Český Telecom: regiony mají o ADSL zájem

Diskuze čtenářů k článku

xt3  |  19. 08. 2005 03:45

zdravim vas na dc sem narazil na jeden skvelej hub teda alespon promne jelikoz mam adslko od telecomu a nejakym zahadnym zpusobem tam neplati omezeni rychlosti ikdyz se dostanu do fupu tak porad stahuju rychleji nez normalne mohl by mi to nekdo vysvetlit ??


jinak adresa je tam : dchub:// telecom-hub.sytes.net


zajdete tam a vyzkousejte sami rad bych vedel cim to je predem diky za pripadny odpovedi klidne i na mail

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub Vosahlo  |  04. 08. 2005 09:39

ale cisla o odmitnutych zadostech z duvodu zastarale infrastruktury CTC k dispozici nejsou, ze? Je pekne, kdyz je instalovan DSLAM na malem mestecku, horsi, kdyz se prijde na to, ze ADSL stejne na spoustu lokalit zavest nejde kvuli prehistoricke kabelazi a koncentratorum...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jméno a příjmení  |  03. 08. 2005 08:15

Tak vidim, zwe moravskoslezsky kraj je uz na druhem miste...mozna by bylo dobre, kdyby tomu aspon castecne zacala odpovidat moznost si pripojku zridit, castokrat Vam totiz CT rekne jen - mate pomalou ustrednu a jine plky................................

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mysel, Mysel  |  03. 08. 2005 11:15

Buďte rád, že nemáte naopak rychlou ústřednu. Jak by se Vám líbil třeba jeden impuls za sekundu? :o))
Pokud Vám u ČTc někdo říkal takové nesmysly, měl jste chtít hovořit s jeho nadřízeným - pokud Vám ovšem ve skutečnosti nesdělili, že na ústředně není DSLAM či že je zaplněn.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
madman  |  03. 08. 2005 12:06

CT nemá pomalých a rychlých ústředen. Má jen ústředny o nominální rychlosti s vykabelovaným DSLAMem nebo ústředny o nominální rychlosti bez vykabelovaného DSLAMu, přičemž první možnost přináší podvarianty s volnou kapacitou nebo bez ní (plný). Ze samotného principu musí "jet" všechny ústředny stejně, jinak by nedokázaly spojit ani jeden hovor.
Pokrytí 90% přípojek znamená, že každá přípojka z této podmnožiny přípojek je v dosahu alespoň jednoho volného nebo obsazeného portu DSLAM, (v tomto případě se celkový počet portů DSLAM s výhodou neuvádí) přičemž platí, že do této podmnožiny patří i přípojky, u nichž je z technologických důvodů zřízení ADSL nemožné (typicky velká vzdálenost, sdružovací zařízení).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ormo  |  03. 08. 2005 06:51

Tento měsíc se mi konečně podařilo se CT zcela zbavit - přesvědčil jsem rodinu i rozsáhlé příbuzenstvo. Na Vysočině (konkrétně v Jihlavě) funguje Trinity,Netbox a řada jiných velmi dobrých poskytovatelů, takže DSL si zde může objednat jen ten, kdo o problému nic neví. 1024/1024 bez limitu (reálně tak 900-950kb) za 500Kč s DPH hovoří samo za sebe.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  03. 08. 2005 08:27

No s tím pojmem bez limitu bych se krotil, jsem z Jihlavy a kdyz jsem pouzival Edonkey tak me po trech dnech odpojili ze pry mam v PC virus! Tyden sem byl bez netu, pak me to na chvilu pustili a po pusteni oslika me zas odpojili!
PRy je to nezadouci software, takze jaky bez omezeni???!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Orm  |  03. 08. 2005 06:49

Tento měsíc se mi konečně podařilo se CT zcela zbavit - přesvědčil jsem rodinu i rozsáhlé příbuzenstvo. Na Vysočině (konkrétně v Jihlavě) funguje Trinity,Netbox a řada jiných velmi dobrých poskytovatelů, takže DSL si zde může objednat jen ten, kdo o problému nic neví. 1024/1024 bez limitu (reálně tak 900-950kb) za 500Kč s DPH hovoří samo za sebe.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
amdecko  |  03. 08. 2005 01:44

Taky sem jeden z těch komu linka posledních 14 dní brutálně zpomalila. Mám sprint 1024/256 , dřív šlo vše OK ale nyní se denní rychlost pohybuje kolem 150-200kbps. Hlásil sem to jako závadu, prý se ozvou, zatím ale marně čekám.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
neos  |  03. 08. 2005 01:08

Divim sa ako je to mozne, ce v CR ma dominantny operator(CT) tak blbe ADSL.

Slovak Telecom to ma zatial OK. Ako pri datovych tak aj pri flat programoch(STonline) to bezi na 110% nikdy menej.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
neos  |  03. 08. 2005 01:07

Divim sa ako je to mozne, ce v CR ma dominantny operator(CT) tak blbe ADSL.
Slovak Telecom to ma zatial OK. Ako pri datovych tak aj pri flat programoch(STonline) to bezi na 110% nikdy menej.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Leon  |  02. 08. 2005 18:58

Jak to tu tak ctu, tak muzu byt jeste rad ze mam UPC. Mam Chello Light a download 1024kbit za 780Kc s DPH... jede mi to tak 130-140kbyte/sec.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
a.l.e.x, a.l.e.x  |  02. 08. 2005 22:02

myslim ze kdyby spolecnosti typu UPC a KARNEVAL nebyli line a hnuli sebou natahali internet i do dalsich mest tak adsl nemusime vubec resit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rady  |  03. 08. 2005 01:08

Ja mam uplne stejne zkusenosti a ADSL od CTc mi jde naprosto v pohode bez FUP a naplno.
Mam 1Mbit a jede to stale 105-107 KB/s. Jsem spokojen at si rika kdo chceco chce a vim za CTc ani aplikovat agregaci zatim nemuze protze mu tu agregacni politika nedovoli - ma jiz moc uzivatelu, coz je jen dobre.

R.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
michelin, michelin  |  03. 08. 2005 01:20

tak si jeden z tech co ho to jeste nepostihlo a nerikej hop, protoze jeden den je to OK a druhy den mas po srande a budes drzkovat jako ostatni. agregace je mimo proste to odnesla paterni sit nezvladla takovy napor novych uzivatelu a hlavne zvracenosti jako je klik akorat telecomu chybi ta trocha slusnosti rict do sveta "mame problem, ale vydrzte my ho vyresime" a to je na tom to nejhorsi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
michelin, michelin  |  03. 08. 2005 01:20

tak si jeden z tech co ho to jeste nepostihlo a nerikej hop, protoze jeden den je to OK a druhy den mas po srande a budes drzkovat jako ostatni. agregace je mimo proste to odnesla paterni sit nezvladla takovy napor novych uzivatelu a hlavne zvracenosti jako je klik akorat telecomu chybi ta trocha slusnosti rict do sveta "mame problem, ale vydrzte my ho vyresime" a to je na tom to nejhorsi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rady  |  03. 08. 2005 01:11

Ja mam uplne stejne zkusenosti a ADSL od CTc mi jde naprosto v pohode bez FUP a naplno.
Mam 1Mbit a jede to stale 105-107 KB/s. Jsem spokojen at si rika kdo chceco chce a vim za CTc ani aplikovat agregaci zatim nemuze protze mu tu agregacni politika nedovoli - ma jiz moc uzivatelu, coz je jen dobre.

R.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rady  |  03. 08. 2005 01:19

Ja mam uplne stejne zkusenosti a ADSL od CTc mi jde naprosto v pohode bez FUP a naplno.
Mam 1Mbit a jede to stale 105-107 KB/s. Jsem spokojen at si rika kdo chceco chce a vim za CTc ani aplikovat agregaci zatim nemuze protze mu tu agregacni politika nedovoli - ma jiz moc uzivatelu, coz je jen dobre.

R.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
michelin, michelin  |  02. 08. 2005 18:47

tak tak at si telecom da napred dohromady cely ten svuj hybrid a pak at nas ohromuje cisly vzdyt to je hruza IE Sprint mi zacina silne pripominat dobu kdy jsem pouzival dial-up (rychlosti) a posleze WI-FI (packetloss), jenze ted to mam v kompaktnim celku 2 in 1 presne rok mi jelo ADSL v pohode zadna stiznost a zrejme po roce usoudili ze je potreba zakaznikum trochu zocelit nervy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mobilemikedotorg, mobilemikedotorg  |  02. 08. 2005 17:32

holt ojebavaji nas na ADLS tak prichazi bezdratove site   a dobre ze tak je...
p.s. zajimalo by me kolik lidicek jede na bezdratove technologii (ne SAT,ne CDMA & GPRS),nebude to male cislo
slovo limit je pro cecha pomalu nocni mura,hehehe co by na to asi rek švéd,němec..atd... ,by dostali zastavu srdce asi
MMike
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mobilemikedotorg, mobilemikedotorg  |  02. 08. 2005 17:31

holt ojebavaji nas na ADLS tak prichazi bezdratove site a dobre ze tak je...

p.s. zajimalo by me kolik lidicek jede na bezdratove technologii (ne SAT,ne CDMA & GPRS),nebude to male cislo

slovo limit je pro cecha pomalu nocni mura,hehehe co by na to asi rek švéd,němec..atd... ,by dostali zastavu srdce asi

MMike

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JIKARU  |  02. 08. 2005 18:47

Co jsem tak četl na internetu (je to už dávno a bylo to dokonce na ŽIVĚ) tak asi cca 25-30% připojených lidí k internetu v ČR je připojeno přes Wi-Fi. Zbytek kabel, ADSL atd... To mluví samo za sebe. NEBO NE???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  03. 08. 2005 01:08

Taky mám Wifi a jsem spokojene, o díře v co bydlím Telecom určitě ani neslyšel(máme 400obyvatel :) WiFi tu máme skoro půl roku, byl jse jeden z prvních a můžu říct že zatím bez problému. Ping do českýho netu 30ms,  placenejch 256/256, download kolem 32kB normálně. Sice to je za 500kč, ale jsem naprosto spokojenej. Jo a limit 3GB měsíčně a po překročení snížení rychlosti na myslím 64/64, to se mi ještě ale nepovedlo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luboš  |  19. 08. 2005 06:21

Nazdar Tome,
dík za objektivní hodnocení.
Luboš

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hald1r  |  02. 08. 2005 17:29

ja sem s CT spokojenej (v ramci moznosti). Mam sluzbu IE optimal TU (1024/256) 2gb/tyden. Bydlim na vesnici takze tu agregace asi neni aktualni - vali mi to temer porad 100-120kb/s. Limit presahnu vzdy, v tydnu 20-26.5 letos nefungovala agregace takze sem stahnul asi 11GB. Az na cenu si na tuto sluzbu nemuzu stezovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rady  |  03. 08. 2005 01:04

Ja mam uplne stejne zkusenosti a ADSL od CTc mi jde naprosto v pohode bez FUP a naplno.
Mam 1Mbit a jede to stale 105-107 KB/s. Jsem spokojen at si rika kdo chceco chce a vim za CTc ani aplikovat agregaci zatim nemuze protze mu tu agregacni politika nedovoli - ma jiz moc uzivatelu, coz je jen dobre.

R.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rady  |  03. 08. 2005 01:04

Ja mam uplne stejne zkusenosti a ADSL od CTc mi jde naprosto v pohode bez FUP a naplno.
Mam 1Mbit a jede to stale 105-107 KB/s. Jsem spokojen at si rika kdo chceco chce a vim za CTc ani aplikovat agregaci zatim nemuze protze mu tu agregacni politika nedovoli - ma jiz moc uzivatelu, coz je jen dobre.

R.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rady  |  03. 08. 2005 01:05

Ja mam uplne stejne zkusenosti a ADSL od CTc mi jde naprosto v pohode bez FUP a naplno.
Mam 1Mbit a jede to stale 105-107 KB/s. Jsem spokojen at si rika kdo chceco chce a vim za CTc ani aplikovat agregaci zatim nemuze protze mu tu agregacni politika nedovoli - ma jiz moc uzivatelu, coz je jen dobre.

R.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rady  |  03. 08. 2005 01:05

Ja mam uplne stejne zkusenosti a ADSL od CTc mi jde naprosto v pohode bez FUP a naplno.
Mam 1Mbit a jede to stale 105-107 KB/s. Jsem spokojen at si rika kdo chceco chce a vim za CTc ani aplikovat agregaci zatim nemuze protze mu tu agregacni politika nedovoli - ma jiz moc uzivatelu, coz je jen dobre.

R.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rady  |  03. 08. 2005 01:05

Ja mam uplne stejne zkusenosti a ADSL od CTc mi jde naprosto v pohode bez FUP a naplno.
Mam 1Mbit a jede to stale 105-107 KB/s. Jsem spokojen at si rika kdo chceco chce a vim za CTc ani aplikovat agregaci zatim nemuze protze mu tu agregacni politika nedovoli - ma jiz moc uzivatelu, coz je jen dobre.

R.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rady  |  03. 08. 2005 01:06

Ja mam uplne stejne zkusenosti a ADSL od CTc mi jde naprosto v pohode bez FUP a naplno.
Mam 1Mbit a jede to stale 105-107 KB/s. Jsem spokojen at si rika kdo chceco chce a vim za CTc ani aplikovat agregaci zatim nemuze protze mu tu agregacni politika nedovoli - ma jiz moc uzivatelu, coz je jen dobre.

R.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rady  |  03. 08. 2005 01:08

Ja mam uplne stejne zkusenosti a ADSL od CTc mi jde naprosto v pohode bez FUP a naplno.
Mam 1Mbit a jede to stale 105-107 KB/s. Jsem spokojen at si rika kdo chceco chce a vim za CTc ani aplikovat agregaci zatim nemuze protze mu tu agregacni politika nedovoli - ma jiz moc uzivatelu, coz je jen dobre.

R.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ozzy  |  03. 08. 2005 06:39

Pro upřesnění-INTERNET EXPRES OPTIMAL 1024/256 NEMÁ FUP 2 GB/TÝDEN,NÝBRŽ 1 GB/TÝDEN -MUSÍŠ ZAMIGROVAT NA SPRINT...-PRO 2 GIGABAJTÍKY....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hald1r  |  03. 08. 2005 08:56

Ja vim co mam (znam prece produkt co pouzivam) 1GB potom se to snizi na rychlost 512/128 a dalsi 1GB a potom uz jen 64/64

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ozzy  |  03. 08. 2005 06:39

Pro upřesnění-INTERNET EXPRES OPTIMAL 1024/256 NEMÁ FUP 2 GB/TÝDEN,NÝBRŽ 1 GB/TÝDEN -MUSÍŠ ZAMIGROVAT NA SPRINT...-PRO 2 GIGABAJTÍKY....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mysel, Mysel  |  03. 08. 2005 11:09

Agregace je aktuální vždy, přestože bydlíte na vesnici. Agregační body jsou v krajských městech, jiné řešení by nemělo logiku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hrochy  |  02. 08. 2005 17:27

mate nekdo zkusenosti s bluetone? konkretne ten jejich premium 2048/512 s neomezenym prenosem za hezkych 999 bez dane a poplatku telecomu
a co netbox, to je spis otazka pro brnaky :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mao  |  03. 08. 2005 00:30

Tak netbox je samo bezkonkurencni, kdyz je ta moznost. Jel jsem na nem tri roky a naprosto bez problemu - spolehlive, rychle (rychlost je garantovana), neomezene (ani FUP) a s nizkymi pingy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hrochy  |  03. 08. 2005 10:26

a proc si prestoupil? soudim podle minuleho casu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Noxik, Noxik  |  02. 08. 2005 16:13

telecom pravdepodobne pribira zakazniky, ale neprikupuje konektivitu, spocitejte si vas mesicni limit na vasi rychlost pri nonstop provozu a vite kam se to dostane s 1GB na mesic .))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš  |  02. 08. 2005 16:05

Už ho ani nemám.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |  02. 08. 2005 15:16

Divíte se Vysočině, když na 50% území je DSL přístupné až od jara tohoto roku??
Mezitím si hodně lidí zařídilo Wi-Fi, které bylo mnohem přístupnější.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Joker, Joker  |  02. 08. 2005 14:54

"V průměru nejvyšší podíl instalovaných přípojek z celkového počtu, mimo Prahu, je na Moravě (Jihomoravský kraj 9,8 %, Moravskoslezský kraj 10,69 %)."
Což se dalo celkem očekávat, protože nejvíc přípojek bude ve velkých městech, takže na špici budou Praha, Brno a Ostrava.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Max  |  02. 08. 2005 15:29

Na IPV to mají přepočtené i na počet přípojek - Takže v Praze 51 600 a v Karlovarském 4878 Nejlepší je Královohradecký to jsem se nasmál - jenom v Trutnově je skoro 4 tisíce bezdrátových přípojek, kolik je tady ADSL linek si opravdu neumím představit (tipoval bych tak 50).
http://www.internetprovsechny.cz/blesk.php?cbl=210

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bramborka  |  03. 08. 2005 00:45

Hmmm, já bych řekl, že těch 9,8 procent v Jihomoravském kraji nebude až tak moc kvůli Brnu - to je skoro kompletně zasíťované kabelovkama (rozdělené mezi Karneval a UPC) a na velkých sídlištích je Netbox - to je pro ADSL skoro vražedná kombinace a myslím že v Brně si pořizuje ADSL jen člověk padlej na hlavu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan  |  03. 08. 2005 06:48

No vcera mi nabidli Chello+Klasic+HBO za 499,- puvodne jsem to ani nechtel,
ale co nadelas...Fakt je, ze to v ceniku ani neni, nejaka testovaci nabidka... Jsou tu taky nabidky bezdratu za 322,- apod. Takze Telecom??? To asi skutecne NE.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bramborka  |  03. 08. 2005 00:45

Hmmm, já bych řekl, že těch 9,8 procent v Jihomoravském kraji nebude až tak moc kvůli Brnu - to je skoro kompletně zasíťované kabelovkama (rozdělené mezi Karneval a UPC) a na velkých sídlištích je Netbox - to je pro ADSL skoro vražedná kombinace a myslím že v Brně si pořizuje ADSL jen člověk padlej na hlavu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anony_M  |  02. 08. 2005 14:13

a tech 10% k tem 90% celkove je asi v nasem regionu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nekdo  |  02. 08. 2005 14:08

Pane autore, Vase prvni cast komentare je naprosto zavadejici. Bud neumite cist v tabulkach nebo nevim. Ja bych to videl asi takhle:
V průměru nejvyšší podíl instalovaných přípojek z celkového počtu, mimo Prahu, je na Moravě (Jihomoravský kraj 9,8 %, Moravskoslezský kraj 10,69 %) a ve Středočeském kraji (9,94). Na opačném pólu jsou kraje Karlovarský (2,71) a Pardubický (2,74).
Nechápu, proč zmiňujete kraj Vysočina, který je, pro mne kupodivu, až třetí od konce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SPT TELECOM  |  02. 08. 2005 14:41

A navic ma CETELE na spouste mist obsazene DSLAMY, takze nelze zridit pripojku, coz se ovsem dozvite az po zavazne objednavce. Takze vykryti sice 90 % mozna, ale skutecna moznost pripojeni na podstatne nizsim procentu stanic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ozzy  |  02. 08. 2005 15:38

VYUŽÍVÁM TARIF INTERNET EXPRES SPRINT 1024/256 kbps-KDE JE LIMIT F.U.P. 2 GB/TÝDEN-TENTO SE MI JEŠTĚ DODNES NEPODAŘILO PŘEKROČIT-OVŠEM OD SPUŠTĚNÍ NOVÉ SLUŽBY TELECOMU-"KLIK" -ZAČALA DOSTI NEHORÁZNÝM ZPŮSOBEM ZPOMALOVAT RYCHLOST PŘIPOJENÍ,NEBO MÁ TAKOVÉ VÝKYVY V RYCHLOSTI,ŽE UŽ TO POMALÉ NAČÍTÁNÍ STRÁNEK A STAHOVÁNÍ SOUBORŮ RYCHLOSTÍ CCA 20 kb/s MUSÍ BÝT NÁPADNÉ I NAPROSTÉMU LAIKOVI V OBLASTI INTERNETU.
O TOM,ŽE AČ TELECOMEM AVÍZOVANÁ-NIKDY V REÁLU NEDOSAŽENÁ RYCHLOST 1024  kbps- BYLO NA TĚCHTO STRÁNKÁCH POPSÁNO HODNĚ-OVŠEM CO ZAŽÍVÁ OBYČEJNÝ SMRTELNÍK V POSLEDNÍCH 14-TI DNECH-O TOM MYSLÍM JEŠTĚ ZDE NIKDO NEPSAL.
PRO VAŠI PŘEDSTAVU-NEMÁM PŘEKROČENÝ LIMIT FAIR USER POLICY-MÁM OTEVŘENÉ POUZE JEDNO OKNO-VŠECHNY AUTOMATICKÉ AKTUALIZACE VYPNUTÉ-BĚŽÍ JEN ANTIVIR+FIREWALL atp. -TEDY ZA NORMÁLNÍCH PODMÍNEK-BY SE RYCHLOST MĚLA POHYBOVAT KOLEM cca 850 kbps-STAHOVACÍ KOLEM- 110  - PROHLÍŽEČ FIREFOX- PC 2,40 Ghz -RAMka- 2x 512 MB-GRAFIKA-RADEON 9200-ZDE JSOU ORIENTAČNÍ VÝSLEDKY PRO TY-KTEŘÍ JEŠTĚ UVAŽUJÍ O TOM,JESTLI ADSL TELECOMU ANO-ČI NE:




Vzorek dat: 2000 kB
Čas měření: 2.08.05 @ 15:27:09
Doba přenosu: 56.0919899940 sec.




Rychlost downloadu:
38.15 kB/s
305.21 kbps

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tatik  |  02. 08. 2005 15:55

MUSIM POTVRDIT JEDE TO HROZNE DEBILNE( SPRINT 1024 DRIVE +- 105kB/s ted tak kolem 20kB/s ping 100 az nekonecno kamkoliv( trva to tech 14 dni.tohle se neda nazvat vysokorychlostni internet a volat na operatora ze to jede debilne tak to je sila(prej vir v pocitaci a takovy ty kecy kua)
VARUJU NEW USERY KTERI SE ROZMYSLEJI JESTLI JIT DO EXPRESU!!! RADEJI TED NE!!!!

Rychlost downloadu:
23.92 kB/s
191.38 kbps A TO MAM FARIANTU 1024/256 PS NEMAM FUP(
TELECOM BY MEL MISTO MACHROVANI JAK MAJ LIDI ZAJEM O JEHO MOMENTALNE HYBRIDNI SLUZBU ZAJEM MAKAT NA TOM ABY TO ZASE JELO JAKO DRIV PROTOZE JESTLI S TIM STAVEM SITE NIC NEUDELA TAK TO NEPOJEDE ZA CHVILKU NIKOMU.JO JSEM Z OLOMOUCE

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ozzy  |  02. 08. 2005 16:47

MÁM JINOU ZKUŠENOST-ODEPSAL MI SERVISNÍ TECHNIK-NA E-MAIL  BĚHEM 20-TI MINUT-ŽE O PROBLÉMU VÍ,ABYCHOM VYDRŽELI......-TAK ASPOŇ NĚCO.......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jookyn  |  03. 08. 2005 02:32

Já mam pár kamarádů, kteří mi zase tenhle týden říkali, že tahají pořád 120kB/s a že už má staženo asi 6GB a ještě ho vůbec neomezili. Ten telecom to má nějaký hodně divný.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jookyn  |  03. 08. 2005 02:32

Já mam pár kamarádů, kteří mi zase tenhle týden říkali, že tahají pořád 120kB/s a že už má staženo asi 6GB a ještě ho vůbec neomezili. Ten telecom to má nějaký hodně divný.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tatik  |  02. 08. 2005 15:55

MUSIM POTVRDIT JEDE TO HROZNE DEBILNE( SPRINT 1024 DRIVE +- 105kB/s ted tak kolem 20kB/s ping 100 az nekonecno kamkoliv( trva to tech 14 dni.tohle se neda nazvat vysokorychlostni internet a volat na operatora ze to jede debilne tak to je sila(prej vir v pocitaci a takovy ty kecy kua)
VARUJU NEW USERY KTERI SE ROZMYSLEJI JESTLI JIT DO EXPRESU!!! RADEJI TED NE!!!!

Rychlost downloadu:
23.92 kB/s
191.38 kbps A TO MAM FARIANTU 1024/256 PS NEMAM FUP(
TELECOM BY MEL MISTO MACHROVANI JAK MAJ LIDI ZAJEM O JEHO MOMENTALNE HYBRIDNI SLUZBU ZAJEM MAKAT NA TOM ABY TO ZASE JELO JAKO DRIV PROTOZE JESTLI S TIM STAVEM SITE NIC NEUDELA TAK TO NEPOJEDE ZA CHVILKU NIKOMU.JO JSEM Z OLOMOUCE

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
martin  |  02. 08. 2005 15:58

MUSIM POTVRDIT JEDE TO HROZNE DEBILNE( SPRINT 1024 DRIVE +- 105kB/s ted tak kolem 20kB/s ping 100 az nekonecno kamkoliv( trva to tech 14 dni.tohle se neda nazvat vysokorychlostni internet a volat na operatora ze to jede debilne tak to je sila(prej vir v pocitaci a takovy ty kecy kua)
VARUJU NEW USERY KTERI SE ROZMYSLEJI JESTLI JIT DO EXPRESU!!! RADEJI TED NE!!!!

Rychlost downloadu:
23.92 kB/s
191.38 kbps A TO MAM VARIANTU 1024/256 PS NEMAM FUP(
TELECOM BY MEL MISTO MACHROVANI JAK MAJ LIDI ZAJEM O JEHO MOMENTALNE HYBRIDNI SLUZBU ZAJEM MAKAT NA TOM ABY TO ZASE JELO JAKO DRIV PROTOZE JESTLI S TIM STAVEM SITE NIC NEUDELA NEPOJEDE TO ZA CHVILKU NIKOMU.JSEM Z OLOMOUCE

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
martin  |  02. 08. 2005 15:58

MUSIM POTVRDIT JEDE TO HROZNE DEBILNE( SPRINT 1024 DRIVE +- 105kB/s ted tak kolem 20kB/s ping 100 az nekonecno kamkoliv( trva to tech 14 dni.tohle se neda nazvat vysokorychlostni internet a volat na operatora ze to jede debilne tak to je sila(prej vir v pocitaci a takovy ty kecy kua)
VARUJU NEW USERY KTERI SE ROZMYSLEJI JESTLI JIT DO EXPRESU!!! RADEJI TED NE!!!!

Rychlost downloadu:
23.92 kB/s
191.38 kbps A TO MAM VARIANTU 1024/256 PS NEMAM FUP(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
martin  |  02. 08. 2005 15:58

MUSIM POTVRDIT JEDE TO HROZNE DEBILNE( SPRINT 1024 DRIVE +- 105kB/s ted tak kolem 20kB/s ping 100 az nekonecno kamkoliv( trva to tech 14 dni.tohle se neda nazvat vysokorychlostni internet a volat na operatora ze to jede debilne tak to je sila(prej vir v pocitaci a takovy ty kecy kua)
VARUJU NEW USERY KTERI SE ROZMYSLEJI JESTLI JIT DO EXPRESU!!! RADEJI TED NE!!!!

Rychlost downloadu:
23.92 kB/s
191.38 kbps A TO MAM VARIANTU 1024/256 PS NEMAM FUP(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
martin  |  02. 08. 2005 16:02

potvrzuji slova OZZYHO jede to ted doopravdy hrozne!!! varianta 1024 realna rychlost 16kB/s ping 100 az nekonecno SHIT TELECOM KUA trva to 14 dni

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hrochy  |  02. 08. 2005 17:22

a proc si to napsal milionkrat?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hrochy  |  02. 08. 2005 17:22

a proc si to napsal milionkrat?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sigmund Freud  |  02. 08. 2005 20:33

Caps Lock, přátelé, Caps Lock!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sigmund Freud  |  02. 08. 2005 20:33

Caps Lock, přátelé, Caps Lock!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sigmund Freud  |  02. 08. 2005 20:33

Caps Lock, přátelé, Caps Lock!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sigmund Freud  |  02. 08. 2005 20:35

Caps Lock, přátelé, Caps Lock!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  03. 08. 2005 07:44

Vykašlete se na Telecom a běžte k tomu poskytovateli, který Vám nabídne ADSL od Telenoru. Já mám připojení přes SkyNet a jsem spokojen.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor