Český SP1 pro Windows XP k dispozici

Diskuze čtenářů k článku

petr  |  29. 11. 2002 17:23

kdo mi poradí jak nainstalovat SP1   nikde nemohu  nají český návod

děkuji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dominik M  |  02. 10. 2002 13:57

Ve win Xp prof se mi spousti hry v 60Hz, ale normalne mam nastavene 75Hz, nevi nekdo, jak se to nastavuje pro hry? Diky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luboš  |  06. 10. 2002 16:11

Určitě to jde nastavit v registrech, alespoň jsem někde na netu viděl postup pro nVidie, ale super utilitka, která přesně tohle řeší, je RefreshLock. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dominik M  |  02. 10. 2002 13:57

Ve win Xp prof se mi spousti hry v 60Hz, ale normalne mam nastavene 75Hz, nevi nekdo, jak se to nastavuje pro hry? Diky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  30. 09. 2002 16:10

Nevíte někdo jak se pozná ta Corporate verze??? Ja mam Win XP Professional CZ, ale v ruznych navodech na zmenu cisla  a aplikace SP1 se furt pise jen o Corporate verzi. Co to vubec je???

Michal

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondra  |  30. 09. 2002 16:41

Klidně použij návod na Corporate verzi. Bude to fungovat i s Professional.

Corporate je podniková verze.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  30. 09. 2002 11:57

Ja jsem se  instalaci nechytal. Stahnul jsem si sitovou verzi, mam legalni XP Pro a po rozbaleni souboru a spusteni samotneho update mi zahlasi : "Nelze overit integritu souboru Update.inf. Ujistete se, zda je v pocitaci spustena sluzba Sifrovani" ... co s tim? Sluzbu Sifrovani mam spustenou a nic nic nic...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarda  |  30. 09. 2002 12:50

To samé se mi stalo, když jsem se pokoušel instalovat SP1 pro IE 6, všechen SW legální.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  30. 09. 2002 13:56

Nejak jsi to vyresil..?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rency  |  30. 09. 2002 20:10

Mám stejnej problém, máte někdo řešení???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lord Maxx  |  30. 09. 2002 16:45

Dobry den,

 

Presne to same se mi take stalo. Mame to v praci, SELECT verzi, ale napise to presne to, co je popisovano nahore! Nevim, co s tim.

 

Jestli nekdo bude vedet, co s tim, napiste mi.

DIK

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dolph  |  03. 10. 2002 18:49

Takže i já se přidávám k těm, kterým to nejde nainstalovat (notebook Acer, OEM WinXP Home, samozřejmě legální - systém jsem už reinstaloval, žádnou aktivaci to nikdy nechtělo . Nic o integritě nepíše, prostě při zjišťování konfigurace mi to vypíše, že instalace byla přerušena.

Ovšem vypuštění "Service Packu", který nejde půlce národa nainstalovat, takové faux pas tu snad ještě nebylo ani u Micro$oftu...

Dolph

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Orchid  |  30. 09. 2002 10:07

Urcite je mezi vami nekdo, kdo to nekde nasel, nebo zkusil. Nerad bych to celi instaloval znova. Prvni wokna, ktery sem este nikdy nepreinstalovaval ( i po najezdu wiru  --> mazani knihoven atd.). Jak je to s tema novejma aktivacema. Mam klasickou instalaci ( po prvnim restartu zkopirovat par souboru v nouzovem rezimu atd.)

PS: Je to diskuze k clanku, ale jestli to ZIVE.CZ vadi, tak to samozrejme chapu, a klidne to smazte.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rado  |  30. 09. 2002 11:30

Změny na první pohled žádné, ale podle Billa je tam opraveno milion chyb

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondra  |  30. 09. 2002 16:38

Takže potřebuješ změnit sériové číslo, protože máš určitě jedno ze dvou, které je na blacklistu Microsoftu.

Návod je tady:http://xpkey.cjb.net/

Poté stačí spustit nijak neupravenou verzi SP1 CZ.

Vše bude fungovat bez problémů, včetně Windows update.

Tento postup jsem vyzkoušel u dvou různých počítačů s různými sériovými čísly.

 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petrvel  |  04. 10. 2002 10:49

Je to fajn, až na to, že jsem zkoušel z různých FTP stahnout ten key generator a vždy jsem dostal chybný soubor. Neposlal bys mi tvůj? Třeba bych na oplátku doma našel něco, co potřebuješ ty..... )

P.V.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivo  |  30. 09. 2002 06:35

Já si nainstaloval SP1 na pirátskou verzi XP podle návodu tady někde nahoře a zatím je to v pohodě (náhodně jsem vybral číslo ze seznamu). Mám verzi XP, která se tady po Česku běžně pohybuje. Akorát mám obavy se přihlásit k Windows Update. Cosi jsem zaslechl, že to hošani z Majkrosoftu poznají a moje Win nebudou aktivována. Je na tom něco pravdy ? Zkusil to už někdy někdo? Mě se do toho nechce . Díky za mnoho odpovědí  !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivo  |  30. 09. 2002 06:37

Sorry ten odkaz jak nainstalovat SP1 nebyl tady, ale v poradně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondra  |  30. 09. 2002 07:31

Ale tím, že se změní serial number, tak přece dojde k aktivaci a při updatu by neměl být problém.

Taky jsem si nainstaloval SP1 (bez problémů) , ale spouštět Windows update mě ještě nenapadlo.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kanour  |  30. 09. 2002 08:13

Ahoj vsichni. To je prave ten problem. Windows Update vas okamzite odmitne. Pred vydanim SP1 mi Update alespon projel computer a rekl mi co mi chybi. Dnes mi jen hodi hlasku, ze zadny update neni.

Ale to neni vse. Nemuzu se automaticky prihlasovat do Windows Messengeru. Zkousel jste to nekdo?? Tzn. ze kdyz zadam aby si pamatoval heslo, tak mi rekne, ze ta sluzba je nepristupna. Kdyz vsak zadam jen heslo, tak se prihlasim. Ve W2000 mi to jde normal.

Diky za vase poznatky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondra  |  30. 09. 2002 16:26

Windows update funguje bez problémů stejně jako předtím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mikina  |  30. 09. 2002 20:27

jo ale nebude fungovat porad

jen co MS rozjede Windows Update verze 5, tak ten bude kontrolovat pravost klice (MS ma DB vsech klicu, ktere vydal) a pokud WinUpdate zjisti, ze klic neodpovida, tak se bude neco dit - co se bude dit, je otazka.

ale nekde jsem uz zaslech, ze dojde k deaktivaci

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rado  |  30. 09. 2002 08:35

Jsem taky "pirát" a vše mi po instalaci SP1 běhá v pohodě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  30. 09. 2002 08:41

Ahoj,

můžeš mi prosím tě napsat sem, nebo na mail jakej postup si zvolil pro tu instalaci??? Nerad bych něco zvrzal a instaloval celé Wokna znovu.

Díky moc

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kenny  |  29. 09. 2002 22:17

Bude servis Pack1 taky na příštim CD Computeru????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  29. 09. 2002 17:23

Obsahuje SP1 podporu pro CD-MRW?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ShAcKaL  |  29. 09. 2002 14:53

Já instaloval SP1 na Windows XP Proff, které ještě nebyly aktivovány - chybělo 29 ze 60 dní do vypršení aktivačního termínu.

Po instalaci SP1 byl tento limit znovu prodloužen na 60 dní..:)))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hmmmm  |  30. 09. 2002 14:54

a ted doufas ze do 60ti dnu se objevi dalsi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
davor  |  29. 09. 2002 08:10

Dá se WinXP SP1 CS stáhnout i jako celek/jeden soubor (exe,zip...) nebo to jde jen přes windows update?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Franklin  |  29. 09. 2002 09:19

Ano. Jmenuje se to "síťová instalace" a link máš v tomto článku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  29. 09. 2002 01:30

Ja uz ho mam od dva dny , kdesi na zive v nejake diskusu byl primo odkaz na tech 132Mb

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DotaZ  |  29. 09. 2002 01:25

A co je v tech zbylych 129MB, vi to nekdo?
DotaZ

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mikie  |  29. 09. 2002 11:44

sitova instalace ma 130mb mimo jine i proto, ze obsahuje vlastne service packy dva

jeden pro wxp home ed. a druhy wxp pro

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Franklin  |  29. 09. 2002 12:49

Přesně tak. A navíc, velikost síťové instalace zvětšuje i fakt, že ji lze aplikovat již na instalační CD (anglicky se tomu říká slipstream), takže po proběhnutí instalace bude SP1 již aktivní.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  29. 09. 2002 23:00

Ne, tomu se nerika slipstream, kde jste na to prisel? :)
if(document.layers){document.captureEvents(Event.MOUSEUP);}document.onmouseup=PrxOMUp;

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Franklin  |  29. 09. 2002 23:20

Ale ano, opravdu se tomu tak říká. Slovo "slipstream" používají všechny vyhlášené servery, zabývající se problematikou Windows:

http://www.neowin.net/
http://www.windowsxp.nu/
http://www.activewin.com/
http://www.winbeta.org/

Citace:
Service Packs in Windows 2000/XP have a new feature to integrate the service pack in the original installation folder (i386). So when you install a Computer with a fresh copy of Windows 2000/XP it will be directly at the Service Pack level. This feature is called slipstream.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  29. 09. 2002 23:40

To je hezke, ze to pouzivaji jakesi servery, ovsem treba v takove Microsoft Windows XP Service Pack 1 Installation and Deployment Guide se doctete neco uplne jineho :))

http://www.microsoft.com/WindowsXP/pro/downloads/servicepacks/sp1/spdeploy.asp#the_integrated_installation_fmay
if(document.layers){document.captureEvents(Event.MOUSEUP);}document.onmouseup=PrxOMUp;

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Franklin  |  29. 09. 2002 23:59

Kdybychom vsechno nazyvali (a pouzivali) tak, jak si preje Microsoft, to bychom tedy dopadli hodne spatne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  30. 09. 2002 08:42

A jakým způsobem se dá SP1 pro XP nebo SP3 pro W2k aplikovat na CD??? V životě jsem něco podobného nedělal, ale docela by mě to zajímalo.

Michal

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zbynek  |  30. 09. 2002 10:41

To se normálně to instalační cédo zkopíruje na disk, pak se spustí service pack s nějakejma parametrama, příslušný soubory se nahradí těma ze SP a pak se to vysmahne. Dělal jsem to s W2k a ušetřilo mi to hodně práce. A slipstream tomu říkám taky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zdenek  |  30. 09. 2002 10:53

nejsem si jistý, ale mám dojem že jsem o tom postupu četl na www.cdr.cz - někde tam je celý návod

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zbynek  |  30. 09. 2002 11:04
Franklin  |  29. 09. 2002 01:24

Zase nepřesné informace, a ke všemu pozdě

K expresní instalaci:

1) Při pokusu o stažení expresní instalace nás Microsoft odkáže na Windows Update, kde SP1 v české verzi ještě není. Jen pro zajímavost, SP3 pro Windows 2000 CZ se ve Windows Update objevil až poté, co byl již 2 týdny k dispozici na WWW.

2) Expresní instalace rozhodně nemusí mít velikost 30 MB!!! Expresní instalace znamená, že se stáhne malý instalační program a zbylá část se stahuje podle potřeby z Internetu. Kolik megabajtů se nakonec stáhne, to záleží na konfiguraci Windows XP. 30 MB je jen typická velikost, ve skutečnosti to může být více, ale i méně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
R@Y  |  29. 09. 2002 00:12

Poněvadž tam odkaz na síťovou instalaci WIndows XP SP1 CZ ješti neni (je tam pouze na expresní), tak kdyby ho někdo hledal je tady: http://download.microsoft.com/download/whistler/SP/SP1/WXP/CS-CZ/xpsp1_cs_x86.exe

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
R@Y  |  29. 09. 2002 00:18
Marek Němec  |  29. 09. 2002 01:03

Uvádět jste ho nemusel, je i v článku  Přesto dík

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
R@Y  |  29. 09. 2002 13:41

Byl to bug s tim odkazem... Snad bude omluvou doba zaslání příspěvku ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
StorM  |  28. 09. 2002 22:05

Opravdová BleSkoVkA :o))) 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ShAcKaL  |  28. 09. 2002 21:46

Na strankach jako takovych sice jeste k vyberu v tuhle dobu není... ale nicmene jsem rad ze uz konecne vysel....

BTW... firSt..:))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor