Chytání notebooku hýžděmi, aneb bláznivý marketing MSI

Chytání notebooku hýžděmi, aneb bláznivý marketing MSI

V dnešní době je hodně populární virální marketing, což je nepřímá propagace značky či výrobku prostřednictvím zábavného či jinak zajímavého obsahu, který se pak samovolně šíří mezi lidmi. Ideální kombinací k virálnímu marketingu je zábavné video, internet a sociální sítě.

Jedno zábavné video připravila také společnost MSI k propagaci svých nových tenkých notebooků ze série X (podívejte se na videorecenzi modelu X340). Video je založené na bláznivém nápadu, při kterém si v duchu budete říkat „au“ a stahovat půlky po každém hodu... Ale upřímně, přiměje něco takového zákazníky ke koupi produktů, nebo vzbudí naopak nelibost a odpor? Názor si udělejte sami.

Někdy taková virální videa nemají se samotným produktem či značkou na první pohled nic společného. Jejich účelem je zaujmout a logo společnosti, která má vtípek na svědomí, se zobrazí až na konci klipu. To je i případ jiného povedeného virálního videa, ve kterém se muž rozjede po vodní klouzačce na rampu a několik desítek metrů dlouhý let vzduchem zakončí přesným přistáním do nafukovacího bazénku. Že vám to něco připomíná? Včera jste toto video mohli vidět ve zpravodajství televize Nova v rámci rubriky Borec na konec. Redaktoři se ovšem nachytali – za videem nevězí žádný borec, ale filmový trik a virální marketing Microsoftu.

Diskuze (29) Další článek: Google Wave I. Vize webu budoucnosti?

Témata článku: Notebooky, MSI, Internet, Marketing, Always, Ideální kombinace, Zábavné video, Filmový trik, Nový notebook levně na Mall.cz


Určitě si přečtěte

Zranitelnost platebních karet Visa umožňuje zločincům obejít limit při bezkontaktních platbách

Zranitelnost platebních karet Visa umožňuje zločincům obejít limit při bezkontaktních platbách

** Odborníci přišli na to, jak obejít limit bezkontaktních plateb ** Stačí zařízení, ovlivňující komunikaci mezi kartou a terminálem ** Stahují se nad bezkontaktními platbami mračna?

Karel Kilián | 79

Je ta fotka černobílá, nebo barevná? Náš mozek realitu pouze odhaduje a vymýšlí si

Je ta fotka černobílá, nebo barevná? Náš mozek realitu pouze odhaduje a vymýšlí si

** Klasický počítač bezchybně zpracuje bit po bitu dat ** Mozek si realitu naopak spíše představuje a chybuje ** Teď se tím baví internet u další optické iluze

Jakub Čížek | 33



Aktuální číslo časopisu Computer

Speciál o přechodu na DVB-T2

Velký test herních myší

Super fotky i z levného mobilu

Jak snadno upravit PDF