Dell naplno rozjel výrobu v Polsku

Diskuze čtenářů k článku

ASUSáček  |  23. 01. 2008 11:19  | 

Hahaha, takže ASUS v Ostravě Hrabové zase přijde o zakazky a zase tam nebude co robit a lidi budou posedavat v kurarnach a v kantyne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
asd  |  23. 01. 2008 11:25  | 

V polsku neumí vyrobit absolutné vůbec nic. A to ani pod dohledem...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
souhlas  |  23. 01. 2008 16:12  | 

polské výrobky jsou hodně na špatné úrovni protože jsou to odrbávači a ojebávači práce...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
viki  |  23. 01. 2008 16:35  | 

hlavně že češi umí jenom kecat u piva a dělat machry po internetu ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AA  |  23. 01. 2008 19:16  | 

v írskej továrni Dellu robí odjakživa dosť veľa Poliakov (aj na Profesia.sk boli inzeráty, takže asi sú tam aj "naši")

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jaaaa  |  23. 01. 2008 23:13  | 

A jekej mysis ze je rozdil mezi tovarnou Dell v Polsku a treba v Irsku kde je 3500 zamestnancu? Zadnej!! Drtiva vetsina z nich jsou taky Polaci

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lord mord  |  26. 01. 2008 00:13  | 

Acer s NBD, no.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Asusak  |  24. 01. 2008 06:42  | 

No tak to tezko.Asus v Ostrave Hrabove bude vyrabet pro Dell behem Kvetna-Cervna.Ale nebude to moc velka zakazka, spis de o prestiz.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |  23. 01. 2008 12:14  | 

A co snížení ceny, když se nemusí řešit clo a výroba je v Polsku? Proč má Evropa stejný ceny v € jako Amerika v $ (mnohdy vyšší), když je € silnější měna? Už ať se z EU stane jeden velkej provázanej trh

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nornik  |  23. 01. 2008 14:16  | 

Jeste se muzes i ptat, proc vyrobky dellu stoji v anglii i s dani o nejakou tu ctvrtinu az tretinu mene nez u nas

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
shadowboy  |  23. 01. 2008 17:50  | 

lenze britania nie je jedno colne uzemie s EU ak sa nemylim...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AA  |  23. 01. 2008 19:15  | 

mýliš

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
shadowboy  |  23. 01. 2008 19:48  | 

tak mylim no...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
def  |  23. 01. 2008 20:05  | 

Vetsi trh, vetsi konkurence.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Srsen  |  23. 01. 2008 12:59  | 

Aha ..takze ted abych tak rok nic radsi od dellu nekupoval diky za info

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa  |  23. 01. 2008 19:36  | 

nechápu co se zárukou NBD na 3 roky řešíš.... a těch 5 let taky moc nestojí... horší je že nenabízej pořádnej stroj...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ron.Jeremy  |  23. 01. 2008 20:34  | 

On ne každý má náladu se otravovat s vadným krámem, i když ho do druhého dne opraví, zvláště pak, když za něj zaplatí jako za "značkové" zboží. Jednak i jediný den může znamenat katastrofu (musíte předat podklady, dokumenty, projekt), druhak můžeš ztratit dost práce (10x za den asi nikdo nezálohuje).
Šmejd se sebelepším servisem prostě bude pořád jen šmejd.
Kvalita notebooků Dell už teď byla na hrozné (rozuměj "ceně naprosto neodpovídající") úrovni - po přesunu výroby do Polska to půjde ještě krutě dolů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš  |  23. 01. 2008 20:48  | 

taky si myslím, že jsi Dell asi moc neměl v rukách ... bereme v práci Dell asi rok a něco (jen Dell - tj.stanice Optiplex, NB Inspiron a Latitude, servery i CAD stanice) a za celou doby jsme měli 2 reklamace .. 1x základní deska v Optiplexu, 1x HDD v NB Latitude. Celkově odebráno více než 50ks různých Dellů ... a s tím servisem ... bezproblémové
.. asi tak ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ron.Jeremy  |  24. 01. 2008 22:20  | 

Tak to si myslíš špatně. Dělám v nadnárodní korporaci, která Dell nakupuje prakticky výhradně. Dost notebooků přišlo už z výroby vadných (latitude D8xx), nejčastěji displej, u jednoho vyměněn za jiný, jinak vadný kus, opakovaná reklamace. Pravidelně na nich odcházejí DVD-RW mechaniky, již zmíněný displej i později v provozu, občas pevný disk, běžným používáním poškozený zdroj... na Dell X1 klávesnice a opakovaně odumírající touchpad, v Optiplexu větrák těsně po záruce, díl se nedodává, jen předražená služba "oprava počítače" nebo dokoupení záruky na další rok. Originál brašny Dell za "značkovou cenu" se rozpadají jako nejhorší čínský šmejd (popruh, přezky). Je to opruz, i když je na zařízení Premium support.
Takže tak bezproblémový je onen Dell.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hugo  |  23. 01. 2008 22:02  | 

Mám dva roky starý Latitude 820 z Irska a tři měsíce starý Latitude 830 z Polska a ten z Polska je tak nějak dílensky lepší. Na tom z Irska mě trošku vadil malinko nakřivo umístění display. I klávesnice je výrazně lepší. Ta stará se malinko prohýbala ta nová je OK.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa  |  23. 01. 2008 22:09  | 

mám 820... můžu optat o co je 830 lepší ?? ten display se polepšil ?
jinak nakřivo uložený display určitě při raklamaci srovnaj....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hugo  |  23. 01. 2008 22:50  | 

Nereklamoval jsem ho no a teď už to řešit nebudu. 830 nižší spotřeba procesor 2.4 za rozumnou cenu o dost rychlejší disk (na objednávce to bylo úplně stejné jak u 820 tuším 100GB 7200 rpm holt asi novější série). Musím mít pořád zapnutou síťovku a ta 830 s ní umí více šetřit když není používaná. Docela velké mínus je že to má vzadu jen jedno USB. Mívám tam myšku a mobil. Teď jedno z toho strkám z boku a plete se to tam když pracuješ. Jinak jsem to vzal s Vistama a tak se mi asi bude hodit i to instalační CD s XP z 820. V tom rozlišení 1920*1200 některé aplikace nic moc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rob2004  |  25. 01. 2008 16:04  | 

...tak ti ti ten LCD asi montovala ista cierna papula z Nigerie kt. pre "urychlenie" montaze a zakrytie jej mantavosti pouzivala 2 uchyty miesto 6 ... takych kusov muselo byt pocas jej LEGENDARNEHO posobenia isto viac ... btw: je to pravda s tymi poliakmi - v Limericku ich je/bolo vo vyrobe cca 50% ( ak zapocitame aj lotysov a litovcov - to je podobna banda... ) takze podla mna kvalita DELL v Europe bude stale rovnaka...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Whisky  |  23. 01. 2008 20:38  | 

mluvíš s hladu, vživotě jsi dell neměl v rukách co.... pro naročné zäkazníky kvalita a výdrž se tezko mimo jeste hp hledá konkurence...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
def  |  24. 01. 2008 09:23  | 

ja ma doma dell desktop a laptop a jsem naprosto spokojenej. Zadne problemy, skvely support, cena prijmna a moznost nakonfigurovat si laptopa je naprosto skvela. Kdyz jsme u podpory, pred mesicem jsi od dellu koupil xps m1330 bohuzel da se sehnat jen s vistou, tak jsem si koupil XP, ale mel jsem strach, jestli sezenu ovladace pro XP. Tak jsem jim volal a hned me nanavigovali na stranky, kde maji vsechny ovladace pro dany typ laptopu i pro XP - tudiz mi vsechno funguje.
Jen pro zajimavost, pred tim jsem mel rok sony vaio (c3z) a byl to porod. nakonec mu odesla baterka (laptop hlasil, ze zadna baterka neni pritomna). V soucasne dobe je v servisu. Ale kdyz jsem jim volal, tak mi nejdriv rekli, ze je vadna baterka, at si koupim jinou (coz jsem udelal, ale nepomohl, zpatky ji nevzali), pak abych si preinstalovat system ze zalohy (i tak laptop stale hlasil chybejici baterku) a nakonec jsem si sam musel hledat servis, sony mi kontakt nedalo. Zlaty dell ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ron.Jeremy  |  24. 01. 2008 22:24  | 

Viz odpověď pro Tomáše. Jestli je Dell vnímán jako kvalita, tak už je to s nároky "náročných" zákazníků špatné.
Kolik Dellů jsi měl v rukách ty? Leda bys byl servisní technik jejich smluvní firmy, ti jich mají v rukou nepochybně mraky...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš  |  25. 01. 2008 08:43  | 

no.. vzali jsme jich za ten rok tak 40-50 ... opravdu nevím přesně. Možná to není moc jako v nadnárodní korporaci (ať žije globalizace), ale jsme prostě spokojeni. fakt!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ron.Jeremy  |  25. 01. 2008 21:03  | 

Pak buď rád, protože jsi měl štěstí - nebo já naopak smůlu... Jak ale vidíš, kvalita může být dost kolísavá, takže fakt, že TY jsi měl štěstí (což ti ze srdce přeji), nemusí nutně znamenat, že Dell dělá samé kvalitní výrobky. Bohužel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor

Aktuální číslo časopisu Computer

Speciál o přechodu na DVB-T2

Velký test herních myší

Super fotky i z levného mobilu

Jak snadno upravit PDF