Digitální audio zesilovač pro USB

Diskuze čtenářů k článku

Adrique  |  11. 06. 2007 02:07

Myslim, ze nie je zrovna najvhodnejsie umiestnit zosilnovac do skrine PC. Zbytocne su tu vacsie problemy s rusenim, napajanim, ako aj odvodom tepla. Externe riesenie je elegantne a prenosne - digitalny zosik mozem preniest a pouzit vsade, kde je PC a netreba kvoli tomu tahat cele PC. Nieco podobne je X-Mod od Creativu, aj ked to ma navyse funkciu "skraslovania" zvuku, co si mohli odpustit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
v0cas  |  12. 06. 2007 14:42

externi reseni by bylo samozrejme pekne, ale problem je ze PC standarne neobsahuje zadny zpusob jak dostat napajeni mimo pocitac a dalsi zdroj uz je jen zdrazeni zesloziteni celeho reseni, navic na napajeni 2x35 W by nebyl zrovna nejmensi...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jerba  |  09. 06. 2007 10:48

No, jen se mi nezdá, že by zesilovač s výst. výkonem 2 x 35W při napájení 12 V měl malý proudový odběr, vychází to na cca 6A. To při hraní her nahlas (žere CPU, grafika i zesilovač) bude mít zdroj co dělat.

Taky na ty šváby bude muset být nějaký masivní chladič, 70W už něco potřebuje...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pingu  |  09. 06. 2007 11:34

No, jestli to není ten výkon, kterej povětšinou jen inzerujou...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
09. 06. 2007 11:42

Toho bych se nebal. Velké chladiče potřebuje třída A a take hodne otevřená třída AB. Velký ztrátový výkon je dán hlavně klidovým proudem zvláště ve třídě A, který je nutný k eliminaci zkreslení. Třída D je tvořena vlastně zjednodušeně výkonovým PCM D/A převodníkem, který pracuje v impuzním režimu. Jinak pokud mate reprobednu o citlivosti 88Db/W pak 1W vytvoří akustický tlak ve vzdalenosti 1m 88Db. Zdvojnásobení výkonu zvedne akustický tlak o 3Db, nebo stejny ak. tlak ve 2 metrech. Vyžší výkon je potřeba pro nezkreslené přenesení špiček.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
b.  |  09. 06. 2007 12:55

Spíš bych se obával toho, že z USB jde podle norem tahat max. 0.5A, což je při 5V výkon 2.5W. Kde jsou pak ty desítky wattů? Leda že by v tom zesilovači byl měnič a obrovský kondenzátor, popřípadě akumulátor...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
controlP  |  09. 06. 2007 13:05

"..zesilovač EB03 s napájením přes běžný čtyřpinový konektor určený pro napájení disketové mechaniky..."

"..Zesilovač pracuje ve třídě D a s počítačem komunikuje přes USB rozhraní..."

Proc by to tahalo napajeni z USBcka?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
3d4  |  09. 06. 2007 14:05

hh jn taky sem to tak pochopil

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Goro  |  09. 06. 2007 18:21

Je tam napsané ža napajení je z disketového konektoru a ne z USB,z USB bere pouze signál(přihlásí se jako USB Audio device(Pravděpodobně))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AndyS  |  09. 06. 2007 18:47

no spis jako mixer, vstup to bude mit linkovy tim 3.5 stereojackem u cinchu :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TomK  |  10. 06. 2007 09:51

To si nemysllim. Vstup je interni USB konektor (usetri za jeden A/D prevodnik), jack na obrazku je zrejme sluchatkovy vystup nebo S/PDIF.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Test  |  12. 06. 2007 10:15

Test

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  09. 06. 2007 06:55

Nemohl by mi někdo z odborníků prosím vysvětlit, co je to digitální zesilovač ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
09. 06. 2007 07:30

Pokud umíš anglicky, najdeš o tom něco třeba na www.ti.com nebo www.wikipedia.com .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kure  |  09. 06. 2007 13:17

Pracuje to s velkou ucinosti takze ztraty jsou minimalni Normalni zesilovac ma ucinost kolem 50% a zbytek se premeni na teplo, tady se pomalu nema co premenovat v teplo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
09. 06. 2007 13:26

Zjednodušeně by se dalo říct, že takovej D/A převodník, z kterýho leze výkon.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor