Czech On Line nabízí ADSL bez nutnosti platit hlasový tarif

Diskuze čtenářů k článku

kix  |  04. 06. 2005 23:00

Neřešenou otázkou je, jak zřídit ADSL bez nutnosti hlasového tarifu, pokud hlasový tarif nemám.
Objednávkový systém Volný  předpokádá opak, a zdá se tak,  že poženou zákazníka do (dle mě nepřijatelné) procedury, znamenající
1) zřídit tel linku tarifem ČT
2) pak ověřit  dostupnost ADSL přes LLU
 3a) zjistit, že to nejde: průser
 3b) zjistit, že to lze a zřídit ADSL přes LLU-PPV
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
luk  |  07. 06. 2005 14:14

taky mam ten pocit a resim stejny problem, nelze tohle nejak resit jinak?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel  |  03. 06. 2005 19:17

"Přechod ze stávajících tarifů Volný na tarify ADSL Plus je možný zdarma" toto tvrzení autora článku bych trochu doplnil. To že je přechod na nové tarify zdarma je sice hezké, ale autor zapoměl napsat kdy to bude možné. Po mém telefonickém hovoru s technickou podporou COL mi bylo řečeno že tarify plus jsou určeny hlavně novým zákazníkům a že přechod ze stávajících tarifů na nové bude možný v horizontu několika měsíců!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
shrek  |  04. 06. 2005 08:06

Z toho jasne vyplyva, ze nejlepsi je chytit se nejake pomerne rozumne nabidky a pri prvni prilezitosti odejit "za lepsim" a stat se novym zakaznikem tam, kde je to vyhodne. A pokud mozno se neupisovat na delsi dobu, pokud clovek neni pripraven zaplatit odstupne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luk  |  03. 06. 2005 14:37

!!!!Na portálu Volný cz byla chyba v určování dostupností ADSL Plus. Těm co to ukazovalo dostupnost této služby, doporučuji vyzkoušet ještě jednou!!!!

ERRORERRORERRORERRORERRORERRORERRORERRORERR ORERRORERRORERRORERRORERRORERROR

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luk  |  03. 06. 2005 14:42

TAKŽE PÁNOVÉ....TĚM CO NEBYDLÍ V PRAZE.....S TELECOMEM NA VĚČNÉ ČASY A NIKY JINAK.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
m  |  03. 06. 2005 14:49

Zase tak hrozny to neni - Telenor je jeste v dalsich 8 mestech...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Machi  |  03. 06. 2005 14:47

Jooooooooooooooooooo, takze zase nemame nic, ja sem tk rad, ze muzu zustat s tema zlutyma hajzla**

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luk  |  03. 06. 2005 14:50

jen to klidně dopiš...HJZALAMA

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Souček  |  03. 06. 2005 15:27

Pak je asi nejspolehlivější používat přímo: https://checkdslam.telenornetworks.cz/

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  03. 06. 2005 14:28

Tahle reklama pod článkem sedí. Stačí, když draze provoláte měsíčně pár desítek tisíc, za instalaci povinně 2500,-, za zrušení 1600,- a máte ADSL zdarma. A to se vyplatí!
 
Jinak na lupě jsou zajímavý tabulky, tam Contactel taky všechny ostatní hravě přeplivl, suverénně nejvyšší ceny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luk  |  03. 06. 2005 13:32

By mě ted zajímalo když se všichni vrhnem na Telnor, co co udělá s rychlostí a dostupností. Z 1024/265 bude rázem 650/128 a výpadky 3x za den a rovnou po 3hodinách Smlouvo lze podepsat jen na 24měsícu, to se mi nelíbí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
barokna  |  03. 06. 2005 14:00

imho tohle je pouze zacatek noveho konce telekomu v oblasti poskytovani datovych sluzeb predevsim do domacnosti. uz kdysi telekom rikal, ze internet nema budoucnost a ze pro nej datove sluzby nic neznamenaji. chtel bych je videt ted

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luk  |  03. 06. 2005 14:27

Nevěřím že tohle by někdy někdo řekl. Pokud ano, tak to musel byt ten nejhloupější člověk týhle planety.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
barokna  |  03. 06. 2005 16:53

ano rekl, a pokud se nepletu tak to byl sam "gabo" bernar...ci jak se jmenuje. uz je to ale hoodne davno, nekdy 94....95..96 mozna

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
m0rph  |  03. 06. 2005 18:02

Rusnak z GTS jeste celkem nedavno prohlasoval, ze normalni lidi broadband nepotrebujou, jelikoz se pouziva jenom na warez a porno. Mozna je to jeste nekde na avc.sh.cvut.cz.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
shrek  |  04. 06. 2005 08:02

No tak podcenil potrebu porna (a warezu) u ceske populace, no. Pak je tu jeste jine mozne vysvetleni, ze Rusnak je stejny X jako Berdar, za X at si dosadi kazdy co chce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Motorove Prase  |  04. 06. 2005 12:22

X = syfiliticky mongoloid z vychodu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vševidoucí oko  |  05. 06. 2005 03:37



Gábo Beďár ... a on není nejhloupější, je jen praštěnej...a ne virtuálně, ale echt železnou tyčí  inu hlavoun...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vašek  |  03. 06. 2005 12:53

Konečně lze obejít ČT, jen škoda, že má Telenor menší pokrytí. Při současných cenách mobilních tarifů se pevná linka pouze na volání nevyplatí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Machi, Machi  |  03. 06. 2005 12:48

Plati to pro celou CR nebo Telenor pusobi pouze v Praze, ...
btw: Dneska prisel nejaky letak od Telekomunistu na nove tarify a je na nem napsano Vazeny Pane Vzorku a Vzorek se fakt nejmenuju...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mr.Qwa  |  03. 06. 2005 12:56

Počkej až začnou chodit letáky s:
Vžený zákazniku, okamžitě naval všechny prachy nebo si po telefoní lince ani nep*dneš...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luk  |  03. 06. 2005 12:57

podivej se na http://adsl.volny.cz/ADSL/ Já bydlí v Opavě a vypsalo mi to že plusko můži mít.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Machi, Machi  |  03. 06. 2005 13:13

Jo, dík. Je to i u nás... Uh. Hradiště... btw: Já ty žluté svi** tak nesnáším, ať jdou všechny k čertu!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ondra  |  03. 06. 2005 14:57

a ty nevíš, že v Opavě běhá WiFi ? Já na ni jedu už dva měsíce.

V které části bydlíš ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luk  |  03. 06. 2005 16:35

Jo vím to 128kbit/s za 700 Kč bydlím na předměstí. Kousek od vojenské správy, naproti parku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ondra  |  03. 06. 2005 16:55

já mám za 400,-/měsíc a jede to kolem 500 kbps.

Chceš vědět víc ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luk  |  03. 06. 2005 16:58

Určitě, zajímá mě to. Sháním Wi-Finu pro kolegu. Bydlí přímo v centru. Od koho ta wifina je, od Sobotíka?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondra  |  03. 06. 2005 17:53

můžeš dojít v 8 večer třeba na Rybajz na terasu ? Dám si tam "služební" vycházku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luk  |  03. 06. 2005 18:39

Dneska už to nestihnu. Možná v neděli. Máš Skype? http://www.skype.com/

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondra  |  03. 06. 2005 18:55

mám, napiš kontakt, zavolám ti

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luk  |  03. 06. 2005 19:12

pavel-b

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Novotny  |  03. 06. 2005 16:42

me to prave overilo linku 123 456 789 ze na ni lze ADSL, to by me zajimalo kdo ji ma, nebo ze by nejaka klicka?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
-MHE-, -MHE-  |  03. 06. 2005 17:43

spíše chyba než klička, mě to napsalo že na mobilním čísle 606123456 to můžu mít taky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bigsam72  |  03. 06. 2005 21:54

Co je to za blbost zkusil jsem to ne jednom cisle a reklo mi to ze muzu mit ADSL od Volny. Pritom overeni na strankach telecomu rika ze na tom cisle byt ADSL nemuze.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tralalak  |  03. 06. 2005 18:56

to ze nejsem zakaznikem ani klientem CTc jsem si zvykl, ale ze z ucastnika udelali vzorka me rozcarovala, ani nevim jestli mam bejt nasranej nebo se tetelit stestim ze vzorek je vic nez ucastnik :)))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Machi, Machi  |  03. 06. 2005 19:05

Ono zakaznik je vlastne testovaci vzorek toho co jeste muze vydrzet, proc by chodili kolem horke kase a nazivali otroky monopolu zakazniky...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
prochj1  |  04. 06. 2005 11:08

Tak to jsi asi příbuzný (taky jsem pan Vzorek), v tom letáku nám jen decentně oznámily(mě 3.6.2005), že od 1.6.2005 máme možnost v rámci zjednodušení struktury tarifů jako uživatelé služby Internet Expres/IOL Broadband "poznat výhody tarifu Telefon Expres" za jen 329 Kč/měsíc. To, že se jmenujeme, máme např. ADSL od GTS a Měli Home Mini, je detail, důležité je pro CT +200 Kc/mesic/zakaznik navic a za nic navic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  03. 06. 2005 12:48

Tak tahle nabidka je super hlavne pro firmy - ty musi platit za telefonni linku 580 Kc mesicne (narozdil od 330 u domacnosti) Mily telekome, preju ti hodne uspechu v tvem businessu. Paapaa

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Joker, Joker  |  03. 06. 2005 12:42

"Tři nové tarify nabízí rychlosti od 1 do 4 MB"
Megabajt není jednotka rychlosti, a i když si tam doplním "za sekundu", tak to zas nedá tyhle čísla Zřejmě tam mělo být "Mbps", resp "Mb/s".
Leda by ŽIVĚ používalo vlastní jednotku "megabajty za 8 sekund"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Wikan, Wikan  |  03. 06. 2005 12:45

No vsak to neni MB ale M8. Chapu vypada to podobne
1 M8 = 1 MB / 8 s

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luk  |  03. 06. 2005 12:45

To je super nabídka. 1024 Plus bez limitu? Co znamená to plus?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luk  |  03. 06. 2005 12:47

* dostupnost: pokrytí části větších měst
* měsíční datový limit: NEOMEZENO
* agregace: 1:40
* Fair Use Policy: ne
To se mi snad zdá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vševidoucí oko  |  05. 06. 2005 03:32



Asi jo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gigi, Gigi  |  20. 06. 2005 11:00

Vice info zde: IINFO.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ivdo  |  03. 06. 2005 12:39

a co jako ušetřím?

Příplatek za službu ADSL bez paušálu za telefonní linku (možný pouze u služeb Volný ADSL Plus 256 Kč s DPH

Telefon Mini
Slouží Vám Vaše pevná linka především pro příjem hovorů a sami prakticky nevoláte? Zvolte si tarif Telefon Mini

* měsíční poplatek 199 Kč s DPH

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Joker, Joker  |  03. 06. 2005 12:43

Až na to že k Telefon Mini se nedá pořídit ADSL, že...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Chlup  |  03. 06. 2005 12:45

Taky tomu nerozumím co ušetřím. Nějak jsem nikde nenašel, že bych k Telefon Mini nemohl mít ADSL. Má někdo takové infomrace?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vševidoucí oko  |  05. 06. 2005 03:29



Jo. Český Telecom.
----> 800 123 456

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
V.Havlíček  |  06. 06. 2005 10:58

Opravdu to tak je? Mám Home Mini a k tomu ADSL od GTS. Je možné že by to ČTc nějak nedocvaklo?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Kuneš, Jan Kuneš  |  03. 06. 2005 13:08

U tarifu MINI není možné ADSL zřídit. Psali jsme o tom např.:

http://www.zive.cz/h/Byznys/AR.asp?ARI=123320&CAI=2034
http://www.zive.cz/h/Bleskovky/AR.asp?ARI=123354&CAI=2097
http://www.zive.cz/h/Uzivatel/AR.asp?ARI=123359&CAI=2170
http://www.zive.cz/h/Byznys/AR.asp?ARI=123421&CAI=2034
http://www.zive.cz/h/Byznys/AR.asp?ARI=123515&CAI=2034
a možná i v dalších článcích.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukas  |  03. 06. 2005 13:28

Porad nerozumim tomu, proc by mela byt i u pripadu ADSL od ISP, ktery jej nabizi pres LLU, povinnost mit vyssi hlasovy tarif nez HomeMini, jak zminujete. Jaky je duvod, kdyz poplatek za LLU (tedy castecny pristup ke smycce zahrnujici nadhlasove pasmo) je jiz zohlednen v onech 158Kc mesic (a v pripade ISP poskytujici ADSL pres propojeni s CTc je poplatek za nadhlasove pasmo zahrnut jiz ve VO cene), pak to znamena to platit dvakrat? Vyssi tarif + platba od ISP. Tohle narizeni ma prece smysl jen v pripade koncoveho ADSL koupeneho primo od CTc, aby byly stejne podminky, tzn. CTc nemusi platit ten poplatek ve vlastni siti a proto by levnejsi ADSL ze strany CTc melo byt kompenzovano vyssim tarifem.

To narizeni prece musi mit nejakou logickou podstatu, nebo se mylim? Nebo to nikoho nezajima a proste se bude platit vice bez udani obchodniho pozadi tohoto rozhodnuti? A resit to akorat tim, ze se budou odvadet poplatky za kompletni unbundling lokalni smycku pres LLU jako to resi VOL mi prijde divna varianta. Proc proste musi byt ten tarif vyssi??? Chci prijimat hovory, mit ADSL, proc by mi nestacil homemini? Je mi to fakt zahadou...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zabar  |  03. 06. 2005 14:00

To co platis ty je poplatek za hovorove pasmo. Tvuj provider pres LLU plati za nadhovorove pasmo. A tahle nabidka znamena, ze COL si necha pres telenor zpristupnit cele pasmo (hovorove i nadhovorove), ma pronajatou celou linku a muze si delat co chce. Jinak receno nabizi, ze si muzes zaplatit rozdil mezi nadhovorvym a uplnym pasmem a nemusis uz platit pausal telecomu (ale nebudes moct prez nej volat, i kdyz mozna ze ti COL nabidne nejake hovory)...
...tohle reseni me napadlo uz pred mesicem a cekam, jestli to nabidne i Nextra.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukas  |  03. 06. 2005 14:34

To mi neodpovida na oztazku, proc neni mozna ADSL zridit pri HomeMini, kdyz si Nextra plati za castecny LLu (nahovorove pasmo)... Proc? Proc...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zabar  |  03. 06. 2005 15:00

Protoze CTc tvrdi ze ho dotuje...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Souček  |  03. 06. 2005 15:31

Ocituji citát Martina Léra:

Duvodem je narizeni CTU:
U cenového plánu MINI nelze poskytnout služby volba, resp. předvolba operátora (Carrier Selection, Carrier Preselection), službu sdíleného přístupu k místní smyčce, služby zprostředkování širokopásmového přístupu ke službám sítě Internet a dalším službám s využitím technologie ADSL v přístupové síti, volné minuty, hovorové kredity a nadstavbové cenové plány (nadstavbové tarify).

Proc to nelze, to bohuzel CTU neracilo rici.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xx  |  03. 06. 2005 16:24

http://www.dsl.cz/index.php?akce=2&vlakno=53670

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luk  |  03. 06. 2005 13:38

okračujeme ve strategii cenově nejvýhodnějších ADSL služeb na trhu. Doposud uživatelé běžně platili 599 Kč za půlmegabitový internet. Nyní za stejnou cenu dostanou připojení na internet VOLNÝ ADSL 1024 Plus s dvojnásobnou rychlostí a bez limitu dat. Navíc nejsou konečně nuceni platit hlasový tarif, ale pouze minimální poplatek 215 Kč za ADSL linku,“ shrnuje výhody nových tarifů vysokorychlostního internetu VOLNÝ ADSL Plus Michael Fried, generální ředitel Czech On Line.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel Kahovec, Karel Kahovec  |  05. 06. 2005 16:29

K tarifu Home Mini není možné zřídit ADSL - od Telecomu. Jiné firmy vám ho beze všeho zavedou. Mám doma čerstvé ADSL od Nextry a Home Mini.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Patrickx  |  13. 06. 2005 17:50

no ale když to uděláš v obráceném pořadí jako já, to jest mám ADSL a teď chci z vyššího tarifu přejít na MINI pošle ti Český Telecom jako teď mě že to NELZE a že mi dávají nejbližší možný tarif TELEFON EXPRESS za 329,- s DPH...šílená diskriminace

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Libb  |  08. 06. 2005 11:15

pak ovšem nechápu, co znamená věta:  Tyto tarify jsou postaveny na infrastruktuře Telenor Networks, což pro zákazníka znamená možnost neplatit za hlasový tarif Českému Telecomu ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jena  |  03. 06. 2005 20:20

Jenze s mini nemuzes mit adsl

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
chytrej  |  04. 06. 2005 14:48

k tarifu mini nemuzes mit ADSL takze jestli chces ADSL musis mit ten tarif vyssi Telefon Standard za 329 - mimochodem clanek ma pet radku a je to v nem napsane tak se nauc cist

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jeste chytrejsi  |  06. 06. 2005 12:00

Jo pokud ale chces ADSL od Telefonica. Jinym to nevadi. Ty draty nepoznaji jaky pausal musis platit. A nauc se cist prispevky. Nekolikrat je tady nekdo, kdo pise mam MINI a ADSL. Nebylo by od veci akceptovat, ze existuji lidi, kteri vedi co pisi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
otakarek  |  03. 06. 2005 12:21

Dobry !!! Pokud mam dobrej prehled, tak prave VOLNY ADSL 1024 Plus je nejlevnejsi megabit bez limitu !! :o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vševidoucí oko  |  05. 06. 2005 03:28



Ale za ty dva roky, co se jim upíšeš, už dávno ne...to bude naopak nejdražší

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor