DJI přidá do svých dronů soukromý mód. Kvadroptéry nebudou do čínského ústředí posílat žádná data

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 3

Názory k článku

avatar
16. 08. 2017 22:25

Především je na pováženou, že výrobce těchto dronů, které se snaží profilovat jako "profesionální", a nechává si za ně řádně zaplatit, podmiňuje jejich provoz s oficiální aplikací on-line účtem u výrobce - bez něj se DJI aplikace na telefonu nedá zprovoznit. Co když jednoho dne někdo DJI pohltí, třeba Amazon, kterému by se technologie DJI mohla ze zjevných důvodů hodit? Nový majitel zruší servery a už aplikaci nezprovozníte. Takto už dopadli majitelé Revolv smart home hub, jimž nový majitel Nest (vlastněný Googlem) bez náhrady vypnul servery a majitelům systém zcela zmrtvěl a změnil se v elektroodpad. Což by u drony za 30kKč docela zabolelo nejen Čecha.
Existuje alternativní aplikace Litchi, za kterou v Google Play zaplatíte dalších 699 Kč, ale firmware si dle informací takto postižených lidí pamatuje, s jakou aplikací letěl, a pokud vám dron havaruje při jeho používání, DJI vám zruší záruku.
Je obrovská škoda, že takový po hardwarové stránce skutečně výborný produkt je degradován mizerně fungujícím software (viz recenze na Google Play) a závislostí na "cloudu" (rozuměj "počítači někoho jiného"), kde nikdo nezaručí, že bude fungovat ještě zítra.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
15. 08. 2017 22:52

"synchronizují letovou historii s vaším účtem" a ten ucet je kde tvle??? na diskete v obyvaku?? jasneze u provozovatele tak asi maji pristup ke vsemu co mas na takovem ucte tvle takovou myslenku ti poradil nekdo v kanclu nebo si na takove brutalni odhaleni prisel uplne sam??? nebo myslis ze provozovatele sluzeb nevidi do dat uzivatelu hahaha tak naivni....... vlastne jo beztak jsi!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor