Electronic Arts a 2K Games licencují pro své vývojáře PhysX

Electronic Arts a 2K Games licencují pro své vývojáře PhysX

Electronic Arts a 2K Games si od Nvidie licencovali fyzikální engine PhysX pro využití ve všech svých vývojářských studiích po celém světě.

„PhysX je skvělé řešení fyziky pro nejpopulárnější platformy, a jsme rádi, že jsme je licencovali pro všechny vývojářské týmy EA po celém světě,“ říká Tim Wilson, Chief Technology Officer. „Hratelnost je pro primárním cílem, a interaktivita postavy, vozidla a prostředí je pro hratelnost kritickým prvkem. Těšíme se, že se nám jí ve spolupráci s Nvidií podaří dosáhnout.“

S fyzikou akcelerovanou pomocí GPU GeForce svět ožívá: Zdi lze bourat, stromy se ohýbají ve větru, voda je hmotná a při proudění tlačí na své okolí. Masivní paralelní architektura GeForce zvládá desetkrát až dvacetkrát komplexnější scény, než je tomu na tradičních platformách.

Jacob Hawley, technologický ředitel 2K, komentuje partnerství s Nvidií podobně: „Jsme ohromeni kvalitou engine PhysX, licencovali jsme jej, aby jej naše studia mohla využívat už v raných fázích vývoje. Naší prioritou je vývoj her s interaktivním příběhem, výbornou hratelností, a spojení s technologickými lídry jako je Nvidia umožňuje našim týmům koncentrovat se na vytváření skvělých her.

Klepněte pro větší obrázek

2K Games (patří pod Také-Two Interactive a stojí za tituly jako Bioshock, sérií Sid Meier’s Civilization, TES IV: Oblivion, Serious Sam II nebo chystanou Mafií II). 2K Games hodlá využít PhysX v brzké době třeba u připravovaného titulu Borderlands, který vyvíjí Gearbox Software, i u dalších herních titulů.

Zdroj: TZ Nvidia

Témata článku: Licence, Physx, Games, Borderlands, Borderlands 2, Engine, Mafia, Civilization, Bioshock, Wilson, Oblivion, Electronic, Serious Sam

8 komentářů

Nejnovější komentáře

  • Jan Tomášek 9. 12. 2008 17:51:27
    ta nejspis nebude vykonove stacit, na efekty jako v Mirrors Edge bude...
  • DaewooMaster 9. 12. 2008 11:48:33
    No, z Vaší teoretické úvahy je zjevné, že netušíte, o čem to vlastně...
  • Adam Vágner 8. 12. 2008 23:29:49
    Nějak se začít musí. Ale nejsou to jen hadry, ale třeba bourací zdi,...
Určitě si přečtěte

Pojďme programovat elektroniku: Postavíme si titěrnou Wi-Fi meteostanici s lepším teploměrem než Netatmo

Pojďme programovat elektroniku: Postavíme si titěrnou Wi-Fi meteostanici s lepším teploměrem než Netatmo

** Dnes se podíváme na maličkou Wi-Fi destičku Wemos D1 mini ** A připojíme k ní barometrický a teplotní shield ** Poběží na ní web a nabídne i JSON API

18.  6.  2017 | Jakub Čížek | 27

Jak vybrat monitor k počítači: nenechte se zlákat nepodstatnými parametry

Jak vybrat monitor k počítači: nenechte se zlákat nepodstatnými parametry

** Na jaké parametry se zaměřit a kde vás výrobci chtějí nachytat ** Monitory se stále více specifikují pro konkrétní určení ** Náročný hráč nebo profesionální grafik mají různé požadavky

20.  6.  2017 | Tomáš Holčík | 31

Dlouhodobý test HTC Vive: co vám recenze o virtuální realitě neřeknou

Dlouhodobý test HTC Vive: co vám recenze o virtuální realitě neřeknou

** Ani hry se sebelepší grafikou vás nevtáhnou tolik, jako ve virtuální realitě ** Pro sledování filmů není VR ani zdaleka ideální ** I první generace je skvělá, stále však působí jako prototyp

20.  6.  2017 | Stanislav Janů | 19

Jak unikají informace o nových iPhonech? Třeba podprsenkami čínských pracovnic

Jak unikají informace o nových iPhonech? Třeba podprsenkami čínských pracovnic

** Na černém trhu mohou zaměstnanci továren za kradené součástky inkasovat částku ve výši ročního platu ** Velké množství informací je vyneseno i z centrály Applu ** Díly jsou pašovány v botách, podprsenkách i odpadem

21.  6.  2017 | Stanislav Janů | 20


Aktuální číslo časopisu Computer

Bojujeme proti Fake News

Dva velké testy: fotoaparáty a NASy

Co musíte vědět o změně evropského roamingu

Radíme s výběrem základní desky