Český Telecom: konkurence neprodává fér a boj proti podvodnému přesměrování nepolevuje

Diskuze čtenářů k článku

sarinka.v  |  05. 10. 2005 22:31

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petula_k, petula_k  |  26. 09. 2005 07:29

Ahaaa, diky vsem, konecne vim, kdo to u nas uz nekolikrat zazvonil, a aniz by pozdravil, aniz by se predstavil jmenem, natoz z jake je firmy, tak vybafl: "MATE TELEFON???" Fakt jsme nevedeli, co si o tom mame myslet, a kdyz na manzela zazvonil uz potreti v tydnu, ten uz to nevydrzel, a dost se s nim pohadal. Dotycny se nebyl schopen totiz predstavit ani po dotazu. Ona to spis hadka nebyla, manzel na nej zacal rvat a on utek do nizsiho patra

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  23. 09. 2005 08:59

Mám s nimi tu nejhorší zkušenost a nechtěl bych je ani, kdyby mi za jejich prohnilé služby platili. V současné době je v šetření trestní oznámení na jimi najatého agenta, který zfalšoval mé údaje a mým jménem předal přihlášku. Přepojili si nás pak se zpětnou platností o 10 dní dříve, než nám změnu oznámili, ačkoliv jsme měli předplacené minuty od ČT. Vše se dělo zcela proti naší vůli a navzdory blokování vůči změně na ČT. Tyto jevy jsou u TELE 2 rozšířené, takže ačkoliv se nejedná o oficiální zaměstnance, nepochybuji, že v tom prsty TELE 2 má. Všichni jimi nastrčení podvodníci jednají podobně, jak poznávám i z této diskuze. TELE 2 nám po jistých tahanicích potvrdilo, že ruší smlouvu, nicméně o půl roku později jsem dostal dopis od jimi najatého vymahatele. Tomu jsem poslal výpisy vzájemné komunikace s TELE 2, a pak se naštěstí stáhl. Ovšem TELE 2 dělalo caviky další měsíc, než jsem konečně dostal alespoň emailem potvrzení, že nás jako dlužníky (za období, kdy byla odhlášena i ona podvržená přihláška) už neevidují.
TELECOM jsem nikdy neměl rád, ale nyní si říkám zlatý Telecom, než tito zloději a podvodníci. Kdo se zastává TELE 2 a tvrdí, že Telecom jsou zloději, tak je buď hlupák používající slova, kterým sám nerozumí, nebo měl to štěstí a o praktickách některých našich operátorů nemá ani ty nejmenší představy. Tady prostě není o čem diskutovat, objektivní fakta existují.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pakol  |  22. 09. 2005 23:09

Zazvonil u nas kravatak, ze je od Telefoniky! Hned jsem vysel ven a zeptal se, kdy ze se to Cesky Telecom prejmenoval. Zacal mlzit! Ta jsem ho pozadal, aby se mi identifikoval. Vytahl z kapsy vysacku, na ktere bylo logo spolecnosti Option One, pak jeho jmeno a dole logo Ceskeho Telecomu. Neveril jsem svym ocim! Pozadal jsem jej o predlozeni smlouvy. Tu mi celkem ochotne dal do ruky, bylo to cteni na dlouho, tak jsem si to ponechal za ucelem podrobneho nastudovani. Dokonce mi dal svuj mobil a k tomu pripsal, byt ne moc citelne, svoje jmeno. Pak svoji audienci ukoncil. Jeste jsem si stihl vsimnout, ze v deskach ma par tf uctu, ktere obsahuji ref. cislo CTC, bez ktereho volbu operatora nelze zridit. Nedalo mi to, hned jsem zavolal na Cesky Telecom, okamzite potvrdili, ze se ze strany agenta Option One jedna o podfuck. Tak jsem hned volal na CTU a mluvil s jejich pravnikem. Hned mne pozadal, abych poslal klidne i jenom majlem stiznost. Kde byl problem? Nic proti alternativnim operatorum, sam mam zrizenu moznost volby jak od Tele2, tak od Volby 1020 (Volny). V poslednich mesicich ale spise vyuzivam volbu 1020 nejen kvuli lepsimu tarifu mezi Stč a Prahou. V cem vsak byla zrada od agentika Option One? Zatimco treba mnou uzivane spolecnosti neuctuji za zrizeni sluzby zadny poplatek a neni urcena min. castka, jakou bych musel za mesic protelefonovat, tak u Option One je ve smlouvicce, pochopitelne je cela velmi malym pismem, ustanoveni, ze za zrizeni sluzby se uctuji temer 2.000,- Kc a mesicne je nutno protelefonovat min. 400,- Kc. Jinak maji take ve smlouve dnes ze zakona povinne ustanoveni, ze kdyz byla smlouva uzavrena mimo provozovnu, je mozno tuto, do tusim dvou tydnu, zrusit. Paklize vsak byla smlouva uzavrena podvodem (agent se vydaval za pracovnika jineho providera), jedna se jednoznacne o Trestny cin podvodu za ucelem dosazeni zisku dle § 250 Tr. zak. Takovato smlouva je pochopitelne od prvopocatku neplatna, a proto v pripade stiznosti ji providerove tak radi a ochotne rusi, aby je chozeni po predem prohranych soudech nerusilo od prace. Podle me by ale CTU mel takovymto dobrakum naparit likvidacni pokutu, resp. ihned ukoncit licenci. Pokud mate rodice v duchodu ci doma male deti, urcite jim zakazte komukoliv davat Vas tf ucet, nikomu cizimu neni nic do toho, kolik protelefonujete! pakol

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
_hju_  |  22. 09. 2005 18:44

Jo jinak to bylo jen porovnani... Jinak z babama z tele2 mam taky svy zkusenosti!!!! pac ti reknou jen to co se jim hodi a polovinu bud zataji nebo lzou!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
_hju_  |  22. 09. 2005 18:39

telecom vydelava na tom ze mel monopol a ted vydelava na tom ze sou lidi liny jit k alternativam...

pr. telecomVStele2 InternetExpres(FUP)_VS_BluteoneAngel(bez fupu stejna cena)

...mi reknete kdo normalni bude platit vic za ty sami sluzby nebo kdo normalni se necha za ty sami penize omezovat....? ja ne ale minimalne polovina a vic a proto se telecomu tolik dari

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
skyfinger, skyfinger  |  22. 09. 2005 16:21

ČT v lásce vůbec nemám, ale to co tvrdí je dle mého názoru a zkušeností asi pravda. Jednou u nás zazvonil zvonek a tam nějaká paní. Ptám se copak chce a ona bez představení (natož aby řekla firmu) říká, že nám jde snižovat poplatky za telefon. Tak jsem se zeptal jak jako snižovat a ona odpověděla, že teď mají na starosti naši ulici a všem snižují poplatky za telefon. Tak jsem se jí zeptal na firmu a ona odpověděla, že snižuje poplatky Českého Telekomu. Tak jsem se důrazně a naštvaně zeptal ještě jednou a ona mi odpověděla, že je z Tele2. Tak jsem ji seřval a neslušně vyhodil.
 
PS: k představování jménem Českého Telekomu, je podle mě velice blízko. Každopádně od té doby Tele2 hodnotím ještě hůře než ČT, protože jsem si jist, že tyhle kecy by si sama nevymyslela!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš  |  22. 09. 2005 14:03

Sám jsem byl přímým účastníkem jednání podomního prodejce TELE2, který tvrdil, že TELE2 souvisí s Telefonicou, co převzala telecom a že ihned musím změnit tarif z jejich nabídky. Jinak prý nebudeme moci využívat služeb pevné linky. Na pozvání do "domu" odpověděl, že mají zakázáno vstupovat dovnitř. Při žádosti o nahlédnutí do smlouvy a jejím přečtení že bude podepsána a odeslánači zanechání reklamního letáku odpověděl, že to nelze.
Proto POZOR, u Fy TELE2 už nikdy v životě!!! I kdyby volání stálo 0,1 Kč/min jen kvůli takovému jednání!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Robert  |  22. 09. 2005 14:21

Souhlas! Take u nas zazvonil typek ze je z Ceskeho telekomu a nabizel mi zmenu tarifu. Blbecek mel na krku zavesenej mobil na klicence TELE2.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lovok  |  22. 09. 2005 15:16

Jo tohle jednani Tele2 mohu jen potvrdit, v tomto pripade musim s trestnim oznamenim zcela souhlasit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
_ef_, _ef_  |  22. 09. 2005 16:31

Takze kdybych mel na krku mobil na klicence MSI, tak to neni mobil... ? Pripadne jsem zamestnanec MSI? No potes...

Jinak osobne pochybuju, ze _kdokoli_ z techhle dealeru byl zamestnancem Tele2, pripadne nekdy s nekym z tele2 byl v primym kontaktu. Na tohle se najimaj agentury s vlastnima dealerama, dava se jim provize za zprostredkovany smlouvy. A ty agentury si samy zajistujou lidi na otravovani, a je jim uplne jedno, _co_ vykladaj, jak vykladaj, cim strasej, jestli je to korektni... zajima je pouze vysledna provize. V diskuzi na mobilu ( http://mobil.idnes.cz/diskuse.asp?all=Zobraz+v%9Ae&iddiskuse=A050915_181338_mob_operatori_b rz ) se jeden bejvalej dealer vyzpovidal (Pracoval jsem jako prodejce...). Pracoval v sekci pro CT.
Zvazoval bych sazku, ze CTc vyuziva pri svym direct marketingu sluzby tech samejch agentur, mozna i primo ty samy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
_ef_, _ef_  |  22. 09. 2005 16:34

Jeste pro jistotu... neminim nikoho z operatoru hajit, osobne mi koser prijde malokterej, vuci CTc asi jako z deste pod okap... za stavajicich podminek.
Jen jsem chtel poukazat na to, jak se tenhle typ pripadu stava.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
_ef_, _ef_  |  22. 09. 2005 16:32

haha (:
Microsoft VBScript runtime error '800a0007'

Out of memory: 'Cache.Items'

/_includes/Cache_INC.asp, line 294

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t  |  22. 09. 2005 17:21

Za toto mohou pouze programtatori portalu Zve a ne Microsoft - ten pouze je upozornuje na jejich chybu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
_ef_, _ef_  |  24. 09. 2005 15:21

Ja vim... jen jsem se pousmal, ze jsem to konecne videl taky (:

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  22. 09. 2005 15:42

Jojo, TELE2 jsou hajz*ové největší. Otec, kterej na internet moc nechodí, takže má dial-up, přešel na Tele2, s tím že mu prodejce nasliboval, že vše bude levnější než u Telecomu, telefonování i internet. To koukal, když mu začaly chodit 2x tak velký faktury za internet. Ještě mi ukazoval jejich leták, kde je uvedeno, že s Tele2 ušetří za připojení 18-21%. Při bližším zkoumání jejich ceníků se ukázalo, že levnějších je jen prvních 10 minut, potom je cena naopak tak 2x dražší. O tom na letáku není ani zmínka. Při pokusu o reklamaci faktury s odkazem na leták napsali, že na jejich webu je cena uvedená správně, tj. včetně toho, že ušetříte jen na prvních 10 minutách. Sem snad povinnej číst všechny jejich materiály?
Připadá mě to jako klasickej případ klamavé reklamy, nevíte kam se s tím nejlíp obrátit? TELE2 už nikdy!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BOB  |  22. 09. 2005 16:55

Mému otci (důchodci s platbou asi 500Kč i s paušálem)před rokem spočítal zástupce Tele2 úsporu asi 2000Kč za rok a otec smlouvu podepsal.Naštěstí jsem se to dozvěděl ještě ten den večer.Hodil jsem si jejich tarif do exelu, propočítal za rok zpět a zjistil jsem že cena by byla asi o 100Kě za měsíc vyšší než u ČT.Poslal jsem jim toto porovnání a napsal,že to považuji za omyl a žádám o zrušení smlouvy.Pokud na toto nepřistoupí podám trestní oznámení na podvod.Během týdne byla smlouva zrušena.Jen mi je líto ostaních podvedených důchodců, kterých asi nebude málo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pichi  |  22. 09. 2005 21:45

Nejsi povinen číst všechny jejich materiály. Pokud máš v ruce jejich materiál, který byl veřejně distribuován a je na něm napsáno něco, co je v rosporu se skutečností, můžeš se obrátit na soud z odvoláním na veřejný příslib. Oni musí splnit to co veřejně slíbí. Otázka je, co přesně je na tom letáku napsané. Stačí aby tam napsali slovo "až" ve větě: Ušetříte až 20% procent a jsou z obliga. Bohužel, ale je to tak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rudidlo, Rudidlo  |  22. 09. 2005 17:29

No já mám s Tele2 ty nejlepší zkušenosti. Používal jsem po nich předvolbu operátora. Pak bylo nutno tuto linku přemístit v domě do jiného bytu. Přišel technik od ČTc a za dva dny po něm přišla
- žádost o přepojení linky (ta skončila v koši)
- papír, na kterém žádám ČTc o zrušení provolby na alternativního operátora. (To znamená, že bych po tomto zrušení musel znovu zažádat o přímou provolbu na alternativního operátora) - baba na 800123456 mi řekla, že to MUSÍM vypsat. Tak jsem to vypsal a hodil do té "schránky", co máme doma vedle sporáku. Doufám, že to těm [censored] dorazilo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rudidlo, Rudidlo  |  22. 09. 2005 17:29

No já mám s Tele2 ty nejlepší zkušenosti. Používal jsem po nich předvolbu operátora. Pak bylo nutno tuto linku přemístit v domě do jiného bytu. Přišel technik od ČTc a za dva dny po něm přišla
- žádost o přepojení linky (ta skončila v koši)
- papír, na kterém žádám ČTc o zrušení provolby na alternativního operátora. (To znamená, že bych po tomto zrušení musel znovu zažádat o přímou provolbu na alternativního operátora) - baba na 800123456 mi řekla, že to MUSÍM vypsat. Tak jsem to vypsal a hodil do té "schránky", co máme doma vedle sporáku. Doufám, že to těm [censored] dorazilo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rudidlo, Rudidlo  |  22. 09. 2005 17:30

Nějak to zas blbne...

Microsoft VBScript runtime error '800a0007'

Out of memory: 'Cache.Items'

/_includes/Cache_INC.asp, line 294

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zorg  |  22. 09. 2005 20:09

Mě se snažili nakukat to samý, tak jsem jim řekl, že mám Home Mini a nevolám (linka tu prostě být musí, neplatím jí), ať zkusí vymyslet něco levnějšího. Nenechal se rozhodit a prý budu mít od příštího měsíce o polovinu levnější tarif Už se těším

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zorg  |  22. 09. 2005 20:09

Mě se snažili nakukat to samý, tak jsem jim řekl, že mám Home Mini a nevolám (linka tu prostě být musí, neplatím jí), ať zkusí vymyslet něco levnějšího. Nenechal se rozhodit a prý budu mít od příštího měsíce o polovinu levnější tarif Už se těším

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel  |  22. 09. 2005 13:05

Největší zloděj křičí: "Chyťte zloděje!"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honzik  |  22. 09. 2005 13:10

Jak konkretne Telecom krade?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Merckx, Merckx  |  22. 09. 2005 13:27

Nepochopil bys, protože se ptáš

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Andrew  |  22. 09. 2005 14:03

Taky by me to zajimalo... Co mas na mysli? Vy, vyrvavajici chudaci, kteri jen zavidite to, co sami nemuzete mit, me uz pekne s*****. Business je tvrdy a mohli byste to konecne pochopit. Dulezite je vydelat a to se Telecomu i Microsoftu dari - zpusob, jakym se to deje je mi ukradeny. Hlavne ze jsou zisky a penize - to ze neumis sam vydelat je tva blbost, ktera se odrazi v tvych nazorech.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pichi  |  22. 09. 2005 14:06

Aha, Microsoft. Už je mi jasné co jsi za blba, protože o Microsoftu před tebou nikdo nepsal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rodney  |  22. 09. 2005 14:26

jako myslis ze kdyz napsal o ms ze je z ms? ty si taky pekny traged. Kdyz uz konecne pochopite ze firmy jako takove potrebuji zisk to ze jsou jejich uzivatele stastni jejich zamestnance nenakrmi to ze nekdo ryzuje az moc je blbe nicmene tak to proste chodi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bagr  |  22. 09. 2005 15:28

No traged... Ale on NEPSAL nic o tom, ze ten o kom pise je z MS LOL

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bagr  |  22. 09. 2005 15:28

No traged... Ale on NEPSAL nic o tom, ze ten o kom pise je z MS LOL

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rodney  |  22. 09. 2005 14:26

jako myslis ze kdyz napsal o ms ze je z ms? ty si taky pekny traged. Kdyz uz konecne pochopite ze firmy jako takove potrebuji zisk to ze jsou jejich uzivatele stastni jejich zamestnance nenakrmi to ze nekdo ryzuje az moc je blbe nicmene tak to proste chodi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
X  |  22. 09. 2005 14:09

Business a monopol ČTc je rozdíl ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Andrew  |  22. 09. 2005 14:36

Ty jsi nejaky divny... Jak myslis, ze se da vytvorit monopol? Bez businessu asi jen tezko. Proste je jedno, zda je nejake procento zakazniku nespokojene... hlavne ze kupuji me produkty... nakonec je to jejich volba a kdyby nechteli, kupovat je nemusi... pouzivas windows? mas je nainstalovane? mas doma telefon? nebo adsl? vetsina uzvatelu, ktera nadava na MS ma na svem pc nainstalovane Windows - je jedno ze nelegalne, nicmene je tam maji - proc? kdyz na to nadavaji? vetsina uzivatelu internetu nadava na telecom... Ok. sami vsak maji ADSL - a po jakych linkach to beha? dle mych informaci je to infrastruktura CTc. takze opet nechapu, proc nadavate, kdyz sami vyuzivate jejich kabely...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mmm  |  22. 09. 2005 17:19

Třeba proto, že se přes nic jiného nemůžu připojit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kodl  |  23. 09. 2005 07:48

Mily Andrew,

zkus si neco nastudovat ohledne tzv. prirozenych monopolu a pak budes moci zasveceneji o podobnych tematech diskutovat. Takto je to jen placani bez hlubsi znalosti problematiky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  23. 09. 2005 08:25

Ano dominantniho postaveni svym uspesnym business dosal treba Microsoft, nicmene i zde si stale muzu vybrat.
Telecom me svuj monopol od statu a ČTÚ. A ČTÚ misto toho aby se snazil cesky telekomikacni trh demonopolizovat, nadale Telekomu pomaha, a znevyhodnuje tak vsechny alternativni operatory.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Andrew  |  22. 09. 2005 14:36

Ty jsi nejaky divny... Jak myslis, ze se da vytvorit monopol? Bez businessu asi jen tezko. Proste je jedno, zda je nejake procento zakazniku nespokojene... hlavne ze kupuji me produkty... nakonec je to jejich volba a kdyby nechteli, kupovat je nemusi... pouzivas windows? mas je nainstalovane? mas doma telefon? nebo adsl? vetsina uzvatelu, ktera nadava na MS ma na svem pc nainstalovane Windows - je jedno ze nelegalne, nicmene je tam maji - proc? kdyz na to nadavaji? vetsina uzivatelu internetu nadava na telecom... Ok. sami vsak maji ADSL - a po jakych linkach to beha? dle mych informaci je to infrastruktura CTc. takze opet nechapu, proc nadavate, kdyz sami vyuzivate jejich kabely...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Andrew  |  22. 09. 2005 14:36

Ty jsi nejaky divny... Jak myslis, ze se da vytvorit monopol? Bez businessu asi jen tezko. Proste je jedno, zda je nejake procento zakazniku nespokojene... hlavne ze kupuji me produkty... nakonec je to jejich volba a kdyby nechteli, kupovat je nemusi... pouzivas windows? mas je nainstalovane? mas doma telefon? nebo adsl? vetsina uzvatelu, ktera nadava na MS ma na svem pc nainstalovane Windows - je jedno ze nelegalne, nicmene je tam maji - proc? kdyz na to nadavaji? vetsina uzivatelu internetu nadava na telecom... Ok. sami vsak maji ADSL - a po jakych linkach to beha? dle mych informaci je to infrastruktura CTc. takze opet nechapu, proc nadavate, kdyz sami vyuzivate jejich kabely...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Andrew  |  22. 09. 2005 14:37

Ty jsi nejaky divny... Jak myslis, ze se da vytvorit monopol? Bez businessu asi jen tezko. Proste je jedno, zda je nejake procento zakazniku nespokojene... hlavne ze kupuji me produkty... nakonec je to jejich volba a kdyby nechteli, kupovat je nemusi... pouzivas windows? mas je nainstalovane? mas doma telefon? nebo adsl? vetsina uzvatelu, ktera nadava na MS ma na svem pc nainstalovane Windows - je jedno ze nelegalne, nicmene je tam maji - proc? kdyz na to nadavaji? vetsina uzivatelu internetu nadava na telecom... Ok. sami vsak maji ADSL - a po jakych linkach to beha? dle mych informaci je to infrastruktura CTc. takze opet nechapu, proc nadavate, kdyz sami vyuzivate jejich kabely...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Andrew  |  22. 09. 2005 14:38

Tak jim to na ZIVE zase nejak blbne - x krat zaslany prispevek - HA

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stanley  |  22. 09. 2005 16:20

Spíš by bylo divný jim nadávat a nemít s jejich službama žádnou zkušenost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Merckx, Merckx  |  22. 09. 2005 14:42

Neschopni blbci z Telecomu svou obchodni politikou od sebe odrazuji sve zakazniky, ale to arogantnich pitomci jako ty nemuzou pochopit. Chudak teda nejsem a penez si umim vydelat vic nez si umis predstavit, troubo. Presto nebo spis prave proto jsem se rozhodl sve penize uz Telecomu nedavat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
touchwood, touchwood  |  22. 09. 2005 13:35

ale, ale, ale... pokud sis nestačil ještě všimnout, tak všichni jsou úplně stejní. O "velikosti" zloděje je debata imho zcela bezpředmětná. Já sám mám přímo obludné několikanásobné zkušenosti s tele2 z několika míst ČR a nedávno jsem na Lupě četl o patáliích s Tiscali.
 
Čestnému, přímému a nemafiánskému jednání jsme se prostě ještě v tomto banánistánu ještě nenaučili.
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor