Čtrnáctideník Computer se stal nejčtenějším titulem ICT prvního pololetí 2005

Diskuze čtenářů k článku

ja  |  16. 08. 2005 13:27

Ja uz ho neberu ani nectu.
HW me zajima, jen kdyz ho potrebuju. Digitaly vubec. Mobily vubec.
Kdysi jsme cekali na kazde cislo. Ale uz tehda bylo na CD prd,
slouzilo jen k nahrade internetu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kaderas, Kaderas  |  13. 08. 2005 23:53

Před rokem bych na něj nedal dopustit, ale od té doby, co mi frčí net 24hod denně jsem zjistil, že to všechno a mnohem mnohem víc mám zde také úplně zadarmo. Ještě stále mi zde běží předplatně, ale další už neplánuju... Bohužel
Jo a co mě na něm nejvíc štve? Že tam přihodili rubriku digitál. Proč ta rubrika neodešla zároveň s novým časákem DIGI?? :)) Nemají o čem psát??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Stanislav, Martin Stanislav  |  14. 08. 2005 00:15

Tou novou rubrikou myslíte tu, která tam je už od roku 2002? V tom případě myslím, že se máte od září na co těšit...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kaderas, Kaderas  |  14. 08. 2005 11:12

jo přesně tu... moc mě nebere, je to stejné jako s mobily. Psali jste o mobilech, poté vznikly Mobility a bylo (pomíjím onu jednu stranu, na které se věnujete chytrým mobilům:). Ale proč stále píšete o digitálních fotografií a podobně. Časopis již svým názvem říká, že se jedná o počítače, nikoliv o fotografické multimedia, ačkoliv to spolu úzce souvisí. Dokázal jsem to chápat do doby vzniku časopisu Digi, ale poté je tato rubrika tak trochu zavádějící s celým časopisem. Koho zajímají fotografie, jejich úpravy a podobně, ať si koupí raději Digi..není to lepší řešení? :)) (ikdyž je to poměrně drahý časopis, ale mám pocit, že za tu cenu stojí..:)

BTW: Co plánujete? Nikomu nic neřeknu.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Stanislav, Martin Stanislav  |  15. 08. 2005 10:57

Já také ne, nechte se překvapit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Důchodce  |  13. 08. 2005 10:37

Bohužel jak tak čtu, tak už to není pro mne vhodný časopis. Nepatřím do věkové kategorie a o příjmu nemluvě. Cca po 10 letech SBOHEM !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
von Banhoff  |  12. 08. 2005 14:11

no já se u Computeru docela bavím, řešení problémů typu smazal jsem si ikonu MSIE, co mám proboha dělat, nemůžu surfovat! a nebo některé vyloženě zavádějící články mně docela někdy dostávají

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
helac  |  12. 08. 2005 20:14

Konečně někdo normální, ten časopis je pro totální lamy. Ani to nepovažuji za odborný časopis. Pro začátečníky možná dobrý ale články se pořád opakujou a jsou nic neříkající !!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  12. 08. 2005 12:58

Já ho zrovna letos kupovat přestal. Asi po 5 letech, co jsem si kupoval každé číslo. Tak si 1 výtisk odečtěte.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AMD  |  12. 08. 2005 12:04

Tak jim teda  blahopřeji !
Já jsem kdysi kupoval Computer ještě v roce 1996 myslím, když se začínal vydávat (měl fialovou obálku), ale jak rostla jeho cena... a to rok od roku a přesáhla 20 korun, tak už nic pro mě. Bohužel, všichni nadaní nevydělávají tolik peněz a určité priority se přehodnotili. Ale jinak jim to přeju. Podle mě je to slušný časopis, nabízí hodně i za ta tu cenu, ale Bohužel, já si to dovolit nemohu. Tak oslavujte.  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AMD  |  12. 08. 2005 12:23

"Průměrný čtenář časopisu Computer je muž mezi 20–40 lety, SŠ nebo VŠ vzdělaný, s měsíčním příjmem domácnosti větším než 25 000 Kč čistého."
Ani se nedivím, já měl 7500 čistého jako technik a teď mám 3000 na sociální dávce (skončil jsem na UP ne mou vinou, ale vytunelováním firmy). Takže Vaše analýzy budou docela přesné....chudí si to nemohou dovolit kupovat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AMD  |  12. 08. 2005 12:26

Zapoměl jsem uvést, že jsem z Ostravy, tady je normální dělat i 12 hodin denně za 8000.....toto není Praha, tady z vás zedřou kůži za minimální mzdu....to jen tak dodatkem...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
puňťa  |  12. 08. 2005 10:36

ale od té doby co tady na živě dali jako článek porovnání rychlosti win. vs lin. z computeru s tím, že konec si můžete prěčíst v časopise a trhněte si nohou jsem si za ušetřené prašulky koupil pár knih o linuxu a čtení do vany mám dost. K tomu ještě příjemný pocit, že blbá reklama se taky někomu může vymstít.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MartinV, MartinV  |  12. 08. 2005 07:41

Obojí jsem kdysi pravidelně kupoval, ale díky skvělým serverům Mobilmania.cz a Zive.cz jsem přestal..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  12. 08. 2005 12:01

Take jsem mel nektere casopisy predplaceny, asi pred 2 roky jsem skoncil a od te doby je nakladatelstvi Computerpress jednim z nejvetsich spammeru" v me postovni schrance. Zhruba kazde 2 mesice najdu ve schrance nejake starsi cislo (Mobility, Osobni finance, e-biz, Computer, atd.) s uzasnou nabidkou predplatneho.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jojaveja, jojaveja  |  12. 08. 2005 01:23

Jde udělat reklamu, co by jako reklama nevypadala? Zkusíme to. Napíšeme titulek, že je něco nej... každý chce to nej, že ano? Aby to vypadalo seriózně, dáme pár cizích slov a názvů a zkratek jako SKMO GfK (lidi nevědí, co to je, ale tím spíš to nebudou rozporovat). Pak vysvětlíme, v jakém oboru je nej... ale běda zmiňovat konkurenci včetně čísel, co kdyby se někdo chtěl podívat na to druhé a třetí údajné nej...? Pak ohromíme statistikou. Když vydám 65.000 výtisků, určitě si to přečtou aspoň dva lidi (když už to stojí tolik peněz), ale 130.000 je blbě kulatý (a nepřesně vypadající) číslo, tak dáme Baťovských 129.000 Pak uděláme průměrného nadčlověka (když budu číst Computer, budu patřit do horních 25.000 čistého). Taky musím oslovit dodavatele reklamy pro ten můj plátek, tak napíšu, že kdo umí číst, umí i rozhodovat. Kdyby čtenář furt nezabral, přihodíme další plátek (s tím prvním téměř nesouvisející), pak ocituju nějaké rádoby zvíře z oboru, a pak to všechno shrnu a namaluju růžovou budoucnost. Tenhle článek patří dle mého názoru do těch Adblockových sloupků vedle a degraduje živě.cz. J.M. jo a ještě malé P.S.: nebudete mi to věřit, ale jsem odběratel Computeru, jen mě vadí skrytá reklama. P.P.S.: Citace: Redakce internetového časopisu Živě.cz si vyhrazuje právo bez upozornění smazat příspěvky, které obsahují vulgární výrazy, urážky nebo reklamu. V některých případech můžou být smazány rovněž příspěvky mimo téma aktuální diskuse. Smaže redakce příspěvek s reklamou?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Stanislav, Martin Stanislav  |  12. 08. 2005 01:53

Nebudu vám rozmlouvat vaši interpretaci, jen pro upřesnění přihodím pár odkazů, abyste byl v obraze:

http://libor.blogspot.com/2005/08/computer-nejtenj-it-asopis.html
http://www.gfk.cz/cz/default.aspx?path=/cz/press/gfkcz/reader.aspx&lang=cz&ctr=203&msg=1681
http://www.gfk.cz/download/press/983_cz_int.pdf

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Stanislav, Martin Stanislav  |  12. 08. 2005 01:55

Znak "〈" ve druhem odkazu nahradte za "&"...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Láďa  |  12. 08. 2005 06:33

...ale běda zmiňovat konkurenci včetně čísel, co kdyby se někdo chtěl podívat na to druhé a třetí údajné nej...?
- Taky jsem čtenářem Computeru, ale tenhle článek je o ničem. Chvástání vám jde ale dobře. Tabulka konkurentů opravdu nikde, a kdo by mohl soutěžit na chvastouna roku, to je teda Pavel Pospíšil zcela určitě, a možná by ho titul neminul.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Stanislav, Martin Stanislav  |  12. 08. 2005 10:52

Ještě jsem snad neviděl žádnou tiskovou zprávu, ve které by se někdo nechvástal. Ač se vám to nelííb, je to normální

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jojaveja, jojaveja  |  12. 08. 2005 19:48

drobná reakce: a, oceňuji odkazy, ta tabulka prodejnosti IT časopisů ale měla být už v původním článku
b, nezpochybňuji, že Computer je nejčtenější, jen si dovolím rejpanec: druhý Jak na počítač má o 26% víc OVĚŘENÝCH prodaných výtisků než Computer, který má větší, NEOVĚŘITELNÝ, statisticky dopočítávaný odhad počtu čtenářů na základě relativně malého počtu respondentů, ze kterých se vzhledem k zaměření výzkumu věnuje IT jen nepatrný zlomek
c, ve svém příspěvku nenapadám kvalitu časopisu (proto ho i odebírám), ale kvalitu a informační hodnotu článku, který vlastnímu časopisu nesahá ani po kotníky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarda  |  12. 08. 2005 07:27

Bohužel se tohoto balastu vyskytuje na živě.cz, čím dál tím více.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor