ČOI: Více než polovina českých internetových obchodů má nedostatky

Diskuze čtenářů k článku

Grom51  |  08. 02. 2010 11:44  |  Microsoft Windows XP Chrome 5.0.307.1

šikl by se seznam těch, kteří nás okrádají .. no kdo by to nechtěl vědět jako zákazník ??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
08. 02. 2010 17:37 | Microsoft Windows XP Firefox 3.6

Ten nebude. ČOI se neustálé vymlouvá, že podle nějakého paragrafu nemůže nic sdělovat (viz. případ nekvalitního benzinu na našich čerpacích stanicích), jenom vydají takové tiskové prohlášení, že při kontrolách občas narazili na nějaké nedostatky a lidi by si na to měli dávat pozor. Ale kde na to narazili nepoví. Přitom ten jimy omývaný paragraf o tom nemluví a další paragraf jim to doporučuje uveřejňovat. Ale jsou tam líní a po nástupu ODS a výměny kompletního vedení navíc i hloupí lidé...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
08. 02. 2010 12:02 | Microsoft Windows Vista Chrome 4.0.249.78

Na českých internetových obchodech pokud možno vůbec nenakupuji, je to tragický... Buď přemrštěná cena nebo mi odešlou něco jinýho než bylo objednáno, případně mají vše "skladem" a až po objednání se člověk dozví, že bude čekat ještě dva týdny...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
08. 02. 2010 12:15 | Microsoft Windows 7 Chrome 4.0.249.78

No často se ani nedozví, že bude 2 týdny čekat, pokud se sám nezeptá, proč mu to ještě nepřišlo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Johnyz  |  08. 02. 2010 12:31  |  Microsoft Windows 7 Firefox 3.5.7

vážený pane, nevím kde nakupujete, ale to, co tady popisujete, je tragikomický kec. Za posledních 5 let mi poslali akorát 1x rozmlácenou PC skříň díky PPLku (samozřejmě vrátili prachy). Průběžně nakupuji na obchodech asi 1x za dva měsíce a jsem velmi spokojen. Knížky, oblečky, počítačové komponenty a další .. Vše došlo vždy včas. I na aukru jsou spolehliví lidé. To, že čekáte 2 týdny, je způsobeno i vaší chybou, že jste se neinformoval, jestli dané zboží mají skladem. Kdo se neptá, prostě neví.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
08. 02. 2010 12:44 | Microsoft Windows XP Firefox 3.5.7

tak to jsi prave jeden z tech kdo natrefil na obchody, ktere maji vse OK.
a jestli nakupujes oblecky na aukru jako je BOSS, Armani, GUESS a jine tak ver, ze prave jsi lama, protoze podobnou etikatu se tam da nasit zcela bezproblemu do 3 minut. Vetsinou vse co je na aukru pochazi z eBay a temer vse co je na ebay pochazi z HongKongu, Vietnamu, Thajska a tak dale :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Wikan  |  08. 02. 2010 12:57  |  Microsoft Windows XP Firefox 3.6

Za loňský rok jsem uskutečnil desítky různých nákupů v několika obchodech a vždycky přesně podle mých představ. Asi to bude tím, že jsem nikdy nenakupoval v už na prvních pohled pochybných obchodech jenom proto, že mají o 1 % nižší ceny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
08. 02. 2010 13:15 | Microsoft Windows Vista Chrome 4.0.249.78

Tragikomický kec :) Jediný obchod kde proběhlo vše ok byl Mall a Alza... nakoupil jsem např. u skeble.cz, kde chybějící zboží vyměnili za jiné, bez jakéhokoliv upozornění, to je podle Vás moje chyba, vážený pane? Podruhé poslali zboží správné, ovšem nevhodně zabalené a neskutečně špinavé. Ovšem, zřejmě také moje chyba, nemám pravdu? "Kdo se neptá, prostě neví" :D Popisoval jsem situaci, kdy jsem objednal zboží, které bylo dle popisu skladem, přesto jsem se telefonicky dotázal zda je opravdu skladem (protože už označení "Skladem" moc nedůvěřuji) a potvrdili mi, že je skladem... Za 14 dní jsem se ptal, proč mi zboží nedorazilo a ani nemám žádné informace... "Noo, vono to teď neni skladem, ale můžu vám jako nabídnout tady to, to tady máme no, bych vám to mohla poslat"... Ovšem, také má chyba, že? Vážený pane :) Zajímavá situace se mi také stala při nákupu na hafani.cz... Objednal jsem, zaplatil a čekal. A čekal a čekal, až jsem po třech týdnech sám musel zjišťovat kde je mé zaplacené zboží. Bylo mi řečeno, že jednu položku neměli skladem, takže to neposlali (podotýkám, že v eshopu měli vše objednané "Skladem"). Slečna mi tedy nabídla, že by mi to mohla vyměnit za něco jiného. Fajn a proč se mi nemohla ozvat ten samý den a nabídnout mi to hned?! Ale to byla zase má chyba, viďte, vážený pane :) S obchodováním na Aukru mám také samé pozitivní zkušenosti, neboť tam si lze vybírat podle přímých zkušeností ostatních a já nenakupuji od nikoho s nízkým nebo ne příliš pozitivním hodnocením...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vilik  |  08. 02. 2010 14:56  |  Microsoft Windows 7 Firefox 3.6


Petr Šulc
O Alze se raději ani nezmiňujte. Už 2 měsíce z nich doluji peníze za vrácené zboží. A po progooglování netu jsem zjistil, že zdaleka nejsem výjimka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mrkvosoft  |  08. 02. 2010 15:43  |  Microsoft Windows Vista Chrome 4.0.249.78

Při Googlování jste určitě narazil také na můj článek, držím Vám palce!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 11. 2010 11:43 | Microsoft Windows XP IE 8.0

Dobrý den,
nikdo jména Petr Šulc si u obchodu hafani.cz neobjednal na bankovní převod.
Pokud se jedná o Petra Šulce s objednávkou na dobírku ze dne 8.10.2009 23:11:23 ta byla vyexpedována 19.10.2009 14:01:49.
Čekací lhůta na dodání přesně dle tehdy platných obchodních podmínek.
Hafani.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 11. 2010 12:07 | Microsoft Windows Vista Chrome 5.0.375.70

Dobrý den,
ano, dle podmínek, proti tomu nic nemám. Ovšem nemyslíte, že je slušností se zákazníkovi ozvat, že zboží není skladem? Trvalo to 11 dní a nikdo se mi neozval a musel jsem sám zjišťovat, co se děje... Nepožaduji chování striktně dle nějakých Vašich podmínek, ale nyní nakupuji v obchodě, kde zboží dodají do druhého dne, aktualizují stav skladu, takže "Skladem" = opravdu skladem a ne že někdy před týdnem to bylo skladem a teď už není... a pokud něco skladem není, dají mi také do druhého dne vědět...
Mimochodem, tenkrát jste mi i dodali jinou hračku pro psa, než která byla objednána. To už jsem, po této zkušenosti s vaším obchodem, ani neřešil...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
08. 02. 2010 13:23 | Microsoft Windows Vista Chrome 4.0.249.78

Ještě bych dodal, že nejhorší je to tradičně před Vánocemi. Člověku přijde jiné zboží nebo opět musí sám zjišťovat co a jak. Ano, před Vánocemi je zmatek a je toho asi hodně, ale proč všude jinde to funguje a v Čechách ne? Několikrát se mi v obchodě vymlouvali, že zaměstnávají před Vánocemi brigádníky a že to asi spletli atd. Jenže co je mi do toho? Znám obchody, kde to zvládají před Vánocemi bez problému, tak asi problém nebude v těch Vánocích :)
Tak jsem si teď vzpomněl, že jsem kdysi nakoupil na Vltavě. Knížka přišla obouchaná a promáčklá (ne, nebyla to vina pošty, krabice byla nenarušená). Fajn, poslal jsem ji zpět a dostal novou. A jaká byla? Ano, poškozená. Opět jsem odeslal knihu zpět a přišla další, mám pocit že to byla snad ta samá :D Takže jsem ji potřetí poslal zpět a požadoval vrácení peněz. Bylo to v roce 2006 myslim a do teď žádné peníze nedorazily. To je solidní obchod, panečku :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Johnyz  |  08. 02. 2010 13:49  |  Microsoft Windows 7 Firefox 3.5.7

tak to verim, to je fakt pech .... ted jsem si udelal vypis, kde jsem nakupoval - podle meho jsou to osvedcene servery - quelle.cz,mall.cz,cybex.cz,domaci-poker.cz,cpress.cz,xzone.cz,ticketstream.cz,datart.cz. U ostatnich si radsi kontroluju - ico, kontaktni udaje, zpusoby dopravy atd ..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bojkas  |  08. 02. 2010 12:23  |  Unknown Opera 9.80

A co ochrana obchodniku? tretina nakupujicich vyrobek vrati, protoze si ho vlastne chteli jen vyzkouset, nebo napsat recenzi na blogu. prodejci pak vznikne skoda na postovnem, pripadne musi pak vyrobek prodat jako rozbaleny. znacna cast naroda jsou podvodnici, ale chranit se pred nimi temer neda.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Speed_dead  |  08. 02. 2010 13:00  |  Microsoft Windows XP IE 8.0

Já jsem většinou žádný zásadní problém s e-shopy neměl. Až nedávno. Kupoval jsem si externí Li-ion aku s napájecím výstupem do USB. K tomu jsem si objednal pár dalších věcí, jenž skladem měli a ty mě přišly opravdu bleskově. Dodání aku 2-3 dny, jelikož ji mají na externím skladě. Po čtrnácti dnech marného čekání jsem tam zavolal a ukázalo se že nebude. Z dalšího rozhovoru vypnynulo, že externí sklad není jejich externí sklad, ale externí sklad je ve skutečnosti sklad dovozce. K mému překvapení mě sdělili, že právě den předtím zjistitli, že nebude. Proč to nezjistili v den, co to od nich mělo odejít (cca 10dní předtím), mě nebyly schopni vysvětlit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
08. 02. 2010 14:45 | Microsoft Windows XP Opera 9.80

Tohle je jeden z důvodů, proč radši projdu deset různých fór, kde se baví o daném shopu, než tam něco koupím.
Přece jen ale dávám přednost osobní návštěvě obchodu, na netu objednávám maximálně elektroniku a i tu si většinou prohlédnu v nějakém elektru, abych pak přesně věděl, co mi má přijít.
Kupovat oblečení apod. sortiment je třeba pro mě nemyslitelné, každý číňan používá jinou velikost, takže bych nerad, kdybych se do toho co mi přijde nevlezl, nebo v tom vipadal jako rozevlatej hopik

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Niky  |  08. 02. 2010 16:01  |  Microsoft Windows 7 Firefox 3.5.7

Pred nejakou dobu jsem si e-mailem objednal batoh za 89 Kc. Objednavka nebyla potvrzena, nicmene po mesici prisla jakasi dobirka na cca 389 Kc. Odmitnul jsem to a teprve pozdeji zjistil, ze to byl ten batoh, a ze prodejce si nauctoval 150 Kc postovne, 50 Kc balne a 100 Kc manipulacni poplatek.
Jsem rad, ze jsem to odmitl

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal.Maniak  |  08. 02. 2010 16:14  |  Microsoft Windows 7 Firefox 3.5.7

Dost pochybuji, že by prodejce neuvedl tyto poplatky. Je sice pravda, že ne vždy to bývá snadno k nalezení, ale píší to vždy - tedy alespoň, co jsem si na různých eshopech objednával. A je to taky první věc, co si zjišťuji, zvláště u takto malých položek.
A takové malé rýpnutí - opravdu si myslíte, že by vám někdo poslal čistě jeden batoh za 89 kč, bez přidání poštovného?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bzuci  |  08. 02. 2010 16:25  |  Linux Opera 9.80

S kamarádem objednáváme u jednoho malého obchodníka v číně. Nejdražší věc, co jsme objednávali, stála 1100Kč, jinak běžně 80Kč-300Kč. Poštovné a balné zdarma. Pokud si objednáte např. 10 položek, tak pošlou každou zvlášť. Problém je jenom datum dodání, některé výrobky nepřišly vůbec a rekord je dodání 8 měsíců po objednání... Jinak běžně do měsíce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Niky  |  08. 02. 2010 16:44  |  Microsoft Windows 7 Firefox 3.5.7

"A takové malé rýpnutí - opravdu si myslíte, že by vám někdo poslal čistě jeden batoh za 89 kč, bez přidání poštovného?"
To jsem nekde napsal?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Niky  |  08. 02. 2010 16:45  |  Microsoft Windows 7 Firefox 3.5.7

No, jednou jsem si objednal vec za cca 120 Kc z indie. Odeslano v patek, v pondeli to dorazilo, postovne 0.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bzuci  |  08. 02. 2010 16:23  |  Linux Opera 9.80

Já s internetovými obchody problém nikdy neměl, je pravda, že nakupuji pouze u dvou obchodů, kde už tak nějak vím, co očekávat.
Nikdy jsem problém neměl, když se něco dělo, zavolali. Měl jsem pouze jediný problém.
Jednou jsem si objednal tuším myš a pár větráčků, balík stál něco přes 1000Kč. Ve smluvních podmínkách bylo, že jakmile se budou chystat odeslat objednávku, pošlou e-mail. Docela jsem na myš spěchal, proto se mi to šiklo. Jenže do tří dnů e-mail neposlali, tak jsem si myš koupil v obchodě. Když jsem se vrátil domů, čekala na mě pošťačka s balíkem. Chyba obchodu.
Reklamace také nejsou problém, pokud nakupujete u většího obchodu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor

Aktuální číslo časopisu Computer

Test 9 bezdrátových reproduktorů

Jak ovládnout Instagram

Test levných 27" herních monitorů

Jak se zbavit nepotřebných věcí na internetu