Evropská unie investovala 22 milionů dolarů na vývoj nové generace Bittorentu

Diskuze čtenářů k článku

avatar
24. 02. 2008 23:42

a VYHOZENY PRACHY

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anicka z rise yahoo  |  23. 02. 2008 16:51

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kvasoň  |  23. 02. 2008 13:04

Ještě by měli investovat peníze do kampaně: "Vybírat výpalné je přinejmenším nemravné"...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sx  |  23. 02. 2008 12:38

uz bych se ani nedivil kdyby eu prevzala cely zdrojak windowsa xp a pak najala nejake chakery aby vyvijela eu os pod zaminkou aby microsoft nemel na to monopol

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 02. 2008 12:12

Bylo by pěkné, kdyby konečně začali distribuovat filmy, seriály a podobné pomocí internetu. V součastnosti není problém stáhnout film v SD přes internet během několika hodin, a ani HD už není velký problém. Taky by bylo možné stáhnout i jednotlivé díly seriálů, třeba ty, které jste neviděli v televizi, nebo ty, které se vám líbily.

Docela pěkný by bylo, kdyby i cena byla nižší hlavně z důvodu odpadnutí maloobchodního článku z prodejního řeťezce a výhody P2P, kde není nutný server.

Dobrý příklad je třeba Steam(pro ČR). Cena hry na steamu je např. 50$, což je v přepočtu cca 800Kč, kdežto v e-shopu je cena takovéto hry okolo 1300Kč, což je pěkný rozdíl.

Ja vím je to utopie, ale ja požád doufám, že se podobného systému jednou konečně dočkáme.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PF_  |  23. 02. 2008 08:57

Myslím, že i redaktoři Živě jsou schopni naučit se anglicky a česky do té míry, aby nepřekládali každé "would not" kondicionálem. "Pěstovat češtinu" neznamená zalévat ji každý den močůvkou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MorOn  |  23. 02. 2008 09:43

ha ha - a co teprve to "mnělo"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
123456  |  24. 02. 2008 10:36

prosimte, ty ukrajinsti brigadnici, co jim tu pisou clanky, jsou radi, ze vubec umeji cesky a zhruba tusi, o cem pisou....a ty bys po nich jeste chtel porozumeni anglictine ;))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mára  |  23. 02. 2008 01:58

No už jen během čtení článku mi přišla zajímavá výše částky. Teda ani snad výše ale měna Opravdu EU plánuje výdaje v $???

Na druhou stranu se ani nedivím, že EU by možná o tomhle způsobu "investice" uvažovala.

Pište další, tohle mě fakt zajímá

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
marek  |  23. 02. 2008 02:05

dolary muzou byt dobre i nemusi. vetsina cen se uvadi v dolarech, protoze maj lidi porovnani a sou na ne tak nejak zvyklejsi, i kdyz kurz lita jak hadr na holi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
23. 02. 2008 08:43

Zrejme ide o to, že autor čerpal z amerického článku, čiže oni si všetko uvádzajú v USD (čo je logické).

Autor si mohol dať trošku námahy a nájsť originálne články, kde sa uvádzajú originálne sumy, tj. v EUR.

http://www.tribler.org/P2P-Next/19Million-for-P2P

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 02. 2008 07:59

Kurz dolaru je ted opravdu nizky, takze vysledna castka v dolarech vypada lepe nez v eurech.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
torrent guru  |  23. 02. 2008 00:58

nikdo nepoleze na špehama a bonzováním prolezlý torrent od EU, jediné co se uchytí, bude ten šifrovaný torent od PirateBay hochů, to je jasná jednička budoucnosti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xcvxzvzxv  |  23. 02. 2008 03:03

Dám přednost bezpečnému řešení před používáním nebezpečného pirátského software prolezlého kdejakými viry a backdoory. Přes pirátský software navíc asi nikdo své pořady šířit nebude a obsah je rozhodující.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
:-)  |  23. 02. 2008 08:20

Přesně tak! Dej přednost bezpečnému oficálnímu software a pořady kupuj bezpečně jedině na DVD, doporučuji edici "TV shop" )

A máš pravdu, kdo by šířil pořady přes pirátský software? Copak si někdy někdo stáhnul film nebo seriál z pirátského softwaru??? DDDDDDDD

blboune DDDDD LOL

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xcvxzvzxv  |  23. 02. 2008 14:14

Ano, nikdo přes pirátský software své pořady nešíří. Nebo snad někoho takového znáš? A je fajn, když na principu bittorentu bude možno oficialně šířit pořady. Třeba fotbalový zápas. Je to ideální technologie, jak s nízkými náklady dostat online video k deítkám milionů lidí současně.

Podle způsobu vyjadřování budeš nějaký zamindrákovaný hloupý člověk, pravda?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ten, co zaspal dobu  |  25. 02. 2008 12:38

mno, na živý přenos není BT vhodný ani omylem. Trošku si projdi technologie.

Pro on-line přenosy milionům lidí současně už existují technologie dávno - jejich popis je přímo součástí prehistorické IPv4. Je to streamování. Datová náročnost je při přenosu stejná ať už to sleduje jeden člověk nebo milion.

BT je vhodný pro stahování jiného obsahu - vybereš film, stáhneš, pak zkoukneš. Dá se to samozřejmě udělat tak, že se na film můžeš dívat už během stahování (BT umožňuje prioritizaci jednotlivých částí, přehrávač pak lze vybrat takový, aby mu nevadilo přehrávání nekompletního souboru), ale to předpokládá dostatečnou kapacitu při stahování.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
23. 02. 2008 08:37

Vieš o tom, že niektorí torrent klienti sú Open Source?

Tak o akých backdoor tu hovoríš????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luke  |  23. 02. 2008 09:02

Kdyby jste měli Maca tak se virů a dalších blbostí nemusíte bát ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Diviš  |  23. 02. 2008 10:36

si hň.p

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fon nojman  |  23. 02. 2008 10:37

no, na ENIACu taky viry nebyli

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
r  |  23. 02. 2008 16:36

Tam zas byli brouci, ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
martinlm  |  23. 02. 2008 10:55

Jop, ses pekne omezenej osel A jeste takovej osel, co si honi nad MACem. Rekneme si otevrene, uz nejsou co byvaly. Toz STFU :P

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xcvxzvzxv  |  23. 02. 2008 14:45

CITUJI: Vieš o tom, že niektorí torrent klienti sú Open Source? Tak o akých backdoor tu hovoríš????

A ty sis nevšiml, že hovořím o pirátském software? Je snad open source torrent piratsky software?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
23. 02. 2008 14:55

Aha, tak sorry, ja som ťa pochopil tak, že prečo by si mal používať torrent klientov, keď môžeš používať kontrolovaného klienta a sieť. Takže ty si hovoril o obsahu, čo sa zdieľa. ok.

Vieš o tom, že väčšina obsahu prenášaného cez torrenty sú multimédiá?

Čiže vonkoncom sa na to nemôžeš na to pozerať tak, že tam ide iba o nejaký sw.

A pri multimédiách prakticky nemá význam hovoriť o backdooroch a viroch.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
m  |  23. 02. 2008 12:47

odkud si? Z RIAA, z OSY? V každém případě jsi blbeček hříbeček :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xcvxzvzxv  |  23. 02. 2008 14:15

Obávám se, že se tak chováš spíše ty sám .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor