Email.cz změnil majitele. Novým vlastníkem Seznam

Diskuze čtenářů k článku

BufaloBill  |  19. 07. 2005 09:06

Nojo, saman Franc to po odchodu pana Pecinky uz menohl udrzet, tak to radeji prodal jeste nekomu mene schopnemu nez je on sam. Seznam - nenajdu tam nic, co neznam.... a to se jeste uzivatele email.cz nasmeji, az jim to bude programovat nejaky senamacky specialista.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
oq  |  18. 07. 2005 17:16

horsi nez to je to rozhodne byt nemuze, posledni rok je email.cz naprosto nepouzitelny a fakt, ze nejcenejsi na nem je asi ta domena a tech par uzivatelu co zbylo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mavron  |  18. 07. 2005 20:43

A Seznamacký mail ja možná ještě horší. Dneska jsem ho chtěl jen vyzkoušet, ale hned mně přešla chuť, když jsem stále viděl hlášku Některá z komponent systému neběží. Tohle se mi ještě u Centra nestalo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Majsner, Majsner  |  18. 07. 2005 21:31

ta nektera komponenta je tvuj mozek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Marný  |  18. 07. 2005 21:51

Ty asi budeš ten Majsner z Policejní akademie, ne? Seznam totiž naprosto běžně hlásí třeba při pokusu smazat maily, že akce se nepodařila a že chyba nebude na vaší straně...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Yaroukh, Yaroukh  |  18. 07. 2005 23:43

v tomhle ohledu muzes byt ty naprosto klidny

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
G  |  19. 07. 2005 21:50

To je najednou lidi, co citi potrebu vyhledavat kdejakou mouchu (at uz existujici ci proste jen smyslenou) na seznam.cz, aby mohli agitovat za centrum . Nejste nahodou jednim z tech blogeru, ktere centrum prizvalo jako radoby VIP do beta testovani, a kteri z nej odesli jako nadlide presvedceni o tom, ze prave poznali pravdu a jejich otupela mysl procitla ? D ... diky, ale zustavam u seznam.cz, problem o kterem tu pisete jsem zatim nezaregistroval - nakonec, pres POP3 vypadaji vsechny freemaily stejne, ze?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Yaroukh, Yaroukh  |  19. 07. 2005 23:35

A co kdyz ti "agitatori" schranku na Centrumu nikdy nemeli a soudi podle stareho i noveho emailu na Seznam.cz a stavajiciho na Email.cz? (Funkcnosti se Emailu Seznam.cz oprad nevyrovna.) Jak te napadlo zrovna Centrum?

No ten konec je dobrej, ty vlastne web-mail Seznam.cz primo nepouzivas ... no comment

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wocis, wocis  |  18. 07. 2005 16:30

protoze, co ja vim, puvodni administrator a prgator z email.cz odesel do seznam.cz - po jeho odchodu to pomalu ale jiste slo do kytek. takze mozna to dostane znovu na starosti v seznamu a bude lip :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek  |  18. 07. 2005 16:26

sice už email nevyužívám, ale ty jejich několikadenní neohlašený výpadky byly strašný. Snad se to zlepší

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michalek  |  18. 07. 2005 15:28

Tak to je drsneee.
Vsechny emaily z email.cz se prevedou na semail.cz, puvodni domena bude zrusena a postupne bude semail.cz presmerovavan na seznam.cz i se skinovatelnosti Nebo to bude jinak?...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Joker, Joker  |  18. 07. 2005 15:45

Já bych si spíš tipnul že doménu si možná nechají, ale jediné co z email.cz zbyde bude to že si uživatel při zakládání nového konta bude moct vybrat jestli chce mít mail @email.cz anebo @seznam.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David Louda  |  18. 07. 2005 16:26

A nebo bude @email.cz to samé jako @seznam.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš  |  18. 07. 2005 17:31

Obávám se, že nejspíš ne, u mnoha uživ. jmen by to mohlo kolidovat, jelikož jeden nick existuje na obou serverch.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xJohny  |  18. 07. 2005 23:00

Resite zbytecnosti, seznam si domenu necha (preci jenom je jeji nazev dosti lukrativni) a email.cz bude jeden z moznych aliasu pro emailovou adresu. Tak jako ma ted Email.cz aliasy gentlemail.cz, ladymail.cz atd...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Yaroukh, Yaroukh  |  19. 07. 2005 00:27

Tak jednoduche to mozna nebude: co udela Seznam s duplicitnimi usernames? Napr. xJohnny@seznam.cz a xJohnny@email.cz mohou byt dve ruzne osoby; nedovedu si predstavit, ze by jim Seznam proste zrusil nebo prejmenoval (coz je vlastne totez) schranku. (Samozrejme skutecnost, ze si to nedovedu predstavit, nemusi nic znamenat. :o)
I kdyz tech duplicit muze byt treba tak malo, ze je Seznam bude resit individualne.

Myslim si, ze Seznam Email.cz hned nezavre/neprevede. (Leda by postou vracel nevycerpane kredity na Zarucene SMSky? :o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
2ge  |  19. 07. 2005 09:31

ale bude to presne tak ako pisu nadomnou, jednoducho sa to casom premenuje, a zluci. Najprv vyjde sprava (ak to tak uz neni), ze do svojho accountu sa budes musiet hlasit mailovou adresou, nie len loginom (tym padom nemoze vzniknut duplicita) a je to. Kde vidis problem, Karle ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Yaroukh, Yaroukh  |  19. 07. 2005 12:46

"Odpovim za Karla."

No matyprostato jisteze (99%) se to casem slouci.

"email.cz bude jeden z moznych aliasu pro emailovou adresu. Tak jako ma ted Email.cz aliasy gentlemail.cz, ladymail.cz atd..."
"do svojho accountu sa budes musiet hlasit mailovou adresou"

Mluvis o necem jinem. Nejde o nejake prihlasovani, ale o duplicitni jmena schranek. (Nemluve o tom, ze pro BFU je pruchodnejsi prihlasovat se JAK JE VSUDE ZVYKEM i nadale POUZE LOGINEM ale NA TE SPRAVNE STRANCE.) Dokud bude KarelKotel na @seznam.cz i na @email.cz, pak Email nemuze byt pouze "jednim z aliasu".

Kdyz pridavas alias, neprekopavas kvuli tomu prece db. Jenze abys ucty z Email.cz mohl "primichat", db by se zmenit asi musela. Nejsem db-guru, ale username bude mit pravdepodobne nejaky unique constraint, takze ten se bude muset zmenit - nejspis roztahnout pres username a priznak o Emailovem puvodu schranky. A to z mne-neznamych-pricin nemusi byt zadouci. (Nikdy jsem s takovym objemem dat nedelal a nejspis by pro me bylo novym i jmeno db-systemu, na kterem to bezi. :o)
Pokud by to problem byl, paxe musi bud schranky prejmenovat nebo nechat oddelene.

A ja jsem prave zvedav, co Seznam s temi schrankami udela, nez vsechno sleje do jednoho hrnce.

A kdyz tak nad tim premyslim: Vezmeme-li v uvahu, ze Email.cz (snad az 4. nejvetsi?) ma nejakych 300.000 schranek, hadam, ze pocty kolizi u AKTIVNICH schranek by mohly jit do stovek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jose  |  18. 07. 2005 14:57

Seznam se zažírá už jako Microsoft...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pája  |  18. 07. 2005 15:32

A treba taky jako Google...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
G  |  19. 07. 2005 21:42

Evidentne nevite jak moc zazranou spinu jste si "vzal prave do huby" Srovnavat Seznam s TimJehozJmenoSeNevyslovuje, to uz je hodne mimo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Yaroukh, Yaroukh  |  18. 07. 2005 14:56

Zlepseni (co do spolehlivosti) neocekavam. Spis se bojim toho, ze to zavrou uplne, coz me na$ere, protoze na Email.cz mam 100.00% kladivo na SPAM. :o(
Kua ):o/

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Japko  |  18. 07. 2005 15:44

a na co tam vlastne mas to kladivo, voe? když nikomu nic nepises....
Se taky negdy vozvi, dedku... at Ti muzu neco SPAMnout...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Yaroukh, Yaroukh  |  18. 07. 2005 15:49

"mala, drza, hna..." ale to je jina pohadka ;o))
hoj vozdobo :o) nejak to s tim Truhlou nedopadlo, coz? :o/

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Theos  |  18. 07. 2005 16:05

je pravda ze seznam je prosti spamu temer bezradnej a to nastaveni blokovani spamu co tam ma je naprosto dementni.. zlatej centrum.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Richi  |  19. 07. 2005 08:02

Email.cz ´posílá spamy sám když denne rozesílá nabídky různých inzerentů ...
http://www.onlineobchody.com/

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor