Jde udělat reklamu, co by jako reklama nevypadala? Zkusíme to. Napíšeme titulek, že je něco nej... každý chce to nej, že ano? Aby to vypadalo seriózně, dáme pár cizích slov a názvů a zkratek jako SKMO GfK (lidi nevědí, co to je, ale tím spíš to nebudou rozporovat). Pak vysvětlíme, v jakém oboru je nej... ale běda zmiňovat konkurenci včetně čísel, co kdyby se někdo chtěl podívat na to druhé a třetí údajné nej...? Pak ohromíme statistikou. Když vydám 65.000 výtisků, určitě si to přečtou aspoň dva lidi (když už to stojí tolik peněz), ale 130.000 je blbě kulatý (a nepřesně vypadající) číslo, tak dáme Baťovských 129.000 Pak uděláme průměrného nadčlověka (když budu číst Computer, budu patřit do horních 25.000 čistého). Taky musím oslovit dodavatele reklamy pro ten můj plátek, tak napíšu, že kdo umí číst, umí i rozhodovat. Kdyby čtenář furt nezabral, přihodíme další plátek (s tím prvním téměř nesouvisející), pak ocituju nějaké rádoby zvíře z oboru, a pak to všechno shrnu a namaluju růžovou budoucnost. Tenhle článek patří dle mého názoru do těch Adblockových sloupků vedle a degraduje živě.cz. J.M. jo a ještě malé P.S.: nebudete mi to věřit, ale jsem odběratel Computeru, jen mě vadí skrytá reklama. P.P.S.: Citace: Redakce internetového časopisu Živě.cz si vyhrazuje právo bez upozornění smazat příspěvky, které obsahují vulgární výrazy, urážky nebo reklamu. V některých případech můžou být smazány rovněž příspěvky mimo téma aktuální diskuse. Smaže redakce příspěvek s reklamou?