Facebook | Sociální sítě

Facebook oficiálně spustil Workplace. Firmy zde mohou budovat svoje vnitrofiremní sociální sítě

Na začátku roku 2015 představil Mark Zuckerberg projekt Facebook at Work pro vybudování pracovní komunikační sítě. Po dvouletém betatestování s vybranými firmami se produkt přejmenoval na Workplace a dostává se do ostrého provozu.

Workplace je platformou, v níž si každá společnost může vybudovat vlastní sociální síť. Jen místo přátel a kamarádů budou v liště s kontakty zobrazení kolegové. Vše další zůstává stejné jako v běžném Facebooku. Na zeď lze psát příspěvky, odesílat fotky, plánovat události, seskupovat uživatele do skupin a především využívat chat či videohovory.

connect_better@2x.png
Facebook Workplace je sociální sítí, kterou si samostatně budu samotná firma. Sloužit bude pro komunikaci, sdílení i plánování událostí. Stejně jako běžný Facebook

Pracovní Facebook bude kompletně oddělen od toho běžného soukromého. Pro jeho využívání na mobilních platformách je třeba stáhnout samostatnou aplikaci a na webu poběží Workplace v rámci vlastní domény, kterou bude Facebook hostovat. Nebude tedy možné ani jednoduše přepnout z pracovního na soukromý profil.

Při využívání platformy budou firmy platit podle počtu měsíčně aktivních uživatelů. Pokud se na Workplace připojí měsíčně méně než 1 000 uživatelů, za každého si bude Facebook účtovat 3 dolary. Pro větší společnosti s 1 001 až 10 000 uživateli bude měsíční cena za jednoho 2 dolary. Ty největší potom zaplatí dolar za uživatele.

Workplace bude také kompletně bez reklamy, která se nebude zobrazovat ani na webu, ani v mobilních aplikacích. Rovněž uživatelský obsah nebude Facebook využívat pro analýzu dat podobně jako v případě jeho běžné sítě.

Diskuze (2) Další článek: Intel Stratix 10: supervýkonný FPGA čip poskytne až 10 TFLOPS a využívá i ARMu

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , ,