Česká pošta chce spustit obří internetový supermarket

Česká pošta chce spustit obří internetový supermarket

Česká pošta se potýká s poklesem zájmu o listovní zásilky a na trhu s přepravou balíků má celou řadu konkurentů. Přitom má ale přepravu balíčků stále potenciál silného růstu v souvislosti s rozvojem internetových obchodů. Vedení České pošty se rozhodlo, že nechce být přímo závislé na poptávce obchodů, respektive jejich zákazníků, a rozjíždí vlastní internetový prodejní projekt. Uvedly to dnes Lidové noviny.

Obchod s názvem Poštovní supermarket bude nabízet široké spektrum zboží, které bude prezentovat jak na internetu, tak formou katalogů, které budou pravidelně roznášet listonoši do domovních schránek. Tímto způsobem se dostane i k lidem, kteří zatím nakupování na internetu nepřišli na chuť.

Česká pošta nebude přímým prodejcem, ale distributorem zboží s vlastním e-shopem, katalogem a zásilkovou službou. Samotné zboží by jí měli dodávat velcí hráči na internetovém trhu včele s obchody Alza.cz, Kasa.cz či Mall.cz. Ještě tento týden bude vybraným obchodům nabídnuto partnerství v tomto projektu.

Diskuze (100) Další článek: Google zabudoval hada do přehrávače YouTube

Témata článku: Byznys, Česká pošta, Český e-shop, Supermarket, Vybraný obchod, Nakupování, Český obchod, Pošta, Poštovní schránka

Určitě si přečtěte


Aktuální číslo časopisu Computer

Ochraňte svou techniku před zloději

Testy All-in-One PC a herních monitorů

Proč byste měli chtít HDR televizi

Svět leteckých simulátorů