Český Telecom vábí k pevným linkám

Diskuze čtenářů k článku

Hlinda, Hlinda  |  01. 02. 2006 09:13

Co teprve az budou Karneval a UPC nabizet telefonni sluzby. S cenama kolem 1kc/0,5kc za min a kolem 4kc / min na mobil bude mit co delat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t  |  01. 02. 2006 11:24

Nebude, kabelovka nevede vsude a pokud ji chces do rodinneho domku, tak jim zaplatis veskere (radove desetisice nakladu - jak kde - jak je nejblizsi misto daleko) a pote jim ten kabel darujes do jejich vlastnictvi, aby se kabelova spolecnost za bezne mesicni poplatek o nej milostive starala.......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  01. 02. 2006 08:04

Chci si poridit ADSL nemam pevnou, tak mi ta nabidka prisla docela vhod. Lepsi nez dratem do oka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David Vorel  |  01. 02. 2006 07:45

... který pan Kuneš v rámci bohapusté propagace ČT nezmínil: musíte uzavřít smlouvu na dobu určitou, jinak např. za opětovné zprovoznění odhlášené linky zaplatíte 3499,- Kč
Friends will be friends and ČT will be ČT

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
frutisek  |  31. 01. 2006 23:33

optika není sice všude, ale nebude to trvat dlouho a wifi spoje se prostě tou optikou nahradí. Ale upřímně řeřeno - telecom není sám kdo je taková svině, když si vezmu, že v Brně, kde není NETBox, chtěl doteď karneval 800kc za 1000/256/20GB a to je "velkomesto" (31.1.2006 ztrojnásobil rychlost). Na Vsetíně, který je proti tomu pidivesnice ted vesele surfuju 1:4 2000/512/nolimit za 298,- Srovnat to moc nejde. Je to sice optika napojená na wifi, ale přece jen za málo peněz nehorázně moc muziky, a to že jednou za den na minutu vypadne net mě opravdu nebolí. Koneckonců i ten karneval není bezporuchový. Chce to jen víc rozumných lidí s rozumnými nápady, hold někdo nestihl vlak...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kernel.emd  |  31. 01. 2006 22:11

Pro Zluty mor je uz pozde,vsichni kamaradi co maji xDSL pres Telenor (Volny,Nextra) mame VoIP telefony pres LAN.Nepouzivani linky stoji sice v realu 290kc s DPH(ano i Cz Radiokomunikace-Bluetone si az to necha zaplatit) ale i tak se to vyplati.Faktura je jedna(data,hlas) cena za jednotnu mnozsvi ne nizssi a funguje to i pri vypnutem PC(Ne routeru-omezena nabidka) je to sice sobjektivne horsi kvalita ale furt oproti Zlutemu moru luxus.
A vlastne vse je lepsi nez "Zluty mor"(Ctc).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ladinek  |  31. 01. 2006 21:47

Dlouho jsem internetil přes modem. Loni v listopadu mě začali z Telecomu přemlouvat na tu jejich pomalou ADSL s velkou agregací. A tak jsem se konečně rozhoupal. Zjistil jsem, že přes náš dům je od loňského léta natažena optika od 802.cz a tak jsem se k nim přihlásil. Takže dnes mám za 475,- s daní 1Mbps s agregací 1:1 bez omezení dat, kabel až do bytu. Pořídil jsem si VoIP bránu na kterou jsem si připojil svého DECTa a volám přes vox.802.cz k absolutní spokojenosti za ceny, o kterých se klientům Telecomu může jenom zdát a po celé republice jen jako místní volání bez žádných dalších paušálů. Telecomu jsem dal výpověď a ani jejich masívní přesvědčování abych si je nechal mě nezlomilo. Jen mě udivuje, že jiné firmě se vyplatí natáhnout optiku a poskytovat připojení k netu za tuto cenu a Telecom si stěžuje, že u drátů, které má nataženy už minimálně 9 let (tuto dobu mu za používání toho drátu někdo platí nemalé měsíční paušály) musí vybírat za vše takové nehorázné poplatky aby se mu to vyplatilo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Platič  |  31. 01. 2006 22:29

Já jen podporuji, ať se rozmáhá u nás telekomunikační infrastruktura od jiných subjektů než ČTc.
Ale můžeš mi říct, co bys dělal, kdybys tu optiku přes váš dům nenašel??
 
PS:
A dovedeš si představit, že drtivá většina ostatních obyvtael ČR tu optiku zkrátka v dosahu nemá?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nnobuddy  |  31. 01. 2006 20:54

Nikdy více!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
babka  |  31. 01. 2006 20:23

Tak jsem si vzpomel, kdyz jsem rusil pevnou tak mi "lehce" arogantne paní od žluťáků "radila", že když si budu chtít pevnou znovu zařídit, že to stojí 2 500 KČ. Utekly tři roky a ejhle. Nemám pevnou - nevolají mi reklamy, nebude mi volat znovu Klaus.
S takovou mi ten drát budou rvát za pár týdnů přímo do zadnice. Hned vedle Karnevalu se super bohatou nabídkou zajímavých tel. kanálů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Justice, Justice  |  31. 01. 2006 15:38

Taky už nemám pevnou asi měsíc a jsem strašně spokojen. Nebudu živyt žlutý vyděrače.Už mě nikdy nenalákají jejich strašně výhodnýma (ovšem pro ně) nabídkama. V každé jejich vypadající skvělé nabídce, je někde skrytý chyták. Telecom ještě nikdy nepřišel s žádnou solidní nabídkou. A jaká je to arogantní firma co si neváží zákazníků. Stačí se dívat na černé ovce nebo takový typ pořadu. Jsou tam pořád a jejich jednání mně jen utvrzuje v tom, co si o nich myslím. Tak jestli uvažujete o nějaké nabídce od Českyho telecomu, tak si pořádně přečtěte všechny podmínky dané nabídky, ať se nespálíte. Dnes už naštěstí existuje hodně lepších možností nezávyslých na Českém Telecomu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Oops, Oops  |  31. 01. 2006 17:27

S tou arogancí nejsou telekoumaci samy ..... poslední dobou jsem si všimnul negativních reakcí na T-mobile. Ať už v takových tv pořadech jaké jsi zmínil ty nebo diskusí na internetu .....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marv  |  02. 02. 2006 00:01

A ty si myslíš, že alternativní operátoři jsou "hodnější". Mnohdy se chovají hůře než ČTc. Prostě to jsou všechno komerční firmy, kterým jde jen o zisk.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t  |  02. 02. 2006 12:34

A o co jineho by melo jit ??   - i kdyz korektni chovani k zakaznikum by melo by samozrejme.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Platič  |  31. 01. 2006 15:26

Budu tolerovat měsíční tarif Telefon mini 200/měs. a čekat na nabídku Nextry ap. na ADSL,
lepší konektivitu nemám.
ADSL od Telecomu by byla docela dobrá až na měsíční limity.
Objednávám 4 linky...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Andrew  |  31. 01. 2006 15:48

Az na to, ze nemuzes mit minimalni pausal (cca 200Kc), abys mohl pouzivat ADSL. Musis mit drazsi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Platič  |  31. 01. 2006 16:05

Ptal jsem se na to speciálně v Telecomu, potvrdili mi, že k Telefon mini ADSL jde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |  31. 01. 2006 16:24

No, aby ses za pár týdnů nedivil. Běžná praktika zaměstnanců ŽM (Žlutého Moru) je totiž zatloukat, zatloukat a zatloukat... A pokud už zatloukat nelze, tak lhát, lhát, lhát.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Platič  |  31. 01. 2006 22:23

.. neboj, od toho jsou písemné smlouvy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Balabán  |  01. 02. 2006 06:47

No tak o tom pochybuju. Na webu Telecomu mimo jiné najdeš:
Budu si moci k tarifu Telefon Mini přikoupit nějakou volitelnou nadstavbu?
K Telefonu Mini ani k Home Mini nelze přikoupit volitelné nadstavby.
Budu moci i nadále využívat tarif Telefon Mini ve spojitosti se službou Internet Expres?
Telefon Mini nelze využívat ve spojení s Internet Expres. Pokud si nezvolíte jiný tarif do povinné migrace (červen 2005), pak bude váš původní tarif změněn na tarif Telefon Expres – základní tarif pro používání služby Internet Expres
Nevím kde jsi se ptal ty, ale já jsem, stejně jako několik mých zákazníků, na Telecomu nikdy kombinaci Mini+DSL nevymámil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RomanL  |  01. 02. 2006 08:05

To jsi asi špatně pochopil. Můžeš mít telefon mini + celý tarif ADSL, ale  to =  200 + 325 + tarif

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
triceratops  |  31. 01. 2006 15:20

volejte pres internet - VoIP nabizi treba tady http://www.vyhodny.net/ s tim, ze tam neni vubec zadny pausal a ceny stale levnejsi nez u telecomu... cim to je? :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t  |  31. 01. 2006 15:34

Tim, ze 500 Kc mesicne za pripojeni do internetu od kabelovky si k tomu musim jaksi navic sam priplatit.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  31. 01. 2006 18:55

Ono to chce počítat, někdo to do sítě vlézt musí, a tam se také musí platit. Takže nejde o paušál, ale o celkové poplatky, které provozovateli zaplatíš. Celkově, za všechno, někde si to vyberou, tomu věř, jenom to na první pohled nevedíš.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  01. 02. 2006 07:09

Ono to vazne chce pocitat. Kdyz pausal neplatim a ceny za impuls jsou nizsi, tak proste pausal neplatim a ceny za impuls jsou nizsi. Nikde si to VoIP firma ode me nevybere. Divny, co?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vojta  |  01. 02. 2006 11:44

Ty máš nasmlouvaného provozovatele VOiP, kterému platíš jenom za impulsy? To asi brzy zkrachují.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Raziel-CZ, Raziel-CZ  |  31. 01. 2006 14:59

Smrt Telekomu. Už krachněte, vadíte většině lidem. Táhni český i ty cizí firmo! U nás není místo pro "A je to" blbce. Jděte spát do kabelovny. Kéž by na vás spadl z jeřábu 1 Gbitový rozvaděč :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
touchwood, touchwood  |  31. 01. 2006 16:18

předpokládám, že mi u nás, v Horní-Dolní, nabídneš lepší a rychlejší inet..  Nejsem zastánce telecomu, ale jsou jediní, kteří u nás inet poskytují, ostatním se to "nevyplatí"..
P.S.: ale jestli si budeš plést 1Gbit přepínač (též switch) s rozvaděčem (též rack), tak ten net asi moc daleko nedotáhneš

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tets  |  31. 01. 2006 14:59

To se mu to vabi, kdyz ode mne a spousty jinych dostava kazdy mesic jen tak 329,-Kc za nevyuzivanou telefonni linku. Bez ni bych si ovsem nemohl poridit ADSL, takze mi nic jineho nezbyva.

Tets

-- Nam je jedno, ze jsme vam prodali elektromobil, budete od nas mesicne odebirat 1000 litru benzinu a basta!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t  |  31. 01. 2006 15:24

"329,-Kc za nevyuzivanou telefonni linku" - a ty data si snad nechavas posilat postrou a nebo tecou po tech dratech....
Kolikrat se zde jiz psalo, ze polatek za  ASDL je pouze priplatek za ASDL na jiz zaplacenem ponajmu vedeni. A prave hlavne na pronajem vedeni slouzi Hlasovy tarif.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t  |  31. 01. 2006 15:29

Jinak by vam rekli, ASDL mate na ustredne nainstalovane, ale vzhledem k tomu ze nemate pronajate vedeni tak pokud tak ho sice nebude moct pouzivat, ale budete ho muset stejne platit, nebot jste si ho objednal a je ciste vas problem, ze jste si zarobven neobjednal k nemu telefonni vedeni az k vam domu....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Worm, Worm  |  31. 01. 2006 16:09

A tobě to přijde v pořádku?? Jak už někdo napsal níže: " Nam je jedno, ze jsme vam prodali elektromobil, budete od nas mesicne odebirat 1000 litru benzinu a basta!"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t  |  31. 01. 2006 16:49

Jezne to je uplne neco jineho - vy si kupujete slubu ASDL a k tomu musite mit pronajate vedeni !!!!
ASDL je pouze priplatek za sluzbu ASDL na jiz fungujici lince !!!!
Proste cena za pronajem dratu je nejvetsi polozka !!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Worm, Worm  |  31. 01. 2006 17:12

A co s tím má společného hlasový tarif? Ten přece nepotřebuji k ADSL!


PS: Zasekává se ti klávesa s vykřičníkem nebo co?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
schali  |  31. 01. 2006 22:20

ty ses ale pekny defo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
R.  |  31. 01. 2006 16:52

1. Náklady na linku existují a poplatek za ADSL je nepokrývá (to jsou náklady na DSLAM, páteř a další prvky, které se starají o FUP...). Bylo by pro vás lepší, kdyby se o tyto náklady navýšila cena ADSL, ale navíc byste nemohl telefonovat? Asi ne...
2. Bylo by ale samozřejmě lepší, kdyby nebylo nutné mít plnohodnotný hlasový tarif (nezapomeňte, že hlasový provoz je základní vlastností tel. linky, to tam je, to se nezapojuje, lze to maximálně zakázat, ale to postrádá smysl, když to nestojí nic navíc a platí se jen za využití - za minuty), ale menší příplatek.
3. I na unbundlovaných linkách se připlácí, pokud nevyužíváte hlasový tarif, je to právě poplatek za drát. Pokud někdo nabízí ADSL bez příplatku, tak je ta cena už o ten příplatek navýšena. Jestli je někdo natolik nechápavý, že mu to stačí ke štěstí (že na účtu nemá dvě položky, ale jen jednu, ale součet je stejný), tak budiž, ale pak doporučuji zopakovat si základní matematiku.
4. Samozřejmě by šla udělat nabídka ADSL od Telecom atraktivnější, rychlejší a bůhvíjak lepší, ale proč, když to lidi kupují, plány se plní a je tak možné vydělat víc? Proč by měla komerční firma dělat něco na stejné cenové úrovni jako občanské sdružení? Myslete, to že máte na kolejích něco bezplatně neznamená, že to je bez nákladů a že není možné stejnou službu nabízet se ziskem, pokud existují zákazníci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Worm, Worm  |  31. 01. 2006 17:12

Viz výše

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TomasT  |  31. 01. 2006 18:03

A co Telefon Mini za 200,-Kč?
Samotný ho nabízejí a asi na něm neprodělávají, takže cenu za dráty odhaduju na 150,-Kč s DPH.
Tak proč chtějí minimálně 321,-Kč?
 
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  31. 01. 2006 18:51

Protože to mají nařízeno pro socky. Nejlepší by bylo, kdyby poskytovatelem universální služby byl určen někdo jiný, ať si to také užije.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t  |  01. 02. 2006 11:18

Zde se vydelava na 2 nasobne minutove cene - presne podle narizeni CTU - tak jim to naridil poskytovat....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  01. 02. 2006 07:06

Naklady za drat 3000 za tok? Za co?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t  |  01. 02. 2006 11:15

Je to splaceni nakladu na jeho porizeni a polozeni po dobu jeho zivotnosti -neco jako odpisi osobniho auta.....
Ty naklady jsou tak velke, ze alternativni operatori linky bezne domacnostem netahaji, nebot se jim to nevyplati......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xara  |  31. 01. 2006 14:58

Jó, kdyby nedělali loni blbosti, nemuseli mít po úpravě cen 60000 odhlášených linek. To se jim teď asi těžko povede nalákat zpět.
"Ať žije zrychlené ADSL od telekomu"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nemo  |  31. 01. 2006 15:21




At zije blaze a brzo umre!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rime  |  31. 01. 2006 14:50

jj je pozdě, dokud žlutej mor nenabídne čistě ADSL aspon1mbit(nechci platit pausal za telefon uz nikdy), bez omezeni na data a s cenou pod 1000Kč s dph, tak nema vubec cenu se touhle firmou zabyvat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jozka  |  31. 01. 2006 14:42

Ani se nemusim divat na detaily, aby mi nebylo jasny, ze se timto upisu na rok, (nedivil bych se, kdyby na dva), takze ani zadny prechod k CRA nehrozi...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mr.Gentleman  |  31. 01. 2006 14:35

Já si tu linku raději zřizovat nebudu - opravdu nevím, co je to služba malá konferenec, tak abych ještě něco nechytnul...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  31. 01. 2006 14:22

Pozdě, pozdě, pozdě.....

To jste se žluťásci pozdě probudili.. Už asi tři roky vás nepotřebuju. Telefon jsem odhlásil, lištu s telefonním kabelem zrušil a hledat podobně postižené jsem začal. Zpočátku to byly krušné časy, pomalý bezdrátový internet wi-fi, 1MB sdíleně pro dvacet lidí, ale bylo to lepší než nabízel žlutý mor. Pak jsme ale založili občanské sdružení, nabrali další lidi, sehnali levnejší konektivitu. Současný stav je - páteřní linky optika (Jak tu někdo poznamenal, drát je vždy lepší než bezdrát, ale ještě lepší je optika. A překvapení - ono to nemusí být od Telecomu!), po domech 100Mbit ethernet, wi-fi jen na okraji sítě. Minimálně 1Mbit vyhrazený internet, s půjčováním pásma až do 100Mbit. Telefonie přes Skype, po internetu zdarma, do USA 0.60 Kč/minutu, do ČR 0.80 Kč/minutu (umíš to levněji - nebo aspoň stejně Telecome?). Samozřejmě bez paušálu.

A kolik za tohle všechno platím měsíčně? 300Kč. Pro nechápavé - tři sta korun českých měsíčně. Cena dvou obědů.

A ptáte se kde to takto (nebo podobně či lépe) funguje? Kladno, Čelákovice, Neratovice, sem tam Praha.... Další města přibývají...

Sbohem Telecome... přijdu na oslavu tvého krachu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
..........  |  31. 01. 2006 14:39

:) asi tak nějak.....jenom bych měl dotaz....kam chodíš na obědy??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Oops, Oops  |  31. 01. 2006 15:35

Asi do Mcdonalda ... za loňský rok čistej zisk 8miliard

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
moje  |  31. 01. 2006 17:35

Tak s tema Celakovicema si trochu ujel. Ja na ne jedu a uz netrpelive cekam az najdu neco lepsiho. Neustale mi to vypadava v kratkejch minutovejch intervalech, jednou kremilek, potom vochomurka pak zase amalka ....., Skype se neda pouzivat protoze strasne kokta, stahovat soubory nejde, protoze se ztraceji pakety jako o zavod, vecne jsou nejaky potize. Kdyz prsi - nejede to, kdyz snezi - nejede to, kdyz sviti slunce nejede to ...... a to za to prosim jeste musim platit. Zlatej TELECOM.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jaja  |  31. 01. 2006 13:53

dokud nebudou nabizet jen adsl, bez nutnosti platit telefonni pausal, tak maji smulu ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mady  |  31. 01. 2006 14:13

Asi tak nějak, až mi nabídnou min. 2Mb rychlost a neomezený data do 1000,- s daní a bez placení telefonu, tak se k nim vrátím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kecka  |  31. 01. 2006 16:15

naprostý souhlas. Žlutí žebráci léta využívali toho, že jsou tu sami (Však jim taky nasázeli pokuty), no a teď,. když jdou do prčic, nás budou zase tahat za nos. Telefon nechci, chci ADSL, ale k tomu budu platit úplně zbytečně 333,- Kč jako paušál za něco, co nepoužiju!
Přitom vám nikdo nezaručí (ve smlouvě to není), že ta cena nebude za půl roku dvojnásobná. Vy se jim ale musíte upsat minimálně na rok.
FUP : Po jednom staženém GB Vás zpomalí na polovinu, po dalším na polovinu .. no a další GB už nestáhnete, páč jste na 64 Kb/s

Telecom už drží nad vodou jen eurotel.
Žlutí grázli! Ale strašně hloupá, hloupá firma. Je to takový malý český Microsoft.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
omg  |  31. 01. 2006 16:26

Zajímalo by mě kdo takovéhle připojení za takovouhle cenu poskytuje? 2Mbps za 1000kč s DPH...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
omg  |  31. 01. 2006 16:27

... a ještě datově neomezeny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
omg  |  31. 01. 2006 16:27

... a ještě datově neomezeny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
omg  |  31. 01. 2006 16:28

... a ještě datově neomezeny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel  |  31. 01. 2006 16:38

Nevim jestli to je zrovna 2Mbps ale 1Mbps má Volnej za 700 bez daně. Pronajmou si linku od Telecomu a můžeš vesele jet, telecomu ty už nedáš ani korunu, datovej limit ani FUP tam neni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nereknu  |  31. 01. 2006 18:06

skynet :) a timto se mi otevira cesta k neomezenymu netu. 333 pausal zmrdum, a adsl od skynetu 1 mb za 699 bez FUPky ..dreams come true :) telenor ownz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Chytrolín  |  31. 01. 2006 16:52

Nechci tady dělat reklamu, ale provider v naší vesnici (není to Praha!) nabízí rychlost 10 Mb za 770 peněz měsíčně (včeně DPH), datově bez omezení, připojení druhého počítače v domácnost zdarma............
Až tohle nabídne telekoum fšem, tak se možná lidi budou k němu vracet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sojkovec  |  31. 01. 2006 20:31

A hele, soused :) Jeste podotknu, ze je to 10Mb up i down.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vláďa  |  31. 01. 2006 14:26

Přesně tak. Na tuhle jejich nabídku se vybodnu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t  |  31. 01. 2006 16:59

Dobre tak to rozdeleji - cena za pronajem dratu 250 Kc a zhruba 80 Kc priplatek za hlasovou sluzbu - pronajem portu ustredny s pridelenim cisla atd..
Takze pro sluzbu ASDL budete muset nejdriv zaplatit 250 Kc za pronajem dratu a pak bezny poplatek za sluzbu ASDL tomu od koho si ji objednate.
Platbe za pronajm dratu se proste nevyhnete - je to proste to bez ceho (dratu) to ASDL proste nebude fungovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RomanL  |  01. 02. 2006 07:58

Ale ho*no! Ten drát tam je furt, takže nevím, jestli je pro TELEcom lepší mít drát ve zdi bez zákazníka, nebo mít zákazníka za 500,- kč/měs. Já bych někdy chtěl vidět vyčíslené ty "náklady na linku". Já chci platit za službu. Ne za drát, ku*va! Pokud je ke službě potřeba drát, ať si ho natáhnou a dají to normálně do ceny. Pokud nechcou, ať se na takový služby vys*rou, zřejmě je neumí poskytovat za akceptovatelnou cenu! Ale spíš se vys*ru já na ně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t  |  01. 02. 2006 11:13

Tak proste jak jsem psal bez provozovane halove sluzby bude 250 Kc priplatek za ASDL....
Jinak by byly disktriminovani ti, kteri si drat pronajali jiz spolu s volanim....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Worm, Worm  |  31. 01. 2006 13:49

Pozdě chlapci, pozdě. S výhodnými nabídkami jste měli přijít minimálně před dvěma, třema lety. Jinak bych spíš uvítal snížení paušálu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
krakonoš  |  31. 01. 2006 13:39

Pevnou jsem zrušil před pěti lety, a to tak, že po odpojení telefonu jsem zlikvidoval zásuvku a drát jsem u vyústění z panelu ustřihl a díru zasádroval. I kdybych trpěl pokročilou duševní chorobou a rozhodl jsem se tenhle totalshit obnovit, šlo by to jen velmi těžko. Komunitní síť pro internet, skype pro odchozí a předplacený mobil pro příchozí volání jsou mnohem lepší, než cokoli od žlutého smradu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
um.Trip  |  31. 01. 2006 13:48

Ja jsem pevnou linku zrušil před rokem a půl, ale asi si ji koupím zpátky. Drát prostě bude vždycky lepší než bezdrát.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vn  |  31. 01. 2006 14:18

Ale drát od Telecomu, to není jen tak nějaký obyčejný drát, to je kouzelný teledrát, protože ho montují kouzelní strejdové z firmy A je to!. Přišli před pár lety, už když jsem je viděl, tak jsem si začal pobrukovat známou melodii z večerníčku A je to. Vyvrtali dvě díry do zdi a netrefili se, vyvrtali třetí a povedlo se. Jo a taky řikali, že drát je drát a že těm blbejm mobilistům brzo dojdou baterky. Jak přišli tak odešli, Telecom jsem zrušil a mobil používám dál.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TomTom  |  31. 01. 2006 14:03

Napodobne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor