DVD jako z Mission Impossible už na trhu

Společnost Flexplay Technologies, která vyvinula DVD, které se za 48 hodin po vyjmutí z obalu stane nečitelné, získala vážné zájemce, kteří nyní tuto technologii nazvanou EZ-D zkouší ve čtyřech amerických městech.

DVD s časově limitovanou čitelností mají nahradit klasické půjčování kazet a DVD, kde při pozdním vrácení hrozí poměrně vysoké poplatky. Uživatelům navíc nová technologie ušetři čas potřebný k cestě do videopůjčovny při vrácení titulu. Doporučená cena 5 – 7 dolarů je sice vyšší než běžné půjčovné, ale nedosahuje výše poplatků z prodlení.

První distribuční společností, která novou technologii nasazuje je Buena Vista Home Entertainment, která patří společnosti Disney. V nabídce se objeví osm méně známých filmů a to ve verzi bez bonusových materiálů, i když ty je technicky možné také obsáhnout.

EZ-D tituly budou nabízeny k prodeji v supermarketech, nonstop otevřených prodejnách nebo na benzínkách se šestitýdenním zpožděním oproti dostupnosti v klasických videopůjčovnách.

Zdroj: Silicon Valley

Diskuze (53) Další článek: Za variantu MS Blast/LoveSAN až 15 let vězení

Témata článku: DVD, Disney, Benzínka, Silicon Valley, Supermarket, Trh, Půjčování filmů, Buena Vista, Limitovaná nabídka, Nonstop, Půjčování

Určitě si přečtěte


Aktuální číslo časopisu Computer

Test 6 odolných telefonů a 22 powerbank

Srovnání technologií QLED a OLED

Měřte své sportovní výkony

Sady pro chytrou domácnost