Dell nabízí supermobilní Latitude X300

Diskuze čtenářů k článku

OLLDA  |  12. 08. 2003 17:49

Jsem spokojenym majitelem a adminem nekolika desitek kousku NB DELL a nemuzu si je jinak nez vynachvalit. A ta cena neni zas tak hrozna. Kdyz uvazite jejich servis, s kterym jsem byl doposud nadmiru spokojeny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mik  |  12. 08. 2003 17:56

Jojo, servis to je neco.

Ulomila se mi "pacicka" co drzi zaklapnuty displej. Tak mi ho vymnenili ho cely.. A bez kecu. Na miste. Druhy den.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jinua  |  12. 08. 2003 20:58

jsem stastnym majitelem D600, mel jsem predtim celou radu notebooku, posledni dva roky jsem je stridal co tri mesice. D600 je dokonaly notebook, typicky dell. vykonem je to herni stanice diky radeonu 9000, na vypocty super 1 MB cache, 1 GB RAM, vydrz se dvema baterkama pres 8 hodin, s jednou 4.6 pri normalni praci. proste dokonalost. cdcko na cestach nepotrebuju a kdyz prijdu domu a mam 1GB sit, v praci wirelles a dockinu - proste cool.
tak pohodlne a pekne jak to jde ted to neslo nikdy predtim.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zelva  |  13. 08. 2003 13:56

Pozor, ať Vás jablečníci nechytí za slovo s Appletalkem Jaká škoda, že appletalk se tak špatně routuje..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
smolka  |  13. 08. 2003 14:42

To toho, zelvicko, asi moc neumis. Zdravi spokojeny uzivatel 12" Ti PowerBooka a Sony VAIO V505.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mik  |  12. 08. 2003 17:16

Mam jeho predchudce, Latitude x200 a nemohu si ho vynachvalit. Po mem predchozim 3,5 kg ALLinONE je 1,2 jako nic. :)

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  12. 08. 2003 17:40

Take jsem stastnym majitelem X200 v temer kompletni vybave a je tu naprosto vynikajici system. Jenom kdyby pri pouzivani GPRS PCMCIA karty tak nebzucel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mik  |  12. 08. 2003 17:47

Tak to delej jako ja, BT kartu do PCMCIA a Nokii 6310 k tomu :) 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek  |  12. 08. 2003 16:23

Predrazeny, osklivy. BTW - co je Centrino zac, jaky soft je v cene, jaka je vydrz baterie ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jerry  |  12. 08. 2003 16:47

Proc predrazeny? Tady platis za VELMI nizkou hmotnost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek  |  12. 08. 2003 17:22

Aha - takze mizerny pomer vykon/cena je vykoupen 1 kg o ktery ma ntb mene - uz tomu rozumim 8-))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vic  |  12. 08. 2003 18:20

marek asi este nepouzival notebook inak ako desktop replacement ....

 

ale on to z vekom pride a zacnes ocenovat krasne veci

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek  |  12. 08. 2003 18:44

Pouzivam denodenni a vek uz nejaky patek na to ocenovani mam a rozhodne bych nebral tohle 8-)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jerry  |  12. 08. 2003 19:56

Jo a jestli notebook pouzivas, tak bys asi ocenil az 5hodinovou vydrz na baterky, kterou notebooky s Centrinem maji. Centrino je totiz procak od Intelu s velmi nizkou spotrebou, cipset a WIFI karta.Vykon 1Ghz Cetrina je asi jako 1.6Ghz P4, coz bohate staci

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek  |  13. 08. 2003 00:28

Pouzivam a 5 hodin (no dobra 4:45 abych byl presny) je snad normalni ne ? 8-)) Uznavam, ze mam o kilo vic - coz mi prijde zcela OK, ale zas ocenim CD-RW/DVD combo a jeste to stalo mene - porad v tom tu bombu nevidim 8-)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jerry  |  13. 08. 2003 00:37

Taky jde koupit asi za 45tisic 5kilova krava s 15palec displejem a se vsemi mechanikami a ta ma nejlepsi pomer cena/vykon. Jenze stezi vydrzi 2hodky na baterky. Dnes vydrzi bezny notebook asi 3hodky, vyhodou centrina je prave vysoka vydrz az 5hodin.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek  |  13. 08. 2003 02:33

Nemluvim o 5ti kilovy krave - mam 2,5 kila tezkej notebook se vsim moznym co vydrzi skoro tech 5 hodin a zadny Centrino neni zapotrebi, tak me zajimalo v cem je to tak objevny - tot vse

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
asdasdasd  |  13. 08. 2003 07:04

centrino ma 1 MB cache a tim zacni, to cpu je proste bomba, kdo zkusil pochopi - dnes nema konkurenci a pristi verze s 2 MB cache mit take nebude.
pokud na notebooku jen pises texty tak to asi nepoznas.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek  |  13. 08. 2003 08:30

Tak tady musim priznat drobnou porazku - mam jen 512kB 8-) Kazdoapdne to je tedy ta hlavni "hitovka" kvuli cemu je Centrino must have ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jerry  |  13. 08. 2003 10:31

Jaky je to typ, jakou mas konfiguraci a kolik Te stal?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek  |  13. 08. 2003 13:13

stal 49, ma 256 RAM, 30HDD, CD-RW/DVD combo, 14 display, G3-800MHz a ta zminovana 512kb cache 8-)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jerry  |  13. 08. 2003 13:40

No tak to je jina! Ty 2 pismenka(G3) meni celou situaci. Ze ty mas Apple? To se pak ale spatne porovnava. Tady ale hodne platis za trpaslici hmotnost. Ve vahove kategorii jako mas ty bych sehnal stejne vybaveny notebook s mozna jeste nizsi cenou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek  |  13. 08. 2003 14:26

Rozhodne jsem nechtel rozpoutavat zadny flame, proto jsem to tu neuvadel az kdyz ses poptal. Proste mi cely Centrino hype prijde jako prima nafoukla bublina.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zelva  |  13. 08. 2003 13:49

Pche.. jablečník.. Tak až si přestanete hrát s photoshopem a začnete používat pořádný software jako např. databáze (ne, teď nemám na mysli tu hračku filemaker ) apod. tak poznáte, že ta G3 je trošku nevýkonná.. Navíc v kombinaci s OS X (který je pěkně nenažraný moloch) je to smrtelná kombinace (a pokud používáte Finder 8 nebo 9, tak to snad ani nelze nazývat systémem ) Ono vám stejně celkem nezbývá než potupně instalovat VirtualPC, že .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zelva  |  13. 08. 2003 14:05

ach, a já zapomněl ještě na něco -- AirPort (AKA wifi pro Mac) stojí docela dost penízků

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek  |  13. 08. 2003 14:34

No vy ste ale chytrej kluk  Nevim proc jako home user ktery si dle toho koupil i nalezity pocitac mam pouzivat jakoukoliv databazi natoz neco strasne zahadneho a urcite dokonaleho co se tu radeji ani nezminuje. Zajimalo by me jak tyhle sofistikovane veci pobezi na tom recenzovanem Dellu. Finder 8 nebo 9 jsem nepouzil asi rok a pul - nestyska se mi a s 10.2 jsem naprosto spokojen. Virtual PC mam (nevim co je na tom potupneho) jen z toho duvodu, abych si mohl poustet jednu home aplikaci od Microsoftu, nebot jeji jablecny ekvivalent od Quickenu je pekelna s**cka. Ale cele mi to trosku prijde jako maly offtopic. Airport card stoji 80$-pokud vam tohle prijde jako drahe, tak asi stejne nema cenu diskutovat o noteboocich, ale nejaky No-Name desktop by bylo vic adekvatni tema

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jerry  |  12. 08. 2003 19:51

No, jestli ma notebook 1.3kg nebo 3kg je sakra rozdil. A ta konfigurace staci bohate na vse. Dyt to neni graficka stanice pro Photoshop, 3Dstudio apod. ne? Pomer cena/vykon neni u notebooku vse, podstatna je taky hmotnost a vydrz na baterky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
echp  |  10. 01. 2006 13:31

Debile!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor