Facebook bude mít celoobrazovkové reklamy. Uživatelé v nich stráví mnohem více času

Facebook bude mít celoobrazovkové reklamy. Uživatelé v nich stráví mnohem více času

Do mobilních aplikací Facebooku přibyde tento rok nový typ reklam – jsou nazývány jako Canvas a vypadají podobně jako Stories na Snapchatu. Tvoří je tedy vertikální grafika přes celý displej, která může obsahovat videa, interaktivní prvky či libovolný text – prakticky se tedy jedná o běžnou mikrostránku.

Na Facebookové zdi přitom budou vypadat jako aktuální reklamy – Canvas se otevře až po kliknutí. Uživatel bude moci reklamu kdykoliv zavřít a vrátit se mezi nové příspěvky. Testy však podle Facebooku ukázaly, že při otevření tohoto typu reklamy je velká šance na to, aby uživatel viděl alespoň polovinu. Výrazně zvýší také dobu, kterou uživatel prohlížením reklamy stráví. Průměrně to při testování bylo 31 sekund, u těch nejpovedenějších pak přes 70 sekund. Celých 53 % uživatelů potom prohlédlo více než polovinu reklamní plochy.

Facebook připravil nástroj, s jehož pomocí by tvorbu Canvas reklam měli zvládnout i neprogramátoři. Jeho podobu si můžete prohlédnout na stránce canvas.facebook.com. Zatím není jasné, kdy se nové reklamy do aplikací Facebooku začnou rozšiřovat.

Témata článku: Facebook, Byznys, Sociální sítě, Reklama, NIC, Čas, Vertikální video, Velká šance, Libovolný text, Canvas, Sweden

Určitě si přečtěte


Aktuální číslo časopisu Computer

26 procesorů v důkladném testu

Zhodnotili jsme 18 bezdrátových reproduktorů

Jak fungují cash back služby?

Pohlídejte své děti na internetu