Dočasná nedostupnost Živě

Diskuze čtenářů k článku

cc  |  19. 11. 2002 18:51

Dnes je 15.11. ? Nebo někam zmizelo kus týdne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Birk Borkason Eugenický  |  19. 11. 2002 13:55

Za poslední měsíc jsem otevíral Živě asi  třicetkrát, z toho dvacet pokusů bylo marných. Vaše reputace znatelně klesá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  19. 11. 2002 10:47

Mám dotaz, který je zmiňován již na několika jiných místech tohoto serveru...

S přechodem na nový design je již nemožné si uložit stránku na svůj disk. Snad ani verze pro tisk nefunguje. Je to celé záměr nebo jen "nedopatření"?

Díky za odpověď.

Petr

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
trashman  |  19. 11. 2002 12:48

Jak je vidět, tak i při označení celé stránky a zkopírování do Wordu, je stránka načtena špatně. Opravdu to musela být záslužná práce toho co dělal tyto stránky aby se mu to povedlo takto zprasit! Když neumí vytvářet stránky pro internet, tak ať jde raději ke kopáčů, tam se to určitě naučí snadněji!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David Toman  |  20. 11. 2002 16:29

Ja bych hledal chybu jinde. Treba ve vasem prohlizeci nebo tom Slove... Ani jedno neni rozhodne bezchybne. Mne jde ukladat stranky v pohode...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  20. 11. 2002 17:12

A vy tomu evidentně rozumíte na výbornou když zkoušíte takové "profesionální" postupy a myslíte si jak jste na to vyzrál, buďte rád že umíte alespoň psát ty stránky pro běžné užití, nevím jak u ostatních čtenářů, ale mně osobně již tyhle výlevy počítačových analfabetů co ani neví jak se webový stránky píšou a vopruzujou nad chybou, kterou tady už ohlásil někdo hned po změně designu, silně iritujou. Když vy nevíte že Word a standardy w3c nemají žádnou zvláštní návaznost až na pochybný ukládání wordovských dokumentů do XML:), tak si zkuste zkopírovat vrstvy z psd a vložit je do wordu a pracovat s nimi, to bude asi mít stejnej užitek a profesionální charakter:)))..ta věc co tu chybí je research, možná by stálo za to si nejdřív ověřit, že kvalitu standardů CSS můžeme kontroloval validátorem a podívat se, že toto dopadá již na živě oproti minulému designu diametrálně odlišně, a nekritizovat tady web a kopáče:)...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
test  |  18. 11. 2002 18:24

dik za info, clovek sa dozvie nieco nove :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tuvok  |  18. 11. 2002 14:17

Preco nepouzivate PHP?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  16. 11. 2002 14:02

Toto je lehce off-topc, ale protoze je aktualni prave tato diskuse o zive.cz , napisu to sem.

Co kdybyste, kdyz uz provadite zmeny na strankach, presli na rozumne kodovani cestiny ISO Latin 2, misto toho pofiderniho Windows-1250, ktere neni zadnym skutecnym standardem?
Je sice mozne se to kodovani tady lze nekde prepnout, ale vzhledem k tomu ze jsem to do 5-10 sekund na titulni strance nebyl schopen nalezt, jako by to tam nebylo (a asi to tam stejne neni vubec).

Muzete si sice rikat, ze je toprkotinka, prohlizece si poradi s obema uvadenymi druhy kodovani, ale vzhledem k tomu ze ISO je alespon nejaky standard siroce pouzivany v CZ lokalizacich na ostatnich platformach, a take proto ze uz jen samotn existence onoho ISO standardu zde k necemu opravdu je, bylo by opravdu dobre na toto kodovani prejit.

Proc se zavadi standardy?
Aby se vnesl nejaky system do chaosu.
A v kodovanich cestiny chaos je.
Neexistuji jen tyto dva asi nejznamnejsi zpusoby, ale vim o nejmene jeste dalsich 7-mi.
ISO je celosvetove uznavana standardizacni komise. K cemu asi tak ty
sdandardy zavadi?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jouda  |  17. 11. 2002 06:53

Protoze 95% prichozich ctenaru ma windoze a MSIE, proto :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mang  |  17. 11. 2002 12:58

Tim ze ma 95% ctenaru zive windoze bych si nebyl tak jistej, ale hlavne ne kazdaj windowsak pouziva msie, treba takova mozilla je uz dost rozsirena...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Mach  |  17. 11. 2002 23:17

A navic i MSIE umi ISO. Ale ja bych se do toho nebal prasknout, presel bych na UTF8 a byl by klid .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Neni dulezite  |  19. 11. 2002 09:26

..rozsirena kde??? Mozna tak u fanatiku, co se za kazdou cenu potrebuji odlisovat a pak musi vsude remcat, co jim kvuli tomu vsechno nejde korektne nebo vubec 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
miroslav.kucera  |  18. 11. 2002 09:44

Kodovani Windows 1250 je samozrejme standardem, viz. www.w3.org.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Andy  |  19. 11. 2002 00:02

Je to sice mozna standard, ale jeho nasazeni je provazano zejmena se systemy Windows. Pokud si ulozim dokument ve Windows-1250, je sdandardne v ostatnich oper. systemech prinejmensim lehce problematicky pouzitelny.
ISO Latin 2 je podle mne, abych tak rekl, ponekud vyyssi standard.

Jinak jak uz tady nekdo psal, UTF-8 by byla take dobra volba.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Mach  |  19. 11. 2002 00:21

Ne, neni to standard. A nic takoveho dokonce ani neexistuje. Existuje CP-1250 a definovalo to ANSI, coz je American National Standards Institute, tedy americka narodni standardizacni institut a pres slovutny nazev je to jenom soukroma organizace zalozena americkymi firmami, nema oporu ve state jako napr. nase CSN, kazdopadne je to narodni zalezitost. ISO (International Organization for Standardization) je oproti tomu mezinarodni organizace pro standardizaci, kde maji sve zastoupeni vsichni, ne jen amici.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Andy  |  19. 11. 2002 02:03

Aha, takze oficialne se tomu rika CP-1250 , fajn. Ja toto oznaceni samozrejme take znam a dokonce ho i nekde pouzivam. Ale tady jsem vychazel z toho co se pise v headech stranek. Tam byva to windows-1250.
S tim ostatnim nelze nez souhlasit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Andy  |  19. 11. 2002 02:07

Btw (takova mensi narazka k definici kodovani cestiny americkou ogranizaci):
Prece si nenechame do zalezitosti z cestinou kecat od nejakych amiku kteri se se..u kam muzou, ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Mach  |  19. 11. 2002 00:12

Blbe, w3c zaprve nestandardizuje kodovani, za druhe neco jako Windows 1250 neexistuje, kdyz tak CP-1250, za treti to je platformne zavisle kodovani a zadny standard. Lamam jako ty doporucuju napriklad kapitolu Mezinarodni nastaveni v knize XML v kostce, kde to je podrobne popsano.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiri  |  16. 11. 2002 00:01

Tak jsem potreboval vyhledat neco pomoci rozsireneho vyhledavani a jaksi vam to nefunguje. Zadal jsem hodnoty pro vyhledavani a ono to na me vyfluslo hlasku, ze neni spravny format data. Zadal jsem tedy datum a furt to na me rvalo (jaky je tedy spravny format data, kdyz to nevzalo dd.mm.yyyy ani dd/mm/yyyy?), vysledku vyhledavani jsem se samozrejme nedockal. To vyhledavani je absolutne k nicemu, nechteli byste povolit vyhledavani i bez zadani data?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
test  |  15. 11. 2002 16:56

je to preto, ze link na formatovacie CSS stranky je rieseny:
@import url("/_CSS/basic_uzi.css");
@import url("/_css/diskuse.css");

t.j. nenatiahnu sa hned ako pri klasickom definovani:

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
scorpi  |  15. 11. 2002 17:30


jste mel na mysli...
zpusob pres @import url byl zvolen kvuli odstrizeni starsich prohlizecu, ktere interpretuji css spatne (napr. NN4), od stylu, jelikoz tento zpusob nacteni stylu neznaji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
scorpi  |  15. 11. 2002 17:33

zajimavy, entity to predelava na znaky, to bych necekal . proste jste mel na mysli toto:
link rel="style sheet" href="njeczo.css" type="text/css"
(snad to projde .-)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
trashman  |  15. 11. 2002 16:08

Vaše stránky se mi načítají nejdříve v textovém tvaru a po chvíli se přepnou do grafického režimu!!! Můžete vysvětlit čím se toto děje?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wisiwig  |  15. 11. 2002 16:04

Také bych výpadek nazval dlouhodobým. Vím, že se nevrátíte, ala váš starý design a funkčnost stránek v porovnáním s dnešními dostává velokou jedničku.

Pavel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  15. 11. 2002 17:04

A víte, že totéž jste (čtenáři) nám říkali při přechodu na nový design? Slova jako strašné a pomalé jsem četl každých deset minut. A hle, najednou minulý vzhled a jeho nabubřelost dostává jedničku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wisiwig  |  15. 11. 2002 17:32

www.živě.cz jsem dřív(než jste převlíkli kabát) skoro "miloval", protože jsem tam našel vše a zdůrazňuji jednoduše. Přečetl jsem si Váš příspěvek a jsem trochu rozpačitý, doufám, že si ho vykládám špatně: "Říkáte snad jinými slovy, minule jste si (čtenáři také stěžovali, ale čas je všemocný lék a vy (čtenáři) jste si zvykli ba dokonce se vám ŽIVĚ začalo líbit." Stejný model chcete asi aplikovat nyní?

Ale já jsem neměl ani  moc připomínky k designu, opravdu je to tak, na ten předešlý jsem byl navyklý, ale ta funkčnost. Nevím proč  pojmenování domky DOMKY a ostatní změna názvů( to nezní ani trochu v tomto spojení hezky ani česky) , kam zmizel   z " domků" bazar je to podle mého škoda,

Při vyhledávání třeba v poradně se ani nezobrazí otázka

V poradně musím nejprve odrolovat cca 2 srt dolů a potom jsou teorve příspěvky.

doufám, že to jsou vyléčitelné nemoci

Pavel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  15. 11. 2002 20:46

Předpokládali jsme, že rozdělení do domků přímo na titulce přijde čtenářům vhod. Zdá se, ale že jsme se zmýlili. Proto příští týden bude mít titulka opět chronologické řazení článků a dětské nemoci odstraníme.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jouda  |  17. 11. 2002 06:49

Ja vas za novy design nekritizuji, snaha se ceni a zmena je zivot jak se rika, ale je fakt ze nikomu z mych znamych kdo ctou pravidelne Zive to nove domkove razeni absolutne nevyhovuje. Kazdy rika ze stare razeni podle data bylo mnohem lepsi, i kdyz se stranky treba dele nacitaly. Mozna by bylo dobre se priste nez se provede takovyto razantni zasah do celeho systemu ctenaru zeptat jestli toto vubec chteji a potrebuji, ja osobne taky moc dobre nechapu k cemu ty domky jako mely byt dobre..... kdyz vidim clanek s nadpisem Krach ruskych internetovych firem a jako autor je uveden p. Hlavenka, dojde mi i samotnemu ze to asi nebude mit nic spolecneho s overclockingem  Jinak vam ale (mysleno celkove) fandim, na ceskem netu je jen malo tak kvalitnich serveru jako Zive.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  20. 11. 2002 16:16

Právě proto jsme domky včera zrušili a bleskovky vrátili do středního "pruhu".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pavel  |  20. 11. 2002 15:37

Děkuji za reakci a opověď.

Je fajn , že se na www.zive.cz   snažíte reagovat na podněty "čtenářů", nebo jste to tak alespoň napsal. Bude dobře, když změny na živě budou tvořit i vaši čtenáři. Pokuď jste vytvořili a uskutečnili změny vlastní jsou čtenáři ta nejlepší korektura, jakou jste si mohli přát, tak by nebylo dobré brát ji na lehkou váhu, ale to vy jiste neděláte.

Pavel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  20. 11. 2002 16:16

Na lehkou váhu určitě názory čtenářů nebereme, i když vyhovět každému asi těžko můžeme.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Libich  |  15. 11. 2002 21:27

Taky souhlasím. Zatím mi přechod moc nevyhovuje. Starý dobrý oblíbený PCTuning je teď PCKutil a u starších článku se nezobrazují obrázky a nedají se tak kloudně číst. Navíc je vše mnohem méně přehledné a výrazné jako dříve. Malé písmenka a malé nadpisy mi neimponují. Kde je to staré dobré Živě a starý dobrý PCTuning?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
scorpi  |  16. 11. 2002 03:46

Malé písmenka a malé nadpisy mi neimponují
Kdo Vam brani si pismo zvetsit?
zobrazit - velikost textu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kubik  |  18. 11. 2002 11:46

Stary PCTuning je porad PCTuning, akorat se odtrhl od Zive - www.pctuning.cz. PCKutil neni PCTuning...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  20. 11. 2002 16:17

PC kutil (toto není finální jméno rubriky) bude opět plněn zajímavými články; zatím sháníme redaktora, který by se nám o ni staral.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kubik  |  18. 11. 2002 11:44

Esli vono to nebude tim, ze je Zive porad horsi a horsi...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  20. 11. 2002 16:18

My se naopak snažíme, aby bylo lepší a lepší.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Neni dulezite  |  15. 11. 2002 15:20

Ja mam spis zkusenost, ze Vas web nejde dost casto (a samozrejme v tandemu s Mobilmanii apod.). Takze bych to rozhodne necim vyjimecnym nenazyval, akorat ze tentokrat ten mrtvy stav trval delel nez jindy...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukas  |  15. 11. 2002 15:56

Bohuzel musim dat za pravdu, vas server nejede tak 2 - 3 krat do tydne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  15. 11. 2002 17:03

Chystáme zdvojení naší serverové klapacity na příští týden; na jednom serveru nyní běží příliš mnoho webů, které budou rozděleny na dvě mašiny. Prosím o trpělivost. Děkuji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
slwat  |  16. 11. 2002 11:02

Chystáme zdvojení naší serverové klapacity na příští týden;
No s dvoujnásobnou klapacitou to určitě poběží super.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  20. 11. 2002 16:15

malý překlep; myslím, že jste zcela jistě poznal, jaké slovo jsem měl na mysli

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
karel  |  15. 11. 2002 15:03

Zdá se, že toto byla nejlepší tvář vašich stránek..... I v poradně jsem toho našel celkem stejně!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor