Vy jste sice napsal něco, co je velmi podobné, ale ta podstata Vám uniká.
Máte v podstatě tři možnosti :
1) Napsat úplně obyčejný titulek. (Asi se oba shodneme, že to je nejhorší varianta)
2) Napsat zajímavý nadpis, který zaujme, zároveň však bude shodný s obsahem článku. (To je varianta, kterou já naprosto schvaluji)
3) Napsat něco, co bude za každou cenu vypadat hrozně moc zajímavě, i když to nebude mít s obsahem článku nic společného. (A to je něco, co evidentně začínáte preferovat.) V tom se ani náhodou neshodneme.
To mi připadá silně bulvární. Něco takového člověk již může vidět nejen v Blesku a Aha. Tohle začínají rozjíždět i seriózně se tvářící deníky typu Idnes, Novinky + další.
Proč by měl redaktor servírovat čtenářům naprosto zcestné nadpisy, které nemají s obsahem článku moc společného? Myslíte si, že to nevyvolá negativní reakce? Myslíte si, že je prioritní to, když na to klikne co nejvíc čtenářů?
Tak si představte, že příjdete do luxusní restaurace, objednáte si nějakou zahraniční specialitu, kterou Vám vrchní doporučí! Budete se tvářit šťastně, když nakonec přinesou úplně normální karbanátky s kaší? Asi ne, co?
Jinými slovy: Umění marketingu není nalákat zákazníka (čtenáře) na nějakou trapnou lež, chyták, podvůdek. Umění je prodat přesně to, co nabízíte. A pokud možno tak, aby byl zákazník spokojený, ne otrávený, že dostal něco jiného, než mu někdo slíbil. To vede vždy k tomu, že to člověka omrzí. Časem začne být otrávený, přestane mít zájem.
Ale klidně si v tom pokračujte... Je to jen Vaše věc. Já zrovna osobně nesnáším jednání typu ''Tady s námi nehnete'' To je dost arogantní přístup. Když s Vámi nehnou negativní ohlasy čtenářů, tak co s Vámi pohne jiného?
Masivní odliv čtenářů, kteří třeba jednoho dne začnou číst zprávy jinde? To se klidně stát může...Já rád navštěvuji Váš server. Líbí se mi články od zdejších redaktorů. Ale to neznamená, že Vás musím číst za každou cenu. A určitě nejsem sám.