Chcete mít funkční Internet Explorer? Musíte odinstalovat Netscape 8.

Diskuze čtenářů k článku

Afu  |  29. 05. 2005 11:18

> Microsoft prozatím doporučuje odinstalovat Netscape 8 a upravit hodnoty v registrech.
spis bych doporucil ponechat N8 a odinstalovat IE, nemusim pak ani sahat do registru :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
chel  |  03. 06. 2005 05:58

Nazdar lidi.
Já jsem uživatel NS více než půl roku, nejdřív 7.2 a teď taky Netscape8.
Po nainstalování NS8 se mi nelíbil ... samá reklama hnus ale když jsem tu reklamu dal během méně než jedné minuty všechnu pryč promluvil na mě prohlížeč s přepínáním standardů, záložkami, a spoustou vychytávek.
Používám ho a jsem spokojený.
Nemám problém!
Jinak taky kutím weby a je to opravdu dost na hovno kontrolovat v několika prohlížečích.
Hmm ale co my zmůžeme. Snad jen že NS to vše usnadní.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
shitmaker  |  29. 05. 2005 10:19

nechapu sice proc si v netscapu muzu vybrat pres co to chcu renderovat, ale je pravda ze se to hodi. treba pcfonty.cz delal nejaky amater, protoze to vubec nema podle standardu. dokud se nenauci lidi psat podle standardu tak to tu bude jak na divokem zapade a budeme potrebovat prohlizec se 2 jadry. Prece je pohodlnejsi prepnout jadro nez nacitat IE, a kopirovat adresu. kazdy schopny to projede validatorem, opravi co je spatne, podiva se jak to vypada v IE, FF, OP a NS a teprve to da na web! Osobne pouzivam FF protoze je zadara a 100x lepsi nez IE. NS mi prijde pomaly a OP neni free a se*e me ta reklama.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tralalak  |  28. 05. 2005 05:53

boze kdo takovou sragoru jakou je poslednich minimalne 5-6 let netscape pouziva? proc nenechaji tu zombi zdechnout? to je i ten prokletej msie lepsi :(((

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Flasi  |  28. 05. 2005 08:11

Me se Netscape nelibi, ale pochopitelne je lepsi nez MSIE, ktery si oznaceni stara sragora zaslouzi mnohem lepe.
Co se tyka GUI a uzivatelskych funkci, tak je tam Netscape podobne jako ostatni prohlizece.
A co se tyka zobrazovaciho jadra, tak si u kazde stranky muzete vybrat, jestli ji chcete videt v zastaralem IE, nebo modernim gecku. Jakkoliv jsem z Netcape osobne zklaman, tak to je dobre reseni pro spoustu lidi.
Taky nechapu, kde Netscape dosud pouzival, ale verze 8 si jiste sve priznivce najde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
buBba  |  28. 05. 2005 09:13

ja co sem naposledy zkousel netscape tak u me zustal asi 2 dni proste mi prisel divnej a nezvyknul bych si... Opera na tu sem si ani zvykat nemusel...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bel  |  27. 05. 2005 21:56

nechci mit funkcni ie...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
buBba  |  27. 05. 2005 20:59

nevim teda kolik lidi pouziva netscape.. :) ale kdyz uz sem u tech problemu uz mi pekne stve ze tady psani tehle prispevku neni poradne kompatibilni... v opere do toho vokna psat nejde jenom kdyz to prenastavim na "jako v Poznamkovem bloku" (zase jako ve woknech )tak nastavim aspon jako zakladni moznost tu funkcni a ne tu co de jen v ie.. menit prohlizec jen kvuli tomu ze nemuzu napsat prispevek to ho radsi nenapisu....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hary  |  27. 05. 2005 15:02

A cim to bude....asi tim ze jsem msie nepouzil uz snad pul roku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Boryš Bohata  |  27. 05. 2005 19:46

To bude tím že budeš debil ......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gabelhirsch, gabelhirsch  |  27. 05. 2005 20:09

vy jste bratři?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Boryš Bohata  |  27. 05. 2005 20:13

Ne sestry...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Boryš Bohata  |  27. 05. 2005 20:09

Ne debil jsem ja

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Boryš Bohata  |  27. 05. 2005 20:09

Hele, jak to, ze se jmenujes stejne jako ja?  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Boryš Bohata  |  27. 05. 2005 20:11

Nevim, ale ty mi zase vzdycky rano lezes do koupelny a musim na tebe cumet v zrcadle, kdyz se holim  (hulim)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Boryš Bohata  |  27. 05. 2005 20:12

Asi si dojdu pro ty maly barevny bonbonky...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Boryš Bohata  |  27. 05. 2005 20:13

Dobry napad a vezmi i pro mne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Z  |  28. 05. 2005 01:19

Moc hulíš. Ajpina tě usvědčila.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
U__  |  27. 05. 2005 14:41

v regeditu odmažte z větve HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Plugins\Extension klíč ".xml" který tam nacpal Netscape8 pro svůj parser (pTrident.dll), pak vám to zase pošlape ;o) odinstalace Netscape8 nepomůže, ptže je to prasolamosoft a registry nevrátí do původní podoby ;o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honny  |  27. 05. 2005 14:52

Lepsi "prasolamosoft" nez MSIE...
(tohle pisu na Opere )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gabelhirsch, gabelhirsch  |  27. 05. 2005 20:08

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
helmutNiederman, helmutNiederman  |  27. 05. 2005 13:41

Co na tom nechápete ? Když na svém počítači provozujete Windows od Billa Gatese, je pochopitelné, že po vás budou chtít,abyste používali MSIE. Kdybyste používali Linux, nic vás by netrápilo. Kdo chce míti Okna, tak k tomu patří i Msie.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bukaJ  |  27. 05. 2005 14:06

Ale fuj!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anchoret  |  29. 05. 2005 10:47

A ty jsi asi de... vid?KDyz mas okna tak to neznamena ze MUSIS pouzivat IE, kazdej trosku rozumnejsi v pocitacovy bezpecnosti pouziva nejaky alternativni prohlizec at uz Firefox nebo Operu a s tim linuxem bych se taky nevychloubal pac taky docela slusne zamrzava a o spatnym zobrazovaní stránek ani nemluvně...Takže si dej laskavě pohov

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
N/A  |  30. 05. 2005 07:48

aniž bych chtěl bránit linux (mám wokna), jak souvisí OS s renderováním stránek?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
redwaxfish  |  12. 10. 2005 23:33

mas pravdu, ale bylo tim mysleno asi to, ze tam jde o prohlizece, ale kdyz pokud pouzivas firefox, nebo neco podobneho co se vyskytuje u zaspinenych "oken" aby sis prohlid svet( pro reseni se je treba prinejmensim zbavit zasvinenych skel-IE) tak by to melo byt v poho

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mike  |  27. 05. 2005 10:21

kterej idiot by si dnes instaloval takouvou mrtvolu a sracku nejvetsi Neckejp

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Souček  |  27. 05. 2005 10:04

Možná by neškodilo uvést odkaz na původní zdroj:

http://blogs.msdn.com/dmassy/

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Otakar_Schon, Otakar_Schon  |  27. 05. 2005 10:08

puvodni zdroj je lehce pretizeny, zda se
We are currently unable to serve your request



We are sorry, but there was an error and your request could not be completed
This error has been logged and the issue should be resolved shortly
Sorry for the inconvenience.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  27. 05. 2005 10:50

Hmm ;) Asi nejaka vec mezi peklem a IIS/6.0 ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Souček  |  27. 05. 2005 13:58

Opravdu, chvílemi vypadává, střídají se tyto dvě odpovědi:

HTTP/1.1 302 Found
Date: Fri, 27 May 2005 11:57:03 GMT
Location: /msdnerror.htm?aspxerrorpath=/home.aspx
Content-Length: 156
Content-Type: text/html; charset=utf-8
Server: Microsoft-IIS/6.0
Microsoftofficewebserver: 5.0_Pub
X-Aspnet-Version: 1.1.4322
Cache-Control: private
X-Powered-By: ASP.NET
Connection: close
Set-Cookie: CSAnonymous=81500fca-dfde-4f69-9ce3-0241306fe44e; expires=Fri, 27-May-2005 12:17:03 GMT; path=/
Set-Cookie: .ASPXANONYMOUS=AcWZbvGwuDA4ODc0MTJiZS1mZDBjLTQ3NzktOGJiOS1iZm RkZTY0NTYzNDc1; expires=Thu, 04-Aug-2005 22:37:03 GMT; path=/

HTTP/1.1 200 OK
Date: Fri, 27 May 2005 11:58:14 GMT
Content-Length: 60942
Content-Type: text/html; charset=utf-8
Server: Microsoft-IIS/6.0
Microsoftofficewebserver: 5.0_Pub
X-Aspnet-Version: 1.1.4322
Cache-Control: private
X-Powered-By: ASP.NET
Connection: close
Set-Cookie: CSAnonymous=ea6ae843-80c7-4fbd-b284-5acef15fa0d4; expires=Fri, 27-May-2005 12:18:12 GMT; path=/
Set-Cookie: .ASPXANONYMOUS=AcWZbxrflswxODMzNGJkNy04Y2EyLTRjOTgtOTM5ZS01ZW MzZDE4NWUzNTQ1; expires=Thu, 04-Aug-2005 22:38:12 GMT; path=/


Aspoň je vidět, na čem jim to běží.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RD  |  27. 05. 2005 09:47

Opravdu, mám WinXP SP2 a MSIE nezobrazuje XML, ale kdyby nebylo toho článku, tak bych se o tom vůbec nikdy nedozvěděl, protože na prolížení XML souborů nyní používám právě Netscape 8

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Siky  |  27. 05. 2005 10:03

Ten nas Walter, to je pasak

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor