DVD Jon našel způsob, jak odstranit ochranu skladeb na iTunes

Diskuze čtenářů k článku

PP  |  21. 03. 2005 08:52

Letmo jsem se koukal do zdrojaku a vubec mi neprijde, ze to bezi zatim "pouze" pod Windows. Ba prave naopak, pokud to bezi "pouze", tak prave na Linuxu. Priste si lepe zjistete o cem pisete!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr_p  |  21. 03. 2005 10:48

Je to napsano v Pythonu a pro GUI pouziva GTK. [http://fuware.nanocrew.net.nyud.net:8090/pymusique/]

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PP  |  21. 03. 2005 15:07

Ano vim, teoreticky by to melo byt multiplatformni, ale vime jak to chodi. Primarne je to napsane pro Linux soude podle konfiguracniho souboru pro Windows Manager (KDE, Gnome, ...)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JamesX  |  19. 03. 2005 23:01

No, ale pokud shanite nejakej software zdarma zkuste tuhle URL. http://q1software.xx.to/

Poslete link na soft zdarma a obratem dostanete vymenou jinej link na soft zdarma. Asi takhle poslete link na stranku stahuj.cz a nedostanete nic, pak treba na studna.cz a dostanete link na download.com. Je tam toho hafo tak pospeste.

PS: linky jen ve tvaru http://neco.cz(com, sk, etc)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DuckDaffy  |  20. 03. 2005 01:45

Taková hnusná reklama, že se nestydíš!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Booster13, Booster13  |  20. 03. 2005 10:56

pod prispevkami je klik "Odpovedet", malo by tam byt aj "Smazat"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
roob  |  19. 03. 2005 13:53

nevidim dovod kupovat (stahovat cez p2p) si hudbu z internetu ci uz chranenu alebo nechranenu. Staci mat winamp, internetovych radii je neurekom a da sa to aj ulozit do mp3.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JK  |  19. 03. 2005 15:08

Jenže nikdy to nebude "CD kvalita"! (i kdyz se bitrate nepochybne zvysuje i u radii)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tomas  |  19. 03. 2005 18:05

nerikej nikdy nikdy snad buh da a pripojeni se budou jen zrychlovat a s nim i poroste kvalita streamu (tv i radia..)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
koffr, koffr  |  19. 03. 2005 18:46

jestli se budeš spolíhat na boha, tak se teda načekáš, pánbíčkáři

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TOPIČ  |  19. 03. 2005 19:47

BOŽE koffr ty jsi debil....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
koffr, koffr  |  19. 03. 2005 20:11

á, potrefena husa se ozvala. neboj je videt ze si panbickar, protoze ty si muzou nadavat dle libosti a pry jim bude jednou odpusteno haha. to my, slusni lide jsme svepravni a za svoje ciny sme schopny odpovidat takze asi tak. jo a jinak to osloveni "BOŽE koffr" se mi líbí

du na pivo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bimbo  |  20. 03. 2005 17:33

Tahněte se modlet někam jinam. Tady se na to vyserte

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MatesB, MatesB  |  21. 03. 2005 08:31

Jako v jedne skladbe od Kabatu (Hej moralisti)"...svatý nepatřej na zem, svatý patřej do nebe..."

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Booster13, Booster13  |  20. 03. 2005 10:53

koffr ma pravdu, stojim za nim

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
HollyG  |  19. 03. 2005 13:29

No je to porad to same, proc bych si proboha mel kupovat nejakou zkriplenou hudbu, ktera je v prapodivnym formatu a jeste ji v nicem neprehraju? Ale oni to nepochopi...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
syntaxTerror, syntaxTerror  |  19. 03. 2005 11:51

"našel způsob, jak odstranit ochranu skladeb"
není to samý jako
"našel způsob, jak se vyhnout ochraně skladeb"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Trashman, Trashman  |  19. 03. 2005 11:42

Autorka bude brzo slavná jako Anička Dajdou !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
m0rph  |  19. 03. 2005 11:50

IMHO puvodni verze potrebovala windowsi prehravaci knihovnu, tohle je nova vec.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
michalh  |  19. 03. 2005 11:54

proc?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Otakar_Schon, Otakar_Schon  |  19. 03. 2005 13:27

zkuste si nejprve overit informace drive, nez zacnete nekoho urazet
http://news.google.com/news?hl=en&ned=us&ie=UTF-8&ncl=http://www.theregister.co.uk/2005/03/18/itunes_pymusique/

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Biňďa  |  19. 03. 2005 11:11

I kdyby obrana nešla jakýmkoli sebelepším softwarem prolomit, tak tu pořád je věž, link kabel a nahrávací software. Jednou si to CD stejně poslechnout chcete, tak to můžete rovnou i nahrát a nadělat MP3 a sdílet a sdílet...CD stojí tak hodně právě proto, že musí zaplatit ochranu, která je na nich použita. Myslíte si snad, že nahrávacím společnostem prodávají CD za vyšší cenu než nám smrtelníkům?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JJ  |  19. 03. 2005 11:05

Je to vždy stejné. Firma něco vytvoří- nějakou tu ochranu a někdo to prolomí. A kdo to bude chtít sdílet tak si to nahraje když si to přehrává a pak to uloží bez ochranných prvků a je to takže ochrana je ta tam.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jenda5  |  19. 03. 2005 10:37

Mam takovej dojem ze tohle jsem uz nekde cetl pred rokem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
smok  |  21. 03. 2005 13:42

ne to bolo nieco s prenosom do iPodu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
smok  |  21. 03. 2005 13:43

resp. s wireless prenosom v ramci apple zariadeni, bol prelomeny kluc

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pernicek  |  19. 03. 2005 10:32

Absurdni je kdyz to vede k tomu, ze ti koupene hudebni CD nefunguje. Vysvetluj to svagrove, kdyz poprve v zivote koupila originalni CD a nejde ji pustit ani na vezi ani na pocitaci. Grabnul jsem ji to a prepalil, to slo naprosto bez problemu. Ale priste uz si originalku nekoupi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JeJe  |  19. 03. 2005 21:15

Presne chlape, to je to nad cim by se meli prodejci hooooodne zamyslet - timto zpusobem bych rekl ze prijdou o hodne potecnionalnich zakazniku. Mamka taky remcala, proc ohrozuju rodinu tim ze palim, ze me zato muzou zavrit atd. Koupila si orig CD, samozrejme v nasi obstarozni vezi neslo prehrat, v jejim PC taky, no a dopadlo to tak ze ji hudbu tedka taham ja ........ Jen tak dal, nakonec platit nikdo nebude.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kebik, Kebik  |  19. 03. 2005 09:35

Jen čekám kdy ti blbečci ze společností pochopí že KAŽDÁ jimi vytvořená ochrana prostě půjde prolomit. Kdyby místo plýtváním peněz sem, raději investovali aby mohli být cédéčka levnější. Stejně kdo chce tak si to ukradne kdo né tak si to koupí. Mě je to celkem jedno protože hudbu z orig. cédéčka kopíruju na disk pomécí Extractorů do ogg a taky mě žádná ochrana netrápí. Tak na co tam je kromě toho že stojí peníze???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ABCD  |  19. 03. 2005 22:33

Sory, ale pár věcí nechápeš. iTunes pro společnost Apple neznamená významný zdroj přímých zisků, vydělává více nepřímo podporou prodeje iPodu. Ti "blbečci" nezabezpečili prodávané skladby, protože by jim snad záleželo na jejich nekopírování. Jako důkaz stačí, že každý zakoupený soubor se může nělolikrát vypálit na cd jako klasická nechráněná audiostopa. Ochrany je použito, aby nereptali producenti. Vše nasvědčuje tomu, že Apple s ochranou neztrácel příliš čas ani peníze, prostě nějaká tam být musela a tak tam nějakou dali. Proto si myslím, že její porušení nebylo obtížné, ale nevyhnutelné a i v Apple to určitě chápali také.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ntspm  |  21. 03. 2005 08:43

Delam na duveryhodnych systemech - objektu i v informatice - OBECNE plati - stupen zabezpeceni se vypocitava bodove (VYHRAZENE, DUVERNE, TAJNE, PRISTNE TAJNE), ale v podstate jde o to, ze se urcuje, jak CASOVE DLOUHO vydrzi ochrana (a prave ten cas urci stupen utajeni), nez se napriklad k objektu dostavi "ochranka", ktera uz dal podnikne nejaka opatreni. Proto soucasny pristupu podle mne velmi schopnych spolecnosti k ochrane autorskych prav mne dosti udivuje. V podstate by meli neustale modifikovat zpusoby zabezpeceni, coz jaksi soucasnym zpusobem delaji dosti nesikovne. Koho to vice odborne zajima - Národní bezpečnostní úřad www.nbu.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor