Etarget je úspěšný český poskytovatel kontextové internetové reklamy, který své působení rozšířil do dalších zemí střední a východní Evropy. Nyní přichází se zajímavou novinkou – reklamu začne poskytovat také na stále oblíbenějším komunitním portále Facebook.
Na základě předběžné dohody byl spuštěn testovací provoz v zobrazování reklamy českých firem na Facebooku. Už i během tohoto testovacího provozu mají klienti, kteří inzerují v Etargetu, možnost zobrazit reklamu i na Facebooku.
„Jednou ze třech možností cílení v našem reklamním systému jsou takzvané všeobecné odkazy, reklamy určené pro komunitní stránky, herní portály nebo portály s video obsahem. Jestli si inzerent v Etargetu zapne tuto možnost, bude se už v současnosti zobrazovat i na Facebooku,“ říká Josef Kovář, country manager společnosti Etarget.
Komunitní síť Facebook zaznamenala v Česku výrazný růst a dnes má více než 240 000 českých registrací. Etarget momentálně testuje reklamní spolupráci s Facebookem také na Slovensku a v Maďarsku.