Chcete poslouchat hudbu? Ukažte otisky prstů

Diskuze čtenářů k článku

BoodOk  |  08. 06. 2004 15:14

bude vypadat jako police plna CDecek, ke kterym jsou privazany makety tech spravnych prstu z gumy. Prst se nejprve 2 minuty prohreje v dlani a muzete poslouchat. Predpokladam, ze dobrym jobem by mohla byt vyroba duplikatoru prstu. Kurna, ze bych koupil akcie Gumarne Puchov? Co na to J. Hlavenka, predni to bussines analytik zive?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ruzena  |  14. 04. 2006 12:23

Vsechno mi to pride,jako jeden velky nesmisl.Clovek chce poslouchat hudpu,vypnout a vy po nem chcete takovzdle nesmisli,nechapu to

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Libor Chocholaty  |  08. 06. 2004 12:03

Vitejte ve svete 1984.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  08. 06. 2004 07:26

takový přehrávač prostě nekoupit...?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel Kahovec  |  07. 06. 2004 19:57

dávají do smlouvy s nahrávací společností, že jejich nahrávka bude distribuována pouze na otiskem prstu chráněné přehrávače - tedy na oba dva.

Všechno, co tahle sebranka vymýšlí, zabíjí hudbu. Nebo alespoň ochotu za ni platit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Havelka  |  07. 06. 2004 17:58

Otisk prstu jde docela snadno rozmnožit obtisknutím prstu do vytvrzovací želatiny

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lama  |  07. 06. 2004 16:29

Pánové dlabte na muziku.
Představte si takové DVD narvané tajnými firemními informacemi, na kterém je seznam otisků lidí, kteří můžou tyhle informace číst a seznam otisků lidí, kteří můžou obsah měnit. Nějaká muzika..... :0)))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kohut  |  08. 06. 2004 10:20

uhm a asi preto sli s tym patentom za RIAA, lebo to je spolocnost na ochranu tajnych firemnych informacii

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pitrson  |  07. 06. 2004 16:27

To je dobré,takže když umřu tak moje děti zdědí koš do kterého vyhodí moje archívní nahrávky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukas Kalista  |  07. 06. 2004 16:38

No, ono je neco podobneho (i kdyz v mensim) i v soucasnosti. Vemte si regiony u DVD. Kolega ma napriklad sbirku pres 500 filmu. V pripade, ze by treba dostal v praci v Americe, ci se odstehoval do Australie, muze to vyhodit (ja vim, jsou i prehravace, co to prehraji, ale to uz neni zrovna podle predstav "ochrancu autorskych prav"). Kdyz si vezmu jedno DVD a 1000,-, tak je to cca pul milonu v pr... Dobre, ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JJ  |  07. 06. 2004 21:46

Pokud vím, tak zrovna Austrálie projevila dostatek rozumu a ochrana DVD pomocí regionů je tam zakázaná. Takže se tam legálně prodávají pouze region-free přehrávače.

Navíc z hlediska uživatele je používání region-free přehrávačů zcela legální, pokud si člověk ono DVD koupil v příslušném regionu (např. reg. 1 DVDčka na Amazonu v USA, jako to děláme my). Systém regionů říká, kde se DVD smějí distribuovat, nikoli komu. Nějaký legální problém by mohl mít maximálně výrobce přehrávače (nerespektuje nařízení DVD konsorcia, které vyžaduje aby mechaniky byly RPCII), resp. ten, kdo crackne firmware (neoprávěný zásah do práv jeho autora).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukas Kalista  |  07. 06. 2004 22:20

Pravni pozadi toho vseho neznam. Ja tim chtel jen naznacit, ze urcite omezeni zakazniku jiz existuje a bude se tento tlak jen zvysovat...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miranda  |  07. 06. 2004 15:10

A co rovnou DNA???????????????????/

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jimmy  |  07. 06. 2004 15:09

myslim, ze cely "problem" to vyresi uprava Firmware - a bude po otiskach 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jimmy  |  07. 06. 2004 15:10

sakra...clovek chce neco napsat a v posledni chvili napise trochu jinou vetu  ach ty rychly prstiky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rakmik  |  07. 06. 2004 14:47

Asi budou pocitace a internet na zbrojni prukaz,prvni v Americe a jelikoz lezem USA do prdele,tak za chvilku i u nas!!!Nebude se kopirovat hudba a cinnovnici Ria a osa si pekne narvou kapse.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
shotek  |  07. 06. 2004 14:30

ja bych krome otisku pridal i analyzu vzorky semene (a skusi mit manzelka jinej vzorek, nez muj :) - nejen ze si neprehraje skladbu, nezafidlika si uz vubec...)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Solvina  |  07. 06. 2004 15:07

No konecne neco prinosneho! Taky bych to radsi nechal na sperma, popr vzorek krve.

Dovedu si predstavit debatu vecer v klubu:
Ona: Co to poslouchas, to je fakt dobry.
On: To je tejden stary XY
Ona: Das mi to prehrat?
On: Ok, no problem, sice se to nema, ale co bych pro tebe neudelal. Pod mi vyhonit na zachod.

Na druhou stranu abych se musel pichnout do prstu, nez si prehraju novou desku doom metalu? To by bylo celkem stylovy, ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
shrek  |  07. 06. 2004 22:05

A co by museli udelat fanousci death metalu? To se bojim domyslet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
?  |  08. 06. 2004 08:20

Nic, protoze v deathmetalovych skupinach nejsou takovi kokoti, kteri podepisuji smlouvy s ruznyma zlocinnyma spolcenima vybirajici od posluchacu penize "za ochranu", ale vetsinou si vydavaji vlastnim nakladem nebo za pomoci malych vydavatelstvi, ktera se o podobne ptakoviny nezajimaji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Iki  |  07. 06. 2004 14:16

Jsou to američani, tak co by jste chtěli?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dorf  |  07. 06. 2004 13:16

Ty vole, tak to už je opravdu síla! Na to se jim můžu leda tak vysrat! Zkurvený svině!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
strasa  |  07. 06. 2004 13:14

jestli to dobre chapu, tak pokud me prehravac omrzi, a budu ho chtit prodat, tak mam smulu, protoze nekdo jiny s z nej skladby neprehraje.
a to uz vubec nemluvim o kolovani elektroniky v rodinach (starsi zarizeni casto postaci rodicum na chate apod..)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MS  |  07. 06. 2004 13:08

Nehlede na absurdnost cele veci, jak se ty skladby budou autorizovat ?
To jako poslu do RIAA (nebo kam) naskenovany otisk prstu ?
Nebo to bude soucasti registracniho formulare ?

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondra  |  07. 06. 2004 13:12

Koupíš si medium, strčís ho do přehravače, sejmeš otisk, který se někam na medium zapíše a hraješ. Můžeš kopírovat, ale už jen s otiskem.

Takže dokud otisk poprvé nesejmeš, můžeš dát medium komukoliv, ale nepujde přehrat ani skopírovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miranda  |  07. 06. 2004 13:27

A jak se to zapise na CD bez vypalovacky??? A jak by takovy medium pozna, ze uz bylo negde autorizovany????
A v mp3 to bude to bude jak? to jako bude mit kazdej na svym PC ctecku otisku prstu???
Zaver - je to pekna blbost

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondra  |  07. 06. 2004 15:57

Nevím, jak je to dělané, já to jen takhle pochopil

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rimmer  |  07. 06. 2004 13:08

No ale zase je to dobre proti zlodejum. Bud ti sebere prehravac i s prstem, nebo si nic neprehraje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TNX  |  07. 06. 2004 13:44

Radsi at mi ukradou prehravac bez prstu nez s prstem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukas Kalista  |  07. 06. 2004 18:03

Jestli jsem to dobre pochopil, tak se to nebude ukladat do prehravace, ale na medium - tj. prehravace se krast budou dal, media vam zustanou... A mozna i ten prst...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miso  |  07. 06. 2004 12:35

A ako si bude hudbu prehravat moja rodina, hm?
Zeby som nakupil skladby n-krat, abo odrezal jeden prst a nechal ho kolovat po surodencoch ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukas Kalista  |  07. 06. 2004 16:32

Ne. Musis si vse koupit pro kazdeho clena rodiny zvlast. Jeste bych se moc nedivil, kdyby to slo poslouchat jen za pomoci tech sluchatek a pripojit sly jen jedny. Aby to nahodou neslysel i nekdo jiny. V pripade obrazu to pak bude reseno podobne jako u zabezpecenych monitoru specialnimi brylemi...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr J.  |  08. 06. 2004 01:40

Jeste bych se moc nedivil, kdyby to slo poslouchat jen za pomoci tech sluchatek a pripojit sly jen jedny .... a clovek si bude muset ty sluchatka pridrzovat na usich tim prstem co je z nej identifikacni otisk a kdyz pusti sluchatka, tak to prestane hrat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Global Admin  |  07. 06. 2004 12:00

Jezisi, co to je zase za silenost.. Kdyby radsi pochopili, ze takovahle silena ochrana autorskych prav je uplne k nicemu! Co kdyz se treba riznu, tak podle nich asi bude s pisnickama konec... Ach jo... Kam ten svet speje..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bhutrew  |  07. 06. 2004 12:21

Říznu???  Otisk papilárních linií je považován za identický, pakliže se shoduje ve čtrnácti a více bodech (individuálních zakřiveních). Cibuli klidně krájej dál, ale u cirkulárky si dávej pozor, aby Ti zbyl alespoň kus jednoho prstu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ne  |  07. 06. 2004 18:59

Tohle ale neni kriminologicky ustav v prehravaci. Tohle je trivialni srandicka na cteni otisku prstu. Nemusi se ani rezat, tyhle vecicky maji problemy precist otisk prstu i za idealnich podminek, pripadne jsou naopak schopni ho nacist dvakrat za sebou, i kdyz tam podruhe ten prst uz neni. Proto se tahle technologie prilis nerozsirila, neni to uplne doladene.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Libor  |  07. 06. 2004 12:26

Presne tak, uz by v RIAA meli prestat hulit travu, tohle uz fakt nema obdoby

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor