DirectX i OpenGL budou po vzoru AMD umožňovat nízkoúrovňový přístup

Názory k článku

j.x.e  |  03. 03. 2014 12:52  |  Macintosh OS X AppleMAC-Safari 5.0

odivuju AMD že dotoho šlo, doted to bylo na mrtvem bode kdy MS se svím DX brzdilo výkon a nudtilo lidi k nesmyslným upgradum ikdyž papírově výkon musí dnes stačit na 5 let dopředuAMD s mantle ukazalo že to je orpavdu jen o optimalizaci, a ejhle najednou i DX dokaze zvíšit výkon o 50%...zajimave ze to driv nešlo...jedine AMD ukazalo že jim nejde jen o prachy (samozdřejme jejich zamer byl jasný, donutit lidi koupit AMD...ale možna i nechtene tim naopak uzemnili trh HW, který ted nebude vyžadovat tolik upgradu jako dřív...pokud si výrobci a lstiví MS neco zas nevymyslí...)je jasné že MS toho využije aspon tak že nove DX bude jen na shitdous 8

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (7)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Pegak  |  03. 03. 2014 14:10  |  Microsoft Windows 7 Chrome 31.0.1650.63

No já teda nejsem odborník, ale říkám si, že přece Mantle musí bejt výkonnější než univerzální DX a OpenGL ne?Protože AMD přece může poskytnout mnohem nízkoúrovňovější přístup až na pravý železo ne? Kdežto DX a OGL musí pořád přes nějakou vrstvu přistupovat ke grafický kartě.Ale asi je hloupost předpokládat, že dá AMD přístup doslova na železo, bylo by to náročný na programování :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
03. 03. 2014 17:59 | Microsoft Windows 7 Firefox 23.0

Napsat v jedný větě AMD a OpenGL to chce dost odvahy. Dodnes nejde většina starších OpenGL her na ATIčkách rozchodit a nebo to dělá problémy. Například Jedi Academy, RTCW a další hry se stejnym enginem. Opravdu napsat v jedný větě AMD (ATI) a OpenGL to bych si asi netroufnul.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor

Aktuální číslo časopisu Computer

Velký test fotolabů

Oklamali jsme rozpoznání obličeje

13 tipů pro rychlejší Wi-Fi

Test NVMe SSD 500 GB