Čína zavírá internetové kavárny

Diskuze čtenářů k článku

MORGAN  |  08. 05. 2004 16:02

Nekde jsem tu cetl, ze dnesni komunisti nemaji s temi predlistopadovymi nic spolecnyho...

Tak proc teda maji stejny nazev (pardon, uz to neni KSČ, ale KSČM), proc jsou tam stejny lidi (ze by se tak zmenili, jak tvrdi)? V roce 48' se taky tvarili jako velci demokrati a ze udelaji pro nase lidi jenom to nejlepsi... Kdyz ptacka lapaji, pekne mu zpivaji... A jak to dopadlo? Schvalne se nekdy divejte na komunisticke zpravy nebo tydeniky. Jenom ta reportaz z tydeniku 50. let nazvana Americky brouk (mandelinka), ve ktere obvinuji USA, ze siri do Ceskoslovenska (tehdejsi CSR) mandelinky, aby polozily nase pokrokove zemedelstvi, ale nase vyspela technika (zamorovani brambor jedy) jim v tom zabranila...

Mimochodem v Rusku je to stejny... Putin taky byl ve vrcholne pozici KGB a ted je u vlady. To, jak se vyporadava se svymi politickymi odpurci taky mluvi za vse. A to ze si nerika komusta ale demokrat? Jak to bylo v pripade ponorky Kursk? Taky tvrdil, ze se nic nedeje a pockal si, az vsichni namornici v ponorce umrou, nez pozadal zapad o pomoc... A to je to atomova ponorka... Kdovi, co se tam stalo? A neni to tak trochu podobne, jako havarie v Cernobylu? V USA se stala podobna nehoda jako v Cernobylu, ale fungovala bezpecnostni opatreni, vlada okamzite informovala obcany a zacala to resit. A vysledek? Do okoli uniklo jenom opravdu minimum radioaktivity. V Cernobylu doslo ke stejne havarii, ale komunisti nam jeste tyden potom tvrdili, ze se nic nestalo. A jak to dopadlo? Vime vsichni...

A takhle by se dalo pokracovat...

Jakakoliv komunisticka strana by se mela zakazat, stejne jako strany fasisticke. Jedine tak si muzeme udrzet demokracii. Je sice pravda, ze demokracie je o svobode slova... Ale kdyz nekdo hajluje a provolava fasisticka hesla, taky ho hned zavrou...

Demokracie je o tom, ze si tady klidne muzete kritizovat vladu, a nikdo vas nezavre. Maximalne vas muze nekdo zazalovat za pomluvu, po petiletem soudu od vas vysoudi maximalne omluvu. Jak by vam asi bylo, kdybyste tu napsali verejne: "Vlada nas okrada" (kdosi to tu psal) a do pul hodiny by u vas na dvere zaklepala zasahovka a bez soudu byste sli hned na popravu???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
shrek  |  09. 05. 2004 10:21

Mas pravdu, komunisti se deli do tri zakladnich skupin:

1. Mladi, naivni a nezkuseni

2. Stari kreteni, kterym nedoslo, ze komunismus je nedosazitelny nebo naopak se slzou v oku vzpominaji na clenstvi v Lidovych milicich

3. Vychcani hajzlove, kteri doufaji, ze je budou ti prvni a hlavne druzi volit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
atafari  |  07. 05. 2004 15:33

ze pred nedavnou dobou uznali E-Sport (progaming) za plnohodnotny sport aby konkurovali Korei....to sou gumy komunisticky...ach yo, lidska blbost saha nekdy az dost daleko

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Korean people  |  07. 05. 2004 15:26

Divím se, že jel V. Klaus do Číny. Protože Čína je opravdu mnohem horší co se týče krutostí a týrání politických věznů. Jsem obdivovatelem V. Havla, který na Čínany kašlal z vysoka a raději se scházel s tibetským dalajlámou. Kluas je nebezpečný v tom, že se mohl od Čínských komunistů nakazit. A proto je to pár důvodů, proč se s komunisty a jejich přisluhovače nemluví . Severní Korea a Čína jsou větší bestie než islámští teroristé.  Téma týraní věznů v rádiu BBC >>>>

Pokusy na lidech.

Pro řadu Severokorejců je noční můrou, ovšem reálnou, pobyt ve vězeňských táborech. A některé z jejich výpovědí naznačují, že zlo, k němuž za zdmi těchto utajovaných zařízení dochází, si nijak nezadá se zrůdností, již se kdysi dopouštěli vědci hitlerovského Německa. Podle bývalé vězeňkyně Sun Ok-li slouží tábory jako obří laboratoř pro testování chemických látek a vězňům v tomto experimentu přísluší role pokusných králíků: "Velitel mi přikázal vybrat padesát zdravých vězeňkyň. Jeden ze strážců mi pak podal koš plný nasáklých zelných listů. Řekl mi, ať je nejím, ale ať je rozdám těm ženám. Začala jsem jim je podávat a najednou jsem uslyšela, jak ty, které už je začaly jíst, volají 'ach, moje břicho, můj žaludek, prosím, pomozte mi...'." Když jsem rozdala všechny porce a otočila se, uviděla jsem scénu jak z pekla. Nikdy na ten strašný pohled nezapomenu. Všechny křičely a zvracely krev. Černá krev jim vycházela z obou konců. Nikdy bych si nemyslela, že člověk může vyzvracet a vykrvácet takové množství za tak krátkou dobu." "Bylo to opravdu jako kdybych byla v pekle. Všech padesát žen zvracelo a křičelo bolestí. Po dvaceti minutách byly ale všechny mrtvé." Vědomí, že k pokusům na lidech docházelo, tíží i bývalého šéfa bezpečnosti v táboře 22, Kwon Hjuka. Právě proto se rozhodl mluvit, aby se o tomto strašném tajemství dozvěděl celý svět.  Jeho svědectví nejen potvrzuje hrůzy, o nichž jsme právě slyšeli, ale jde ještě dál: "Řeknu vám teď o laboratořích pro pokusy na lidech. Jsou celé ze skla. Mají tři hlavní oddělení. Jedno pro krevní testy, další pro jedovatý plyn a třetí pro dusivý plyn. Testy se provádějí na třech až čtyřech lidech najednou, většinou jde o rodinu." "Když jsou dopraveni do laboratoře, svléknou je a lékař je prohlédne, aby zjistil, jestli jsou zdraví. Teprve, když jsou si jistí, že nemají žádné choroby, odvedou je do komor. Ty jsou nepropustně uzavřené, ale nahoře mají vyhrazený prostor k pozorování, kam vědci vylezou po žebříku a potom experiment seshora sledují skrz sklo." Sledování testů ale není vyhrazeno jen odborníkům. Také Kwon Hjuk mnohokrát přihlížel, když byl do komory vpuštěn smrtící plyn: "Sledoval jsem testování dusivého plynu na jedné celé rodině - otec, matka a syn s dcerou. Rodiče sice zvraceli a umírali, ale do poslední chvíle se snažili své děti zachránit dýcháním z úst do úst. Poprvé mi tehdy došlo, že i vězni jsou schopni mocných lidských citů."  A co jste v tu chvíli cítil vy sám, když jste pozoroval experiment na lidských bytostech, mezi nimiž byly i děti? Tenkrát jsem byl přesvědčen, že si takovou smrt naprosto zaslouží. Všichni jsme byli vedeni k tomu, abychom věřili, že veškeré špatné věci, které se Severní Koreji děly, byly jejich vinou. To, že je polostrov rozdělený, že jsme chudí a jako země se nevyvíjíme." A lhal bych, kdybych tvrdil, že jsem k těm dětem umírajícím v bolestech pociťoval nějaký soucit. Ve společnosti a režimu, kde jsem tenkrát žil, jsem cítil jen to, že jsou to nepřátelé, a naprosto žádné sympatie či lítost jsem pro ně neměl."

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MyselF  |  08. 05. 2004 09:03

nedelam si iluze o tom jaky svinstva jsou schopny ty zluty podlidi zblbly komunistickou idelogii. na druhou stranu tenhle text je typickym prikladem lacineho liceni hruz, kycoviteho ocernovani za kazdou cenu ... je to trosku jako sestakovej roman z Birkenau ... muceny jsou zasadne "cele rodiny", obeti jsou vystaveny nejprve otravnemu plynu, potom dusnemu .. proste z vyvojky do ustalovace, atd .. mohl by autor laskave uvest nejaky relevantni zdroj, neco cemu se da verit? udaje z amnesty inter., atd.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Myšel  |  10. 05. 2004 11:27

Nevím co dokážou "žlutý podlidi" a co se píše v "šestákových románech z Birkenau", ale co dokáže českej fašista, to jsem viděl na vlastní oči a četl jsem o tom taky dost.
Tudy teda ne!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
manas  |  07. 05. 2004 12:22

je fajn ze tu vsichni jsme proti... jen skoda ze se to nezobrazi na volebnich prefernecich... je jedno kdo bude u moci jestli ods nebo cssd, jen ne ty k(h)omousi. v dnesni dobe stejne v tyhle republice uz neni co rozkrast ted uz se ji v ramci EU museji pokusit dat co nejvic dohromady... tudiz je jasny ze at zvolite levo nebo pravo bude to jedno vzdy si budou oponovat (boj o moc) jen by jsme nemeli dopustit dalsi auroru.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Back  |  07. 05. 2004 12:20

Tento týden vyšel žebříček ekonomické svobody. ČR se plácá v 4. desítce, zato Čína v 2.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Z.Zeman  |  07. 05. 2004 21:02

A k čemu jim ta ekonomická svoboda je? Navíc skutečně "ekonomicky svobodný" tam může být jen ten, kdo je členem ks Číny. Proto je pro mnohé mladé lidi ideálem dostat se do strany!
Zajímavé bude, až se rozpor politikaXkapitál dostane do neřešitelné pozice.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
blaf  |  08. 05. 2004 01:05

Přesně tak. Buď bohatej (!) (kolik asi stojí 48 hodin v inetové kavárně?), my tě však stejně hodíme pod jedoucí vlak...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
blaf  |  07. 05. 2004 12:01

Co jiného se dá očekávat od zkurvených komančů? Těm dvěma mladíkům také zřejmě pomohli dostat se pod kola vlaku. Jak mohli vědět, že 48 hodin předtím seděli v inetové kavárně? Ve zprávách, jako je tato, nutno číst i mezi řádky!!!
Zasraní komunističtí vrazi...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
IK  |  07. 05. 2004 08:28

Nás zase omezuje Český Telecom,zneužíváním monopolu a tím vysokými cenami.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hcko  |  07. 05. 2004 09:22

...no a o tom to je! Dokud nebude komoušismus zakázaný a trestně stíhaný jako nacismus atd, tak nebude jistota svobody! Ve světě je furt veliká tlupa zas......ých komoušů a jejich potomků, kteří jdou hlava nehlava vpřed, a to je špatné! Já jsem taky blbnul v '89 za svobodu, a nenechám si od těch sráčů nic diktovat! Ať to sou kdokoliv, při rudých bratrech mi tuhne krev v žilách! (Týká se i lidovců, socáků a dalších všivavě smýšlejících!!!) Nejvyšší čas převzít vládu z rukou magorů!!!!!!! Nebo dopadnem jako v Asii!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Myšel  |  07. 05. 2004 11:19

Ona by se podle zákona měla stíhat jakákoli propagace hnutí směřující k atd. Jenže fašistů u nás (naštěstí) moc není, takže jsou dobrým terčem (naštěstí). Komunistů je u nás moc (bohužel) a tak propagaci těch jejich dobrých úmyslů, dláždících cestu do pekel, policie nebrání (bohužel).

Toť vše.

Ano, můžeme diskutovat, jaký je rozdíl mezi českým, čínským, kubánským a francouzským komunistou. Obdobně i o rozdílu mezi českým, německým, španělským a argentinským fašistou. Rozdíli jsou, ale škodí (škodili) všichni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Z.Zeman  |  07. 05. 2004 20:59

Máte pravdu, ale přidal bych ještě jeden argument - komančové jsou v parlamentu, tak jak to udělat? Jejich ideologie je zcestná, ale byli zvoleni... a jsou móc potřební pro čssd a ods (hlasování). Jak policejně a soudně dusit parlamentní stranu?

Všem zastáncům hodných komunistů bych doporučil, by si prostudovali jejich stranické stanovy a uvědomili si, že stále vycházejí z marxe, engelse a lenina. Kdo četl tyto "klasiky", pochopí, na co narážím. (Jen pro zajímavost - nikdy jsem v ksč nebyl, a četl jsem, abych poznal a věděl.)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pjotr  |  06. 05. 2004 22:56

Mne by zajimalo kvuli cemu spadli pod vlak, jestli bud:
1) kvuli nesvobode
2) nebo kvuli zavislosti na internetu



Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PetrD  |  06. 05. 2004 23:23

třeba jenom uklouzli...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Julda  |  07. 05. 2004 01:50

Taky je tam mohli hodit ... zbytek si domyslete...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
astray  |  07. 05. 2004 11:04

Radio Jerevan potvrzuje, ze slo o dva Cinany, ale nespadli pod vlak nybrz pod stul a nestravili 48 hodin v internetove kavarne, ale v neinternetove hospode.
ast

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tonda  |  07. 05. 2004 21:59

jo, po bananove slupce...
mimo to, uz jste to nekdo zkousel, me staci osm hodin na to, abych byl uplne na srac, takze po takove dobe by byl zazrak, kdyby nekdo bez jedineho zraneni dosel domu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JL  |  07. 05. 2004 00:28

Každopádně je to méně, než přejeli při pokusu o revoluci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel77  |  06. 05. 2004 22:55

S tim hulenim mas sice castecne pravdu, ale aspon mas svobodnou volbu informaci. To ze v nasi TV mohou byt zkleslene je vec druha, ale aspon nam nikdo neblokuje inet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Julda  |  07. 05. 2004 01:49

TV nesledovat, radsi cist a udelat si vlastni nazor, tady to miri po americkem hyenistickem vzoru do pr..le

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiřík  |  07. 05. 2004 11:53

Pane, dle mého názoru je mezi těmito dvěma komunikačními kanály prachmizerný rozdíl. Čtení není zárukou ochrany proti cizím názorům, víme?   V obou případech vstřebávám určité názory nějakého člověka (autora, redaktora, komentátora...) a v obou těchto případech mohou být scestné... Vlastní názor si mohu udělat jakýmkoli způsobem - čtením knih, sledováním televize, poslechem rozhlasu, čtením diskusí na Živě...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Julda  |  08. 05. 2004 16:40

To jo, anebo sledovat jen ty nejhlavnejsi veci co se dejou. Ja kdyz se divam na zpravy, tak se vzdy stasne nas..u, tam NENI VUBEC NIC POZITIVNIHO

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel77  |  06. 05. 2004 21:27

Ach jo, je mi jich fakt lito. Ani ne tak ze nemuzou surfovat, ale kvuli nesvobode.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sweetux  |  06. 05. 2004 22:05

Pokud bude mit pocet volicu KSCM stoupajici tendenci jako dosud, tak si to vyzkousime zase na vlastni kuzi. Lidska blbost je neomezena. Kazdy volic komousu by mel povinne jet minimalne na pul roku do Severni Korey nebo do Ciny. Ne po tech "oficialnich" turistickych cestach, ale pekne natvrdo do vesnic. Voni by je ty moresy brzy presly.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fidel Kastrol  |  06. 05. 2004 22:18

TAK TAK 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
brm  |  06. 05. 2004 22:19

Dyt u nas to uz je. Jsou zavirani lidi co si vypestujou par rostlinek marjanky.

Btw argumenty typu "reálné podklady, kdy nedávno spadli dva mladící pod projíždějící vlak poté, co strávili okolo 48 hodin v internetové kavárně" mi hodne pripominaji nase lidovce.

CSSD/komousi/lidovci ... vsecko stejna pakaz prizivnicka totalitni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bzzzzz  |  07. 05. 2004 06:06

Správně, všechno je to pakáž bolševická, včetně ODS.
Proto příště volme Vencelídovce !!!!!!!!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdenda  |  07. 05. 2004 12:57

Tento clanek je malinko zavadejici, protoze sice zaviraji kavarny ale na druhou stranu kabel 2M stoji 150 yuanu (mene nez 500kc). A omezujici software neni v kavarnach ale je na centralnich routerech co jdou z Ciny ven. A kdo chce cist "nezdrave informace" ten si vzdy poradi (ja to delam na svem serveru mimo Cinu jako "include nezdrave.cteni.com" a je to. Ty kavarny stejne slouzily hlavne ke gembleni po siti...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
noone  |  08. 05. 2004 14:13

ty vole, taky vlaky to je fakt psycho, hned sem si vzpoměl na tohle: http://www.novinky.cz/02/99/79.html

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jeawwell  |  07. 05. 2004 08:10

Jses kreten.

Hlavne ze ted mas diky Spidlovi hrozne moc svobody.

Nevim proc by meli volici komunistu jezdit do Ciny. Kvuli tomu, ze maji slovo komunistická v nazvu to neznamena, ze maji stejny mysleni. Jelikoz mam zrovna pred sebou lahev vina, uvedu jednoduchy priklad, kup si jedno vino v krabici a jednu sedmicku nejakyho francouzskyho Chateau. Obe jsou to vina, ale kazdy jinak chutna.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Juro  |  07. 05. 2004 08:22

Ale oni komunisti mají všichni stejné myšlení.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  07. 05. 2004 11:26

Ale po obuch vínách máš stejnou opici a následně kocovinu. A v tom jsou všichni komouši stejný!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
djdave  |  07. 05. 2004 15:31

presne tak, to je jako rikat ze neni fasista jako fasista ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jura  |  07. 05. 2004 18:57

Jo to sedí. Komunista vždycky bude komunista tak jako anarchista zůstane špína špinavá!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel77  |  07. 05. 2004 08:23

Podle slovniku bych si typnul, ze pijes vyhradne to krabicovy...........

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
manas  |  07. 05. 2004 08:58

No nevím, kdyby u nás spadli dva kluci pod vlak po prosurfovanejch 48 hodinách ta by se řeklo, že to jsou paka... Je vidět že rudá čína si zase dělá co chce... to že utiskujou tibet, kde přijde o život o hodně víc lidí je jim jedno. V miliardové komoušské Číně jsou dva životy jako nic... Prostě se jim to hodí do krámu... No jinak KSČM jestli se dostane do čela tak aláh s náma... Proč mají stejnej název pokud se starejma praktikama neschodují... a co ty papaláši tam... Grebeníček... starší byl dobytek největší kterej mučil a likvidoval lidi... A staré známe přísloví říká: Jablko nepadne daleko od stromu. A takových je tam spousta. Mělo by se o hříších komunismu víc mluvit nahlas pak by si nenašli ty ovečky kterejm sliboují byty, platy a vše okolo... Komunisti táhněte na Kubu nebo do Číny... Jedinej důvod proč jsou na druhým místě v preferencích že u tý vlády ted po revoluci nebyly a neukázali co jsou zač, ikdyž se divím protože to ukazovali 40 let... a některým to asi nevadí...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  07. 05. 2004 09:03

Á, vidím zastánce režimu "s lidskou tváří pro všechny - obzvlášť pro živnostníky, malé rolníky a proletariát"...  No, to je pravda, není komunismus jako komunismus, někde tě jenom zavřou, a někde tě rovnou popraví... Ale to se tě zřejmě netýká, tobě se to přece stát nemůže, ty si můžeš plácat pi****ny na veřejnosti beze strachu. Ale věř tomu nebo ne, díky komunistům to není...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lubos  |  07. 05. 2004 08:41

Mas dojem, ze tady jses svobodny ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
manas  |  07. 05. 2004 09:00

jo ten dojem... mám... a pokud se mi to nelibí můžu svobodně odejít...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jeawwell  |  07. 05. 2004 10:41

Tak za prvy pro ty co nadavaj komunistum, aby tahli : Vite co znamena slovo demokracie ? Asi ne, kdyz nekomu kdo ma jinej nazor nez vy nadavate, aby tahnul.

A za druhy, komunismus uz tady byl mnohem drive nez se vlady zmocnili totalitni gauneri a zneuzili slova komunismus ke svy krutovlade. Vy si myslite, ze to co predvadi Spidla neni zneuzivani slova demokracie pro sve obohaceni, kdepak historie se opakuje, jenom slova se meni.

V dnesni KSCM je spousta lidi, ktery chapou na rozdil od vas slovo komunismus v jeho puvodnim vyznamu. Samozrejme prezivaji tam i stary struktury. Asi jako by jste rekli, ze cela ODS je banda alkoholiku, jenom proto, ze Kott a Langer pijou.

Tak laskave vazte slova, demokrati!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
baraka  |  07. 05. 2004 11:19

rekl bych, ze vsechno kazi prachy a moc, kazdej si hrabe pod sebe a nase vlada neni vyjimkou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tonda  |  07. 05. 2004 21:53

Neodolam, abych nedodal, ze svastika take puvodne nemela s nackama nic spolecneho...
Jinak, idea komunismu neni tak spatna, jakou ji antikomunisti delaji, mimo to, dnes, stejne jako za totace trzni hospodarstvi, se kritizuje tehdejsi zrizeni, no, doba se zmenila, ale nektere praktiky utlaku zustaly, jine pribyly, jine zase vymyzeli, nic vic

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor