Chyba v jádru Windows

Diskuze čtenářů k článku

Jirka  |  20. 04. 2003 19:50

Takove blbouny aby pohledal jak vse umi vsemu rozumi ostatni jsou uplny blbci s porovnani s nimi! Kam chodite jelita na to sebevedomi!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondra  |  21. 04. 2003 21:24

Ja sem dosavadni prispevky probehl pouze zbezne, takze jsem se mozna prehledl... nicmene, jediny prispevek, ktery obsahuje slovo 'blbec' v jinem, nez prvnim pade je ten tvuj. Pomineme-li jeho uroven...

ja neumim trhat zuby, nejsem chirurg, nerozumim specialni teorii relativity, neumim ridit salinu a neumim jeste milion veci. Proto, kdyz sem nekdo napise, ze se da noha presit na zada a clovek pak bude moct chodit ve vodorovne poloze, tak nereknu ani slovo. Nicmene tady se jedna o veci, ktere jsou (nejen) me profesne blizke a proto bych se k nim rad vyjadril (jsem mimo jine dost ukecany), nicmene slusnou formou. Troufam si tvrdit, ze vetsina reakci v teto diskuzi je konstruktivniho charakteru, nikoliv ta tvoje. A konstruktivni pripominky jsou prece smyslet techto diskuzi, ctenarsky feedback...

...takze jsem zvedav, jestli mas svetu co (smysluplneho) sdelit .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Duri  |  20. 04. 2003 12:32

Ako som povedal, smaozrejme tym nenahravam zadnym lunixum.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
VzK  |  19. 04. 2003 15:05

ha ... nedavno vysiel, clanok o podobnej chybe v linuxe a vsetci M$ supporteri sa rozplyvali nad "ubohostou" linuxu ... atd.

a necakane ... ich "sqvely " OS ma rovnaku chybu.. je to vobec mozne, aby taky neskutocne kvalitny OS mal taketo chyby.. hehhe

 

Linux RUL3Z

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Alanko  |  21. 04. 2003 19:52

Hm... A preco pisete namiesto pismena "E" cislo "3"? Je to tak viac kúl?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  22. 04. 2003 20:47

1337

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
boardwriter  |  18. 04. 2003 10:49

muze mi nekdo potvrdit, ze vzdalene ta chyba *nejde* zneuzit? IMHO je docela srandovni, kdyz ani samotny MS nezna dopad tehle chyby a uz vydava zaplatu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondra  |  18. 04. 2003 08:07

Zdravim reprodukcni umelce z http://www.zive.cz. Tesi me, ze si najdete cas na (temer) doslovny preklad Microsoft Security Bulletinu, ovsem sem tam vam nejaka dulezita perlicka vypadne.

Viz:
For an attack to be successful, an attacker would need to be able to logon interactively to the system, either at the console or through a terminal session. Also, a successful attack would require the introduction of code in order to exploit this vulnerability.

Domnivam se, ze kdyz uz si date tu praci s vytipnutim screenshotu z AutoUpdate, tak byste si mohli dat tu praci a napsat normalni seriozni clanek. A ne trapne prekladat Microsofti postu.

Pevne doufam, ze zase jako obvykle clanek opravite, aniz byste tento fakt jakkoliv zverejnili a ja pak budu vypadat jako hlupak. Je to tu naprosto bezna praxe.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Němec  |  18. 04. 2003 08:32

Domnívám se, že nemá cenu krátkou zprávu jakkoli upravovat. Podstatné bylo řečeno a kdo si chce najít více informací, tak si je najde. Proto je v krátké zprávě i ten odkaz, není to článek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M  |  18. 04. 2003 08:37

Na hity je to článek aneb hra na audit?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  18. 04. 2003 10:05

Musim oponovat - neni problem v tom, ze o teto chybe pisete jen kratce. Problem je v tom, ze jeden odstavecek je venovan popisu, a ten popis je chybny. Interaktivni prihlaseni != lokalni prihlaseni. A to je podle meho nazoru matouci...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
michal david - mk  |  18. 04. 2003 10:14

Dovolim si nesouhlasit.
Vase veta "Naštěstí musí mít potencionální útočník možnost přihlásit se k počítači místně, vzdáleně by chyba neměla jít zneužít." uklidnila lidi co maji pocitac zamknuty v serverovne - tam se prece nikdo "mistne neprihlasi".
Ale original rika "For an attack to be successful, an attacker would have to be able to log on interactively to the system, either at the console or through a terminal session."
Takze se nekdo k serveru nemusi ani fyzicky vloupat, aby chyby zneuzil.

Bylo ted podstatne receno? Nebo bylo podstatne zamlceno?
A bylo-li podstatne zamlceno, tak proc?

Mozna by napriste bylo dobre ctenare upozornit ve smyslu:
"Pozor, jedna se o rychly preklad, ktery nemusi byt spravny! pro vice informaci ctete zde..."

(samozrejme opomijim to, ze administrator si nestahuje updaty podle zprav na zive)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondra  |  18. 04. 2003 10:26

My jako ctenari jsme samozrejme vsichni radi, ze umite anglicky a vite co je jadro a urcite vam v dalsi praci fandime. Ale na druhou stranu si dovedu predstavit bleskovku strucnejsi, ale daleko vystiznejsi. Trebas se podivat, kdo na tu chybu vlastne upozornil a jestli k ni nema na webu dalsi materialy a strucne popsat moznosti zneuziti. Vazne, kdyz uz ste si nedal tu praci a proste jste to (spatne) prelozil, priste nas usetrete a dejte sem proste jenom odkaz na Security Bulletin, senzacni nadpis ve stylu 'prchejte do hor' a obrovskou reklamu na IOL Broadband. Vysledek bude stejny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
George  |  18. 04. 2003 15:44

bod pro tebe

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
michal david - mk  |  18. 04. 2003 10:16

Z predchoziho prispevku:
"Pevne doufam, ze zase jako obvykle clanek opravite, aniz byste tento fakt jakkoliv zverejnili a ja pak budu vypadat jako hlupak. Je to tu naprosto bezna praxe."

Souhlasim, taky uz jsem jednou byl za blbce - na jakou chybu to vlastne upozornuju, kdyz tam zadna neni...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor