Na začátku roku 2015 představil Mark Zuckerberg projekt Facebook at Work pro vybudování pracovní komunikační sítě. Po dvouletém betatestování s vybranými firmami se produkt přejmenoval na Workplace a dostává se do ostrého provozu.
Workplace je platformou, v níž si každá společnost může vybudovat vlastní sociální síť. Jen místo přátel a kamarádů budou v liště s kontakty zobrazení kolegové. Vše další zůstává stejné jako v běžném Facebooku. Na zeď lze psát příspěvky, odesílat fotky, plánovat události, seskupovat uživatele do skupin a především využívat chat či videohovory.
Facebook Workplace je sociální sítí, kterou si samostatně budu samotná firma. Sloužit bude pro komunikaci, sdílení i plánování událostí. Stejně jako běžný Facebook
Pracovní Facebook bude kompletně oddělen od toho běžného soukromého. Pro jeho využívání na mobilních platformách je třeba stáhnout samostatnou aplikaci a na webu poběží Workplace v rámci vlastní domény, kterou bude Facebook hostovat. Nebude tedy možné ani jednoduše přepnout z pracovního na soukromý profil.
Při využívání platformy budou firmy platit podle počtu měsíčně aktivních uživatelů. Pokud se na Workplace připojí měsíčně méně než 1 000 uživatelů, za každého si bude Facebook účtovat 3 dolary. Pro větší společnosti s 1 001 až 10 000 uživateli bude měsíční cena za jednoho 2 dolary. Ty největší potom zaplatí dolar za uživatele.
Workplace bude také kompletně bez reklamy, která se nebude zobrazovat ani na webu, ani v mobilních aplikacích. Rovněž uživatelský obsah nebude Facebook využívat pro analýzu dat podobně jako v případě jeho běžné sítě.