom ale moc nedozví, změna proběhla potichu, nicméně upozornila na ni marketingová specialistka Mari Smith.

FBcover.png
Rozdíly v podmínkách, jak je zaznamenala Mari Smith

Doposud Facebook lpěl na tom, aby úvodní obrázky stránek nesloužili jako ryzí reklamní prostor. Samozřejmě zde může mít firma své logo, či výstavku svých produktů, nicméně podmínky Facebooku zakazovaly umístit do úvodního obrázku například informace o cenách, výzvy typu „To musíš mít“ nebo „Řekni o tom přátelům“, či přímé nabádání k lajkování. Z původních pěti zákazů týkajících se úvodního obrázku však zůstal jen jeden – text v obrázku nesmí zaujímat více než 20% plochy.

Ke změně došlo bez oznámení. Facebook zjevně upouští od kontroly stránek z tohoto hlediska, nicméně nemá zájem na tom, aby se uvolněná pravidla začala ve velkém využívat. K výzvám a konkrétním cenovým nabídkám mají sloužit klasické placené reklamní plochy.

Diskuze (20) Další článek: Nejzajímavější hračky pro špiony, které si můžete koupit

Témata článku: , , , , , , , , , , , ,