Eshop hromadně rozeslal emaily s přáním k narození dítěte

Cílený marketing je dnes samozřejmostí a s potřebnou databázi uživatelů a zákazníků lze dělat doslova divy. Nebo taky pořádnou ostudu a překvapení. A právě takový případ se stal i eshopu s tiskem pohledů, přání a dalších grafických materiálů – Shutterfly.

Všem, kteří si u něho objednali různé produkty pro narození dítěte, rozeslal srdceryvné poblahopřání k narození nového potomka. Alespoň takový byl původní plán. Emaily se ale rozeslaly mnohem většímu počtu lidí, kterým se nejen žádné dítě nenarodilo, ale ani žádné nemají nebo jsou dokonce sami.

o-SHUTTERFLY-570.jpg
Přání k narození dítětě překvapilo opravdu hodně lidí

Kuriózní situace se hned obrátila ve spršku vtipných tweetů čerstvých otců, kteří nevědí o svém dítěti nebo o matkách, které možná zaspaly celé těhotenství i porod. Jak informoval Huffingtonpost, mluvčí eshopu se hned omluvil za chybu, která se stala nedopatřením.

 2014-05-22 v 12.31.25.png

Otázka do diskuze: dostali jste také cílený email, který naprosto minul své zaměření? Pobavte ostatní v diskuzi.

Diskuze (7) Další článek: Zabili jsme Internet Explorer 6. Teď ještě ty ostatní

Témata článku: , , , , , , , , ,