Crysis na Eee PC? Není problém

Diskuze čtenářů k článku

18. 06. 2008 16:57

prosím o velké L :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
18. 06. 2008 16:32

Co je na tom noveho, nebo prevratneho? Je nejaky rozdil v tom, kdyz se prihlasim vzdalene pres xdmcp, vnc, nebo treba ssh a tohle?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
18. 06. 2008 16:49

Soudě dle toho, že je to nachystané přímo na hry, bych řekl, že to běží oproti tomu, co člověk normálně používá, o něco rychleji. :) Ale nějak nemám čas si s tím teď hrát.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
snake  |  18. 06. 2008 16:32

To mi připomíná, že někdy kolem 2001 jsme podobnou věc zkoušeli na labových compech s Diablem II a VNC přes pouhých 100 Mbit Ethernetu. Žádné šunky, ale také žádné hráčské mašiny, prostě jen značkové Delly. Když si ale uvědomím, že mi na tehdejším domácím compu Diablo II cukal kvůli nedostatečně výkonné grafice (holt jen Matrox Mystique, skvělé 2D zobrazovadlo, 3D ale naprostá mizerie), je s podivem, že ty školní krámy stíhaly upočítat nejen samotnou hru, ale ještě přenos VNCčkem na dálku.

Lag drobný byl, pokud si toho člověk chtěl opravdu všímat, hra byla ale naprosto bezproblémově hratelná a i pohyb po ploše byl naprosto plynulý, žádné kostičkování či nestíhající přenosy. Na hru tohoto typu byl vzdálený přístup již před těmi 7 lety naprosto použitelný. V Doomovi proti stejně výkonnému protihráči by to jistě znamenalo rozdíl (tam holt nezáleží na desetinkách, ale dokonce na setinkách), jenže u něčeho jako je Doom je cítit i zpoždění elektroniky LCDčka atd.

Dnes jsou ale přeci jen procesory mnohem dál, takže by měly stíhat upočítat i vyšší rozlišení, a případně u gigového Ethernetu to jde posílat v podstatě i bez jakékoli komprese. Fps samozřejmě není dokonalé, ale v kině nám taky těch 24, či 25 snímků za vteřinu stačí...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor