Facebook má nové funkce, neziskovkám lze přispět speciálním tlačítkem

Facebook má nové funkce, neziskovkám lze přispět speciálním tlačítkem

Facebook se rozhodl pro ulehčení kampaní neziskových organizací. Ty se musely spoléhat na vlastní weby, případně crowdfundingové servery. Nyní si však mohou o peníze říct přímo na jejich Facebooku.

Přístup se příliš neliší od webů jako je Indiegogo nebo Gofundme.com. Organizace si jménem svojí stránky založí kampaň s určitou cílovou částkou a uživatelé mají možnost přispět buď jednou z pevně daných částek (10-100 dolarů) nebo libovolnou sumou. Výhodou je samozřejmě větší dosah a také možnost přímého sdílení svým přátelům.

Klepněte pro větší obrázek
V české lokalizaci se nastavené částky pohybují v rozmezí 258-2589 Kč

Kromě toho, že neziskovky mohou vytvářet kampaně, zároveň Facebook přidá speciální tlačítko Donate přímo na jejich facebookovou stránku. Pokud na ni uživatel zavítá, hned bude vědět o probíhajícím výběru prostředků a zvýší se šance, že se zapojí. Jak taková kampaň vypadá, se můžete podívat na stránce Světového fondu na ochranu přírodu.

Diskuze (7) Další článek: Amazon chce konkurovat Apple TV, přidá televizní kanály

Témata článku: Facebook, Sociální sítě, Crowdfunding, Speciální tlačítko, Funkce, Donate, Speciál, Tlačítko

Určitě si přečtěte


Aktuální číslo časopisu Computer

Jak rychlé je nabíjení bez drátů?

Test 11 sluchátek pro hráče

Aplikace, které vám zachrání dovolenou

Kompletní přehled datových tarifů