DVD jako z Mission Impossible už na trhu

Diskuze čtenářů k článku

David  |  15. 09. 2003 10:41

Tak hlavně, když to půjde za těch 48 hodin bez problému ripnout.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka Doškář  |  14. 09. 2003 13:53

Takovou blbost nemohou ani amíci myslet vážně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wacko  |  12. 09. 2003 14:04

Myslím že ten časový limit někdo vyřeší např:

Když ta vrstva reaguje na světlo nebo na vzduch tak to

stačí přesříkat černým lakem ze spreje a je vyřešeno

A pak jsem zvědavý kolik distribučních společností

si to od nich koupí a jestli jim to zaplatí vývoj.

A NEBUDE SE NIC VYHAZOVAT !!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TaVERNA  |  12. 09. 2003 14:49

hehe, u nas se toho stejne nikdy nedockame i kdyby se to svetove uchytilo, staci se jen podivat jak v pujcovnach rozsiruju DVD nabidku, to je k placi a krome 8 nejvetsich mest v CR je to bida, pac obecne lidi z mensich mest nemaji takovou kupni silu, aby se pujcovne vyplatilo DVD nakoupit ve vetsim mnozstvi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jezevec  |  12. 09. 2003 11:14

viz titulek - IMHO

 

**************************************************************************************************


BTW opruzuje tady jeden s mym nickem




******************************************************************************************************

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jezevec  |  12. 09. 2003 11:42

Neopruzuje, neverte mi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TaVERNA  |  12. 09. 2003 12:14

di do p*dele

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jezevec  |  12. 09. 2003 17:24

Ueee, asi jsem IMHO vyhulenej

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stanley  |  12. 09. 2003 11:06

Nevím jestli to sem patří, ale předchozí příspěvky jsou tak eko laděny.

Hele a slyšeli jste o prodeji emisních limitů? To někdo vymyslel (přiznejme si, že to asi nebylo v střízlivém stavu) že každý obyvatel země může vyprodukovat nějaké množství nebezpečných odpadů. Pak máme dvě varianty, že stát má málo elektráren a tyto limity nenaplní tak může "limity" prodat jinému státu který "vyprodukuje" daleko víc odpadů a tudíž tyto limity musí nakoupit od jiného. Prý jsou v tom velké peníze.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bedrich  |  12. 09. 2003 12:11

Tohle uz je hodne stare a v principu to melo fungovat, ze se emisni limity spocitaji na zaklade mnozstvi lesu apod. Male zeme, jako treba Lucembursko tyto limity prekracuje hodne, ale muze odkoupit neuzitou cast a tady byla nosna myslenka v tom, ze se:

a) v zemich tretiho sveta rozvine lesni hospodarstvi a jejich vyvoznim artiklem budou limity, ktere nebudou vyuzivat a pomuze se pri odstraneni jejich chudoby

b) udrzi se emise napr. CO2 na urcite hranici proti necemu, co CO2 spotrrebovava (napr. rostlinstvo.

Nova zase pred nedavnem objevila novy svetadil a vydala to jako bombastickou zpravu, hned pote byli medvidci myvalove .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Web  |  12. 09. 2003 14:14

Přesně tak ! Já s tím plně souhlasím a začali byste i vy, kdybyste pořád něčuměli jen na Novu !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stanley  |  12. 09. 2003 16:00

Pane Bedrichu, vážně si myslíte, že toto je nástroj k rozvoji krajín jak vy říkate třetího světa? Při pohledu z druhé strany to ve mě navozuje myšlenky, že "bahatší" krajiny si můžou dovolit (koupit) vše, např. i čistý vduch. A proč nezávest poplatky i zato, že lidi dýchají (spotřebuvávájí) vzduch. Čína by asi nedopadla moc dobře, že?

Vůbec ale nerozumím tomu, že Nova objevila nový světadíl, a už vůbec tomu jak se medvídci změnily na mývaly.  To bude asi tím, že se na Novu nedívám.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bedrich  |  12. 09. 2003 17:22

Ja si to nemyslim, neb jsem pragmatik. To, co jsem zde prezentoval nebyl muj nazor, ale poznatek ,kterym jsem ziskal pred x lety. pokud by to na zaklade mezinarodnich umluv platilo, pak by to asi bylo i zivotaschopne, protoze by se jednak zbavilo chudoby tretiho sveta, ktery by vyspelym statum mohl zpocatku prodavat vlastne neco, na co nemusi mit zadne technologie, v dalsim kroku by pri rozumne investici do tohoto druhu hospodarstvi mohli zalesnit zpet to, co se jim podarilo napr. pastvou dobytka, nebo hospodarstvim na zpusobu zdareni, kdy tri roky je puda hospodarsky vynosna a pak konec, znicit. Vtip a myslenka byla prave v tom, ze by se vyspele zeme snazili omezit emise, ty mene vyspele by si nelikvidovali neco, co jim prinasi zisk. Stejne penize, ktere se do techto zemi naliji jen zvysuji jejich dluh, ktery nikdy nikdo nedostane.

Jenomze to by se na tom musely vsechny strany dohodnout a dodrzovat to. Kdyz jedna strana rekne, my budeme vypoustet tolik emisi, kolik budeme chtit, tak s tim nikdo dalsi moc nenadela, zvlaste kdyz je to velmi ekonomicky vyznacna velmoc. Napad dobry, ale jako obvykle ja kazda teorie sediva...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Shteffi  |  12. 09. 2003 11:00

Až ty blbí amíci pochopí, že je to celý trochu kontraproduktivní, tak je zase stáhnou.
Když si jdu půjčit DVD tak ho musím druhej den vrátit, a při tý příležitosti si tam v devadesáti procentech zase něco půjčim.
Takhle mě tam už nic lákat nebude a kšeft pak budou mít menší.
A tim, že zdraží půjčovné to zase nevykompenzujou, protože si to zase část lidí rozmyslí a nepůjčí si to.
Je to celý nesmysl....jak už bylo řečeno předtím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TaVERNA  |  12. 09. 2003 11:09

ja bych to jako nesmysl nevidel, me osobne kdyz si neco pujcim, tak se mi rozhodne nechce to vracet druhej den, protoze jsem linej jako prase, nejradeji bych to vratil az si zase budu chtit neco pujcit a rozhodne nejsem ten, co si pujci 3 filmy za tyden
ja si vetsinou vemu tistenej seznam a pak jdu do pujcovny pro konkretni titul, ale jinak ti to neberu, jestli si pri zpatecni ceste pujcis dalsi film, tak je to tvoje vec, ja chodim do pujcovny tak jednou za 2 mesice a vemu si 2 filmy na celej vecer, kdy vim ze nikam vecer nepujdu a v TV davaji ho*no, takze ja nejsem klasickej stamgast pujcoven, ja bych jedine ten EZ-D jedine uvital i kdyz ho odsuzuju, ale kdyby se to masove rozsirilo, tak proc ne

osobne si myslim, ze se to neujme

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TaVERNA  |  12. 09. 2003 09:53

At dneska koupis cokoliv, je z toho odpad. A ty EZ-D jsou oproti petlahvim jen plivanec v oceanu. Lidi jsou blby 2x, jednou ze to vubec vymyslej, zacnou nadavat, a jdou si to stejne koupit. V obycejnem aute je vic plastu, nez bych si pujcil za celej zivot kusu EZ-D.

Souhlas, je to swinstvo. Ale koukni se kolem sebe. Nakonec bys na tom tratil sam, leda ze by se ti povedlo presvedcit vsechny lidi na svete, aby to nekupovali, ale ideal neexistuje a nikdy nebude. Takze pujdes do pujcovny a nakonec budes rad, ze tam nebudes muset dupat zpatky, co chodit do pujcovny, nechs si to poslat postou, papir je prece taky odpad

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Cool3r  |  12. 09. 2003 10:05

Už jsem se bál, že tady není žádný realista. Vidím to přesně tak, toho odpadu by bylo fakt minimum. Technologie je to zajímavá, nicméně delší doba by byla podle mého názoru mnohem užitečnější (30 dní a pod.)

Cooler

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Yaroukh  |  12. 09. 2003 10:26

mozna se pletu a uz je vsechno jinak, ale cetl jsem, ze se tyhle leskle kotoucky recykluji hodne spatne; uz se neco zmenilo? mozna v tom bude problem

a nejak me nenapada duvod, proc by mely DVD-pujcovny tyhle disky chtit; proc by se mely okrast o navstevu potencialniho zakaznika tim, ze mu ulevi od povinnosti vratit (se s) DVD do pujcovny? proc se ochudit o pokutu z prodleni (ktera je vyssi nez samotne pujcovne)?
(nemluve o nutnosti skladovat vic obalu s DVD - to je na kazde jedno vypujceni jedna krabicka)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TaVERNA  |  12. 09. 2003 10:37

ja bych rekl, ze tohle bude asi bez krabicky v lesklem papiru, to by uz bylo asi fakt moc i na ty amiky
btw: www.cinetik.cz je pohodova sluzba pro notoricke sledovace co chtej videt kazdej tejden 2 filmy bez chozeni do pujcovny, tam by to urcite pouzili, jen zpatecni znamka stoji 10,-

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Yaroukh  |  12. 09. 2003 11:13

na krabicku jsem usuzoval pro tu "odpocitavanou zivotnost"; ale nejspis to bude jenom nejaka oxidace(?), takze to by asi vyresila i ta papirova "posetka" (rika se tomu tak?), takze mate pravdu

(kazdopadne to byl ten mene podstatny zadrhel; vetsi hacek vidim v tom, ze potencialni zakaznik neprijde tolikrat, kolikrat chodi dnes)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hermik  |  12. 09. 2003 11:35

Sluzba je to az na par chybicek dobra, ale podle me prestrelili s cenou, v testovacim rezimu chteli za pujceni 2 filmu mesicne 250,- Kc, stihl jsem vymenit tak 6-8 filmu mesicne, coz by slo, tech chteji za stejnou sluzbu 550, - Kc a to je proste moc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TaVERNA  |  12. 09. 2003 13:36

to je prave ta cena za pohodlnost a riziko poskozeni/nevracen, by me zajimala statistika tech, kdo zaplati a nevrati, sice pri startu musis zaplatiz ta 2 mesice (ted si nejsem jistej) ale muzes to kdykoliv prerusit a pak zaplatit uz jen na 1 mesic s pauzou, pak tech 550 za 2 DVD by se vyplatilo  ale proc ze sebe delat chudaka, ja stihnul 8 filmu za mesic bez problemu s tim ze si je dam pres DVD decripter na HDD, pak si dam mesic/2mesice pohov a vklidu se na ne divam, pak si zase zaplatim mesic a mam dalsich 8 filmu, grabovat to nema cenu,

kdyz si vemu, ze cena za 1 DVD je pri nutnych 8ks mesicne je 68,-, tak tech 18,- za cestu tam i zpet klidne dam, kdych musel napriklad jet MHD bez litacky a nemel pujcovnu za rohem, tak rozhodne neni co resit, mohlo by to byt levnejsi,ale zas tak strasny to neni, to rozhodne nechi delat Cinetiku reklamu i kdyz jsem tam skoro 3 mesice nic nepujcil (zkousel jsem pouze testovaci provoz), rozhodne bez velkycho HDD bych to nepujcoval, na to bych nemel cas.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hermik  |  12. 09. 2003 14:29

Pohodlnejsi mi tedy prijde zajit si do pujcovny, pujcit si tech 8 DVD za (8*40) - (2*40 sleva)=240 Kc, grabnout na HDD a vratit je. Takhle ti DVD chodi v ruznem poradi a musis stejne chodit do schranky nebo na postu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TaVERNA  |  12. 09. 2003 14:41

jojo, mas pravdu, jak si kdo vybere
ja osobne bych to takhle udelat nemohl, pac nemam trvale bydliste v Praze (jsem klasickej programator co sel za vydelkem do hlavniho mesta) a skoro ve vsech pujcovnach mi nedaj DVD bez zalohy 1 litr, z tohoto duvodu na ne seru, a blizko bydliste mam srackovou pujcovnu, kde nemaj skoro nic. (jo za Kotvou je slusna pujcovna, ale tam chodej uplne vsichni a DVD jsou nekdy necitelny a zaplatis vic za cizi skrabance nez za pujceni a novinek se stejne nedockas pac nemam nervy si je zamlouvat tejden dopredu) me stacej starsi filmy

nechavam si to posilat do prace, druhej den to mam na stole a do prace chodim kolem schranky, takze zadna krec

ale jinak s tebou souhlasim

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Yaroukh  |  12. 09. 2003 15:08

Kamos chodi pro DVD v Holesovicich naproti Citroënu; trvaly bydliste v Pze taky nema, a ono to funguje ... Nicmene nejsem schopen posoudit, jestli tamni vyber je pod/nad/prumer.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  12. 09. 2003 16:26

Výběr je dobrý. A když něco nemají tak si to můžete nechat dovézt z jejich hlavní půjčovny (tusím někde v Bráníku, ale nikdy jsem tam nebyl). Zálohu za DVD chtějí (zatím jsem se nesetkal s půjčovnou kde by jí nechtěli) jen při několika prvních výpůjčkách. Jakmile si váš ověří, zálohu platit nemusíte.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Yaroukh  |  12. 09. 2003 15:08

(A litr zalohu rozhodne nedava.)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hermik  |  12. 09. 2003 15:24

Kolego  Taky nemam trvale bydliste v Praze, po par vypujckach ten litr vetsinou prestanou chtit. Me se projekt Cinetik libi, ale ta cena je neumerna.  Pro prazaky existujou i dalsi alternativy napr.www.videopro.cz, pro mezimestke, kteri by to nejvice ocenili, je to prilis drahe.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TaVERNA  |  12. 09. 2003 10:33

48 hodin je ekonomicky OK, pak by ti vycitali, ze to pujcis dal  Nekde jsem cetl, ze se to da stejne snad nejak prodlouzit, ale ted nevim na jakym principu to pracuje. Bud je to zataveny a nejde k tomu vzduch, to bych si myslel, nebo po otevreni svetlo zpusobi, ze to po 48h zacne byt necitelne. Osobne si myslim, ze se najdou chytraci, kteri to prevezou. Bud nejak sikovne odbrousej malou vrstvicku necoho, co bude branit cteni, pokud by to bylo technologicky takto udelano nebo pokud je tam nejaka ficura, co je primo v tom barvivu tak nevim, ale diry tam zustanou tak jako tak, neverim ze by se to barvyvo rozteklo nebo neco, to je blbost. Spis tam bude neco vyfikanyho s tim odrazem laseru. Ale s tim odstranenim vrstvicky to taky neni tak jednoduchy, zkuste si nekdo doma vybrousit nejakou prasklinu, kdyz jsem to delal poprvy, tak jsem to poskrabal jeste vic, na to by muslea byt nejaka masinka a to by se asi nikomu moc nevyplatilo,mozna tak lidem v Cechah ,blbej American by na to neprisel nebo by byl tak neschopnej, ze kdyby na to prisel, tak by si na to koupil kozenej opasek s klestema, voni tam nic jinyho neumej, nez sesroubovat par prken, aby meli v cem bydlet, jinak sjou levy na obe ruce. A kdyz jim napisou do manualu (urcite to bude muset mit manual :)))))) a tam napisou po prehrani vyhodte do odpadu nejlepe trideneho, tak ten amik pujde a fakt to udela.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bedrich  |  12. 09. 2003 11:39

Vzhledem k vyse zminenemu, ze amici odpad netridi, tak budou chudacci bezradni, kam, ze to maji vyhodit, ze z toho zacnou brat antidepresiva a nakonec na tom budou profitovat psychoanalitici v lepsi pripade, v horsim je doma zavali tuny vycumenych filmu .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petrecycling  |  12. 09. 2003 12:58
Celaskon  |  12. 09. 2003 08:50

Vsichni hlavouni o ekologii neustale jen zvanej, ale skutek utek... Jak jde o jejich prachy tak jde cela ekologie do pr... Kdyby se aspon v pripade spotrebniho zbozi pro jednorazovy pouziti (jako jsou prave tahle DVD, nebo cartridge, lahve od vody...) zavedla povinnost vyrobce cvakat skutecno vysi nakladu na ekologickou likvidaci, popr. recyklaci, pak by cena takovejch vyrobku byla tak zavratna, ze by takovyhle nesmysly ani nikoho uz nenapadaly...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Deb00t  |  12. 09. 2003 09:47

lepsi naaapad maaaaaaaam ... co keby sa tie "kotu'c~e" konecne zacali vyrabat z lisovanej ryze? v japonsku sa pekne napapaju a slusne po sebe zladuju aj misticku a tusim aj palicky :o) takto by si clovek pozical dvdcko, prehral si ho a este by ho potom mohol nakoniec schrumat s medikom jak oplatku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Celaskon  |  12. 09. 2003 12:06

Tim bys zabil dve mouchy jednou ranou... Ted jeste prijit na vyrobni postup... Zumpu si prece plati koncovej zakaznik sam, tak na co by vyrobce platil za recyklaci...... 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  12. 09. 2003 08:50

Proste se jim nedari vyrobit casove stabilni DVD medium a ted z toho jeste udelaji prednost

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DJH  |  12. 09. 2003 06:26

Jo tak to presne vystihuje ty ychtyly tady v USA. Nic nez vytvaret odpad a rozhazovat ho kolem sebe neumi. Uz jenom z toho, ze plastikovymu kelimku rikaji "glass" je mi na zvraceni .

Sice jako vyplod choreho moZgu to neni spatny, ale co stim v praxi, dalsi plny odpadkace a nic vic. A recyklace, ehm v USA a recyklace, nenechte se vysmat, co  sem tady sem jeste nevidel ani jednou, ze by se neco recyklovalo . V tomhle to vystihuje presne nazor amiku na svet: koupim, pouziju, zahodim a koupim novy , saxem american, si tomuzu dovolit.

Dyby se radsi snazili o zlevneni nebo zestihleni tech svejch kolosu, co jenom zerou prachy a nic nedalaj

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jaja  |  12. 09. 2003 08:11

S tou NErecyklací v USA to je pravda. Nedávno jsem viděl v televizi dokument o tom, jak amíci vozí do Číny tuny počítačového odpadu - dosloužilé monitory, počítače, tiskárny... Číňani za každou tunu odebraného šrotu dostanou několik dolarů, asi jim to stačí ke spokojenosti a ten odpad si tam vrství na skládkách do několikametrových výšin.
Ani bych se nedivil, kdyby nějakej českej podnikatel odebíral od amíků ty použitý 48-hodinový DVDčka a za pár dolarů provize to vrstvil na pronajatém pozemku u nějaké vesnice. Až by se to profláklo na Nově v pořadu "Na vlastní oči", podnikatel by se vypařil a starosta té vesnice by brečel do kamery, že neví co s těmi horami DVD-odpadu na obecním pozemku má dělat.
Z jiného soudku - když proběhla světová konference o negativním vlivu freonů na životní prostředí, byly všechny zúčastněné státy ochotny freony do několika let zrušit, kromě USA - jak jinak. Sám president Bush poznamenal, že by konec freonů znamenal určitou ztrátu pro americkou ekonomiku, proto se používání freonů v USA omezovat nebude! Nazdar ozónová díro. USA - náš vzor!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ViSte  |  12. 09. 2003 08:55

Kdysi jsem slysel v radiu porad, kde nejaka zenska mluvila o tom jak byla v USA na konferenci o ekologii. Podavali tam obcerstveni na plastikovych talirich, plastikove probory a kelimky. Kdyz se jich zeptala proc radeji nepouziji klasicke nadobi, tak na ni hledeli, ze se snad zblaznila. Takze tak asi u nich ta ekologie vypada.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hlad  |  12. 09. 2003 09:17

USAčani sou namyšlený hovada, který zajímaj jen dolary. ( Žijí style m "po nás potopa". NEMÁM JE RÁD!!!!! (samozřejmě se najdou výjimky, jako všude jinde)
Další tuny odpadu jen proto, že si nějáká společnost přivydělá na novým patentu a dalších pár si vydělá na výrobě a prodeji......a ekologie jde stranou... ((

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Víťa  |  11. 09. 2003 21:56

to je isce hezký, ale myslim že se jednou opravdu utopíme ve vlastním odpadu, fakt dobrý, všude samej plast, kreteni, kdyby to udělali tak že by se to tam prostě doneslo do ty pujčovny a pak se to recyklovalo, pokuď to vůbec de, ať žije konzumní společnost

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas  |  11. 09. 2003 22:16

Musim jedine souhlasit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan Kvasnica  |  11. 09. 2003 22:57

šak to sou američani, tak co chcete.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek  |  11. 09. 2003 23:06

Recyklovat? Dost těžko ... ale to hamburgrožrouty nezajímá, spíš si nejsem jist že za cenu přes 200Kč (kolik tam stojí normální placky "bez omezení"? 4-500?) to budou ochotní akceptovat a jak rychle jim budou řešit reklamace typu "rozbalil jsem to a nešlo to přečíst"... Vynálezci podobných nesmyslů jsou to prostě hovada která se asi ani nemohla v jiném státě než u velkého satana vylíhnout.

Takhle si to spousta lidí ještě pře prvním přehráním pro jistotu "zazálohuje" na disk a pokud to bude stát za to tak i vysmahnou na DVD...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jezevec  |  11. 09. 2003 23:06

Stejne si to IMHO kazdy pujci, vypali a pak se to muze nicit jak chce

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek  |  11. 09. 2003 23:50

Hele Jezevče, co kdybys to své nesmyslné tento používal raději jako podpis a nebo rovnou jako nick?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rudidlo  |  12. 09. 2003 08:20

Já jsem si Jezevcův příspěvěk přeložil a IMHO mě dává výjimečně smysl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jezevec  |  12. 09. 2003 11:33

Me IMHO taky, i kdyz jsem vyhulenej

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Solvina  |  12. 09. 2003 12:08

Tady mame duvod proc IMHoujes na kazdym kroku. Mas aspon dobry vzorky?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bedrich  |  12. 09. 2003 13:31

Kdyz to IMHO posudim podle halusek, tak IMHO jo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jezevec  |  12. 09. 2003 14:17

Tohle sem nepsal ja, nejaky nadhera si neümi vymyslet svuj nick

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Recht  |  12. 09. 2003 15:53

A jak ti mame verit, kdyz si ted nepouzil IMHO ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jezevec  |  12. 09. 2003 17:15

Vubec mi IMHO neverte ueee mam IMHO halusky jaxfine

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
noone  |  12. 09. 2003 20:00

Jezevče, já už z tebe mám noční můry.
Zdálo se mi že hraju Uneal Tournament vypálim redeemer a místo M M M M M M MONSTER KILL!!! slyšim I I I I I IMHO KILL!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor