Evropská databanka zprovoznila poptávkovou službu

Evropská databanka (EDB), dnes oznámila, že zprovoznila pro své klienty novou poptávkovou službu. Zpracování, zveřejnění i distribuce poptávek konkrétním firmám přitom bude pro poptávající i dodavatele zdarma. Nová služba tak představuje přidanou hodnotu současného portfolia služeb EDB.

„Evropská databanka byla se svojí telefonickou informační službou vždy velmi blízko tomuto způsobu komunikace mezi zákazníkem a poskytovatelem služeb. Je pravdou, že tato služba byla vnímána především jako služba informační (obdoba dříve známého čísla INFORMACE 120). Stále více se však mezi dotazy po firmách a kontaktech na ně začaly prosazovat dotazy, za kterými byla primárně cítit poptávka nikoli po konkrétní firmě, ale spíše poptávka po nějaké službě či výrobku, přičemž poptávajícímu ani tak nezáleží na tom, která firma vyhoví jeho požadavku,“ přiblížil motivace k zavedení služby ředitel Evropské databanky, Luděk Zdražil.

Na telefonické lince INFOTEL 14 000 mají nyní domácí i firemní uživatelé možnost sdělit operátorce svou poptávku. Ta je bezprostředně po zavolání zpracována a to do dvou komunikačních kanálů. Jedním z nich je operátorský výběr firem, které by mohly svou nabídkou poptávku uspokojit a těm je bezprostředně zaslána emailem podrobná informace s identifikací poptávky (předmět poptávky, obchodní kontakty, podrobnější specifikace). Druhým komunikačním kanálem je umístění poptávky na web Evropské databanky www.edb.cz a to až na úrovni nahraného zvukového záznamu, pokud si to poptávající přeje.

Formulář poptávkové služby je k dispozici na internetu na adrese http://www.edb.cz/popForm.aspx

Diskuze (3) | Šeptanda: parametry plánovaných AMD K8L jsou venku

Témata článku: Zavedená firma, Zvukový kanál, Informace, POP, Evropská úroveň, Evropská data, Zavolání

Určitě si přečtěte


Aktuální číslo časopisu Computer

Zachraňte nefunkční Windows

Jak nakupovat a prodávat kryptoměny

Otestovali jsme konvertibilní notebooky

Velký test 14 herních myší