Chladič ve tvaru mušle od Cooler Master

Diskuze čtenářů k článku

WilliamRIker, WilliamRIker  |  24. 06. 2006 08:02

Nic novyho pod slunce, tenhle typ vetraku se pouziva uz od nepameti a ani ve svete PC uz neni zadnou novinkou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
touchwood, touchwood  |  23. 06. 2006 20:46

vždy mi IMHO přijde, že pokud má chladič větrák a ještě heatpipe, tak je něco špatně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ge0rge.., Ge0rge..  |  23. 06. 2006 23:28

Na tom neni nic spatneho ... pokud ten vetrak ma minimalne 12 cm a bezi na nizke otacky (coz ovsem neni tento pripad evidentne) ... takze souhlasim ze tento kus bude nejspis jen nekvalitni "stylovka"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Emil  |  25. 06. 2006 10:10

I od heatpipe je potřeba odvést teplo. A když se urychlí výměna vzduchu, tak je to určitě jen dobře.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
touchwood, touchwood  |  25. 06. 2006 11:04

ale musí to být zrovna turbína? Jak je možné, že jiným heatpipe chladičům (a mají třeba jen 2 trubičky) stačí radiální proud vzduchu z velkého systémového chladiče, případně pomaloběžný ventilátor?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ge0rge.., Ge0rge..  |  25. 06. 2006 19:53

Ber to tak ze tohle je proste neefektivni ale velmi stylovy chladic pro ty kteri na vykon nehledi a chteji mit proste ve sve vytunene bedne osvicenou modrymi neony tuhle skebli.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hans.Wolfenstein  |  23. 06. 2006 19:18

Mno jo, je to hnusný jako škebla...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
standa  |  23. 06. 2006 18:42

A rozměrově abych na to neměl bočnici na case, že...
To ale potom zase nepotřebuju takovejhle chladič

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Morpheus  |  23. 06. 2006 16:30

me se teda moc nelibi, klasickej "kus" medi me prijde hezci...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
daraj  |  23. 06. 2006 18:23

no nevim, ale vetsinou chladice nekupuji podle toho jestli se libi/nelibi, ale spis podle toho jak chladi/nechladi, neni to logicke?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mistake  |  23. 06. 2006 20:26

nelogicka je pouze tva odpoved...on rikal, co se mu libi/nelibi a ne, co si bude/nebude kupovat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ge0rge.., Ge0rge..  |  23. 06. 2006 23:26

Tak to radeji zajdi na svethardware nebo pc tuning ... tady na zive se propira pouze to co poberou bfu ... takze u chladicu POUZE vzhled

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Emil  |  25. 06. 2006 10:07

Já se za BFU považuji (podle mě BFU je většina uživatelů PC, ktšří si nehrají na super IT specialisty, ale mají PC k práci většinou v úplně jiném oboru či pro zábavu), ale že bych u PC komponent hleděl na vzhled... PC mám pod stolem a v uzavřené krabici, takže dovnitř čumím, akorát když tam potřebuju něco dělat. Zajímá mě hlavně funkčnost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ge0rge.., Ge0rge..  |  25. 06. 2006 19:51

JA ti prece tvuj jiste chvalyhodny zajem neberu, jen konstatuju ze tady se popisu funkcnosti a efektivity vychazejicich z podrobnych mereni nedockas / proto jsem uvedl odkazy tam, kde "odbornejsi" a pouzitelnejsi recenze delaji ... nebo snad ty testy a mereni vypovidajici realnem vykonu v clanku nekde vidis ? .. ne, jsou tam jen fotky chladice ze vsech stran, nejake to poeticke prirovnani ke skebli, a informace o tom na jaky sokl to teoreticky pasuje (tedy tvrdi to vyrobce, ne ze by to snad nejak overovali) ... vycerpavajici recenze

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pozorovatel  |  23. 06. 2006 16:14

... orientacne rozmery by neboli?
len tak pre zaujimavost,
nie som dost extravagantny aby som cosi takeho kupoval....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor