ČSSD na internetu zaspala, tvrdí Paroubek

Diskuze čtenářů k článku

02. 06. 2009 19:22

Ať si kdo chce, co chce říká, ale nejlepší je na netu bobošíková. Na YouTube.com/bobosikova má profil už od října 2007 a pro srovnání - videokanál celé FRAKCE EPP-ED sleduje 30-60 lidí na video, kdežto u Bobošíkový je to 3-6 tisíc a nejsledovanější její kousek měl 414 000 sledovanost. Takže se Jirko uč od Bobošíkový

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 06. 2009 16:57

http://www.novinky.cz/krimi/170257-vrhacum-vaje... ...

Doporucuju pustit horni video.

Obvzlast ta krava co dala pesti klukovi, kterej se nemohl branit ... jak zabery z predvalecne nebo povalecne evropy, kde si kdejaka zakomplexovana svine taky musela "bouchnout" do toho "hajzlika".

A paroubek si za vejce muze sam. Choval se presne jako tahle krava.

Politici s formatem bud vejce ignoruji nebo si to vyridi jako "chlapi". Prasoubek se schova za ochranku a pak nadava cloveku kteryho vyvadi ochranka, ze je debil co se neumi ani trefit.

Proste malej zakomplexovanej debilek.

http://www.youtube.com/watch...

CSSD tyhle lidi asi pritahuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 06. 2009 19:28

slušnej lynč, no koukám, že na předvolebním mítinku socanů jde o hubu. O ČSSD si myslím svoje, v prvním vydání MF Dnes 2. 6. 2009 vyšlo, že Suverenita jany Bobošíkové dle průzkumu medianu bere socanům procenta, (Bobo 11,5 %, Socani 15 %) a ve druhém vydání na té samé stráncy vyšel celostránkový inzerát ČSSD a průzkum Medianu pro MF Dnes nikde. To byl asi inzerát za expresní příplatek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 06. 2009 12:39

ODS a KSČSSD. Tady nejde o pravici ani levici, ale dvě populistické strany, což ve výsledku znamená, že většině společnosti se má vést špatně (čti žít v chudobě a bez práv) kvůli hrstce vyvolených. Navíc pokud budete volit oba tyto bloky, tak se k lepšímu nic nezmění, protože oni jsou nositeli těch problémů. Navíc pravice je nesolidární a levice míní rozdávat z ničeho, na to bych si dal pozor. Naši zmínění politici mají navíc rádi kult osobnosti, takže žádné charizma, ale přehlídka zmetků žijících na náš úkor.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 06. 2009 14:41

To muzes rikat jak chces, ale vetsina ti stejne bude tvrdit, ze volit nekoho jinyho je jenom vyhozenej hlas. Pak se divi, ze tu mame ten bordel co tu mame.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 06. 2009 16:17

rikat muze co chce, ale vetsina lidi nesnasi, kdyz ma pouzivat mozek. A pro takove lidi vice voleb = ZLO.

Proto takova podpora totalitarizujicich myslenek (clovek nemusi myslet, pacto soused co mysli tim nic neziska).

Lidi chteji pokud mozno 2 strany a pak aby jim nekdo rekl ktera je vadna.

Proste normalni marketing, ve ktery exceluje Prasoubek a jeste se tim chlubi. Nebo to prinejmnensim nezapomene v kazde prilezitosti zopakovat.

Ostatne i to jeho prohlaseni je citit pachem "nase prace je ziskat hlasy". Naky ideje nebo prace pro stat jsou pro Prasoubka sprosty slovo.

Proste stejne jak naky marketingovy studio, co se za kazdou cenu snazi prodat nakej smejd. To je slabina kapitalismu (hlasovani o vyrobe pomoci penez) i demokracie (ze i blb ma plny hlas to jeste umocnuje).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 06. 2009 17:12

a co takhle starostové a nezávislí? To mi přijde jako tak jediná alternativa k volbám pro ty kdo nechtějí volit ODS či ČSSD. Jinak se jedná o středopravicovou stranu. Jejich web: http://www.starostove-nezavisli.cz... kdo chce at se podívá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 06. 2009 22:51

Bohužel je to tak. Lidé prostě potřebují ty hodné a ty zlé.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LKLK  |  02. 06. 2009 19:11

Solidarity u nás máme více než dost. Přes 60% platu zaplatíte na různých daních, a stát je "moudře přerozděluje". Bohužel stát má na výběr daní monopol, takže to dopadá stejně příšerně, jako cokoliv jiného do čeho se stát pustí. Osobně nemám nic proti tomu, aby si lidé platili ze svého a *dobrovolně* cokoliv chtějí, třeba lepší pojištění proti ztrátě práce. Ale nelíbí se mi, když jim to mám platit já.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 06. 2009 12:18

Muzu se zucastnit voleb pokud studuji v zahranici a nemohu se dostavit do CR? Pokud ano tak jak. Potrebuji dat svuj hlas (ODS).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 06. 2009 16:12

zajit na ambasadu - radeji v predstihu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 06. 2009 10:38

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
02. 06. 2009 10:20

U toho clanku jeste chybi graf a link na volebni pruzkum na Facebooku.

http://apps.facebook.com/volebni-pruzkum/...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
02. 06. 2009 11:33

Ježiš, hlavně klidně ČSSD, hlavně ne holohlavce, diť ty si bez hajlování ani neutřou zadek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
02. 06. 2009 10:16

1) Se skupinou nepřišel Facebook, ale uživatelé Facebooku

2) Odpůrci ČSSD nezorganizovali protestantskou akci, ale protestní akci (přecijen to s náboženstvím nemělo co dělat)

:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 06. 2009 17:37

Korekce Korekce :)

a "přecijen" je dalsi pokus o zespisovneni spisovneho

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
02. 06. 2009 07:56

protože si myslím, že není moc fanoušků ČSSD, kteří by uměli pracovat s internetem a pokud přeci jen je pár mladších, tak se svou úchylkou asi nebudou chtít chlubit

pro slušné lidi je volič ČSSD, Dělnické strany nebo KSČ stejná sorta lidí jako pedofilové nebo zoofilové

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 06. 2009 09:09

V tom případě to nejsou slušní lidé - takže taky něco jako pedofilové.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 06. 2009 09:21

Tak o tohle byhc se nebal. Mozna se mylim, ale pokud tam pujde predseda, tak ho i dost volicu bude nasledovat - a) je tam predseda, b) bude to dalsi fronta tridniho boje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin V.  |  02. 06. 2009 09:48

Hádej, ty "slušný voliči", s kterou stranou se paktuje DS v Litvínově. ČSSD to není.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 06. 2009 19:04

tolik, kolik jim uverovy ramec pro ceskou republiku (jako stat) dovoli.

(samozrejme po odecteni nutnych marzi pro pratele a kamarady, ktere je nutne vyplatit prioritne)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
02. 06. 2009 07:49

aby volici LETOS ukazali svou MOC a nevolil zadnou ze soucasnych parlamentnich stran.

Proste volte koho chcete, ale ne CSSD, ODS, KDUCSL, Komunisty, zelene. At se to tam trochu prosmyci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 06. 2009 22:51

tohle je naprosto genialni napad!!!! jen je skoda ze tu mame i parlament, ktery se porad skalada z zkorumpovanych stran a ten se voli za dva roky coz znamena ze by mezitim stihli mocni zkorumpovat ty nove strany... ale ja bych tomu dal sanci

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 06. 2009 07:33

musíme to napravit. Jak se dostaneme k moci, tak všechny ty fejsbůky a internety zakážeme!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 06. 2009 02:14

13. duchod mlade volice jiste zaujme

http://cssd.sere.me...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 06. 2009 02:46

Zvlast kdyz ho budou muset platit. To uz radsi komunisty nez tuhle bandu populistu a eurohujeru.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
02. 06. 2009 03:05

no zase bych to neprehanel, KSCM~CSSD, cokoliv "lepsho" z parlamentu radsi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 06. 2009 03:10

Ano... zvysovani duchodu je nejlepsi protikrizovy plan. Nacpat penize tem, kterych se krize vubec nedotkne, muze vymyslet jenom nejaka bedna z lihoveho domu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 06. 2009 03:52

a co chces od blba, co prohlasi "Stat sve dluhy platit nemusi".

Prasoubek nejak zapomel zminit varianty, jak se to dela aby stat dluhy ne(s)platil:

- natiskne penize (okrade drobne stradatele)

- vyhlasi bankrot (dost nasere veritele ... zkusilo Mexiko, Argentina a nove Island ... vsichni to zkusili zatim jen jednou)

- provede menovou reformu (okrade vsechny). Vetsina statu se to mimo obdobi valky neodvazila udelat ani jednou.

takze co - proste Prasoubek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 06. 2009 08:09

No jo, ale Paroblb si pamatuje, že v téhle zemi už jednou (ano, byly 3, ale ty v roce 1919 a 1945 byly vyvolány vznikem, resp. obnovením státu) měnová reforma proběhla a za pomoci armády a bezpečnosti byla zvládnuta. A Jyrka tohle umí, ve vajíčkové aféře zavelel Pecinovi, že ho musí policie chránit a už to jelo jak po másle. :grc:

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 06. 2009 14:05

Jestli to spis nebyli americti marketingovy poradci...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 06. 2009 16:09

blbej pokus o urazku, nebo jen neznalost?

Americani (keynesianci) to byt NEMOHLI NEMOHLI NEMOHLI protoze jejich teze stoji na

1) VELKE VELKE VELKE VELKE VELKE

2) SAMOSTATNE SAMOSTATNE SAMOSTATNE

3) UZAVRENE UZAVRENE UZAVRENE UZAVRENE UZAVRENE !!!!!!!!!!!!!!!!!

ekonomice.

Jinak zakladni teze keyesianstvi nefunguji.

Ale blbum to nevysvetlis.

Ti jenom vydi, ze nakej "ekonom jim dava svoleni utracet ve velkym". HURA

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 06. 2009 17:33

Paroubek si nezaplatil ekonomy, ale marketery a tem jde jedine o ziskani trzniho podilu (v tomhle pripade hlasu volicu), ekonomika nejakeho bananistanu jim muze byt celkem sumak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 06. 2009 19:00

takze to puvodni mela byt urazka ... aha.

Ovsem s touhle vetou souhlasim - aby ne, kdyz se timhle pristupem Prasoubek chlubi kde muze jako jedinym spravnym ukazujicim jeho genialitu politickyho prostituta a prznitele demokracie.

Jen poznamku: marketeri se pouzivaji lokalni. A to tak ze temer vzdy. Protoze znaji lokalni trh lepe, nez nejaci "zli amici". Tedy s vyjimkou par globalnich znacek. Ale i tam to alespon konzultuji lokalni odbornici.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 06. 2009 22:41

jinak pro ty hloupejsi!!! zvyseni duchodu pomuze tem co s krizi a tim svou zivotni urovni mohou udelat nejmin(duchodce s 75 lety si nenjde brigadku jen tak lechce) a ohledne tech nalitych penez kde se nikde neprojevi!!!! omg mysli duchodci ty penize proji a vsechny je pouziji na to aby mohli zit... coz by melo prumerneho clovek atrknout ze ty penize opet nalijou do lidi co chteji pracovat(pekari, vyrobsi jidla, nproste sluzby) jak jinak chces rozhybat rozumne ekonomiku....

jinak tebe typuji na nekoho kdo by ty penize nalil do banky kde by taky ZUSTALY nebo by si je musle nekdo pujcit za urok a tim jeste nice podporil banky a bankere ktere zajima ekonomicka krize max z toho ze bud jim stat nalije prachy jak do ING v USA a ty si pak rozdaji mananzeri na premie, vysokym predstavitelum bank a proste prachacum je krize u zadku... tu uz ted maji tolik ze na generaca sve rodiny nebudou muset nikdy hnout ani brvou, ale nezavidim jim to kdyz se najde takova kupa hlupaku co jim to toleruje tak at hlupaci trpi....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 06. 2009 03:35

ty ses proste levicovej vul ... a nebo to delas schvalne.

1) duchodci to v MALE OTEVRENE EKONOMICE (coz je prekvapive CR) z velke miry utrati za zahranicni zbozi). Leda ze by duchodci hromadne zacali chodit do solarka, kadernictvi, nebo zacali vyuzivat jinych sluzeb s vysoukou pridanou hodnotou. To ale asi moc nehrozi.

2) rict, ze penize zustanou v bance muze skutecne jen uplnej vul. Banky pujci tolik, kolik si muzou dovolit (urcuje CNB stanovenim minimalnich rezerv - jinak je to v nasobcich vlastniho kapitalu) a pujcuji VZDY maximum. Proste proto ze pro banku jsou penize na uctu ztrata.

Takze kdyz bude mit banka penize navic, tak SNIZI UROKY. Tedy da penize tem, co je OPRAVDU POTREBUJI a to tak moc, ze jsou si ochotni pujcit.

Nebo tvy "socialni citeni" se nevztahuje na lidi, co si pujcuji od bank? Ti at klidne chcipnou, co.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 06. 2009 22:09

ti co maj dedecka a babicku(a vi jak na tom duchodci jsou) a NEJSOU SOBCI tak urcite jo ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 06. 2009 03:40

ti co maj mozek a vi ze REALNY penize nejde natisknout, tak urcite ne...

ti co vedi, ze nelze nekde pridat aniz by se jinde ubralo, tak urcite ne...

BTW. tomu druhymu se rika paretovo optimum, ale chtit po levicakovi aby si to nasel je asi trochu moc co? Bohuzel na vysvetlovani je trochu pozde (s ohledem na to, ze rano vstavam).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 06. 2009 03:41

krome toho - ty nemuzes sve chude babicce dat ze svyho?

To je na socialni citeni beznyho levicaka asi moc, co? Sak ty ty penize potrebujes sam ... tak at to vemou nakymu zazobanci, co nevi co s prachama. ze?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
02. 06. 2009 02:09

Třeba se nakonec ČSSD přeorientuje na ryze virtuální stranu, potažmo komunitní službu a nebudou se angažovat do politiky. Ještě takhle zlákat ostatní strany jako ODS, KDU, KSČM a Zelené a konečně snad by se mohli do politiky dostat lidé, kteří se nebudou tahat o křesla, ale začnou pořádně vládnout.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 06. 2009 02:23

A myslíš si, že ty jiný strany by byly lepší? V politice nakonec vždycky zustanou nakonec jenom svině. Nějaká strana je jenom prostředek, jak se dostat ke korytum.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 06. 2009 07:52

Jak by rekl klasik: Kdyby volby mohly neco zmenit, uz davno by je zakazaly!

Ale ted vazne, lidi bezte k volbam, protoze neni nic horsiho, nez clovek, kterej k volbam nejde a pak nadava, co to zase mame za vladu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 06. 2009 02:48

Pokud se nezmeni volebni system (napriklad nezavede vaha hlasu podle vzdelani, majetku ci odvedenych dani) nebo se alespon neomezi moznost kandidovat pro lidi, co nemaji majetek (a tedy maji duvod v politice krast), tak se nezmeni naprosto nic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 06. 2009 03:58

taky by se mi to libilo, ale ta utopie ma jeden zadrhel: blbu je drtiva prevaha.

Takze pak staci jedno mocichtivy prase co zmobilizuje masu debilu a ti umlati inteligenci cepicema.

Lidi jsou desne haklivi na tzv. "spravedlnost". Masa toleruje demokracii jen proto, ze dava lidem falesny pocit, ze vsichni jsou si rovni bez ohledu na to, jestli je nekdo chudej, pracovitej, negramotnej.

Ostatni rezimy se tim vetsinou zastituji taky, ale demokracie poskytuje nejlepsi iluzi "spravedlnosti".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 06. 2009 22:32

jak to myslis tu vahu hlasu podle majetku a odvedenych dani?(nejsi ty nejak zamereny nejak na penize a majetek, nemeli by si byt nahodou lide rovni a to bez jakychkoli predsudku jako barva pleti, presvedceni atd) problem neni ve volebnim systemu nebo demokracii. problem je v tom ze ti lide co jsou v politice(nekteri se jimi stanou a ti kteri se nepodriti teto hre uplaceni a mocenskemu boji se musi zkompromitovat) uz tam jdou s tim ze jim je jedno v jak strane jsou, zajima je jen kolik si nahrabou.... priklad KDU-CSL jsi jsem jistej ze polovina poslanu jako Cunek, Kalousek, Svoboda a jini byli naposledy v kostele kdyz je pan farar krtil a to kdo vi(nekdo takovy jako ony snad nemuze reprezentovat KRESTANKOU DEMOKRATICKOU STRANU).... proste tihle lide co tam prijdou a maj nizsi vzdelani a jinak se neumi uzivit tak si z toho delaj biznys... proste nejak se udrzet na dlasi ctiry roky pak po volbach zradit cely volebni program, hlavne ze mi daji nejake ministerstvo kde budu u informaci a budu mit moc kterou si necham nalezite zaplatiti od tech co maj prachy aby bylo po jejich... za dalsi kdyz se chci udrzet v polotice co nejdele tak musim i pochlebovat lidem ikdyz by si nekdy zaslouzili rict ze je tu kupa 'negramotu, vypitku a flakacu' a potrebovala by se podivat sama do sebe... ja jak moc komunisty nemusim, tak si myslim ze to je strana, ktera ma urcite ne zrovna dobrou minulost, tak ji povazuji za nejmene skorumpovanou v celem politickem spektru(protoze kde neni moc tam neni co korumpovat)... tak kdyby se dostala k moci tak bys minimalne polovina politiku ze vsech stran stehovala za kozenym na bahamy nebo rovnou do basy.... jen chci jeste rict ikdyz jsem mlady, ze urcite by meli byt v politice mladi lide, ale dominovat by meli lide co uz maji neco dokazano a nemaji v hlave prd.... priklad radji tam budu mit kupu starcu co jeste umi zdrave myslet, ale uz se nemusi karierne realizovat(maji uz deti a svuj zivot jen dozivaji se zkusenostmi a nemusi i na ukor toho aby se prosadili osobne prosazovat neco spatneho) a maji kupu zivotnich zkusenosti...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 06. 2009 03:26

ale, tak levicak uz je zase antirasista? O par postu vyse si nadaval na nenazrany nemcoury.

Ono jde spis o to, ze volby nebo referendum je o ROZHODOVANI. V kapitalismu to zajistuji penize. Predpoklada se, ze ten kdo se umi nejlepe rozhodovat bude mit nejvice penez a tedy s nimi nejlepe nalozi.

A jak muze proboha o statnich zalezistostech rozhodovat nekdo, kdo se ani neumi rozhodnout, jestli se potrebuje vysrat???

Jedna reportaz (na vlastni oci) byla z domova pro mentalne postizeny. chlapec se rozhodl pro stranu zelenych, protoze ma rad kyticky (asi ctyrlistek). Super, takze naka strana ma hlas a 30 kachli, protoze nakej debil ma rad ctyrlistky.

Si dovedu predstavit, jak by to vypadalo, kdyby se demokraticky hlasovalo, jaky chceme vyrabet monitory, procesory, pametovy radice.

Polovina debilu by hlasovala pro RDRAM, protoze to ma dynamictejsi nazev, nez naky DDR SDRAM (nemluve o tom super obalu, co mely ty posledni ramky, no ty rozhodne chcu!).

A jinak predvadis presne co sem popsal vyse - pseudospravedlnost za kazdou cenu. At to stoji co to stoji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 06. 2009 21:54

Nejde o penize, ale o to, aby se z rozhodovani o vecech verejnych (tedy o vsech ostatnich) vyloucili ti, kteri nedokazi rozhodovat ani sami o sobe a skoncili nekde na pracaku nebo berou davky. Nebo aby se alespon omezila vaha hlasu tech, kteri o ekonomice vedi kulove a nedokazi prohlednout populismus.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 06. 2009 22:42

presne tak. Nekteri lide jsou skutecne skopni vybirat horsi variantu s takovou spolehlivosti, ze je lze pouzivat jako univerzalni indikator. V takovym pripade je pak lepsi pouzit hod kostkou. A tihle lidi (spolu)rozhoduji o chodu spolecnosti vahou PLNEHO hlasu!

Mimochodem losovani (nahodna volba) by byla jednim z reseni nedostatku demokracie. Napr. v samotnych volbach by se vyradily jen strany s podporou pod 5% a mezi zbylymi by se losovalo. Vyherce by vladl 4 roky dle vlastniho uvazeni (nebo mene).

Samozrejme by tam musela byt pojistka odvolatelnosti (treba referendem).

Vyresilo by to radu problemu vcetne Dalika a Sloufa, protoze jeden clovek by nemohl mit kontakty vsude a pritom vitezna strana by skutecne mohla prosazovat svuj program a neschovavala se za "nemame dost hlasu". Taky by to vyresilo finance, protoze 100 mega na kampan by byly vyhozeny penize.

Ovsem samozrejme to ma i nevyhody:

1) velci lobbiste by ostrouhali, takze uz proto to neprojde

2) demokracie by stratila svou ideologickou (pseudo)legitimitu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
02. 06. 2009 02:09

I kdyz zacne na netu pusobit, nechyti se, ma zakladnu clenu spise strasich obcanu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 06. 2009 02:25

A taky méně inteligentních, který počítače moc nepoužívají. A když už, tak je to pro ně jenom nutný zlo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 06. 2009 04:01

taky nechapu, jak nekdo se schopnosti pouzivat google muze volit levici.

Mozna ze ten nastu novych technologii fakt zmeni politiku ... jak se rika "davam bolsevikovi rok dva"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 06. 2009 06:31

Já zas nechápu, jak to někdo inteligentní může nechápat - a už vůbec nechápu, jak někdo může po jejích dvou pokusech o vládu volit ODS. Jinou pravicovou stranu, to prosím. Ale tuhle, to už musí být pořádný vypatlanec.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 06. 2009 07:34

Těžko volit v čechách pravici, když tu žádná není...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 06. 2009 09:09

Víte pane Karle, on není problém v pravici, ale ve výsledku voleb a v našich zákonech. Ono se těžko vládne, když má koalice 101 hlasů a opozice 99 hlasů a ještě je v opozici někdo tak nesnášenlivý, zlý a vzteklý, jako je pan Paroubek.

Všechny možné změny které se vláda snažila prosadit pan Paroubek a jeho opozice sabotovala a bylo úplně jedno, jestli změny byly v zájmu občanů nebo v zájmu ČR. To pana Paroubka nezajímá. Jemu jde jen o to, dostat se k moci a po nás ať příjde potopa. Myslím si, že vláda Mirka Topolánka byla nejlepší od devadesátých let, ale musíte si uvědomit, jak moc jí Pan Paroubek škodil. Nikdy předtím se žádnou vládu nesnažil nikdo tolikrát svrhnout.

Mnohem lepší by byl systém, kde vítězná strana bude prostě 4 roky vládnout a pak by se vidělo, co zvládla a co ne. Se současným systémem se ČR bude plácat na místě ještě hodně dlouho. Nejedná se o zájmy ČR, ale pouze o zájmy lidí, kteří se dostanou k ohromnému množství peněz a snaží se v krátké době co nejvíc nahrabat.

ODS je jediná strana, kterou má naopak smysl volit. Pokud budete volit malé strany, tak promarňujete svůj hlas. ODS je jediná strana, která dokáže racionálně a s dostatečnou silou prosazovat změny a která dokáže racionálně utrácet státní peníze. Jediné, co dokázala ČSSD, tak ušetřit 30 Kč na poplatku v lékárně a současně s tím o miliardy obrat zdravotnictví.

Je potřeba předělat čechy z národu chcípáků, který tu 40 let budovali komunisti svým zdravotnictvím, na lidi, kterým bude záležet na svém zdravém životním stylu a budou se starat o to, aby byli fit.

No prostě půjdu k volbám...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
02. 06. 2009 11:07

tak pod tohle se podepíšu ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
02. 06. 2009 11:27

ja taky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 06. 2009 12:04

+ 1

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
02. 06. 2009 12:08

Konečně to někdo srozumitelně a jasně vyjádřil! Připojuji se svým podpisem k souhlasu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 06. 2009 12:34

Díky, jsem rád, že to někdo vidí podobně.

Mě je spíš smutno z toho, KDO může být v ČR vrcholným politikem. Z lidí jako je pan Paroubek a pan Rath přímo čiší zloba a faleš a jsou tím nebezpečnější, čím víc jsou inteligentní. A to tito pánové bohužel jsou. Proto lehce manipulují s velkou masou lidí, která slyší na jednoduchá hesla, na přímé finanční výhody, které bohužel všechny příjdou velice draho. (Šrotovné, 13. důchody apod.)

Vy všichni, kdo to čtete a také nemáte tyto pány rádi, nebuďte líní a přiďte hodit svůj hlas k volbám. Ukažte prosím panu Paroubkovi, že na jeho vulgární a špinavou politiku (kterou jednoznačně poškozuje dobré mravy a zájmy ČSSD) tu nejsme zvědaví a že se tu najde spousta lidí s vlastním názorem.

Mějte se fajn a přijďte volit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 06. 2009 17:27

no otázkou je jestli chce každý volit stranu od středu doprava.... já např. ne, tím bohužel prakticky nemám koho volit protože stranou od středu doleva je čssd..... a ta bohužel nic konstruktivního nepřevádí.... Ráth a Paroubek na mě moc přesvětčivě nepůsobí...

pro mě jsou "sociální jistoty" dost významné téma ( nejsem nezaměstný, nemá minimální mzdu, nedělám na pase ve fabrice - pro rejpaly).

co se týče poplatků ve zdravotnictví, tady asi minimální polatky být musí ( co je zadarmo toho si člověk neváží a zneužívá to) ovšem v případě lidí ve svízelné finanční situaci ( důchodce....), by neměla být volba léky+doktora nebo chleba - přeháním....

šrotovné je hovadina.... možná napomůže lidem kteří uvažují nad výměnou vozu k rozhodnutí ale auto není tak úplně spotřebák a kdo si ho koupí dnes nekoupí ho za rok.

co se týče tý srandy s těma vajíčkama - každej kdo se účastni nebo to schvaluje by se nad sebou měl vážně zamyslet, včera jsem vyděl v našem městečku předvolební šaškárnu ODS...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LKLK  |  02. 06. 2009 18:59

Paroubek tvrdí, že za "krizi" nesmí platit lidé, kteří ji nezavinili. To je ale nesmysl. Když mám otevřenou hospodu vedle továrny, a továrna zkrachuje, tak se problém té továrny týká hospodského, kuchaře i číšníka. Pak přijde demagog Paroubek s tvrzením, že hospoda krach továrny nezavinila, takže... takže co? Hospoda měla smůlu, a žádná jistota neexistuje.

Pokud někdo chce jistoty, ať si je platí ze svého. Kdokoliv si může platit pojištění ztráty zaměstnání, a ve slušné společnosti mají lidé naspořeno na půl roku života bez příjmu. Nepřenášejte odpovědnost na stát. Odpovědnost má každý sám za sebe. Když se k lidem budete chovat jako k neodpovědným dětem, budou se tak chovat.

Nevadí vám, že levice ničí ekonomiku? Lidi obírá o 60% a více platu na daních (daň z příjmu, sociální a zdravotní pojištění, DPH za koupené výrobky, daně z alkoholu, cigaret, paliv atd), a "moudře přerozděluje". Bohužel tohle přerozdělování musí výdy dopadat příšerně, protože stát má monopol na výběr daní.

K tomu přičtěte zvyšování státního dluhu. Za vlád ČSSD se zvýšil státní dluh na 4-násobek (přes to, že se ekonomice dařilo velmi dobře). Dnes každý občas, včetně kojenců a důchodců, dluží 95000 Kč. Kdo to zaplatí? Ale nic se neděje, budeme rozdávat dál, my jsme socialisté, po nás potopa. Zavedeme pastelkovné, zvýšíme porodné, zavedeme třináctý důchod, a rozdáme peníze, které lidé ještě ani nevydělali.

Opravdu se vám to takhle líbí?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
02. 06. 2009 15:18

+1

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 06. 2009 18:33

Presne tak,vitezna strana by mela brat vse a mit po 4 roky volnou ruku aby ukazala,co v ni je. Pokud to posere, bude muset nasledujici 4 roky drzet pusu. Takhle jim do toho keca kdekdo,porad se musi delat nejake kompromisy a jak to dopada,vsichni vime -> poplatky jo,nekde ne,jen pro nekoho a nakonec je vitezni socani (doufam ze ne,ale...) na podzim zrusi a cele to divadlo budou akorat vyhozene penize a kvanta promarneneho casu diskuzemi o nich... Jeste abych se vyjadril k CSSD. Za osm let,co byli u moci,neprovedli zadnou z potrebnych reforem nebot jsou to zbabelci a moc dobre vedi,ze reformy jsou nepopularni a oni by ztratili volice. Radeji budou rozhazovat penize,drzet se u koryt a zadluzovat zemi. Samozrejme,ze jim to nevadi,protoze si nahrabou dost na to,aby se jich pripadne problemy zeme v budoucnosti nedotkly...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 06. 2009 22:38

No tak já se k této ódě na ODS na rozdíl od ostatních nepřipojím. Tím nechci říci, že bych mě zajímal 13. důchod nebo Kateřina Brožová, ale opravdu bych nerad ve vládě viděl znovu Téčko s Íčkem (+Dalíka).

"Pokud budete volit malé strany, tak promarňujete svůj hlas."

To považuji za velmi hloupý a nebezpečný přístup! Bohužel se jím většina voličů řídí. Byl bych nerad, aby se tato země dopracoval ak systému: Koho volíš? Republikány nebo demokraty?

Já tentokrát dávám šanci menším stranám. Nakonec nemám moc na výběr, protože Lisabon nepodporuji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 06. 2009 03:08

tecko alias pan Vyrivka si zalozil novou stranu a kandiduje se zeleznym.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 06. 2009 03:09

a s tim pristupem k malym stranam souhlasim.

Bohuzel tenhle tred se asi nezastavi a neco na zpusob ameriky tady vznikne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 06. 2009 21:56

Tak tak, at vim, ze vsude jsou defraudanti, ze ani ODS neni bohuzel svata a ze si navzajem vsichni kryji zada, tak ODS je nejmensi zlo, nejsem s ni 100% spokojen, mnoho veci se mi v ni nelibi, ale lepsi alternativa neni.

CSSD: D Radt ... Hitler jak vysity, Paroubek, jak by smet.

Zeleni ... no tak to je ekomafie, prosazujici zajmy Ruska.

KDU-CSL ... no nevim, Cunek sice rekl pravdu na plnou hubu, ale vnitrne se tak nejak navzajem poziraji.

KSCM ... tak ja myslim, ze pres 40let stacilo a ja je to zpet nechci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 06. 2009 16:37

šak na kombinaci woken a IE je tvá omezenost standardní.....dál asi nikdy neuvidíš a "nechápu" u tebe zůstane

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 06. 2009 21:51

Klasicky CSSD voli 90% statnich pracovniku, dokonce i skoro cela VS volila levici, myslim tim akademiky, kdyz jsem delal civilku, tak pravicove smyslejici jsme tam byli celkem 3 ...

Dale voli CSSD duchodci, ale ti by jinak volili KSCM ... to to uz by bylo lepsi, kdyby volili KDUCSL.

Idealni by bylo, kdyby se CSSD i ODS zbavili extremistu, hlavne CSSD a byli se schopni domluvit, vznikla by tim stredova vlada s pravicovym zakladem, nebo levicovim, podle toho, kdo by vyhral volby, cimz by se zabranilo exesum a republika by snad sla spravnym smerem, ale idealni by bylo, kdyby se volili jednotlivi poslanci, podobne jako do senatu, tim by se zamezilo karieristum a vlezdop*um, kteri pro dalsi teple mistecko na kandidatce udelaji cokoliv.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 06. 2009 22:02

To, že se ČSSD a ODS domluví, už tu jednou bylo. Od té doby máme úzce propojenou mafii, KGB a naše politické lídry. Pokud nevíš, o čem mluvím, podívej se na dokument "Nerušit, vládneme". Mělo by to být v archivu ČT.

Pokud se spojí dvě nejsilnější strany a bude pouze slabá opozice, nebrání to politikům dělat ani sebevětší zvěrstva a chránit se zákony, které sami schvalují a imunitou, kterou si také sami schvalují. Toto je cesta do pekel, jenom to ne!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 06. 2009 23:00

presne tak. Lidi neblbnete - stridani partaji je JEDINA JEDINA JEDINA JEDINA JEDINA JEDINA a jeste jednou JEDINA vyhoda demokracie!

Ty zvasty okolo jsou jen ideologicky pozlatko. Vyhoda demokracie spociva prave v tom, ze kdyz jedna strana dela moc velkem bordel, tak proste v pristich volbach konci.

Velka koalice se NIJAK nelisi od totalitniho rezimu s osvicenym vladarem (predpokladam naky svobody pyskovat by nam nechali)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět

To je anomálie postkomunistických zemí. Na západě je mladež orientována do leva; což je sociologický fakt. Proto je logické očekávat, že v rámci kulturní konvergence v EU bude u nás stoupat podpora levice u mládeže.

Navíc rozdíly mezi ODS a ČSSD se stírají; od dob Klause a Zemana se ODS výrazně posunula do leva a ČSSD do prava.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 06. 2009 10:39

to posunuti bych videl jinak

CSSD se zmenila ze strany (vicemene) statotvorne na stranu (zejmena) populistickou

ODS se posunula dal od Klause, coz ale s pravicovosti nema moc spolecneho

jinak obe strany haji zejmena zajmy lobistu, o lidi se zajimaji jen pred volbami...

btw. ten paradox v postkomunistickych zemich je patrny, levice tu neznamena pokrok, ale stare casy. naopak pravice na zapade jsou konzervy a levice reformy (viz obama)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět

S levicovostí Obamy rozhodně nesouhlasím. Žádnou levicovou politiku nedělá a ani se k nim nechystá, akorát rozdává krachujícímu velkokapitálu peníze podobně jako Václav Klaus sanoval v devadesátých letech bankovní sektor.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 06. 2009 16:05

predne US jsou cely posunuty doprava, takze tam levice (tj. demokrati) odpovidaj cca nasim pravicovym liberalum (prosim nesmesovat s debilama, co tenhle nazev objevili jako nezprzneny a tak se o to jeho zprzneni hned pokusili v cele s panem Vyrivkou).

Republikani pak odpovidaj smesi hajka a KDU.

TAkze US svazuji rigidni predstavy "krestanu" a prvokapitalistu, tak nas svazuje spis levicacky uvazovani. Takze ne mladez, ale cela spolecnost se nejdriv musi posunout dopredu.

BTW. US jsou vydavany za moderni navrh spolecnosti, protoze vybudovali svuj stat bez "zavazku" vuci feudalismu, ale 200 let je 200 let. To co nacrtli otcove zakladatele uz je taky dost osuntelej navrh usporadani statu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět

Proč jsou podle mě Demokraté mylně považováni za levici?:

1. V minulosti v celé Evropě liberálové v některých zásadních otázkách hlasovali společně s komunisty a socialisty (např. zrušení šlechtických titulů). Zde pramení stereotyp, že liberálové jsou levicovější než konzervativci.

2. Vzhledem k svému postoji k zahraniční politice jsou Republikáni spojováni s velkými výdaji na obranu. To evokuje značně nepřesný dojem, že Demokraté tyto výdaje investují do sociální oblasti.

3. Republikáni jsou proti Demokratům méně kulturně a politicky tolerantní; proto je agresivní antikomunismus (např. McCarthy) doménou republikánů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 06. 2009 23:20

to byl jeden z vynikajicick kroku co udelal.... jinak by nase banky koupili uz tak rozezrani nemci a jini prachati investori....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 06. 2009 03:17

jasne, to co nemci predvadi ve skodovce ... dela naky 4% HDP CR ... no HRUUUUUZA

Takovej darek belgicke KBC v podobe par miliard se republice vyplatil mnohem vic. A to ani nemluvim o privatizaci do ruk lidi jako Stehlik. Ten z te poldovky udelal uplnej zlatej dul, no ne?

nemcoury taky nemam rad, ale posuzovat investory podle narodnosti ... to uz levicakum zase nevadi? To musime byt politicky korektni jenom vuci nevzdelanejm a problemovejm flakacum, nemakacenkum a neprizpusobyvim spoluobcanum?

Nebo mas snad nejaky nepodlozeny pocit, ze "ceske" banky patri cechum?

Treba jako Erste (ceska sporitelna) povazujes za ceskou firmicku?

Nebo Société Générale (komercka) povazujes za ceskou firmicku?

Nebo KBC (csob) povazujes za ceskou firmicku?

Nebo mBank?

Nebo GE moneybank?

nebo kdo?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 06. 2009 09:15

ohledne te privatizace, pro kterou nastavil zakony tak sikovne prave nynejsi president(Klaus). Bylo az k podivu, ze v treba takove anglii nebo nemcku(kde se odehraly daleko drive nez u nas v CR) byli pravidla nastaveny tak ze nebylo mozne vytahat z lidi penize aby jim pak za pul roku prisel dopis s obsahem.... ze pan XY je majoritnim vlastnikem a odkoupi od vas akcie za minimalni cenu nebo podnik skrachuje a necha si ho pan XY prevedst na sebe :D:D:D:D do dnes nechapu proc pan Klasu dal moznost jako kozenym, pitrum a jinym moznost udelat takove svinstvo co udelali(vzdyt si preci musel predem promyslet vsechny scenare, byla to jeho prace, a jestli to udelal umyslne s cim s odstupem casu nepochybuji tak nekdo kdo neumi neco poradne promyslet tak nemel byt na takove vysoke pozicy).... pricemz klaus a ti ce tohle delali meli moznost znat proverene scenare z jinych zemi v evrope, ktere fungovaly a funguji, jenze on pan klaus se chce za kazdou cenu ukazat na ukor toho ze dela takove blblosti(viz zmeny klimatu).... tobe to nepripada pritazene za vlasy???? co se tyka klause tak jsem ho minimalne respektovat(10let zpet), ale ted co predvadi to uz fakt hranici se stareckou senilitou....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 06. 2009 23:12

>meli moznost znat proverene scenare z jinych zemi v evrope

uved svy zdroje! Podle tech mych byla velka kuponova privatizace cesko(slovensky) experiment. Byli jsme prvni a nikde pred nama to nedelali (tedy krom bananovych republik, kde rozdavali pudu na zaklade rasove prislusnosti).

boze ... tohle my srdce nevydrzi.

1) lid zaplatil 1.000 KC za knizku

2) hodnota knizky byla 10.000

To co uvadis je sice pekny, ale vsechny tyhle teorie vychazi z predpokladu, ze knizka mela hodnotu 10 litru. Nicmene lid zaplatil jen litr, takze prisel MAXIMALNE o litr.

Taky byli lidi, co prodali knizku za 250 TISIC (teplarny opatovice) - tyto spoluobcany taky nekdo okradl? Kuponovka byla proste loterie, kde nekteri meli vice tiketu. Loterie, kde nekteri vymamili od spoluobcanu tikety za prislib 15 000 ktery nesplnili.

Loterie. Nic jinyho to nebylo.

A slusi se zminit alternativu, ktera probehla na slovensku: "prodej" do ruk spratelenych skupin.

Tak nevim, ale jsem radsi ze to ziskala masa mensich ci vetsich zlodejicku s celkem velkym rozptylem, nez kdyby to vsechno schrablo 10 velkych zlodeju (kamaradu premiera meciara)

> ale ted co predvadi to uz fakt hranici se stareckou senilitou....

a co to ma spolecnyho s ODS/CSSD/volbama do europarlamentu.

Klaus odvedl jsou praci. Presunul ekonomiku z vychodne zamerenyho komunistickyho bordelu do zapadne zamerenyho kapitalistickyho bordelu. To byl patrne jeho zivotni ukol. Dosahl zenitu, tak co od nej chces vic?

Rekl bych ze na jednoho cloveka toho udelal docela dost. Vetsina zpevaku vyhori a nevydrzi ani tak dlouho jako on delal premiera. Takze co.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 06. 2009 09:57

jo souhlasim s tebou ohledne privatizace.... byla nastavena tak, ze kdo mel jen trosku penez tak musel 'rozumu' musel zakonite ojebat ostatni lidi(ikdyz existovaly funkcni scenare z jinych zemi) proste pan klaus zas jednou ukazal ZA NA TO (NE)MA!!! .) a presto se i dnes najdou zblbli lide co mu to zerou....

ohledne KBC to vidim tak, ze sem napumpuje 'darecek' aby za pak let si mohla odpumpovat meni v hodnote dvou darecku :D:D:D:D tak tedy dik KBC

proti investorum ze zahranici nic nemam ba naopak, cos etyka EU tak uz ted bych ji chtel mit jednotnou...

oblendne bank jako ErsteGeneralie,KCB,mBank,moneybank a spoustu jinech povazuji za NE ceske banky... to jsou banky co maji v CR pouze POBOCKY a to je tak vse.... za posledni ceskou banku(mozna jich je vic v tehel problematice si nesem moc jistej) povazuji ceskou narodni banku kde je majoritmim vlastnikem stat.... a poze sem bychom meli predevsim pumpovat penize, kdyz uz nejake

jinak co do dnes nechapu a nepochopim je to ze mezi nejmocnejsi nastroje sveat povazuji ARMADU, POLITIKU A PENIZE... a je az ku podivu ze lidem jeste nevadi ze poelsdni zminovanou vec PENIZE je prostredek ktery dnes lezi predevsim v soukromych rukou... tohle je sila(moc) kdy muze hrstaka lidi kterym je putna kdo vladne mid hodne velky vlil na deni ve svete.... jen o te hrstce lidi(ti se nemuseji volit, nemusi se ridit zakony jak s penezy nakladat a ridi se jen vlastni ambici)

abych byl uprimny co se tyka financni krize co tu dnes je ta tu je jen pro pro prachace co si zkoupi za kacku podniky co na ne budou pak vydelavat nez je treba zlikviduji nebo jinak rozprodaji..... co se tyka penez tak na svete vidim tak TOP 10 bank(rokefeler,rulstor a jine) ktere jsou proste nejsilnejsi a ty ostatni jako mBnak a pod jsou jen derivaty techto bank.... a ted si ty bohati panove reknou co takhle dat lidem pocit ze si mohou zit nad pomery(jelikoz tyto banky vlastni drtivou vetsinu hotovosti a ted se nebavim jen o papirech ale i o digitalnich penezech)a pustime do obehu kupu penez.... lidi si rikaj je blahobyt berem poujcku, jsou male uroky(dela to kazdy) a peken se zadluzime... aby si pak ti bohatu rekli co takhle stahnout drtivou vetsinu penez(proste zacneme prestavat vydavat penize do obehu jen kumulovat do silnych bank) a vyvolat tim krizi.... samozrejme se jim to povede protoze lidi potrebuji spalcet ale nejsou penze.... a dot oho si reknou budem hrat na city vlade, protoze ta by se mela starat o sve obcany... reknem ze nejvetsi pojistovna kde maji normalni lide sve penize je v bankrotu no a stat tam nalije penize a tim se dvojnasob zaplati opravdu bohatym bankam finnacni krize(nejen lidi ale i govrment).... proste to uz dal nebudu rozvadet, ale princip je snadny ti co naji opravdu hodne penez pod palcem a muzou o nich rozhodovat jak se jim zachce(vetsinou vlastni profit) tak muzou pomoci financnich toku a machinacemi s nimi klidne likvidovat konkurenci(a to ne jen banky ale i treba konkurenci v vsech sferach podnikani) kupovat si podniky o kterych vi ze ted budou ziskove, pomoci penez nepodporovat technologie, ktere by jim skodili a jine veci(proste moc penez je skutecne velka) jak se jim zachce a tak proto budou vzdy pany aniz by museli delat neco co ... a me je to celkem jedno at je klidne takova hrsta lidi co maji pod palcem vsechny penize na svete ale at je vedou dobre umysly a svedomy.... ale ja se bojim toho ze jim jde jen o vlastni profit a nahromadeni moci a udrzet se u ni....

jinak vis ze 1% lidi vlastni 45% vseho majetku(vse co se da ohodnotit) na svete?

a 40% lidi zije pod hranici chudoby?

proste doufam ze a z lidstvo osviti nejak muza a lide zacnou jako stado vic premislet(zvysi se kolektivni inteligence) tak se budem mit drtiva vetsina lidi na svete dobre... a proto jsem za maximalni podporu vzdelavacich systemu vsude... a zdravotnich taky, protoze kdyz lidi budou mit zakladni jistotoy co jim nebude nikdo moc odeprit tak se budou urcite jinask chovat.... ale to je na jinou debatu a je toho moc co rict...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 06. 2009 23:31

Predne na ty zvasty o globalnim spiknuti reagovat nebudu. Je to furt dokola:

feministky = byli muzi se spikli

nacisti = zide se spikli

komunisti = kapitaliste se spikli

etc. etc.

A kdyz se zeptak KDO KONKRETNE JAK A S KYM tak mlci. Hadam od tebe se odpovedi nedockam rovnez. Jen podotykam, ze je mozne, ze se spikne 50 spicek sveta. Nicmene tyhle spicky chcipnou (drive nebo pozdej). A jak se to spiknuti obnovi pak? Vychovaj si nastupce? Nastoupi "nove" spiknut? Jak si udrzi zdroje? Jak ziska zdroje?

30 lety byl Bill Gates studentik. Ted patri mezi nejmocnejsi?

Je soucasti spiknut? proc se nespikl driv aby nemusel delat ty kotrmelce s IBM a basicem?

neni soucasti spiknut? jaktoze se dokazal dostat mezi spiklence?

Ono je to proste tak, ze vsichni haji svy zajmy. Ty se dynamicky meni a neustale je nekolik lidi, kteri maji jiny zajem nez my.

Ale to je na nektere jedince moc slozite. Teorie spiknuti jsou jednodussi. ze

> ohledne KBC to vidim tak, ze sem napumpuje 'darecek' aby za pak let si mohla odpumpovat meni v hodnote dvou darecku :D:D:D:D tak tedy dik KBC

jeste jednou prosim! Jen pro poradek: KBC dostala (od vlady CSSD - jen pro poradek) darek v podobe IPB, kdy jsi mohla rozebrat (odkoupit) aktiva jaky chtela a zbytek zustal statu.

A aby to nebylo malo, meli par let na zjistovani, jestli nejaky aktivum nahodou neni vadny.

> ceskou narodni banku ... poze sem bychom meli predevsim pumpovat penize, kdyz uz nejake

netreba. CNB kdyz potrebuje miliardu na renovaci sveho skromneho sidla, tak si ji natiskne.

BTW. CNB skupuje vladni dluhy a tiskne proti nim penize. Takze ona opravdu financovat nepotrebuje. Mimochodem jde o jeden ze zpusobu, jak muze stat "ne(s)platit sve dluhy" (oblibena to veta prasoubka).

> ti se nemuseji volit, nemusi se ridit zakony jak s penezy nakladat a ridi se jen vlastni ambici

ti ty penize museji predevsim nejdriv vydelat. A tedy s nimi nakladat tak aby o ne neprisli. A jsme zpatky u toho rozhodovani, kdy penize davaji vetsi rozhodovaci vahu lidem, kteri se umi lepe rozhodovat.

BTW. Rath je jako priklad cloveka, ktery se ridi zakony?

To co jsi popsal je znakem POLITIKU - zneuzivaji penize statu (cizi penize) k honeni vlastniho ega a ziskavani osobni moci a prospechu.

Soukromej investor muze takto mrhat svymi penezmi, ale to brzo zkrachuje. Narozdil odp olitika, kterej zvedne dane.

> jelikoz tyto banky vlastni drtivou vetsinu hotovosti

boze boze boze. Precti si zaklady financnictvi. Banky nic nevlastni. Banka ziska hotovost (od stradatele/vlastnika) a tu nekolikrat pujci. Tim vzniknou bezhotovostni penize (opakovanym pujcenim te hotovosti). Ty bezhotovostni penize nicmene MUSI banka splatit.

Banka vlastni POUZE POUZE POUZE zisk = uroky vydane MINU uroky obdrzene.

> jinak vis ze 1% lidi vlastni 45% vseho majetku(vse co se da ohodnotit) na svete? a 40% lidi zije pod hranici chudoby?

a vis ze pokud by se vsichni meli mit stejne, tak by jsi musel zit za mene nez minimalni mzdu? To chces? Nebo chces aby na planete jezdilo 20 miliar aut? Lidi je moc a planeta to neutahne. A jsme zpet u paretova optima. TAkze komu vezmeme? no samozrejme tem zlejm ... hlavne ne me!

> tak se budem mit drtiva vetsina lidi na svete dobre

a pak lidstvo vychcipa. Lid co se ma dobre nedela. Je to nepohoda (sexualni, spolecenska, fyzicka - viz. maslow) co zene lidi do prace.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LKLK  |  02. 06. 2009 19:05

Ono se to západní Evropě také vymstí. Francouzi půl století ládovali voliče hesly z marxistických publikací. Výsledek? Mládež sní o práci ve *státní správě*, a nezaměstnanost mladých je přes 20% (na předměstích více). Naděje na zlepšení žádná. Podniky nechtějí mladé lidi přijímat, protože jsou nezkušení, a pokud se pracovník neosvědčí, tak ho prakticky nelze vyhodit. Snahy o zavedení zkušební doby vyvolaly řadu demonstrací. Francie je země prakticky zničená socialismem. A spolu se ostatními západními vládami má obrovský státní dluh.

Když pak přijde na lámání chleba a továrny se stěhují do východní Evropy, frantíci útočí na management firem, a občas dokonce berou rukojmí. Ano, přátelé, nenechte si vzít své jistoty. My jsme socialismus zažili, a za sebe děkuji, ale už nechci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 06. 2009 21:42

Socialismus potažmo komunismus je krásná utopie, ale nemůže fungovat. Pokud tomu někdo věří, tak to svědčí o tom, že neumí domyslet důsledky. Z podstaty fungování těchto ideologií je jasné, že fungovat nemůžou. Francie je krásný důkaz toho, kam taková snaha povede.

Jakýkoliv socialistický snahy o zlepšení pozice zaměstnanců vedou nakonec k naprostýmu opaku. Například u nás nikdo nezaměstná mladou holku, protože je mu jasný, že s největší pravděpodobností půjde za pár let na mateřkou a on jí bude muset celou tu dobu držet místo. Snaha o zlepšení pozice žen vracejících se z mateřské vede k úplnému opaku, a to k tomu, že už neseženou slušné místo ani před tím. A takhle bjavascript:__doPostBack('ctl02$48_1029$ctl00$btnSave','')y se dalo pokračovat tisíci příkladů.

Prostě z politiky socialistů úplně čiší krátkozrakost a nějaký konkrétní problém vždy vyřeší tak, že to zapříčiní problém jiný a mnohem větší. Navíc vždy vládnou stylem po nás potopa. Inteligentní člověk nemůže volit levici. Pozor, nepleťte si inteligentní a vzdělané lidi. I vzdělaný člověk může být blb.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět

K ekonomické výkonosti a udržitelnosti socialismu:

V současnosti roste ekonomika socialistických/komunistichých států (díky Číně) rychleji než kapitalistických. Určitě namítnete podmínky čínských pracovníků, ale ty nejsou o nic horší než například indických nebo ruských.

Po pádu SSSR a instalace kapitalismu se v tomto regionu výrazně propadl hospodářský růst.

To co uvádíte je jen jedna z možných ekonomických teorií. Na levici je například poměrně rozšířená teorie vysokých mezd manželů Webbových, která je v podstatě empericky doložitelná. (Tlak na růst mezd nutí zaměstnavatele nahrazovat pracovní sílu technickými inovacemi -> zvyšování mezd je v kapitalismu nejúčinější stimulátor technického pokroku a následného hospodářského růstu. V praxi skutečně exituje korelace mezi výdaji na zavádění inovací a výší mezd.)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LKLK  |  03. 06. 2009 11:41

Čína roste právě díky tomu, že opustila komunistický model a zavedla soukromé podnikání. Podmínky čínských pracovníků jsou daleko tvrdší, než třeba v Rusku.

Otázka je, k čemu má stát sloužit. Mě se velmi nelíbí snahy státu mluvit lidem do věcí, do kterých státu nic není. Například ve většině západní Evropy nemůžete mít otevřený svůj vlastní obchod přes noc. Vy ho chcete mít otevřený, prodavač tam chce prodávat - obě strany chtějí volně a svobodně dělat to, co uznají za vhodné. Bohužel stát vám to zakáže, a zasáhne tak do práv obou stran. Proč proboha?

Ještě horší příklad je rodinná politika. Levicový stát chová lidi jako stádo dobytka. Dobytek se nemnoží? Tak dobytku přisypeme zrní do žlabu za každé narozené dítě. A přidáme pastelkovné. Proč chce stát vůbec mluvit lidem do toho, jestli chtějí mít děti? Stáít je veřejná služba, ne chovatel dobytka. Levice by si to měla uvědomit.

Proběhlo mnoho úsilí třeba Francouzům vysvětlit, že zvyšování mezd, dlouhá výpovědní doba, výpověď pouze z vybraných důvodů a silné odbory jsou pro ně super věc. Teď řada firem odchází na východ, protože tam dovede vyrábět daleko levněji, nezaměstnanost roste, firmy nepřijímají mladé lidi (jsou nezkušení a nelze je vyhodit když se neosvědčí), a dělníci šílí a berou management jako rukojmí (mnohdy doslovně jako rukojmí). Možná je na čase levicovým politikům vysvětlit, že umělé zvyšování mzdových nákladů je kontraproduktivní. Navíc je to stejný nesmysl, jako u toho porodného.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 06. 2009 22:18

No já jsem teda v Rusku ve fabrice nějakou dobu byl a musím říct, že jejich podmínky jsou pro normálního člověka nesnesitelné. Takové množství vodky nemůže středoevropan nikdy vydržet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 06. 2009 23:22

"Na západě je mladež orientována do leva; což je sociologický fakt."

Až u nás zavedou školné, tak řady vajíčkářů taky prořídnou.

(Ač jsem pravicově orientovaný, musel jsem si rýpnout.)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 06. 2009 23:49

ja uz vydelavam a co se tyka dani tak bych mel volit ODS, ale nastesti vzdy u me zvitezi zdravy rozum a srdicko... volim CSSD a zelenym jsem dal hlas jen jednou a naposledu po tom co bursik provedl se starnou zelenych!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 06. 2009 03:19

> volim CSSD ... nastesti vzdy u me JEDNOU zvitezi zdravy rozum a srdicko...

FYP a preji at se to vydari

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
02. 06. 2009 01:26

jj, ma ten clovek pravdu. je to jedina slusna strana

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 06. 2009 09:48

Citim narodne a socialne, volim CSSD!

http://img.ihned.cz/attachment.php/640/215276... ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin V.  |  02. 06. 2009 09:58

Jsem slušný pravicový volič, mladý konzervativec, volím ODS!

http://img.aktualne.centrum.cz/235/61/2356185-cssd-andel... ...

Ctím soukromé vlastnictví, volím ODS!

http://img.aktualne.centrum.cz/235/61/2356166-cssd-andel... ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin V.  |  02. 06. 2009 12:51

A doufám, že nezůstalo u nápřahu. Náckům a jiným pouličním teroristům se ustupovat nesmí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LKLK  |  02. 06. 2009 18:47

Co je to za nesmysl? Paroubek pořádá VEŘEJNÉ předvolební prezentace. Když někdo jde s nesouhlasným transparentem na meeting KSČ, je to taky nácek? Na veřejné vystoupení mohou přijít občané nesouhlasící s ČSSD úplně stejně, jako ti souhlasící. Stejně tak mají plné právo mít transparenty, pískat, dávat najevo nelibost. Házení vajec není útok (proto jde o vejce a ne o kameny), ale výraz nejvyššího pohrdání Paroubkem. Ovšem jedná se o přestupek, a za ten přísluší trest.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin V.  |  03. 06. 2009 12:28

Samozřejmě, že to JE útok, i kdyby šlo jen o vajíčka - jako že nešlo, lítaly i jiné předměty. A ne jen na Paroubka, ale i na zúčastněné - viz fotky výše. V repertoáru nácků byly podobné nástroje - rozbíjení shromáždění demokratických stran k nim patřilo, rovněž za nečinné asistence policie. A když policie není schopná zasáhnout, brání se napadení sami. To je naprosto v pořádku, právo na obranu je zakotveno v Ústavě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LKLK  |  03. 06. 2009 15:25

Lidé vyjádřili své zhnusení nad populismem a demagogií ČSSD a jejích představitelů. Házení vajíček je tradiční způsob, jak vyjádřit ostrý nesouhlas. To to zjevně mimo pravidla hry, a přestupci zaslouží pokutu (jde o přestupek). Nikdo nebyl zraněn, prakticky nic jiného než vajíčka nelítalo. Paroubek se těžko může divit. Nejprve lhal, že po něm nikdo nic neházel. Pak tvrdil, že to bylo "pod jeho rozlišovací schopnost". Najednou jde o "brutální útoky". Měl by se někdy podívat, jak vypadá opravdu brutální útok. Na zemi louže krve, končetiny, těla. Ovšem Paroubek si standardně nevidí do huby.

V repertoáru nácků bylo jistě i pití čaje, používání splachovací toalety, a dlouhá řada dalších věcí. Lidé nesouhlasící s Paroubkem nemají s nacismem nic společného. Znovu se ptám: když někdo půjde s transparentem (a třeba i vejcem) na meeting KSČM, je to kvůli tomu nácek? To je pěkná blbost, že?

"Napadení" se sami brání tak, že trhají transparenty nesouhlasících, bijí nesouhlasící, a ochranka nevybíravě (a protiprávně) lidi vyvádí. Podotýkám, že typicky nejde o lidi, kteří něčím házeli. Politici ČSSD jsou na meetinzích sprostí na kohokoliv, kdo jim byť jen položí nesouhlasnou otázku. Tohle je podle vás OK?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 06. 2009 21:45

+1

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin V.  |  04. 06. 2009 10:00

Nepsal jsem nic o "brutálním" útoku, to jste si vymyslel vy. Jinak když hodí vajíčko nebo rajče jedno pomatené vemeno, je to pod rozlišovací schopnost většiny politiků, s tím musí počítat. Něco jiného je jít organizovaně (s účastí čelných představitelů Mladých konzervativců, politického to dorostu jistých stran) cíleně rozbít shromáždění ČSSD. Trhání transparentů tam bylo, ale ze strany vajíčkářů. Napadání sedících důchodců tam bylo, ale ze strany vajíčkářů. Toto JSOU bez debaty nacistické postupy. Není divu, že se napadení na dalším shromáždění bránili. Zvlášť když policie u Anděla očividně selhala - opět smutná analogie s dobou nástupu nacismu. Vajíčkářům byl opakovaně na různých setkáních nabízen mikrofon, aby šli vyjádřit svůj názor. Nechtěli. Šlo jim jen o rozbíjení, napadání.

A když půjdete s destítkami dalších na shromáždění ODS, KSČM, KDU, ... a budete tam házet vajíčka na pódium, po novinářích, důchodcům do obličeje, budete napadat jinak smýšlící účastníky, ano, budete nácek, jakkoliv vám to připadat jako "pěkná blbost".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 06. 2009 08:56

Ty budes asi pekny kreten, vid?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin V.  |  03. 06. 2009 12:23

Zato ty budeš excelentní inteligent :DDD

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 06. 2009 23:17

:D:D:D:D:D pripada mlademu KONZERVATIVCI normalni zprivatizovat nemocnice(at se majitelem stane nekdo kteremu je putna ze musi lecit lidi)????

:D:D:D:D:D pripada mlademu KONZERVATIVCI normalni postavit radar na uzemi ceske republiky(to neni konzervativni jednani, to je presny opak)????

:D:D:D:D:D pripada mlademu KONZERVATIVCI normalni zavect skolne(konzervativnu skolne :D a vzedalni jen pro ty co si to muzou dovolit(20k-80k za semest) nebo tem co jim na to PUJCI(ale nemusi ze) treba banka)????

:D:D:D:D:D pripada mlademu KONZERVATIVCI normalni cenzurcni zakon medii(ktery prosadila letos vlada, tady by stalo za zminku uz nekdo premislel nad tim proc konci porady jako NA VLASTNI OCI a jine investigativni porady!!!! )????

:D:D:D:D:D pripada mlademu KONZERVATIVCI normalni ze byvaly ministr dopravy(kde se lijou porad velke penize na dalnice ktere se stejen nikdy nepostavi a nikde nic) se zreken v polovine uz tak kratkeho volebniho obdoby ministrovani a necha si postavit nekde v aby gabali hotel za 300milKc ????

:D:D:D:D:D pripada mlademu KONZERVATIVCI normalni ze jedn z cestnych clenu ODS dnes bohuzel preziden stale NEVERI na GLOBALNI OTEPLOVANI :D:D:D:D:D ????

:D:D:D:D:D pripada mlademu KONZERVATIVCI normalni pouzivat KONZERVATIVNI stroj na kladnou a zapornou motivaci poslanu!!!! omg ????

:D:D:D:D:D pripada mlademu KONZERVATIVCI normalni ze preziden ceske republiky ne a ne podepsat Lisabonskou dohodu co uz odsouhlasily obe komory a dokonce i ustavni soud????

:D:D:D:D:D pripada mlademu KONZERVATIVCI normalni udrzovat konzervativni vladu i za vedomi ze pan Cunek udelal to co udelal????

:D:D:D:D:D pripada mlademu KONZERVATIVCI normalni ze politici maji pod palcem soud (soudni mafie)????

:D:D:D:D:D pripada mlademu KONZERVATIVCI konzervativni ze ministr langer, prvni co udela kdyz prisel do policie tak zrusil elitni jednotky pro potirani organicovaneho zlocinu(lovci velkych ryb a to jak financnich tak tech trestniho prava)????

A JE TOHO JESTE KUPA :D:D:D:D:D:D

ale to posledni co muzu o ODS rict je to ze je KONZERVATIVNI a pracuje pro blaho zeme(doufam ze ted konzervativec pochopil tu ironii). spis mi pripada ze je tu ODS jen od toho aby sem tam udelele tem opravdu bohatym(nad 500MKc) mecheche(panskou jizdu) a aby u tech co jsou u penez stornovala soudni kauzy(jelikoz je dnes prumerna delka velkeho soudniho rizeni pomalu 10 let tak na to maji dve volebni obdobi:D:D:D ze se dostanou k moci a udelaji to za co byli dobre zaplaceni) a rozlozila policii aby musel vse resit od znovu a nekonec s eto diky tomu promlcelo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 06. 2009 03:04

mno ona ODS stopila soudni kauzy, do kterych byly zavleceny spicky CSSD ... to jen tak pro poradek.

viz. Kubice, kterej byl "super" jen do doby nez se ukazalo, ze "organizovany zlocin" (at uz je to cokoliv) je zadobre se vsema.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 06. 2009 08:58

ohledne soudnich kauz.... v tomhle jsem celkem nestranny!!!! me je fuk kdo byl v tech kauzach(ODS,CSSD, KDUCSL,SZ, proste me je to putna jak strana) .... proste se nemela stopit ani jedna kauza at v ni figuruje kdo chce!!!! a TOHLE BY BYLO JEN PRO TEN PORADEK

ohledne kubiceho, to byla jen dalsi kauza ktera se krasne vytahla pred volbama... a polozme si ruku na srce, ublizila nejvice CSSD(ohleden korupce), aby ji po dvou letech pan Langer smetl ze stolu protoze se v samotnem dusledku zistilo ze v drtive vecine to neni pravda nebo by musely padat hlavy i v radach ODS a to se ji pri 101 hlasu ani trosku nehodilo.... jen chci rict ze jestli tam bylo nejake svinstvo tak se melo vysetrit a padat postihy a ne ze z niceho zamete pod stul(ucelova kauza pred volbami)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 06. 2009 22:52

> aby ji po dvou letech pan Langer smetl ze stolu protoze se v samotnem dusledku zistilo ze v drtive vecine to neni pravda

JEZIS tolik ideologickych kotrmelcu a naivity v jedne vete - to chce hodne snahy.

Langr to stopil v momente, kdy se ukazalo, ze kamaradi CSSD co jsou do toho zapleteni jsou taky kamaradi kamaradu co sponzorujou jeho.

Proste janabrachysmus a ruka ruku myje. Aneb svine se perou mezi sebou, ale nikoho zvenci nepusti delat poradek do chlivku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 06. 2009 08:57

omyvej si prirozeni vlaznou vodou, mozna Ti to pomuze

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 06. 2009 21:50

"pripada mlademu KONZERVATIVCI normalni zprivatizovat nemocnice(at se majitelem stane nekdo kteremu je putna ze musi lecit lidi"

Ten nekdo chce vydelat a tak mu nemuze byt jedno stav pacientu. U koho nebudou pacienti spokojeni, ten nevydela a zkrachuje. Jedno je to jen tomu, kdo je tzv. neziskovy.

A to nejsem konzervativec, ale liberal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 06. 2009 22:55

nad tim uz se ani nepozastavuju.

Levicaci jsou proste presvedceni, ze spravnej kapitalista rad prodela, jen pokud muze "ublizit lidu". To neni nic novyho - s timhle prisel behem hospodarske krize i F.D.Roosevelt. Ze prej kapitalisti chcou jeho neuspech a tak schvalne zaviraji podniky a nevyrabi.

TAhle levicacka paranoia neni nic novyho. Zbytecny cokoliv rikat - je to jak kreacionisty na opice hazet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor