Digitální život – masivní předvánoční reklama Microsoftu také v Česku

Digitální život – masivní předvánoční reklama Microsoftu také v Česku

Od listopadu až do Vánoc poběží v Česku nová reklamní kampaň Microsoftu zaměřená na koncové uživatele. Má název Digitální život a lidem ukazuje výhody počítačů s Windows 7, kancelářského balíku Office 2010, herní sestavy Xbox 360 a Kinect a dokonce mobilní platformy Windows Phone 7.5, která je konečně k dispozici také v české lokalizaci s přístupem na Marketplace.

Kampaň bude mít široký záběr. „Jde o komplexní mix médií. Běží dva televizní spoty, internetová kampaň, reklama v kině, tisková inzerce, komunikace na sociálních sítích, speciální vánoční nabídky a další,“ řekli Živě.cz zástupci českého Microsoftu. Současné s kampaní bude firma komunikovat také další produkty zaměřené na běžné spotřebitele.

Klepněte pro větší obrázek
Oficiální web předvánoční kampaně běží v HTML5 a graficky je vyveden ve formě Metra.

Zavítat můžete také na web na adrese digitalnizivot.cz, kde je možné si prohlédnout komunikované produkty. Web je graficky vyveden v podobě rozhraní Metro, které používají Windows Phone a Windows 8. Zajímavé je, že zatímco dříve Microsoft podobné weby dělal pomocí technologie Silverlight, Digitální život je i přes interaktivitu připraven v HTML5. O směrování Redmondu k HTML5 jsme psali už dříve a mnohé naznačuje také HTML5 Roadshow Štěpána Bechynského po českých městech a univerzitách.

 

 

Podle vyjádření, které jsem od Microsoftu dostal, není možné specifikovat finanční nákladnost celé předvánoční kampaně. Firma se ale v Česku inzerovat nebojí. V posledním roce například běžela kampaň na webový prohlížeč Internet Explorer 9, na kanále Prima Cool bylo možné vidět spoty na Kinect a poměrně velikou kampaň Cloud Power firma představila také v rámci svých cloudových technologií. Microsoft dlouhodobě komunikuje své produkty skrze prodejní partnery, se kterými se dělí o náklady.

Klepněte pro větší obrázek
Microsoft v Česku inzeruje také ve spolupráci s partnery. Notebooky Dell ukazují sílu Windows 7 z toho důvodu, že Microsoft část kampaně zaplatit.
Diskuze (9) Další článek: Ze světa: testy levných čipů s grafikou od Intelu i AMD

Témata článku: Microsoft, Byznys, Reklama, Speciální sestava, Digitál, REK, Spot, Široký záběr, Řek, Digit, Cool, Microsoft Silverlight, Reklamní balík, Finanční nákladnost, Internetová kampaň, Život, Digita



Recenze Windows 11. Microsoft nás opíjí rohlíkem a omezuje použitelnost

Recenze Windows 11. Microsoft nás opíjí rohlíkem a omezuje použitelnost

** Oproti Desítkám významně stouply hardwarové požadavky ** Windows 11 mají nový vzhled, ale výrazně narušují workflow. ** Potěší vyhledávání, multitasking i rychlejší aktualizace

Petr Urban
Windows 11Testy
Nová volitelná aktualizace systému Windows 10 opravuje 38 problémů
Karel Kilián
Windows UpdateAktualizaceWindows 10