Cílený marketing je dnes samozřejmostí a s potřebnou databázi uživatelů a zákazníků lze dělat doslova divy. Nebo taky pořádnou ostudu a překvapení. A právě takový případ se stal i eshopu s tiskem pohledů, přání a dalších grafických materiálů – Shutterfly.
Všem, kteří si u něho objednali různé produkty pro narození dítěte, rozeslal srdceryvné poblahopřání k narození nového potomka. Alespoň takový byl původní plán. Emaily se ale rozeslaly mnohem většímu počtu lidí, kterým se nejen žádné dítě nenarodilo, ale ani žádné nemají nebo jsou dokonce sami.
Přání k narození dítětě překvapilo opravdu hodně lidí
Kuriózní situace se hned obrátila ve spršku vtipných tweetů čerstvých otců, kteří nevědí o svém dítěti nebo o matkách, které možná zaspaly celé těhotenství i porod. Jak informoval Huffingtonpost, mluvčí eshopu se hned omluvil za chybu, která se stala nedopatřením.
Otázka do diskuze: dostali jste také cílený email, který naprosto minul své zaměření? Pobavte ostatní v diskuzi.