Chyby v Kerio MailServeru

Diskuze čtenářů k článku

10. 08. 2022 04:48

Děkuji za sdílení. Chtěli jste si někdy znovu zahrát staré hry? Zde jsou aktualizované bezpečné a bezplatné klasické hry https://happyroms.com/pt/roms/gameboy-advance/...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Daniel  |  24. 06. 2003 03:34

Spis doporucuju podivat se na ceny ceske distribuce Meraka :

http://www.icewarp.cz/parsuche.php

 

Daniel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ja  |  24. 06. 2003 17:49

A mimochodem Merak je taky vyvijeny v cechach.

A ted bude verze sest, mame se na co tesit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pepe  |  23. 06. 2003 17:28

Mailbox Types

  • User Mailboxes

  • Multiple aliases

  • Multiple remote addresses

  • Forwarding to another email address

  • Save outgoing/incoming message copies

  • Auto replies

  • Maximum mailbox size

  • Maximum number megabytes sent per day

  • Maximum number of messages sent day

  • Delete/forward mail if older than x days

  • NT account integration

  • Remote self configuration

  • Account validity


  • Mailing Lists/List Servers


  • Full list server with a password support

  • Moderated mailing lists

  • Restricting message sizes

  • Headers and footers

  • Subscription files and selectable response text files

  • Possibility of setting To, Reply To and From fields

  • Members only

  • Maximum mailbox size


  • Executables


  • Forwarding to another email address

  • Executing any program

  • Passing session parameters such as From, To, message file etc.


  • Remote Accounts


  • Picking messages from other POP3 servers

  • APOP secure authentication

  • Domain POP

  • Scheduling

  • Smart sorting
  • Junk mail filtering
  • Virus protection


  • Static Routes


  • External filter DLLs and executables

  • Internal filter

  • Rich actions

  • Domain filtering

  • Your own module possibility


  • Notification

  • Forwarding to another email address

  • Message splitting

  • Filters

  • Headers
  • SMS conversion
  • Body replacement

  • Anti Virus Support

  • Any antivirus program support


  • Supports McAfee VirusScan

  • Supports F-Prot

  • Supports Dr.Solomon's Antivirus

  • Supports AVG
  • Supports Notron Antivirus Corporate Edition
  • Univerzal plug-in interface for another antivurus programs


  • Multiple antivirus filters


  • You can even combine multiple antivirus packages together

  • The most productive solution


  • Complete antivirus report in a message


  • The original header of the message attached

  • The output of the antivirus program attached

  • The sender will be notified

  • Adminitrator can be notified as well
  • Recipient can be notified

  • Server Statistics for Merak Mail Server

  • System Statistics


  • Running Time

  • Service Connections, Amounts etc.

  • LOG files for SMTP, POP3 and CONTROL


  • Domain Statistics


  • Number Of Users

  • Last Login

  • Number Of Messages

  • Amount


  • User Statistics


  • Number Of Received, Sent and Sent Out Messages

  • Amount Of Received, Sent and Sent Out Data

  • Spam Control for Merak Mail Server

  • Open Relay Blocking


  • POP3 before SMTP

  • Relaying From (IP addresses and domain names)

  • ESMTP APOP, AUTH LOGIN, CRAM-MD5, PLAIN authentication

  • Other powerful tools


  • Internal Spam Control


  • RBL

  • Anti Spam Index files (IP addresses and domain names)

  • MX Checking

  • Other powerful tools

  • Administration of Merak Mail Server

  • Windows GUI Administration
  • Web Remote Administration


  • Full administrator via HTTP Web Administrator interface

  • Self configuration web administration

  • Domain administrator

  • Several web administrator templates
  • Encrypted https connection


  • Remote Configuration Administration


  • Encrypted remote configuration


  • Command Line Administration


  • Command line administration

  • General Merak Mail Server Info.

  • Open Internet Standards compliant
  • Supports Windows 2000/NT/9X/XP
  • Supports SMTP/POP3/IMAP4/HTTP protocols
  • Proxy Server
  • Supports ODBC
  • Multiple CPU Support
  • Complete TLS/SSL Support for all servers (Secured Message Transmission)
  • Powerful logging with a caching feature
  • Multiple Domain Support
  • Supports one IP address for all multiple domains/B>

  • Supports domain binding to multiple IPs
  • Full Manual/Scheduled Backup/Restore Support
  • Revolutional Content Filtering
  • Forward/Use DNS Lookup (Full MX Resolver)
  • Disk Space Monitor
  • Disk Quota
  • Watch Dog
  • Network Connection/Dial On Deman Router/Dial-Up (RAS)
  • Max bad commands
  • Max hop count
  • Multi ETRN
  • Undeliverable settings
  • Windows NT Users Import support & integration
  • Domain Aliases
  • Default Users Mask
  • Multi POP Accounts
  • APOP
  • Powerful User Manager (Account Editor)
  • DNS Query Tool
  • Built In Text Editor
  • Recovery System
  • Control Panel Applet
  • Mail Notification Tool
  • Online Remote Log Monitoring
  • ETRN Server
  • API DLL Support
  • Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    c  |  23. 06. 2003 17:26

    Merak! Porovnajte ceny a licencovanie a uvidite ...

    http://www.merak-mail-server.com/Products/Merak_Mail_Server/

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Martin2  |  20. 06. 2003 00:19

    Doufam, ze pan Seda, zamestnanec Microsoftu, inkrementuje polozku Microsoft sveho komickeho grafu s poctem chyb v operacnich systemech. Neni se za co stydet, vzdyt Linux ma taky chyby v Apache a Postgresu. (pro obvzlast tupe, tohle byl for)

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Jara  |  20. 06. 2003 09:17

    Rekl bych, ze to bude 1:1:1 - Kerio Mailserver totiz existuje i pro Linux a MacOS

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    zdenda  |  21. 06. 2003 19:17

    on ho nekdo na linuxu pouziva?

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Michal  |  22. 06. 2003 11:17

    Ja si myslim, ze treba v ceske republice asi opravdu nikdo nebude pouzivat KMS na linuxu, ale to je pravdepodobne pro Kerio zanedbatelne. Urcite ve svete maji s KMS uspech a verim, ze i s linuxovou verzi. Ono je to treba tim, ze ne kazdej mermomoci pouziva programy co jsou zadara, treba kvuli podpore, ta je lepsi u placeneho softwaru, ale nechci se tu s tebou hadat.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Petr22  |  23. 06. 2003 08:01

    Ano, treba ja pouzivam KMS s McAfeem na Linuxu. Protoze pouzivam na serveru Debian, kde mi bezi Samba, Squid, Iptables, tak jsem nechtel dalsi masinu, kde by byly Windows s KMS.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Zdenek Samuel  |  19. 06. 2003 22:32

    Chtel bych vam sdelit, ze chyba je jiz opravena a jiz v tuto chvili si muzete stahnout novou verzi z nasich stranek www.kerio.cz.

    S pozdravem, Zdenek Samuel
                           Kerio Technologies

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Michal  |  19. 06. 2003 23:38

    Jsem opravdu velice rad, ze jsem se rozhodl pro KerioMailServer a rychlost kterou jste mi dnes predvedli me velice potesila. Moc Vam dekuji a jeste jednou Vam preju hodne uspechu do budoucna.

    P.S. ... jen ten newsletter jeste zlepsete, castejsi informovani bych jen uvital i za cenu, ze se mi do predmetu bude pridavat **SPAM**

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Karlos  |  19. 06. 2003 21:12

    Můžu doporučit subj. jako nej. mailserver, ktery znam, provozujeme na nem pres 300 domen a asi kolem 1500 uctu.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Michal  |  19. 06. 2003 20:53

    Tak jsem touhle zpravou zaskocen, protoze jsem si ji precetl ihned pote co jsem provedl update na prave zminovanou verzi obsahujici tyto bezpecnosti chyby a stve me, ze Kerio na sve stranky neda alespon upozorneni nebo nerozesle upornujici email.
    Nekdo tu psal, ze oprava bude rychle, ja jen doufam, ale nemyslim si, ze to bude pravda a vadi mi, ze jsem nucen pozastavit webmail sluzbu do doby nez bude oprava venku.

    Jinak jsem rad za KMS, je to dobry software a budu i nadale firme drzet palce

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Eva Findoráková  |  20. 06. 2003 11:49

    Uplne s Tebou souhlasim. Taktez jsem spokojene provedla update a dnes jsem se uplne nahodou podivala na www stranky Keria a zhrozila jsem se - pry zavazne chyby - nova verze. Prave to stahuji. Nevim, proc nam neposlou pri vydani noveho update e-mail. Prece nas - uzivatelu KeriaMailServeru nemuze byt tolik, aby jim hromadne rozeslani upozorneni delalo problemy. Napr. na aktualizace AVG jsem vzdy upozornena e-mailem.
    Zdravi
    Eva

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    httpd  |  20. 06. 2003 14:04

    Muzete si za to sami, neupgradujte bez rozmyslu . Kerio neznam, ale proc jste provadeli upgrade? Nemuzete bez neustaleho upgradovani zit?

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Eva  |  20. 06. 2003 14:21

    Hmmm.... To bude asi tim, ze Kerio neznas. Kdyz vyda firma po trech mesicich update, tak mam premyslet dopredu, zda tam nema chybu?

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    httpd  |  20. 06. 2003 16:29

    Opravdu kerio neznam, postfix a Q-mail rulezzz (tykame si?? OK ).

    Kdyz "admin" (at uz v uvozovkach nebo bez) instaluje novou verzi cehokoli bez toho aby to potreboval tak je s prominutim DEBIL a nema u serveru co delat. Zapamatujte si jednu vec, admin NIKDY NEINSTALUJE novou vec bez otestovani a NIKDY neda "horkou novinku" na produkcni masinu!!! Ono je rozdil mezi update ktery musim mit (security) a mezi update ktery mit nemusim (nove pro me "nepotrebne" features).

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Vráana  |  20. 06. 2003 18:28

    Jak chcete otestovat, jestli nová verze čehokoli má nebo nemá buffer overflow???

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    httpd  |  20. 06. 2003 21:52

    nejde o to jestli buffer overflow nebo ne, ale o princip. Proc nekteri useri upgraduji, jen aby neco delali a rec nestala? Je to nejaka uchylka Win32 uzivatelu? Nejvetsi dirou v systemu je BloodyF..U.... za klavesnici .

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Michal  |  21. 06. 2003 12:24

    Hmm ... dalsi guru

    Vas tu zase je, ale co, to je v poradku .... diky Vam jsem zase chytrejsi.
    Dekuji.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Peter  |  22. 06. 2003 05:46

    No ja davam na vsechny produkcni systemy zasadne 'testing' vetve softu.
    Se 'stable' drzenym dokud neni treba updatovat z bezpecnostnich duvodu je nuda, starat s eo to zvladne kazdy ten DEBIL.
    A koho bavi ta pitoma nuda? Musi byt taky nejaka zabava, ne?
    A taky se muzete leccemu novemu priucit a tak podobne.

    Chlape to chce klid, jsi nejaky nervni. Zajdi si na prochazku do lesa a vstrebavej tam tu krasu (doufam, ze tam nenajdes odpadky na zemu, a uschle stromy nad ni ).

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    httpd  |  22. 06. 2003 13:01

    Kdyz tomu rozumite (vite co cinite), klidne si dejte na server Debian SID, ale pro klikose testing/unstable vhodne neni.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Mysak  |  30. 06. 2003 12:19

    Hele ty chytráku, myslíš si, že existuje software bez chyb, že jsi vůbec schopen tvrdit, že jsi odzkoušel software a nyní ho bezpečně můžeš nasadit (a je úlpně jedno, jestli jde vo Win nebo Linux nebo co tě napadne)? Jestli s to fakt myslíš, tak jsi fakt velkej debil. Ale jinak si u toho tvýho Atari hraj dál a nenech se rušit.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Julius Peterec  |  21. 06. 2003 09:46

    Je to totiz jedna z chyb politiky Kerio. Uz som sa raz tak dopalil, ked zrazu prestala v novsej verzii korektne fungovat podpora mojho antiviru. Nikde ziadne upozornenie.

    Podla mojho nazoru by malo Kerio prehodnotit sposob updatu a zacat osobitne vydavat zaplaty a osobitne nutnost preinstalovavania celeho servera. Takto sa aj pri oprave najmensej chybicky preinstalovava vsetko, co obcas vedie k vzniku dalsich chyb v inych castiach servera.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Michal  |  21. 06. 2003 12:21

    Wow ..... ty asi budes jeden z tech velkejch adminu, co. No, takovejch DEBILU znam, ze me to nedokaze rozhazet.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Andy  |  22. 06. 2003 18:08

    prdovina.... nasi Admini maju este teraz 2 alebo 3 roky stary Apache a neprejdu na verziu 2.0.x ani za nic, aj ked dobre vedia, ze uz je testovana pomaly 2 roky a cosi.... alebo kolko to je. Takze tu nejde o to, ci si dam nieco horuce hned na server, ale proste administratori kaslou na zaplaty... (kedysi tu bol aj clanok o tom)

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Michal  |  21. 06. 2003 12:18

    ... a odceho ty updaty asi tak jsou? Prece ne na to abych si je tam nahraval s pulrocnim zpozdenim, nebo tak. Nadruhou stranu ted asi tak rychli uz nebudu a proste budu razit heslo "duveruj, ale proveruj" a tak si novou aktualizaci necham napred proverit odbornejsi verejnosti na netu.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    httpd  |  22. 06. 2003 12:58

    Clovece konecne to nekdo pochopil, ze kdyz uz updatovat tak ne okamzite (nejlepe minutu po vydani nove verze) . Prijdete o neco kdyz zaktualizujete s dvoudennim spozdenim? Ne, snad jen o ty zbytecne problemy!

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Michal  |  23. 06. 2003 08:22

    Clovece, ty dva dny nebudou stacit, to jsem prave udelal ted a jak jsem dopad. No, nic hrozneho to nebylo, ale priste si pockam tak tyden

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Vít  |  19. 06. 2003 18:43

    Tak jsem si myslel, že chyby BUFFER OVERFLOW jsou doménou Microsoftu, ale ono je to nakažlivý

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Jack  |  19. 06. 2003 18:47

    Ja myslim, ze v tomhle pripade bude ale oprava mnohem rychlejsi

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    meno  |  19. 06. 2003 19:33

    Je málo pravděpodobný,

    že by se těch šest BO chyb objevilo naráz.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Ondra  |  20. 06. 2003 08:20

    Buffer overflow je bohuzel dost blba chyba, blbe se hleda, vubec blbe se detekuje (ze tam vubec nejaka je) a velmi tezko se odhaduje, co muze zpusobit. Pritom chybu lze v programu udelat snadno a nedela ji jen MS.

    Rekl bych, ze nejvic by proti teto chybe pomohla vylepseni procesoru, protoze dodnes se z nejakeho duvodu nedaji stranky v pameti zakazat pro spusteni kodu (a to prosim ani v Linuxu). Jsou tam jen priznaky Read a Write. Je to skoda, jinak bysme si uz davno takovych chyb zbavily

    (teda pak by tato chyba zpusobila jen sestreleni aplikace)

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor