Doslovný přepis zodpovězených dotazů v dnešním on-line rozhovoru s ředitelem Českého Telecomu

Diskuze čtenářů k článku

Michal  |  16. 09. 2003 17:22  | 

.... jako vzdy kdyz odpovida nekdo z TELECOMu, mam pocit, ze odpovida politik. Clovek ma spoustu otazek na ktere nedostane presnou odpoved, pokud mozno se strana CT snazi vyhnout prime odpovedi, nebo odpovi zkreslene. Podle meho, jsou takoveto rozhovory k nicemu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek  |  17. 09. 2003 00:07  | 

Otázka: Takže ještě jednou!!Není pravda, že Contactel,COL a Tiscali požádali o propojení už na jaře a dodnes se s vámi nedohodli???
Odpověď: Není definitivní rozhodnutí.

Takže o pár řádků nahoru na stejnou otázku odpovědel, že to není pravda - a když se dotaz zopakoval tak najednou "Není finální rozhodnutí"

A přitom se o žádosti Contactelu psalo půl roku snad v každém druhém článku a Contactel sám vydal několik tiskových zpráv. Ten Berdár opravdu není normální)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luboš  |  16. 09. 2003 17:23  | 

Tento článek jsem si přečetl pouze pro potvrzení mého přesvědčení, že odpovědi budou stručné a nic neříkající. Vše se mi do jednoho vyplnilo. Takto může odpovídat jakýkoliv člověk z ČTc. Dokonce jsme si tyto odpovědi mohli domyslet všichni předem. =>odpovědi se dají shrnout takto:

nic, co se nás týká negativně, není pravda
všechno se snažíme vyřešit co nejrychleji
máme pouze spokojené zákazníky
ti, kdo používají internet k něčemu jinému, než k prohlížení webu nebo mailu, nejsou normální, čili je musíme omezit
vyhověli jsme všem
naše nabídka je vždy úplně nejlepší a nejvýhodnější
všechny naše služby neustále zlepšujeme

Nejvíce mě však pobavila poslední odpověď:
Služba byla stabilizována, za stejnou cenu byla zvýšena maximální rychlost na trojnásobek a to během 3 měsíců na den přesně od mého nástupu. - o omezení ani zmínka a o tom, že jejich limit lze vyčerpat za cca 2 dny nepřetržitého stahování také ani puntík

(za 30 dnů nepřetržitého stahování a odesílání dat si mohu užít za stejnou cenu se svým připojením 192/64 73GB - docela rozdíl)
                                              

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Abraxis  |  16. 09. 2003 18:48  | 

A rekni mi, ktera firma ti odpovi jinak?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
reserved  |  17. 09. 2003 07:29  | 

Otázka spíše zní tak, jestli jsi pro sebe opravdu zvolil správný produkt, jestli chces být stále on-line pak ti ADSL postaci, jestli chces stale stahovat tak si zvol LL a pripojeni 1:1. Ale to je samozrejme cenou nekde jinde...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luboš  |  17. 09. 2003 08:43  | 

Já jsem to nemyslel tak, že potřebuji stáhnout plných 70 GB, ale že to bylo možné za stejnou cenu s dřívějšími podmínkami.

Každopádně by se mělo ADSL dát využívat ke steamování videa nebo ke sledování třeba TV, což by mohl být v budoucnu zcela jistě přínos. Ale s omezením 10GB to opravdu téměř nestačí k poslechu radia. Samozřejmě, že si mohu pustit rádio doma, ale to už je věc jiná. Určitě si totiž nenaladím rádio vysílané třeba v USA:)

Nemusí přeci ten, kdo využije měsíčně 30 GB s rychlostí připojení 512/128, nutně stahovač.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rodney  |  17. 09. 2003 08:47  | 

v tvem pripade si poloz otazku jestli vis na co ADSL je... na koukani na tv video on demand radia atd tzn pro stahovani od toho je to taky asynchroni a download je vetsinou 3x az 4x vetsin nez upload. Problem bych videl jinde a to ze telecom nema zmakly cely trh z inetem pro obcasne brouzdani a emaily je tu dial up nebo isdn pro stahovace je tu adsl ale ktere je malo rozskatulkovane chybi vice variant

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  16. 09. 2003 18:20  | 

Chtel jsem pomoci formulare na www.iol.cz prejit na variantu 512/128, ale ani zaboha to neprojde, porad pise, ze mam prekontrolovat overovaci informace. Neslo vcera, nejde mi to dnes, z helpdesku iolu dostavam informace, ze bych se z toho zblaznil. Tak jsem se dnes rozhodl, ze prechazet nebudu a budu se modlit aby v Moste co nejdrive rozjeli www.karneval.cz a hura od telecomu. Jenze, ani ten karneval nebude tak slavnej, predevsim podpora je tam asi uplne na houby, psal jsem jim uz dva maily a dostal pokazde odpoved, ze muj dotaz dostal cislo bla bla pro jednani. Jenze to byla jedina odpoved, co jsem od nich dostal. Na prvni mail z predmesice nic, na druhej z 11.9. nic.
Nestvalo by vas to? Existuje nejaka firma kde vi jak pristupovat k zakaznikovi, kde jde o kvalitu a ne pouze o faktury?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jpg  |  17. 09. 2003 06:47  | 

Já bych Ti poradil, ale musel by ses nastehovat do ZL kraje.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ViSte  |  17. 09. 2003 08:49  | 

Tak porad aspon me. Hulin

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kaspery  |  17. 09. 2003 16:09  | 

U slavneho Karnevalu se niceho lepsiho nedockas jsou to vyzirkove az beda diky tomu ze spolkly Intercable mam hned o 120,- drazsi kabelovku parchanti!!! Hlavne ze mi chodi domu naprosto debilni casopis Karneval (alespon kdyby v tom byl program) dobry tak na utirani prdele...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bumbuk  |  16. 09. 2003 20:06  | 

hned ta prva otazka zacala dobre, len jej druhu cast by som mierne pozmenil:

telecom operuje tym, ze ma naklady rovnake ako europsky operatori - preco potom neponuka ADSL za rovnake ceny a hlavne za rovnakych podmienok ako je to bezne vsade inde v europe?

raz sa telecomu svetove ceny hodia, inokedy zasa nie. to je typicke farizejstvo z ich strany. bohuzial rovnaky argument sa pouziva aj na slovensku. mame drahu techniku, mame velke naklady, bla bla bla.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kamil  |  17. 09. 2003 05:36  | 

Jmenuj jedinou firmu, která se takhle nechová. Každej, zdůrazňuju KAŽDEJ, se snaží jen hrabat prachy, nikomu nejde o poskytování kvalitních služeb nebo výrobků.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David  |  17. 09. 2003 13:29  | 

Jenže každej, zdůrazňuju KAŽDEJ, není firma, kterou většinově vlastní stát a která má monopolní postavení na trhu. Takže zatím co ostatní jsou tím či oním způsobem nuceni "podlézat" svému zákazníkovi. Cenou, kvalitou, dalšími službami, vším dohromady. Telecom prostě jen jednou za čas zvedne ceny a občas pod tlakem svých "účastníků" zavede předraženou službu za podmínek, které jsou přijatelné právě jen proto, že příliš mnoho lidí nemá na výběr.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
strateg@post.cz  |  16. 09. 2003 20:21  | 

voni vas fakujou ...uplne z vysoka na vas tento ...
misto toho aby se k tomu postavili jako chlapy, tak jen klickujou a jsou vyslovene trapny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondrej  |  16. 09. 2003 22:05  | 

Neni to tak davno (cca 14let) co jeden takovy sasek rikal blaboly a zacinalo to asi takto... SUDRUZKY a SUDRUHOVIA...pak rikal nejake bla bla bla jak CSSR plni plan na 120 procent a to i pres tezkosti z VENCI (zapadni hnusaci), Tak presne takhle mi pripada chovani soudruha SASKA-REDITELE z polostatniho socialistickeho podniku. Asi pan nepochopil kde je, ale ani se mu nedivim. Jeho penize jsou jasnym argumentem, ze s nama nemusi prilis rozebirat SVUJ podnik. Skoda jen ze nemuzeme u nas jit k jine firme, protoze s timto pristupem by byl TELECOM okamzite z trhu venku.

Tudiz prosim boha na nebi , aby uz konecne prestal TELECOM byt polostatni firmou a zacal byt prachsprostou firmou na trhu a tudiz na ni platili stejne meritka jako na ostatni...

Jen pro pana SASKA - Drahy (a to velmi) pane nastesti nemam jiz s vasi firmou ani zbla spolecneho a vyuzivam TELE2 bezdrat a v dohlednedobe UPC. Jsem moc tomu rad a vam preji...asi hodne "SPOKOJENYCH" zakazniku....

Praci cest a vasi aroganci zvlast


postamble();
p.s. pany z ZUI zdravim a opravdu nechapu jak se s takovym idiotem vubec nekdy mohli bavit. Pratele jen do boje...ale myslim, ze bude HODNE mrtvych..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XaWer  |  17. 09. 2003 13:39  | 

Chtel jsi snad rict "spokojenych ucastniku", ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
trashman  |  16. 09. 2003 22:09  | 

Za ty peníze, co dostává odpovídající, lže docela hezky! Na konkrétní otázku na tělo lže že to není pravda apod. Je vidět, že tohoto člověka velmi dobře vychovala jeho rodná strana KSČ! Místo aby se tato firma styděla, tak si ze zákazníků dělají srandu!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pjotr  |  16. 09. 2003 23:32  | 

Telekoumak je takovy a ja se porad jenom DIVIM - PROC???
To je na nem zavislych hodne moc firem kvuli internetu???

Ja bych to vyresil elegantne - proste vsem, co to jde odhlaste si internet a hledejte jineho operatora, himbajs VSECHNO jde!!!!
At (kurvadrat) zkrachne!!!

Jenze oni nezkrachnou,oni budou radi,kdyz jim pojedou telefony a dostanou za ne zaplacino,ze

Lidi - jenom revolucni reseni bude fungovat (na tento pripad), a to formou demonstraci na zruseni one spolecnosti a bojkot a jim podobne!!! To POMAHA!! Dyt to je des,jak telekoumak z kazdeho sedre nejen koruny,ale i tu kuzi!! Proc platit tolik, kdyz to muze byt trebas o 1/3levnejsi a mit to o 3/1 rychlejsi!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cz73  |  17. 09. 2003 00:20  | 

Poptávka je dost vysoká, ukončovat jeho prodej nebudeme... To se mi snad jen zdá. Vždyť v době ostrého startu ADSL nasadili kampaň na podporu zastaralého produktu s jedinou formální výhodou - zobrazení čísla! Kdyby bylo se stejným úsilím inzerováno xDSL, zajde ten veterán na úbytě. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RS  |  17. 09. 2003 07:43  | 

Mno, on říkal bohužel pravdu. Prodávají SHIT - krádež za bílého dne - obrovské spoustě zákazníků, kteří vůbec netuší o co jde. Jednoduše skočí na reklamu a vemlouvavé telefonáty poskoků ČTc.

Pravdou ale je, že ISDN je lepší než analog a ADSL samozřejmě lze provozovat i na ISDN lajně. Ovšem doporučoval bych to jen v telekomunikačně demokratické
zemi s odpovídajícími cenami a standardy...což ČR zatím není

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luboš  |  17. 09. 2003 21:08  | 

Já využívám ADSL i ISDN a nabídka, která vznikla se zavedením ADSL mi připadá fér - a to nejsem v žádném případě zastáncem ČTc, viz můj příspěvek výše. Jedná se konkrétně o tarif ISDN ADSL, kde za 599,- máte 200 volných minut po celé ČR (bez MT). Není to sice úplně dokonalé, ale když shrnete ty výhody, že můžete zároveň používat 2 tel. čísla (faxovat i volat zároveň), mít 4 tel. čísla a používat CLIP a CLIR, tak je to docela OK.

Akorát, že o tomto tarifu se téměř nikde nemluví a reklamu jsem na něj také ještě neviděl. Přišel mi akorát jednou jejich leták, kde o něm mimo jiné informovali a všiml jsem si ho také až po důkladnějším přečtení, což většinou nedělám.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
qwe  |  17. 09. 2003 01:15  | 

ten clovicek, co odpvidal, je neskutecny komik. :)) kravina za kravinou
no, to isdn.. hmm, perla nejvetsi :))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  17. 09. 2003 06:24  | 

Ty odpovedi jsou od samotnýho pana generálního nebo od jeho sekretářky??? Jestli to tam vede stejně odborně jak odpovídá tak panbuh ochraňuj telecom.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zepheer  |  17. 09. 2003 07:08  | 

Zajímalo by mne který z našich politiků protlačil svého známého na tak krásně placené místo v Telecomu. Nemohu říci, že by byl pan generální šiditel idiot  (toto není nadávka, ale stav mysli) - to bych z idiotů udělal úplné dementy. Prostě mi to připomíná pana politika který pobírá milionový plat a ještě chce přidat - nic neví, stále tvrdí že my jsme ti hodní ale všichni ostatní jsou zlí (hlavně ti zlobiví alternativní operátoři a ti hloupí zákazníci co nám nechtějí dát celý svůj plat) a proto neustále zvedá daně. Prostě klasickej Kocourkovskej starosta. A mimochodem - v příštích volbách budu volit tu stranu která zamete v (a s) ČTc. Panu řediteli bych položil jednu otázku - proč zdražujete když máte miliardu dolarů na nákup zbytku Eurotelu??? A když Vás ministerstvo Informatiky nijak neomezuje (už by ale mnělo!!!!!! ) tak proč platíte Mlynářovi ubytování? (z peněz daňových poplatníků - ČTc je stále státní nebo ne?)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ja  |  17. 09. 2003 07:02  | 

Proc jsem to cet? Ale dopadlo to jinak nez podle predpokladu.
Odpovedi byly KRATKE a nicnerikajici. Cekal jsem dlouhe a nicnerikajici.
Zato mam dobry pocit, ze jsme v dobrych rudkou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M.Novak  |  17. 09. 2003 07:03  | 

Nebojte se, soudruh Berdár bude jen další "Beďár" na již beztak ošklivé tváři ČTc. Dokud lidi nepochopí, že se musí aktivně přičinit o změnu - tj. v oblasti datových přenosů o alternativní připojení (kabelovka, bezdrát) a u hovorů taktéž - nejspíše mobilní telefon (tj. ne od ET, kdy peníze opět plynou ČTc) a popř. pevnolinkový AO i na volání (i když tam ČTc v klidu inkasuje stále přemrštěnou sumu za dráty - třeba jen za pronájem drátu na pomalou pevnou linku ve městě 1984Kč/měsíc - za tu cenu si člověk může natáhnout po roce plateb docela slušnou délku optiky -  takže jedině až po skutečném zpřístupnění drátů pro AO)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mZ  |  17. 09. 2003 07:41  | 

V Telecomu sedi banda ulhanych kretenu, kterym jde v prnvi rade jen o sva koryta - ty nesmyslne odpovedi, ktere zde stoji, muzou ucastnika tak maximalne dohnat k sebevrazde !!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Poeta  |  17. 09. 2003 08:02  | 

Berdar je zmrd
a ceka ho smrt!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bela  |  17. 09. 2003 09:19  | 

BERDAR je název nového softwarového programu ČT pro komunikaci se zákazníky. Je to obyčejný stavový automat s generátorem odpovědí s velmi nízkou umělou inteligencí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nnn  |  17. 09. 2003 09:34  | 

hehe, to sedlo :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jelito  |  17. 09. 2003 09:37  | 

Uplne jsem si situaci predstavil. Dekuji za krasne a rozesmate probuzeni do noveho dne. Fakt jsem se nahlas zasmal

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Yaroukh  |  17. 09. 2003 09:54  | 

predstavte si v pozici p. Berdara sami sebe (neco jako "to bych nikdy nedelal" neberu - za ty prachy?) ... jak byste obhajovali postoj matersky firmy? tezko muzete narovinu rict, co si myslite (a co vsichni vedi): "budeme nabizet a prodavat to, co nam lidi budou zrat a kupovat, dokud nam to bude vynaset - zatim to vychazi, takze neni duvod neco menit; jestli nas bude nekdo mit rad, je vec druhorada"

chapu, ze jste vytoceny a nerikam, ze mate beyt zticha, spokojeny a tvarit se radostne, ale ty osobni (a leckdy pouze radoby-vtipny) utoky nemaj vejsku

mejte se

P.S.: propriste doporucuju kratky otazky po jedny; kdyz se zeptate na tri veci, muze se stat, ze odpovi jenom na jednu (jakoze tady se to stalo minimalne jednou :o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
P.V.  |  17. 09. 2003 10:03  | 

Jako několikaměsíční zaměstnanec Telecomu si dovoluji upozornit na jednu věc:

Je to stejné jako v téměř jakékoliv jiné (převážně větší, ale i menší) firmě. Drtivá většina zaměstnanců (v tomto případě tisíce) je vyloženě NAS... co to vedení nahoře předvádí (někdo už na to rezignoval, ale někdo jako třeba já se rozčiluje pomalu pořád), ale nemůže s tím nic dělat, a mimoto musí na sebe nechat plivat, i když s DRTIVOU většinou těchto protiargumentů široké veřejnosti PLNĚ souhlasí, protože vedení právě jen plácá nesmysly a absurdní fráze, ale odnáší to lidé např. na 800 123 456, kteří k tomu přijdou jak "slepí k houslím" (a i když jsou školeni, aby to vydrželi, je mi jich fakt líto - vím o čem mluvím, jsem totiž jejich součástí).
Argument je jasný: Firma vydělá nejvíce, jedině pokud bude mít spokojené zákazníky, kteří přivedou další zákazníky, a ne nenaopak.
A to ještě kdybyste věděli, jak Telecom zavedl vnitřně cenzuru názorů svých zaměstnanců, to byste se ZEBLILI!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ViSte  |  17. 09. 2003 11:47  | 

A to ještě kdybyste věděli, jak Telecom zavedl vnitřně cenzuru názorů svých zaměstnanců, to byste se ZEBLILI!

Tak se pochlub. Doufam, ze to muj zaludek vydrzi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
oval  |  17. 09. 2003 14:39  | 

Prece na tom nejsi/(nejsou i ostatni) tak spatne, aby jsi/jste nemohl/i odejit pracovat jinam, (i kdyz si asi o moc nepolepsis/te v chovani/vztazich nadrizenych ). Je zajimave, ze ackoliv na ne skoro vsichni nadavaji, ruzne vyzkumy z drivejska, kde by jste si prali pracovat po ukonceni VS, vetsina kandidatu dava na prvni mista Telecom/Eurotel/T-Mobile/Oscar, nasledovany dalsimi, obdobne zamerenymi spolecnostmi. To je proste o moralce atp...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zepheer  |  18. 09. 2003 08:45  | 

Moje mamka v TC pracovala - nastoupila nová šéfka a vyrazila naprosto všechny (zrušila celé oddělení). Celé to je o platu. Ona sama nadávala co ti xxxxx nahoře vymysleli zase za blbost ale nic s tím nemohla dělat. Ale plat byl vynikající (sice pod průměrem ale na SM kraj velice dobrý). Mohla se sice vrátit (šéfuvá zjistila že tu práci nemá kdo dělat Ale na to kašlala, protože by ji propustili o 6 měsíců později a už by nemusela získat práci kterou si zajistila.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
.......  |  17. 09. 2003 11:07  | 

Coz takhle nechat vyrobit na zaklade objednavky nejaka tricka jako treba ....
Zepredu: CSSD predvolebni sliby
Zezadu : A znate tu o pernikove chaloupce

Zepredu: CTc ma vzkaz pro sve zakazniky
Zezadu: Mlzime,mlzime a jde nam to dobre vy blbeckove.

Alternativni slogany by mohli nasledovat ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Horys  |  17. 09. 2003 14:26  | 

Zeptate se, co je vlevo a dozvite se, ze vpravo nic neni.  No to sou odpovedi....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Doc  |  17. 09. 2003 15:15  | 

Ne.... Ne.... Neplánujeme.... Ne... Máte špatné informace.... Ne... Ne.... Nebylo rozhodnuto.... Ne... Není pravda.... Ne... Ne... Ne... Nemyslíme si to... Ne... Ne... Ne... Ne... To není pravda... Ne... Ne.... Nezveřejňujeme... Ne... Není definitovní....

Ne-Chtěl bych být šéf CTc...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor

Aktuální číslo časopisu Computer

Velký test Wi-Fi mesh

Nejlepší hodinky pro všechny aktivity

Důležité aplikace na cesty

Jak streamovat video na Twitch