DirectX i OpenGL budou po vzoru AMD umožňovat nízkoúrovňový přístup

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 12

Názory k článku

avatar
03. 03. 2014 17:59

Napsat v jedný větě AMD a OpenGL to chce dost odvahy. Dodnes nejde většina starších OpenGL her na ATIčkách rozchodit a nebo to dělá problémy. Například Jedi Academy, RTCW a další hry se stejnym enginem. Opravdu napsat v jedný větě AMD (ATI) a OpenGL to bych si asi netroufnul.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
03. 03. 2014 14:10

No já teda nejsem odborník, ale říkám si, že přece Mantle musí bejt výkonnější než univerzální DX a OpenGL ne?Protože AMD přece může poskytnout mnohem nízkoúrovňovější přístup až na pravý železo ne? Kdežto DX a OGL musí pořád přes nějakou vrstvu přistupovat ke grafický kartě.Ale asi je hloupost předpokládat, že dá AMD přístup doslova na železo, bylo by to náročný na programování :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
03. 03. 2014 12:52

odivuju AMD že dotoho šlo, doted to bylo na mrtvem bode kdy MS se svím DX brzdilo výkon a nudtilo lidi k nesmyslným upgradum ikdyž papírově výkon musí dnes stačit na 5 let dopředuAMD s mantle ukazalo že to je orpavdu jen o optimalizaci, a ejhle najednou i DX dokaze zvíšit výkon o 50%...zajimave ze to driv nešlo...jedine AMD ukazalo že jim nejde jen o prachy (samozdřejme jejich zamer byl jasný, donutit lidi koupit AMD...ale možna i nechtene tim naopak uzemnili trh HW, který ted nebude vyžadovat tolik upgradu jako dřív...pokud si výrobci a lstiví MS neco zas nevymyslí...)je jasné že MS toho využije aspon tak že nove DX bude jen na shitdous 8

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (7)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor