Facebook bude šmírovat e-maily, některé věci nepošlete

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 33

Názory k článku

avatar
22. 11. 2010 21:22

--> František Novák
Facebook a Microsoft (Hotmail) není to jeden za 18 a druhý bez dvou za dvacet, navíc v podmínkách pro používání live bložínku jsou také pěkně vypečené pasáže --> Hrdlodus
jaké drogy bereš, když si myslíš že si dva pedofilové budou posílat odkazy na nějaké péčko přes FB (ještě se svým občanským jménem)?
BTW: myslíš si že somálští piráti používají FB? mi mají jen svou loďku, kalešnikov a hrst betelu xD

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
22. 11. 2010 20:29

Jak jsem to pochopil já, tak Facebook se jen brání zneužívání spammery, piráty, pedofily apod.
O tom jak funguje ona služba a jestli je špatná, si povíme až bude nasazena.
Jen proto, že je to Facebook, který nemáte rádi z povětšinou(!) iracionálních důvodů, to neznamená, že bude blokovat odkazy na legální obsah na torrentu nebo vulgární slovíčka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 11. 2010 20:21

Já bych v tom neviděl problém. Myslím, že tohle bude vadit opravdu minimu lidí...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 11. 2010 18:18

a to nás chrání před East Asií, nebo Oceánií?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 11. 2010 16:30

Ještě, že jsem už svůj facebook account zrušil - nenacházím v tom narozdíl od twitteru vůbec smysl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 11. 2010 16:08

Zlatý GMAIL :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 11. 2010 15:11

teď je jedno , že fuckbook je kravina na nic, notabene když lidi neví, jak si nastavit soukromí...,
ale v čem je problém obsah dát třeba do ZIp-AES256?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 11. 2010 13:47

na jedné straně dnes máme zaspamované schránky, na straně druhé se dá posílat cokoliv ... myslím, že jako schránka, kde jsou zprávy skutečně jen od přátel je to dobrá možnost, ale nevidím zde pak důvod pro inovace, to je už na fb nyní ... a pokud bude fb blokovat podobné zprávy tak nikdy nenahradí email, o což se domnávám mu jde především ... takže slepá ulička

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 11. 2010 13:15

Myslím, že Facebook ví co dělá. Jestli je to převratný krok v před nebo ne ukáže až čas, ale tipl bych si, že si to FB velmi dobře zvážil a podobnou cestou půjdou i další poskytovatelé e-mailu.Osobně pokládám jeho služby za velmi užitečné, pro ty, kteří jsou otevření novým způsobům komunikace. A ochrana uživatelů před nelegálními aktivitami a spamem k tomu patří.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
22. 11. 2010 12:50

bit.ly ti taky nepomůže

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 11. 2010 11:54

tak použijem bit.ly a mám piči

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 11. 2010 11:47

Tak tohle uz prehaneji, chapu, ze treba spam filtrovat chteji, ale tahle cenzura je uz k smichu.Jsou to fasisti, rikaji, ktery obrazek je vhodny a ktery ne, podsouvaji mi svoji predstavu o sexualite a co je a neni porno a jeste mi rikaji, ze porno je jako ze spatne a ce nadro je urazlive a pipinka spatna ... a curajici zena nekusna ... a kdo vi co jeste ... pritom tam maji klerofasisticke muslimske skupiny ....Kurna kdyz budu mit rad hot-wax a jine veci tak nikdo nema pravo mi to zakazovat, blokovat etc, muzou se tak leda vyjadrit a ja jim muzu na jich nazor curat z vysky ... uz by si meli na FB ujasnit, co je to ta svoboda a ze nikoho nenutim zdilet me nazory a to same chci od ostatnich ... prijdou nekomu moje fotky, nebo fotky mich pratel urazlive OK ... tak na ne necumte ... nuti vas nekdo na ne cumet ... nenuti!FB admini jsou rekrutanti zlodeju cizich napadu, i samotny FB byl v podstate ukradnut ... a bigotnost jejich mangmentu a adminu nechapu, hlavne jejich vnucovani co je a neni spravne ... demokracie je ovsem o jinych vecech, zda o je ci neni nezakonne, pokud ne, je to porusovani prava na svobodne vyjadreni sveho nazoru a sveho umeleckeho projevu .... stejne jako pouzivani sprostych slov!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
22. 11. 2010 11:32

Pani z vedenia tohto webu, chcem vas poziadat o navrat k starym diskusiam. Myslim, ze toto nema pozitivny dopad na vasich citatelov. Pri diskusiach som sa niekedy dozvedel plno novych veci, teraz nevidim uplny zmysel toho, pridat sem nazor a nic viac. Neodradzajte nas, pravidelnych navstevnikov, od vasho webu. Dakujem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 11. 2010 10:56

Nechapu, co se tu nekteri "radoby geekove" rozciluji. Proste at to nepouzivaji. Ackoliv facebook neni dokonaly, tak jen diky facebooku se mi povedlo najit celkem vyznamne mnozstvi lidi, se kterymi jsme se z ruznych duvodu nevideli deset, dvacet let - napr. spoluzaky ze zakladky, ze ktere jsem kdysi odesel a o kterych jsem od te doby az do minuleho roku neslysel. Je to prijemny pocit. Jasne, clovek nesmi u fb sedet 24 hodin denne a nahrazovat si s tim setkavani s lidmi, ale jako system na svolavani hospod a vymenu fotek z dovolenych je to idealni nastroj. Paradoxne od doby, co ja (a kvanta dalsich) pouzivaji FB, se vidame po hospodach mnohem casteji, nez tomu bylo do te doby.A ze facebook prodava a shromazduje data? Tak at - pokud to povede k tomu, ze se mi bude na FB zobrazovat personalizovana reklama tykajici se oboru, ktere me zajimaji, tak jim rad nejaka osobni data jeste pridam.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 11. 2010 10:14

Člověk si může své soukromí na facebooku nastavit jak chce, ostatní lidé spoustu věcí neuvidí. Nicméně nastavaní soukromí je na dvě věci, když všechna data - i ta, která třeba nezobrazuje svým přátelům, facebook prodává a odesílá zadavatelům reklamy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 11. 2010 09:55

Nechápu, co máte proti Facebooku. Osobně Facebook používám jen pro občasnou komunikaci, a to ještě s lidmi, kteří bydlí trochu z ruky, ale které znám.
Nastavení soukromí mám tak, aby si můj profil mohl prohlídnout se vším všudy jen ten, kdo je v mém seznamu přátel. Stejně tam skoro nic nepíšu na zeď - jen zajimavé odkazy. Jinak používám chat, nebo si čtu příspěvky ostatních a sdílíám své fotky (přírody, památek apod. - bez jakýchkoliv osob na nich). Přátel tam mám maximálně 40 a všechny znám osobně. Nepíšu nic osobního, ani tam nemám osobní fotky.
Co tím odstavcem chci říct? Facebook není tak špatný a rozhodně nemůže za inteligenci 98% uživatelů, kteří ho používají a jsou na něm závislí a podceňují všechna pravidla bezpečného internetu (nedbají na své soukromí). Faceboo jednoduše nezavinil, že se většina jeho uživatelů chová jako ovce.
K filtrování facebook e-mailu - a divíte se? Zvolil jen jiný typ ochrany uživatelů před spamem + bojuje proti nelegálnímu obsahu. Není to ideální, ale pochopitelné ano. Navíc do používání facebook e-mailu vás nikdo nenutí - jsou tu lepší a stálejší služby.EDIT: Facebook by se měl místo e-mailu zabývat lepšími možnostmi nastavení soukromí a hlavně udělat nějakou osvětovou akci uživatelů

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 11. 2010 09:26

mě by zajimalo, jestli bude FB cenzurovat i zpravy a statusy ve kterych bude například sprosté slovo 5uck nebo podobné ? (jestli ano, tak tipuju že jenom anglické, nebo už i české ?)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
22. 11. 2010 09:23

Omlouvam se za "OT",za sentiment,ale k pointe dojdu.O vikendu jsem pripravoval chlebicky na hospode sveho bratra a z provozovny jsem zaslechl tupou,opakuji tupou konverzaci na tema FB. Zarval jsem,at uz to heslo neopakujou,alespon do ty doby,nez budu pritomen.
Po pul hodine jsem dostal otazku,proc ta alergie.Mimochodem od 16ti lete mlade slecny o ktere si nemyslim,ze by pretekala blbosti.Cetl jsem tu vystizny prispevek o mantre modrych ovci (BOD) a vedel jsem,ze zde se proti ni nepostavim.
Rekl jsem prvni,co me napadlo,protoze uz me unavujou i konverzace na ono tema.Rekl jsem ji,ze od jejich generace moc necekam,ale prijde mi prinejmensim sprosty vzit desetileti vyvoje pocitacu a internetu a celou tu historii zazdit na tak falesnej strance.Nemel jsem naladu se o tom bavit.ale necekal jsem,ze to bude mit dohru.Muj vykrik ale ovoce prinesl,ponevadz jsem ono souslovi jiz nezaslechl.
Po dalsi pulhodine se prede mne vytezoslavne postavila a povida:ZEJTRA TO SMAZU.Bylo videt,ze se ji ulevilo.
Povidam ji:Za prve mi neslo o to,aby jste sli hromadne mazat svy ucty-stavte se treba na hlavu.Ale aspon tady v hospode se bavte o cemkoli jinym a ne o takovych kokotinach-to co jsem slysel si muzete rano napsat na zed.Nu a za druhe nic nemaz,ale PRIJD SI NA TO SAMA.Dnes koukam,ze tomu jde FB krasne naproti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 11. 2010 09:06

Bohuzel souhlasim s Lukra, ze drtive vetsiny uzivatelu se to vubec nedotkne, resp. to vubec nepostrehnou a tudiz se nic nestane.Na druhou stranu FB neni jedinej, kdo filtruje obsah odesilanych 'zprav'. Nevim jak dnes, ale minimalne byla doba, co se do diskuze na zive nedalo napsat slovo 'Ad*block' (bez hvezdicky) - proste se prispevek nezobrazil! Nevim ktere pravidlo diskuzi toto slovo porusuje, ale evidentne se nehodi ho vubec vyslovovat...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 11. 2010 08:43

"Facebook bude šmírovat e-maily..." on někdy něco nešmíroval? Na internetu jsou dva druhy lidí: jedni jsou na facebooku a druzí četli podmínky používání.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 11. 2010 08:34

Pokud budu extra toužit si s někým vyměnovat linky na torrent přes facebook - nevím proč bych to dělal tak použiju toto http://www.bauer-power.net/2010/08/hide-your-torrent... ...
jenom tak z legrace jsme si to s par lidma zkoušeli.To by už musel někdo moc chtit aby zjistil co to je.
Celkem mně není jasný v připadě facebooku ta avarze u některých přispěvatelů,Vás někdo nutí dat tam něco jineho než email který použivam pro ruzný sragory a nick?Nemůžete použit nadstavbu typu better facebook a private si hlidat?vas někdo nutí si tam dat osly do kontaktů?ne - takže ty ovce jste Vy.Facebook umožnuje šmirovat jenom ty kteří se nechají.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
22. 11. 2010 08:33

Rozhořčení geekové tu hýkají jako na lesy :) Osobně si myslím, že 99% lidí posílá přes FB zprávy charakteru: "Máňo, jdeš s námi zítra nakupovat?" Že se nemůže poslat určitý typ zpráv, tak to zaznamená mizivé procento uživatelů. A ještě mizivější procento se na základě tohoto rozhodně FB nepoužívat či přejít na jinou e-mailovou službu.
Přístup od FB je to sice poměrně restriktivní, ale myslím, že vedení FB je si dobře vědomo, kolik takových zpráv chodí a kdyby existovalo reálné riziko odlivu uživatelů, protože každému druhému by to zablokovalo zprávu, tak by k tomuto kroku nepřistoupilo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 11. 2010 08:28

No a co jiného jste od ksichtovníku čekali, beztak ho máte používat jen na "nalezení ztracených přátel z dětství, vojny apod.", jak zní oblíbená mantra facebookových ovcí ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 11. 2010 08:24

Sorry za OT: Ten experiment s názory měl trvat týden od soboty, ne? Plánuje se zpět normální diskuse nebo mám další týden (dva, furt) chodit jinam?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
22. 11. 2010 08:21

já myslím, že češi si vždycky najdou cestu :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 11. 2010 08:09

Tak s podobnym komunistickym pristupem to FB daleko nedotahne, ale to uz je asi vsem jasne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 11. 2010 06:59

vůbec přece nejde o to, jestli jde nebo nejde poslat torrent se svobodným softwarem a magnetlink fungovat bude.. Jde hlavně o to, že Facebook se rozhodnul omezoval svoje uživatele. Už vůbec jen ten pocit že máš 500 milionů lidí ti asi dává tak trochu božský pocit, nebo co..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 11. 2010 05:11

Hmm.
Takže třeba odkaz na torrent soubor odkazující na svobodný software či svobodné filmy by mi nefungoval? Teda pokud bych se z nějakého důvodu zbláznil a začal používat facebook ..
A magnetlinky a hashe pro jiné P2P sítě fungují a nebo se musí odkazovat na odkaz a obejít tak pseudo bezpečnostní opatření zabraňující používání otevřených standardů? Nebo to blokuje (či je korektnější psát filtruje?) jen určité domény, které se dostanou na černou listinu (thepiratebay.org)?TO: adddblock (22. 11. 2010 12:32)"Facebook umožnuje šmirovat jenom ty kteří se nechají."
To není pravda, přestože FB nepoužívám tak někdo může dávat informace o mě na FB bez mého vědomí a souhlasu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
22. 11. 2010 04:28

Nevidím důvod, proč používat email na fuckbooku, když existuje mnoho kvalitních a zavedených emailů. Já třeba rozhodně neopustím Hotmail jen proto, že fuckbook zavede vlastní email (navíc filtrující odchozí poštu).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 11. 2010 02:36

Nazor jsem upravil pac jsem moc ozralej kazdopadne na facebook kaslu a je mi fuk at si delaj co si delaj at si filtrujou postu jak zasr* cina nastesti tady muzu rict at se de fakebook vys* a ze koncim! A tecka! Radsi budu u jabberu a superfora! A ne jak uchyl davat 500statusu 500 lidem ktery neznam a celej internet bude vedet ze jsem prave se vysr*
Dale prosim admini tohoto fora za schovivavost pac jsem opilej a na facebook reaguju jako prase na bukvice
jo a prispevek od pisalka dokola tak presne muj nazor absolutni souhlas lepe si to napsat nemohl! A vubec celej facebook je zrcadlo toho prizdis* Zuckerberga! Jak vyje* s ostatnimi co face vymysleli a ted bude vyje* s lidma zalezi na nas jestly se nechame vyje*

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 11. 2010 01:05

RE: "Gmail, Hotmail či Seznam e-mail vám ale nebude bránit cokoli odeslat."Před nějakou dobou se mi z webového prostředí gmailu nepodařilo v příloze odeslat aplikaci (*.exe) a nebyl to virus.edit: proč tolik mínusů? Gmail mi odmítnul poslat mail i když jsem tu přílohu (jakoukoli aplikaci) zabalil do zipu, jediné řešení bylo archiv zašifrovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 11. 2010 00:38

K Facebooku mám nedůvěru od té doby co jsem zjistil jak třeba bez skrupulí začne tahat cizí adresy z mailů a jiné útoky na osobní data atd aniž by na to lidi upozornil...upozorní ale dost nenápadně....
No a pokud mi bude předepisovat co mám posílat, tak to je fakt Big Brother.
Představte si, že vám na České poště nevezmou dopis proto , že ho prosvítí a zjistí, že je v něm nahotinka...to jsem zvědav, kam to Facebook dotáhne... k lidem kterým je jedno že jsou omezováni a a že se o nich všechno ví a nebo k lidem který ho časem pošlou někam?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 11. 2010 00:10

Hmm, to mě jenom utvrzuje v tom, že Facebook sice lidi spojuje, ale zároveň je opravdu omezuje. Tohle beru jako tvrdé omezování, zvykl jsem si na to, že mi nikdo nekecá do toho, co odesílám a přijímám. Jiná věc je, že to čte, tomu se sice bránit také dá, ale nechce se mi, přijmul jsem to.
Naštěstí existují alternativy. Proto kromě blokování Facebooku začnu bojkotovat i e-maily z domény facebook.com.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor