Stejně jako má Intel značku Centrino, která pokrývá segment mobilních počítačů, a Viiv pro domácí zábavu, firemní zákazníci se možná také dočkají "své značky" pro tento druh PC. Nad tímto tématem zauvažoval v rozhovoru Anand Chandrasekher, senior viceprezident Intelu. Sice tento krok zatím nepotvrdil, nicméně vzhledem k předchozím krokům Intelu je poměrně pravděpodobný.
Intel se snaží profilovat nejen jako výrobce procesorů, ale jako firma, která nabízí "technologické balíčky", které zahrnují řadu dalších produktů. K tomu právě dopomáhají jednotné značky jako Centrino či Viiv. Značka pro firemní počítače by pak měla zahrnovat dle Chandrasekhera především funkce pro snadnou správu, bezpečnost a virtualizaci.
Ideálním časem pro ohlášení podobné značky může být například třetí čtvrtletí tohoto roku, kdy bude představena platforma Averill pro firemní zákazníky, která kombinuje dvoujádrový procesor Conroe, čipset Broadwater a gigabitovou síťovou kartu. Platforma bude dále obsahovat technologii vzdálené správy a také podporu virtualizace.
Zdroj: Silicon.com