Český Telecom ve čtvrtek představí nové lokality pokryté službou ADSL

Diskuze čtenářů k článku

[eT]  |  21. 07. 2004 14:59

Vážená paní, vážený pane,
omlouváme se, ale na zadaném telefonním čísle je aktivní služba, která z technických důvodů neumožňuje zřízení služby Internet Expres.Pokud se jedná o hlavní telefonní stanici je na zadaném telefonním čísle funkční služba Přenos časové informace / AOT (Advice of Time) a je nutné nejdříve tuto službu zrušit prostřednictvím telefonického centra služeb 800 123 456. V případě přípojky euroISDN není zadané telefonní číslo hlavním telefonním číslem přípojky euroISDN2 typu A. Jde o přípojku euroISDN2 typu C nebo D nebo přípojku euroISDN30, kde nelze služby Internet Expres zřídit.
Děkujeme

 

Podotýkám, že je to normalni linka, bez isdn, jedine co je 'aktivovano', je ten zaznamnik ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Telecom Raus  |  21. 07. 2004 10:41

Ahoj kluci a holky,


moc moc prosim, jestli umite někdo škodit přes internet, zničte telecom.


Díky z Prahy 4

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ab  |  21. 07. 2004 06:34

I když to nemám ve zvyku, bombastické reklamě na Internet expres jsem podlehl. Hlavně proto, že je to pro mne jediná technicky i finančně reálná možnost rychlého internetu. Z poskytovatelů jsem zvolil Telecom ani ne tak kvůli reklamě jako kvůli tomu, že "dráty" jsou stejně jeho, a realizace by tedy měla být nejméně složitá. Jak říkají www stránky Telecomu, služba bude zřízena během několika dnů, nejdéle však do tří týdnů, přičemž bude zákazník průběžně informován o stavu zřizování služby. Možnost zřízení ADSL v mém bydlišti (cca 200 m od jedné z velkých pražských ústředen)je, a proto jsem službu objednal. Do 3 týdnů se stalo pouze to, že bylo potvrzeno přijetí objednávky, a proto jsem učinil první dotaz. Dozvěděl jsem se, že služba bude zřízena, a že informaci obdržím během několika dnů. Uběhly další dva týdny, než jsem se na nový dotaz dozvěděl, že vyřizování objednávky bylo pozastaveno vzhledem k plnému vytížení DSLAMu v místě, s tím, že termín rozšíření kapacity není znám. Tato situace může nastat, považoval bych však za přinejmenším vhodné zákazníky o takové možnosti informovat jakmile nastane, neboť i toto je součástí "průběhu zřizování služby". Chápu technické důvody, situace mi však trochu připomíná někdejší čekání na zřizování telefonních linek. Kapacita ústředen by však nyní měla být rozšiřována rychlostí úměrnou rychlosti vývoje, mohlo by se také stát, že služba bude zákazníkovi zřízena v době, kdy již bude patřit k nejméně rychlým a nejméně výhodným. Při dnešním vývoji může jít řádově o měsíce. Domnívám se, že pouhý počet lokalit není správným měřítkem rozšíření ADSL, neboť nic neříká o skutečných možnostech zřízení služby v lokalitách, kde již existuje. Nebo je cílem, aby bylo lokalit co nejvíce, bez ohledu na to, kolika účastníkům v nich lze službu skutečně zřídit?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RomanL  |  21. 07. 2004 07:07

Přesněji od telecomu - bez ohledu na zákazníka (teda vlastně bez účasti účasníka...)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nomenomen  |  21. 07. 2004 07:38

Má se posilovat i 29 současných lokalit, takže možná i ta Vaše. Já jsem měl kliku, od objednání do zřízení to trvalo 2 dny (!), technik od Telecomu přišel v pohodě v sobotu dopoledne - málem jsem z toho dostal infarkt... 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
europan  |  21. 07. 2004 07:56

No, to se nedivím

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TOPIČ  |  21. 07. 2004 00:25

Anténa na střeše, 128kb bez limitu 700 měsíčně.A ADSL u nás nikdy nebude!NEMUSÍ!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lumik  |  21. 07. 2004 00:08

Clovek co bydli 20 metru ode mne ma adsl. me oznamili ze jsem od ustredny dal nez 3km takze jsem uplne v haj*lu a snad nikdy nebudu mit doma pouzitelny internet

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
strasa  |  21. 07. 2004 00:47

premluv ho, napichnete na adsl wifinu (pripadne klasickej ethernet a dotahni si to tech 20 metru bez telekomu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  20. 07. 2004 23:40

Jedna se PR clanek s temer nulovou informacni hodnotou.
To je jako kdyby ja napsal zitra rano vstanu a napisu prispevek do diskuse na zive.cz.
Takze vicemene koho to zajima? Az te prispevek v te diskusi bude tak potom o tom mohu psat (jestli to nekoho bude zajimat).
Ale na druhou stranu chapu ze je treba vykazovat nejakou cinnost (aby byl Telecom videt).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mimon  |  20. 07. 2004 22:40

LOL, dejte si overeni dostupnosti na www.iol.cz , uz cca 3 tejdny vidim u mnoha cisel v nasi lokalite ze sluzba bude dostupna po 20.srpnu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  20. 07. 2004 22:16

Mam ADSL uz pres rok a jede  mi skvele. Ale kdyz jsem videl, jak funguje Karneval, tak se mi to moje sragora zda jako slimak. Tam se sranky nenacitaji, tam proste JSOU. A maji tam na tom 2Mb za ceny, ktere jsou temer shodne s moji uslintanou 512...paneboze ja bych chtel kabel....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Worm  |  20. 07. 2004 22:18

Copak ta rychlost, ale datové limity - Karneval 20 GB (s tím se dá pracovat), ale limity na ADSL...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  20. 07. 2004 20:20

„Poptávka po Internetu Expres nás přiměla k přehodnocení našich původních cílů a místo původních 180 lokalit plánujeme rozšířit do konce roku dostupnost vysokorychlostního internetu o zhruba 300 nových lokalit,“ uvedl David Duroň, výkonný ředitel pro marketing. „Dosavadní úspěšnost služby Internet Expres vidím především v cenově zajímavé nabídce, kdy cena balíčku Expres již obsahuje poplatky za hlasový paušál a zároveň je bez datových limitů,“ doplnil David Duroň.

Tak to je sila, pdle tohoto vyjadreni by znamenalo ze kdyby nebyl zajem o pripojeni pres CTc ale dejme tomu pres Contactel nebo jineho alt.operatora tak by se telecom na nas vyflaknul. Nemuzu tomu ani uverit jak arogantni je telekomunista. Ja si objednal ADSL u Contactelu pred 3mesici a stale marne cekam z duvodu nedostatku DSLAMu na ustredne.Telecom se snazi na jednu stranu rozsirit dostupnost ADSL ale na druhe strane neposiluje ty stavajici ustredny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Worm  |  20. 07. 2004 22:16

Docela zajímej postřeh. Opravdu by mě zajímalo, jak by se Telecom choval, kdyby byl velký zájem o ADSL třeba Contactelu a ne IOL... Určitě by vytáhl nějaká "vhodná" čísla ze statistik, aby se mohl vymluvit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zeezee  |  20. 07. 2004 22:17

co je na tom arogantniho? Proc by mel Telecom podporovat konkurenci? Proc by mel Armstrong na Tour tlacit Ullricha do kopce?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Worm  |  20. 07. 2004 22:24

To je špatnej příklad, Armstrong nevlastní ty silnice, po kterých se Tour jezdí, takže po nich může jezdit kdokoliv a jakkoliv se mu zachce (v rámci pravidel).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Myšel  |  21. 07. 2004 11:10

Protože je to kšeft i pro něj. Stejně dostane cca 90% ceny, kterou zákazník za ADSL zaplatí ..a ještě paušál za linku, kterou stejně většina lidí ponechala jen kvůli ADSL.
(Za těch cca 10% nemít starosti s helpdeskem, billingem, atd. není tak špatné, ne?)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  21. 07. 2004 14:07

Podporovat konkurenci?! Co to placas za hlouposti, ADSL neni vlastnena zadnym operatorem, Telecom jako vlastnik site se ma strat o rozsirovania teto technologie, ma to dokonce ulozeno od statu. Kdyby tomu bylo tak jak rikas tak by tel.pripojku s telefonem vlastnilo jen hornich deset tisic, tak jak tomu bylo pred 10 lety.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
noname  |  20. 07. 2004 18:56

Přeloženo z PRovštiny do reálštiny to znamená, že bude ADSL dostupné na ústřednách, na kterých je umístěno 70% telefonních linek. Neznamená to ani náhodou, že by ADSL mohlo být dostupné pro 2,5 milionu potencionálních zákazníků, protože mají jen asi 100 tisíc portů (samozřejmě nelze je rozmístit zcela optimálně, takže přinejlepším řekněme maximum 80 tisíc zákazníků). Neznamená to také, že se mohou připojit všichni zákazníci, které jsou na dané ústředně, ale jen ti, kteří mají max. 3000 m kabelu mezi nimi a ústřednou (ani metr navíc), kterých je jen cca. 40% z tohoto počtu. Nemá to samozřejmě nic společného s cenovou dostupností. Nicméně je to dobrá informace, znamená to, že budete moci od čtvrtečního odpoledne zadat třeba na http://www.contactel.cz/script/2_servplus.asp?rid=191&hid=253 zjistit, zda-li bude ADSL u vás v dohledné době dostupné.
Mimochodem, někdy na začátku září udělá telecom bomba akci, kde oznámí, že počet ADSL účastníků už přesáhl počet účastníků kabelových vedení (pravda, nebude se chlubit, že to znamená asi dvacetinásobně menší procentuální penetraci) ale hlavně - bude nová nabídka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anonym007  |  20. 07. 2004 20:05

A jaká nabídka? Nemá to bejt náhodou v srpnu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  20. 07. 2004 23:43

UPC a Karneval udelaji internet pres kabel s rychlosti kolem 128kbit a neomezeny (jako Express ) za cenu do 1000kc (cca 700,-). Karneval na podzim a UPC jiz testuje.
Jsem zvedav co na to Telecom.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
doob  |  20. 07. 2004 17:57

Opravdu informace o tom, že někdo zveřejní až za dva dny jakýsi seznam, který má být naplněn do 20. srpna je prostě o ničem. Ten seznam prostě ještě není, tak jakápak zpráva? Nebo jste vděční za jakýkoliv výplod z ČT?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
y-ray  |  20. 07. 2004 20:23

V tiskový zprávě na jejich webu je toho trochu víc - hlavně prej do konce roku pokryjí 300 nových lokalit (pokud to není překlep )!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
luckash  |  20. 07. 2004 17:53

Podle Telecomu bude od srpna ADSL dostupné pro 2,5 potenciálních zákazníků při celkem 70% pokrytí telefonních linek Českého Telecomu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
czechian  |  20. 07. 2004 23:43

To víš no, podle zive.cz má telecom 3,571428 periodickych zákazniků

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
john.don  |  21. 07. 2004 09:16

ALE - uvědom si, že jsou lidé - jako třeba já - kteří potřebují rychlý přístup na net a né jen GPRS.
U GPRS mám ping okolo 500 a to je děs. I blbé ADSL by mi chodilo rychleji. A to i s AGREGACÍ 1:1 000 000.
Navíc u nás je i Wifi. Teda s limitem 512Mb za 700,- měsíčně - což je dost....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor