Český Telecom pozastaví agregaci ADSL, pohled ZUI

Diskuze čtenářů k článku

JARDAG  |  08. 08. 2003 12:52

Mám teď "bezdrát" je rychlý a měsíčně jsme spotřebovali do 60 MB (mám limit 200). Není to na stahování písniček, filmů nebo hraní on line her. Na jakékoliv brouzdání, placení, nakupování a dopisováni však snad 1GB musí bohatě stačit? Když někdo potřebuje stahovat film, zase nepotřebuje takovou rychlost nebo ať si stahuje v noci...Zkrátka myslím, že levně a bez omezení to asi nejde - nebo ano?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MCPit  |  07. 08. 2003 14:59

telekomunisty do jednoho měsíce mám bezdrátové připojení 192/64 za 915 kč/měsíc bez limitu.Už teď ruším veškeré smlouvy z tím zas....m Telecomem.
Ať žije bezdrátové připojení:):)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nyny  |  08. 08. 2003 18:03

Heled, muzes rict od koho ten bezdrat mas???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Helmut Niederman  |  07. 08. 2003 13:55

Lidičky, co se pořád rozčilujete nad chováním ČT a pana V. Mlynáře a dalších zodpovědných lidí ? Vždyť jediným kamenem úrazu je to, že ČT nebyl dosud zprivatizován a špidlova vláda pod dohledem komunistů v čele KDU-ČSL, US-DEU za podpory ČT znárodnily Eurotel. Eurotel je již nyní pod kontrolou ČT a tito dva giganti se nyní slučují v jeden národní gigant. Takže za celou situaci kolem ČT může jedině nedokonalá a odložená privatizace pánů Zemana, a Špidly. Ti nedokázali prodat Telecom zahraničnímu zájemci, je nyní ve státní rukou, a ten si bude nyní dělat co chce. Počkejte si, až oficiálně ČT prohlásí, že Eurotel je jeho a bude se snažit nejen zvýšit ceny v pevných sítí, ale v mobilní síti Eurotel, ten ho fakticky ovládá. Američané z Verizonu a AT&T zhrábli peníze a dividendy a nyní už nejsou spolumajitelé Eurotelu, škoda, že se nebránil pan ředitel Terence Valeski, kterého dosadily do funkce američtí spoluvlastníci.

Za tuto situaci může hlavně tato vláda, která přikývla na to, aby Eurotel byl státní a v rukou ČT. Situace by byla jiná, kdyby ČT byl již dávno zprivatizovaný a ovládali by ho třeba Švédové a pak by koupili celý Eurotel, ano vzniklo by tady dominantní postavení, jenže soukromé, tedy jedna soukromá firma, by ovládala jak ČT tak i Eurotel. Situace, která je dnes je trestuhodná.

Jsem liberálně - konzervativně naladěný člověk a proto navrhuji, urychlenou privatizaci státního molochu, zrušení institutu Ministerstva informatiky, zrušení institutu ČTÚ, protože ti stejně nic neřeší, jenom daňoví poplatníci sypou peníze státním úředníkům na jejich teplá místečka.

Až bude tento moloch plně zprivatizovaný, pak určitě dojde k posunu v orientaci na zákazníka a o jeho péči. Soukromá firma se lépe dokáže více orientovat na přání spotřebitele, než státní podnik, však to známé z dob komunismu. Jakmile je tento moloch ve státní agonii, nic se neřeší, nic se neděje, hlavně, že ČT bude mít své peníze jisté a to od daňových poplatníků. V Telecomu jsou státní manažeři, kteří jsou vyplácení z peněz daňových poplatníků.

Takových případů je v ČR více. Mohu jmenovat například Českou televizi, České dráhy atd.

Bohužel dnes musím souhlasit s tvrzeními pány V. Klause, V. Dlouhého, I. Kočárníka, I. Langera, V. Tlustého, M. Kocourka, J. Vidíma, P. Nečase, že soukromý vlastník se dokáže o svůj majetek a zákazníka více postarat než státní podnik.

Na druhé straně se ani nedivím, že se tak ČT chová, protože od loňských voleb 2002  špidlova strana, a vláda za podpory komunistů směřují tuto zemi k pádu a ukončení demokracie a svobody a chtějí přesto nastolit opět socialisticko-komunistickou diktaturu k potlačování práv, svobod a přístupu k informacím.

Internet pro mě představuje symbol svobody, demokracie, přístup k informacím, tato vláda chce zvrátit směr před listopad 1989.

Nedivte se, že ČT chce nasazovat datové limity a omezovat ADSL.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rocky  |  07. 08. 2003 15:49

Mno, moc tedy neverim tomu, ze by se monopolni soukromnik choval az o tolik lepe - proc by to delal? Myslim ze by to bylo totez v blede modrem - vzpomente na Eurotel, kdyz nemel konkurenci. Reseni je jen v konkurenci - tedy v pristupu k posledni mili i pro dalsi firmy - uz se to tu psalo mockrat. Privatizace to nespasi.

---
<I>Na druhé stran? se ani nedivím, ?e se tak ?T chová, proto?e od lo?ských voleb 2002 ?pidlova strana, a vláda za podpory komunist? sm??ují tuto zemi k pádu a ukon?ení demokracie a svobody a cht?jí p?esto nastolit op?t socialisticko-komunistickou diktaturu k potla?ování práv, svobod a p?ístupu k informacím.</I>
---
To je blbost. Predesle vlady byly jedno a to samo. ODS + spol. to zacala (vzpomente na Dybu), Socdem+spol. v tom pokracuji (vzpomente na Schlinka). Proste politicka vule zde neni a hned tak nebude. To by se poslanci museli zacit bat o sva korytka - jedine skutecne mohutna vlna protestu a silna medializace by stim mohla neco udelat. Dokud se z problemu slusneho pristupu k internetu neudela silne politikum, na kterem by si mohli poslanci nabrousit ostruhy (nebo se naopak zesrat, ze by mohli jit od valu) tak se nic nezmeni. A vzhledem k tomu, ze uzivatelu internetu zase neni tolik, nedelam si iluze.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eF  |  08. 08. 2003 10:47

Hlavne bych rekl omezit ten pristup k informacim... taky nas dovest k bankrotu, mimochodem ;o)

BTW, taky mas pocit, ze je na case rozdelit CTc na poskytovatele hlasovejch a datovejch sluzeb, a statni podnik starajici se POUZE o infrastrukturu, se v zakone ukotvenou povinnosti rovnyho pristupu ke vsem zajemcu o vyuziti ty infrastruktury? :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TelcoLooser  |  07. 08. 2003 13:18

Ahoj, mam takovy dojem ze zakaznici se nemusi bat ani "volume ratingu", limit 10GB. Protoze CTc ma sice cca 3 ratingove a billovaci systemy ale jaksi je neni schopny uhandlovat. Novy system mel byt hotov jiz v unoru, ale ostra migrace je pripravena na tento vikend. Jeste vetsi srandu maj soudruzi z CTc s mediatorem. Outsourcing & Consultants - Road To Hell - Sponzored by CTc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ice  |  07. 08. 2003 15:09

CTC si neni schopen ani spravne nakonfigurovat stroje pro zajisteni toho slavneho Dashboardu, tak jsem zvedav, jak se s nim ISP a potazmo i my budeme hadat o to, kdo kolik skutecne prenesl dat(to nemluvim o tom, ze jiste zapocitaji i data rezijni na ATM apod. aaaach jo)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sadasd  |  07. 08. 2003 12:25

uz se teshim az na ne negdo spacha atentat
oni si tho eshthe rozmysli.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Komunista  |  07. 08. 2003 12:40

Proč tady nadáváš na KOMUNISTY kreténe, ti už tu dávno nejsou.

Teď musíš řvát třeba WYJEBANI TELEDEMOKRATI.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Afterburner  |  07. 08. 2003 13:24

chteli jste kapatalismus tak co si ztezujete

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MCPit  |  07. 08. 2003 15:12

ale kapitalismus = tržní hospodářství a ne zasra..j monopol Telezmr..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Afterburner  |  07. 08. 2003 16:57

:) i ty naivko

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
procoX  |  07. 08. 2003 23:31

a helemese uz agregace se posouva :DD

uz nejspish dostali wyhruznej dopis... :P

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eF  |  08. 08. 2003 10:44

Houby, vzdyt to co tu je je obycejnej socialismus - a jeste k tomu spatne delanej.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mam Adsl  |  07. 08. 2003 12:13

Jenom pridavam, ze si platim rychllost 192/64 a jsem o chlup rychlejsi nez na modemu !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  07. 08. 2003 12:11

Jsem rad, ze tc aspon nejak zareagoval. A ze clanky a prispevky predevsim na lupe a zive a maily nas vsech meli nejaky ohlas. Jsem zklamany ze serveru a hlavne novin idnes, ktere otiskly pouze reklamni a zavadejici clanek o tom jak tc adsl zrychlil a zkvalitnil ...hamba.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Afterburner  |  07. 08. 2003 13:22

Alespon se hned pozna odkud co smrdi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Raul  |  07. 08. 2003 13:33

Nebyla to pravě MF Dnes, jejíž šéf před lidmi na Karlovarském festivalu roztrhal článek jejich redaktorky o tom, že Mlynář má pobyt placen Telecomem??

Takže z iDnes to smrdí sakra pořádně!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mam Adsl  |  07. 08. 2003 12:10

Kurvy jedny zasrany platim 1600 mesicne a rychlost stahovani 7Kb. Co takhle podat na Telecom hromadny trestny oznameni !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eF  |  08. 08. 2003 10:40

Hromadny zaloby nas pravni system narozdil od anglo-americkyho neumoznuje. Ani precedenty, mimochodem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Doc  |  07. 08. 2003 09:22

mlynar@micr.cz - Email našeho schopného ministra informatiky

posta@hrad.cz - Podatelna Pražského hradu

podatelna@ctu.cz - Český Telekomunikační úřad (zde si můžete stěžovat na kroky CTc)

podatelna@nku.cz - Nejvyšší kontrolní úřad

info@czech-tv.cz - Kontakt na Českou televizi

zpravodajstvi@prima-tv.cz - Kontakt na TV Prima

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Doc  |  07. 08. 2003 09:57

Ještě doplním pár důležitých adres, klidně je kopírujte a předávejte dalším a dalším, ať to těm darebákům z CTc jen tak lehce neprojde!!!

 

posta@senat.cz - Tlačte senátory k tomu, aby konečně něco dělali pro Vás

posta@psp.cz - Tlačte na poslance, aby fungovali tak jak si přejete

posta@vlada.cz - Tlačit na vládu? Proč ne, zkuste to...

info@nova.cz - Kontakt na TV Nova, chcete, aby se mluvilo o CTc a jeho manýrech?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
me  |  07. 08. 2003 09:12

http://www.kazaa.cz - download MP3, videa a her ZDARMA!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  07. 08. 2003 08:52

Je zajímamý, že od telekomoušů se člověk vždycky dočká ještě většího podrazu a větší sprosťárny, než čekal. Pokud znamená agregace snížení z cca 160 kbit na 40 (tj. 4x), tak se všichnni dočkáme na podzim Mlynářem slibovaného "výrazného zrychlení" - z těch 160 kbit na 80 kbit (a to ještě v lepším případě) a výrazného vylepšení služby - kvůli limitu alespoň nebudete pořád vysedávat u počítače.

Ještě bych telekomoušům navrhoval výnosnější řešení: ať udělaj něco jako "instalace zdarma při tříletý smlouvě" a až to podepíše dost lidí, tak ať to ASDL zastavěj úplně. Pak budou moci zároveň rejžovat na těch paušálech a ještě paralelně od stejných lidí za "superrychlou linku" (pro méně chápavé ISDN). Lidi sice budou nasraný, ale to jsou stejně. Ani zhoršení pověsti telekomoušům nehrozí - o žlutej smrad by si stejně nikdo neopřel ani kolo.

A děvka Mlynář bude moci zahájit další akci za vylepšování. Podrobnosti by mohl dojednat při služební cestě třeba na MS v hokeji. Pro telekomouše to budou dobře investovaný drobný.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eF  |  07. 08. 2003 08:49

Staci se zamyslet a cist to prohlaseni mezi radky :o|
TED to klesa pod uroven akceptovatelnou zakazniky - jediny co tou zpravou rikaj, ze po 15.rijnu si muze zakaznik vybrat 512kbps - kde to zagregujou stejne jako dneska.. a u 200kbps uz to neni pod urovni dial-upu... A o tohle imho jde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M  |  07. 08. 2003 08:48

To se dalo cekat... telekom zase jen vyzkousel, co uzivatele vydrzi a kam az muze zajit. Do rijna trosku upravi pomery agregace, ale urcite se ji nevzda, zato bych si tipnul, ze snizi limit na 5giga nebo jeste mene (ve vysledku nasosani 20G/mes vyjde draz, nez ted).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  07. 08. 2003 09:23

Jeden dotaz: ty podminky (jako limit) plati jen pro ADSL nabizene primo Telecomem nebo je budou muset upltnovat i ostatni provideri?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
iNDY  |  07. 08. 2003 09:40

Mno tak logicky, kdyz je to soucasti velkoobchodni nabidky, tak tezko za tebe bude ISP platit ty nadlimitni castky ;)

Teda pokud to zustane tak sprasene, jak to uvedli na TK.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Baracudda  |  07. 08. 2003 11:30

Copak Telecom muze takto jednostranne zmenit podminky, za kterych poskytuje sluzbu Carrier ADSL providerum?

A tak samo nasledne muze provider bez meho souhlasu zmenit podminky me smlouvy? Ja mam zakoupenu sluzbu ADSL Basic 192/64, prece nejde jen tak z niceho nic zacit poskytovat sluzbu jinou (mluvim o stavu po Novem roce)? Je to jako by mi zacal mobilni operator sam od sebe prohazovat tarif, ktery mam zakoupeny!

Nebo budou provideri nuceni vsechny smlouvy vypovedet a uzavirat nove?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eF  |  08. 08. 2003 10:37

Vzhledem k podminkam okolo adsl a neexistenci bitstreamu - je budou MUSET uplatnit vsichni. Stejne dostali moznost to <I>preprodavat</I> jen proto, aby to nevypadalo jako monopol.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MM_tank  |  07. 08. 2003 08:29

Zdá se mi, že jste všeci velice nainví. Jestli tady někdo něcö prosadí tak Mlynář to určitě nebude. Mlynář by si měl koupit pistol plus jeden náboj a nebo rezignovat (ale to by nemělo ten efekt). Doufám že jeho nástupce už konečně něco udělá. Mlynářovi prostě nevěřím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kaspery  |  07. 08. 2003 08:38

ja neverim necemu co se jmenuje ministerstvo informatiky..., nic takoveho nepotrebujeme staci zavest konkurencni prostredi!! Velice zdarny priklad je tomu v Nemecku. Byly doby kdy se za mistni hovor platilo 25pf/min (samo i vic ale ja pamatuju tohle) dnes 3pf/min za mezimesto (euro halire neuvadim aby to zustalo ve stejne mene) rozhodne to neudelala vlada ani jakesi fiktivni ministerstvo...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MK  |  07. 08. 2003 08:49

Jmenuje se to ministerstvo informatiky a ne ministerstvo telecomu Nahlednete si obcas do ust, kdyz neco vypoustite.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MM_tank  |  07. 08. 2003 14:29

tím bych si nebyl tak jistý  viz kupování Mlynáře (nebo chcete-li pokojů pro Mlynáře v Karlových varech)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
CZK  |  07. 08. 2003 17:08

Nechci se nikoho zastávat, ale za pokoje na fesťáku opravdu ADSL není.

BTW: Kdo si myslíte, že zavede konkureční prostředí? Stejně to musí udělat (resp. spustit) nějaké ministerstvo. Tak proč ne MI.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  07. 08. 2003 07:26

Vzpominate si jak Mlynar rikal, ze diky vyrazne konkurenci klesne do konce roku cena pristupu internetu ?

Tak si uzijete ten rychly a levny internet pro vsechny

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  07. 08. 2003 07:31

no, odpovim si sam ..... po novym roce bude ADSL drazsi, pomalejsi a s limitem.... pohoda .... Diky Vlado, dari se ti ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Ozogan  |  07. 08. 2003 07:21

O víkendu jsem byl také dost značně zklamán rychlostí ADSL, kdy jsem nemohl ani dostat na www server dlouhý sobor, případně odeslat mail, kde byla jako příloha soubor o délce 1,5 MB. Na začátku týdne se to ale asi zlepšilo, ne však na původní hodnotu. Provedl jsem proto test, zda je možné při současné agregaci stáhnout z internetu soubor o délce 620 MB. Pokud vás zajímá výsledek a několik mých osobních názorů o současné účinnosti agregace má možnost se podívat do mého osobního blogu na http://www.bloguje.cz/blogy/ozogan/3537_item.php kde je průběh pokusu komentován. Upozorňuji předem, že ne všichni budete s mými výsledky souhlasit. Mé výsledky jsou podloženy praktickým měřením, ne city. Upozorňuji, že tak dlouhé soubory běžně nestahuji, ADSL by to však mělo již ze svého principu umožňovat všem bez nutnosti sledování a měření objemu přenesených dat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  07. 08. 2003 09:18

Bokužel u mě je průměrná rychlost cca 2kB/s. Je to podloženo měřením a zničenými nervy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petrvvv  |  07. 08. 2003 07:12

Proč platíte 16 000 Kč za 128 kbs ????

Protože jste hloupí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jana  |  08. 08. 2003 08:04

Tak pozor platíme 16000 za 2 x 64 , tzn dva nezávislé LL. Proč ? protože je to momentálně nejvýhodnější . ( servis do 2 hod a hlavně stálá konektivita  bez výpadků, bez kolísání šířky pásma )

Zdá se ti 16000, tak se podívej na ceny profi řešení pomocí Wifi nebo  RR a budeš kulit oči.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
iNDY  |  08. 08. 2003 09:12

Sorry, ale 16.000,- / 2x64 kbps LL je proste moc. To, ze vy jste se s tim ztotoznila, ze to je pro vas nejlepsi reseni, vam brat nebudu. Ale jak je videt, jste ochotni za to platit ;)

Jinak nechapu ty 2x64 kbps. To jako jedna 64 kbps je hlavni linka a druha 64 kbps je zalozni? Nebylo by lepsi si vzit 1x 128 kbps s garanci zalohy ze strany ISP? ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ushneek  |  07. 08. 2003 07:07

ministrovi Mlynářovi dnes začíná dovolená, tak se možná stalo něco takovýho: "Helejte kluci, aspoň to vypněte ať můžu vypadnout na dovču. Vono se to trochu uklidní a až se vrátim, tak to ňák vymyslíme, jo? Ňák se určitě domluvíme."
nebo naopak třeba řek: "Tak podivejte, zejtra odjíždim na dovču, tak s tim okamžitě něco dělejte, aby to bylo v cajku, až se vrátim!"
nebo neřek nic a vysmahnul k móři.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jana  |  07. 08. 2003 05:32

Nevím co ce všichni rozčilujete koupili jste službu jako agregovanou bez zaručené min. rychlosti. tak se teď nedivte.

Proč si asi firmy ( i naše) pořád nechávají datové okruhy, které jsou drahé ale spolehlivé. ( platíme 16 000 za 2x 64kbit )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David  |  07. 08. 2003 07:35

16 litru za 128k? To je trosku legranda, ne? V kazdem vetsim meste je ISP co vam nabidne garantovanych 256k pod 10.000,-

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kaspery  |  07. 08. 2003 08:32

taky ziram.... a jsou i levnejsi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  07. 08. 2003 08:56

Ta cena je vpořádku, IOL premium pokud vím tak stojí něco nad 7000 Kč za 64 kbps leased linu.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jana  |  07. 08. 2003 10:46

Mě osobně se 16 000 nezdá až tak moc, máme přímo propojené tři pobočky ( Ostrava , Praha, Olomouc ) . Jedna 64 pouze dotazy na centr. Oracle server s asi 60 GB databází, druhá 64 záloha plus všechna ostatní komunikace.

Uvažovali jsme ADSL 1024 Profi ale po zkušenostech našich partnerů z Holandska jsme  od toho zatím ustoupili. I oni požívají ADSL pouze na komunikaci a internet a LL si platí pro stabilitu ( 128Kbit ) jako propojení serverů. ( ikdyž za nepoměrně nižší ceny )

Takže lituju všech firem které podlehly reklamě  a zrušily LL a přešli na ADSL a teď bojují s výpadky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Afterburner  |  07. 08. 2003 13:11

Si spocitej ty inzenyre kolik te ta konektivita stoji rocne a kolik uz jsi zaplatil za celou dobu pouzivani, pak se podivej na ceny optick atd. nech udelat kalkulaci a zjistis ze by se uz vyplatilo zakopat si vlastni optiku do zeme smerem k nejblizsi paterni pripojce s tychlosti 100 mbit/s s uplne jinou cenou za pasmo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
CZK  |  07. 08. 2003 17:05

No tak tohle je nejlepší fór večera. Zkus si pronajmout garantované pásmo (a garantované spojení) na té 100 Mbit lince a pak něco počítej. Jojo, za garanci se už teď platí víc, než za samotná data.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jana  |  08. 08. 2003 05:35

ale my se nechceme starat o linky, o provoz apod. my platíme ll protože nám poskytují servis, stabilitu a jistotu spojení. Ty si radši spočítej , kolik by tě stála údržba té "tvojí optiky " a pak teprve mluv dál.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek  |  07. 08. 2003 08:30

datovy okruh jde snad udelat i jinak, radiove...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek  |  07. 08. 2003 08:33

datovy okruh jde snad udelat i jinak, osobne na 5 km radiove(90 000 Kc jednorazove),

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jana  |  08. 08. 2003 08:16

RR řešení pro nás ( Ostrava - Olomouc - Praha ) nepřichází v úvahu.

Zkoušeli jsme kontaktovat Tiscali , ale ti nám nabízeli pouze 256 linku za 15000, jenomže pro nás zásadní nevýhoda, není možnost zálohy po druhé lince.

Nakonec jsme tam kde jsme, Aliatel - sice drahá služba ale profesionální ( nás opravdu nezajímá jak to funguje a jestli oni mají výpadek, my si prostě platíme pevné spojení za daných podmínek a hlavně s možností zálohy ).

V září budeme přecházet na 2x 128 + ADSL 1024 profi pro internet. Uvidíme a podle zkušeností možná jednu LL 128 zrušíme a ADSL bude i jako záloha.

 

 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  07. 08. 2003 04:18

Jedina sance je zatlacit na Mlynare at uz kurva prosadi pronajimani posledni mile ISP operatorum, tohle je podle mne JEDINE MOZNE RESENI teto situace. Vsichni vime co je CTc zac, od nich nikdy nevzejde nic dobreho, takze dotlacit je k tomu aby pronajimali last mile operatorum za max. kilo mesicne kolik ta lajna stoji a jsme v klidu, zbytek uz vyresi trh a konkurence mezi operatorama. S datovyma limitama at jde CTc s prominutim do hajzlu, nestojim o 512kbps linku s agregaci a jeste porad sledovat mnozstvi prenesenych dat, do prdele dyt je to rychlejsi dial up v blede modrem, akorat ze tam misto dat sleduju cas.
Chtelo by to nejak dostat do televize, na Mlynare vysparat jake jsou mezi nim a CTc vlastne zakulisni techtle mechtle (viz. ten placeny pobyt ve Varech, a ono toho bude imho urcite vic o cem se jeste nevi) a radne celou kauzu zmedializovat, at se konecne chyti za nos, pohne tou svoji ministerskou prdeli a konecne uz neco dela. Kdo mate zname ve zpravodajstvi na N@ve, CT nebo Prime, zkuste jim navrhnout jestli by z toho nechteli udelat nejakou medialni zalezitost, at cely svet vidi jaky tady ohledne ADSL, Telecomu a "ministra" Mlynare panuje bordel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  07. 08. 2003 08:01

hmm, firt rikaj : "Nova je tu pro Vas" .... Ale kdyz by je clovek jednou potreboval, tak se na tebe s klidem vykaslou ..... je to jenm mlynek na prachy ..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
arabia  |  07. 08. 2003 12:55

Tak vazeni s NOVOU ani nahodou nepocitejte. Vysokorychlostni internet je pro ne nepritel c.1!! Jen uvazte, co by se stalo, kdyby mel kazdy 3 obcan (lepe domactnost) doma linku zacinajici na rychlosti 512. Kdo by se jim na tu posranou televizi dival? Sami si domyslite, co by to pro ne znamenalo..?? Jo a uz nekdo videl na NOVE nejakou reportaz tykajici se sluzby ADSL ( popr. reklamu)  (:

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Afterburner  |  07. 08. 2003 13:04

Kdovi jestli samotna nova nelobuje a netaha za nitky aby zadny skutecny broadband nebyl, to chce WIKTORA CISTICE

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pjotr  |  06. 08. 2003 23:16

JojojoJO!!! Pan Radim MA PRAVDU!!!!

Tady to bude na telekoumakovic TUNEL a tudiz na ZALOBU!!!

Tazam se majitelu JUDr. - kdo bude v pravu v tomto nekolikadennim sporu ?? Zakaznik nebo telekoumak ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radim  |  06. 08. 2003 23:02

Ze všech současných uživatelů ADSL ČTc vytáhl prostřednictvím jejich operátorů částku za instalaci. Kdo z vás, co si ADSL objednával věděl něco o chystaném datovém limitu? Nikdo. A to už vůbec nemluvím o té šílené agregaci (a klamavé reklamě). Jestliže ČTc chce udělat nějaký datový limit, tak já chci své peníze za instalaci zpět. To jsem si přece vůbec neobjednal. A dokonce mám dojem, že s tímto postupem ČTc počítal. Vždyť je to docela pěkné vytáhnout z lidí peníze za instalaci a pak službu znehodnotit aby ji lidé rušili a on jí nemusel provozovat a ti zbylí uživatelé co zůstanou a nezruší službu stejně časem zaplatí náklady na zavedení služby. A ČTc zbyde v kapse pár milionků. Je-li u nás cca 8000 uživatelů ADSL, tak ČTc dostal za instalace cca 8mil. korun. A neprávem. Vždyť je to stejné jako když cestovka vybere peníze na zájezdy třeba na Mallorku a pak řekne, že za vybrané peníze všichni pojedou do Kolína. Nebo jinak: pekař z ulice udělá reklamu, naláká lidi a zavede službu raního rozvozu rohlíků, řekněme třeba tímto způsobem: "kdo mi dá teď hned 2000Kč, tomu budu vozit po celý rok každé ráno čerstvé rohlíky a za tento rozvoz nebudete již nic více platit". Po několika měsících (ČTc to déle netrvalo) sdělí, že rozvoz nebude provádět a komu se to nelíbí, ať od něj rohlíky nekupuje. Ale peníze si nechá.

Nejsem vzdělán v právu a proto nevím jak podat trestní oznámení. Proto navrhuji, je-li tu někdo s právnickým vzděláním, aby navrhnul a zveřejnil ono trestní oznámení. A kdo chce může jej pak podat. Zatím není vůbec na škodu oslovit ČOI, poslance a senátory, ČTÚ. Vážení, tady přímo před našimi zraky se děje pěkný tunel našich kapes.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nevim  |  06. 08. 2003 23:19

No ja jsem oslovil zdruzeni spotrebitelu ohledne klamave reklamy-tam mi pravnik odpovedel ze nebude odpovidat ze by se dostal do stretu zajmu!!!!...)))))))))

No a na COI jsem vznesl dotaz predevcirem a nic...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nevim  |  06. 08. 2003 23:20

zatim nic

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BFU  |  07. 08. 2003 09:01

TAk tohle by chtělo zmedializovat. Ať spotřebitelé vidí, kdo a jak je brání.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Doc  |  07. 08. 2003 10:47

O něco níž, jsem přidal emaily na televize a úřady, takže už zbývá jen napsat maily a uvidíme, jak se to rozjede...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Afterburner  |  07. 08. 2003 12:59

To uz nechce ani medializaci to chce WIKTORA CISTICE

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jezevec  |  07. 08. 2003 12:06

Pravda, tohle by mozna byla cesta jak ty prachy za instalaci ziskat zpet v pripade zruseni linky, protoze ke zruseni doslo(jde) ze strany ISP. Stejne tak ISP, kteri instalaci zaplatili, by se po zruseni mohli soudit s CTc, protoze jim zpusobil stratu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nevim  |  06. 08. 2003 22:28

Vubec nechapu proc to vypina a za mesic to spusti..jakou to ma logiku????? co se zmeni za ten mesic?.....Asi spoleha ze zakaznici jsou natolik blbi ze kdyz zvedne linku na 512 kbps tudiz se zvedne rychlost i po agregaci tedy velmi zhruba s dnesni modemove rychlosti 5kB/s na  15 kB/s tak si nikdo niceho nevsimne????...no a na limit se zapomene viz Mlynaruv tisickrat preposlany mejl...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  06. 08. 2003 22:36

Ma to politickou logiku. Zrejme neumis cist mezi radky a takovich lidi je vic ...tak si z toho nic nedelej ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nevim  |  06. 08. 2003 22:39

Myslite poprazdninove "treseni vladou" ODSkou a neduvera vlade?.....prosim vysvetlete...thx

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nevim  |  06. 08. 2003 22:42

ma tam byt jestli ne tak prosim vysvetlete...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nevim  |  06. 08. 2003 22:49

Posledni poznamku-Mlynar i tak ma stale vice jak mesic(nez eventuelne padne) s touto veci neco udelat a podle jeho vyjadreni neco udela..i kdyz ma malo pravomoci bezuby neni...vase teze by platila kdyby ted uz byl konec a tarify na 100% platily od dalsiho mesice. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radim  |  06. 08. 2003 22:07

Zadam zruseni ministerstva informatiky, protoze ja jako danovy poplatnik nechci platit ministerstvo, ktere naprosto neplni svoji funkci, jak je videt mimo jine i na vyvoji situace kolem ADSL sluzeb v CR.

Poslete tento, nebo podobny mail na adresu vlady CR. Email: posta@vlada.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  06. 08. 2003 22:39

Vemte to z te policke stranky. Toto ministerstvo by zruseno nemuze nebot by to znamenalo pad krehke vlady. Takze se do posledni kapky krve musi udrzet, bohuzel ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fotr  |  07. 08. 2003 08:42

jde to, ale musel by dostat jinou trafiku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eF  |  08. 08. 2003 10:30

Vlada padne tak jako tak...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rocky  |  06. 08. 2003 21:09

Dovoluji vlozit/precopy nazor kolegu z minulych diskuzi - toto jim dava naprosto zapravdu.

Datum: 05.08.2003, 15:01
Od: Jik
Titulek: Re: Odpoved Mlynare - limit mu vyhovuje:

Vážnějším problémem je datový limit, ne agregace a Mlynář záměrně zaměňuje více a méně podstatné, protože jako obvykle mluví o hájení zájmu uživatelů, ale proti podrazům Telecomu nedělá nic. Je jasné, že Telecom s nynějším několikanásobným poklesem rychlosti musí v každém případě něco udělat, ADSL připojení, které je pomalejší, než dial-up, si nemůže dovolit ani v našem Kocourkově. Takže až bude tento problém vyřešen (a stalo by se tak i bez Mlynáře), Mlynář bude moci tvrdit, že zahrozil prstíkem Telecomu a udělal pro uživatele maximum. A datový limit, zásadní omezení s dlouhodobým negativním dopadem na rozvoj broadband služeb v Čechách jako video-on-demand si Telecom prosadí bez problémů.

Datum: 05.08.2003, 16:16
Od: fernet
Titulek: Re: Odpoved Mlynare - limit mu vyhovuje

Presne o tomhle jsem uz psal asi pred 14 dny v jine diskusi zde na Lupe.
Nefunkcnost sluzby s agregaci 1:50 je jasna jednoduchym vypoctem. Zkuste si to postavit s par routery na stole a uvidite to nazivo. To chovani je totiz jeste zajimavejsi... S tim bud neco udela CTc sam nebo ho opravdu donuti CTU.

Ale opravdovy prusvih je omezeni dat. Zde totiz neni ani na vzdalenem obzoru jakykoli klacek, ktery by CTc donutil to zrusit. Neni jina technologie, neni moznost, proste neni nic...

Existuje pak jedina moznost, jak se toho zbavit a to je konkurence v datovych sluzbach na lokalni smycce. Jenze bez LLU nebo bitstream access je to neresitelne. LLU sice mame, ale to neni reseni pro domaci usery s celkovou vyteznosti v radu stokorun. Bitstream access je jedina metoda, jak se s rychlymi datovymi sluzbami dostat do prumerne domacnosti (75% trhu). Mlynar to uz jednou v parlamentu prodal, ted se na to chysta podruhe. Slibil sice, ze to bude v novem zakone o elektr. inf., ale podle poslednich naznaku z toho vycouvava, "ze to v EU neni rozsireno" atp.

Ani Telecom nemuze naprosto ignorovat zakon. Tlacte na Mlynare, je ted nalomeny, vsichni se mu po nabidce CTc smejou, nikdo ho neposloucha a on i ta jeho pidipartaj tak zoufale potrebujou politicke body... Mlynare je potreba dostat do situace, ze bude u zdi - bud prosadi funkcni bitstream do zakona a nebo pri tom vykrvaci. Neschopneho moulu s tim jeho ministerstvem impotence tu nepotrebujeme. A jestli pani novinari opravdu chcete neco udelat pro Internet v CR, tak to dostante na toto ostri noze. Bud Mlynar s Uhniji Svobody uspeji a pak jejich ucast v komouske vlade alespon k necemu byla, nebo pozasluze zmizi v propadlisti dejin.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vráana  |  06. 08. 2003 22:35

Proč ne pro domáci usery?

Když chci pozastavit službu telefonní přípojky platím měsíčně (za údržbu toho drátu) 110 Kč a přesně tuto částku by měl dostávat ČTc za LLU od AO!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zajdee  |  06. 08. 2003 22:47

Ja bych to udelal takhle. Nejlevnejsi tarif telecomu? Home Mini. Cena? 190Kc. Volne korunky? 90Kc. Rozdil? 100Kc. Cena linky je tudiz kolik? 100Kc!

Ale dost uz CTc, nemam tu firmu rad (i kdyz nam ted po roce hadek a sporu, ktere nakonec resil CTU, vratili 1300Kc, porad nesplnili vsechno, co jim CTU nakazal...)...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jack  |  07. 08. 2003 12:30

Nelze než souhlasit. Mlynář pro dostupný internet u nás ještě nic neudělal, spíš naopak. Je to jen ulhaný populista.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
agregujem s telekomem  |  06. 08. 2003 20:34

Tak ja ten článek etda dopíšu sám:




Pro kritiky aktivit ZUI máme špatnou zprávu. Agregace bude přerušena dne 8.8.2003. Informoval o tom platformu ZUI manager Českého Telecomu pro velkoprodej a regulaci pan Michal Táborský. Nebyl by to Telecom, aby celá věc neměla zase háček. Každopádně alespoň na 2 měsíce si můžou uživatelé oddechnout a do té doby se snad podaří vyřešit celou záležitost ke spokojenosti všech zůčastněných stran. V případě, že ČTc nezohlední oprávněné požadavky uživatelské veřejnosti, hodlá platforma ZUI využít všech zákonných prostředků, aby i nedále nedocházelo k poškozování zákazníků, kteří využívají ADSL služby. Platforma ZUI bude i nadále důsledně prosazovat všechny navrhované změny, které by ve svém důsledku podpořily skutečně masivní rozvoj vysokorychlostního Internetu v České republice. Následuje doslovný přepis zprávy, kterou jsme před malou chvílí obdrželi:  

Vážení pánové,

dovolte, abych Vás jménem jednotky velkoprodeje a regulace společnosti ČESKÝ TELECOM, a.s. informoval o tom, že společnost ČESKÝ TELECOM, a.s. lituje nepředpokládaného negativního dopadu zapnutí agregace u stávajícího portfolia ADSL na parametry služby a tím na její využití pro koncové uživatele. Z toho důvodu se ČESKÝ TELECOM, a.s. rozhodl pro vstřícný krok, že dne 8. 8. 2003 v 00.00 hod. dojde k vypnutí agregace.

Zároveň bych Vás chtěl informovat, že platí termín 15. 9. 2003 pro uvedení na trh modifikovaného portfolia ADSL, s nímž byla veřejnost seznámena prostřednictvím tiskové konference 4. 8. 2003. Od 15. 10. 2003 dojde k následnému znovuzapnutí agregace pro veškeré ADSL služby společnosti ČESKÝ TELECOM, a.s.

Omlouváme se za všechny nepříjemné důsledky, které byly se zapnutím agregace spojeny a věříme, že oceníte vstřícnost našeho nápravného kroku.

S přátelským pozdravem

 Michal Táborský

Velkoprodej a regulace
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BAT9  |  07. 08. 2003 01:12

Priznam se, ze tomu prilis nerozumim... agregace byla zapnuta proto, ze mira uzivatelu presahla urcitou mez a vzhledem k datovemu provozu je nutne zapnout agregaci... Ovsem podle toho co ctu z vyjadreni CTc muze (a bude) agregace vypnuta... a na tom mi neco nesedi... pokud agregaci muze byt vypnuta, pak neni datovy provoz natolik velky aby musela byt uplatnena - tak proc byla zapnuta?

Pominu-li duvody, ze agregace mela byt zapnuta od prvopocatku spusteni sluzby (to by ovsem nekdo musel vedet, ze to, ze linka neni 192 ale 170 neni agregaci... ale zase kdyby se od zacatku vedelo o rychlostech 20-60kbps, kdo by si koupil low dial-up, ze ), pak jsou pro me duvody pro spusteni agregace naprosto nepochopitelne... Jinymi slovy se tazu: Proc musela byt agregaci nyni zapnuta, kdyz ji CTc (jak tvrdi) muze na par mesicu vypnout? Mam verit ze je CTc tak milostiv, ze ze sveho zaplati zvyseny datovy provoz bez agregace? A mam nadale verit tomu co tvrdi CTc, a sice ze aktualni velky pokles v rychlosti ADSL je zpusoben spatnym nastavenim sluzby na mem PC (koneckoncu, nastavit jsem si to moh spatne jen ja, technik nechtel o vyzkouseni funkcnosti na mem PC ani slyset, radeji to pry ukaze na svem PC)?

Mohl by me to nekdo objasnit? Diky...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luboš,  |  07. 08. 2003 07:43

Agregaci Tekom potrebuje protoze jeho sit uz je ted vytizena. Jo vzal si moc velky sousto a ted to nemuze polknout. Dobra byla pohadka o tom kterak telekom agregaci na paterni siti zapnul......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ice  |  07. 08. 2003 07:53

Datovy provoz na siti CZC tvori radove procenta zatizeni, oproti desitkam procent hlasovych hovoru, tudis ten kdo by mel agregovat, kdyz uz, zak ISP dodavajici konektivitu, ne telecom proboha. A to nemluvim o tom, ze za prenos dat po IP siti CTC platime v tom pausalu nekolikrat vic, nez za samotnou konektivitu do internetu, proboha kde to jsme??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
flow  |  06. 08. 2003 20:27

Telecom zruší agregaci z 1:50 a zavede 1:40 nebo ji zruší úplně a limit měsíčně dá 5 Gb a po překročení bude agregovat 1:100, případně zavede agregační špičku od pondělí do pátku od 6:00 do 22:00 Už těm ku*dám včele s vocasem Mlynářem ničemu nevěřím

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  06. 08. 2003 22:03

Nejhorší je, že
"Od 15. 10. 2003 dojde k následnému znovuzapnutí agregace"

Tedy od 15.9. si bude možné pořídit nové tarify a vyzkoušet si jak super fungují (bez agragace) a měsíc na to ČTc agregaci zapne.... Situace se bude opakovat jako nyní

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zarathustra  |  06. 08. 2003 20:20

Je to pouze na 2 měsíce pozastaveno,takže zas nic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Barbar  |  06. 08. 2003 20:15

Datovej limit je prostě hnus!!! S 512Kbi/s 10GB... no to je dost málo!!! Takže opět telecom bude stresovat uživatele jako dřív... dukud poskytoval jen dial-up (za ve světě nehorázný peníze!!!!) uživatel sledoval hodinky jako ostříž, aby náhodou nepřetáhnul... a teď místo hodinek bude uživatel sledovat kolik má přenesených dat a ke konci měsíce už bude určitě dost těch, co si v prohlížeči projistotu zakážou všechny obrázky a animace (aby náhodou nepřekročili limit byť o 1MB, protože už by museli platit celých nových 10GB...) Což mě od telecomu přijde jako echt swiňárna!!! Ono jim nestačí, že to nedali NoLimit, jak měli... data se ještě platí v 10GB balících, takže i když stáhnete navíc 20MB - zacvakáte pěkně celejch 10GB!!! Vážně super... tyhle "bylíkový" tarify jsem ještě neviděl u žádného jiného ISP (když se někde platí za data tak po 1MB, ne po 10GB!!!!!!)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Patrik  |  06. 08. 2003 20:13

Ted se vsichni budou radovat, jak to pojede bez agregace a mezitim v klidku projde ten nesmyslnej limit atd. Dobrej trik, jak odvest pozornost ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
iNDY  |  06. 08. 2003 20:11
Mirek  |  06. 08. 2003 20:03

Jen aby se agregace nezastavila jen u Profi tarifu   ... nebo za dalsi priplatek ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Web  |  06. 08. 2003 19:52

Tak šup sem s informacema.
Stejně to nic nevyřeší, ale snad trochu pomůže všem nebožákům s ADSL.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor