Chytání notebooku hýžděmi, aneb bláznivý marketing MSI

V dnešní době je hodně populární virální marketing, což je nepřímá propagace značky či výrobku prostřednictvím zábavného či jinak zajímavého obsahu, který se pak samovolně šíří mezi lidmi. Ideální kombinací k virálnímu marketingu je zábavné video, internet a sociální sítě.

Jedno zábavné video připravila také společnost MSI k propagaci svých nových tenkých notebooků ze série X (podívejte se na videorecenzi modelu X340). Video je založené na bláznivém nápadu, při kterém si v duchu budete říkat „au“ a stahovat půlky po každém hodu... Ale upřímně, přiměje něco takového zákazníky ke koupi produktů, nebo vzbudí naopak nelibost a odpor? Názor si udělejte sami.

Někdy taková virální videa nemají se samotným produktem či značkou na první pohled nic společného. Jejich účelem je zaujmout a logo společnosti, která má vtípek na svědomí, se zobrazí až na konci klipu. To je i případ jiného povedeného virálního videa, ve kterém se muž rozjede po vodní klouzačce na rampu a několik desítek metrů dlouhý let vzduchem zakončí přesným přistáním do nafukovacího bazénku. Že vám to něco připomíná? Včera jste toto video mohli vidět ve zpravodajství televize Nova v rámci rubriky Borec na konec. Redaktoři se ovšem nachytali – za videem nevězí žádný borec, ale filmový trik a virální marketing Microsoftu.

Diskuze (29) Další článek: Google Wave I. Vize webu budoucnosti?

Témata článku: , , , , , , , , , ,