Česká pošta chce, abyste ji vnímali lépe. Začala proto tvořit zábavná videa na YouTube

Česká pošta začala vysílat zábavná videa na YouTube. Sestavila k tomu štáb, který má za cíl natáčet zajímavá, poučná a zároveň vtipná videa z prostředí České pošty. Tváří videí se stal Julián Záhorovský, který pro Českou poštu pracuje od loňska jako specialista komunikace. Jeho jméno můžete znát z první řady pěvecké soutěže Česko hledá Superstar.

První videa už se objevila na již dříve zřízeném YouTube kanále České pošty. Nová videosérie dostala název ČPTV a moderátor se v ní snaží vystupovat vtipnou a moderní formou po vzoru současných YouTuberů. Dopomoci by mu k tomu měla i paruka se žlutým afro účesem a modré sluneční brýle. Reakce prvních diváků v diskuzích však naznačují, že se záměr moc nevydařil.

„Chceme se přizpůsobovat trendům. Chceme, aby lidi začali vnímat českou poštu jinak,“ řekl k novince Martin Elkán v prvním díle ČPTV. Diváci však nešetří kritikou. „Raději přidejte peníze zaměstnancům, zrušte doplňkový prodej a trapné vnucování losů a tím pádem nabádání k hazardu! A doručujte balíky do ruky namísto lístečků o uložení na poště!“, píše například Aleš Leo v diskuzi pod videem a většina příspěvků je v podobně kritické duchu.

„Navrhuji soustředit se pouze na poštovní produkty. PPL a ostatní doručovací konkurence nám občanům taky nenabízí pastelky a jiné bankovní produkty,“ píše například uživatel Jiri Gorowenka a naráží tak na stávající pokusy České pošty, jak se vyrovnat s poklesem zisků z tradičních listovních služeb.

Dopisů se pochopitelně díky elektronické komunikaci posílá stále méně a Česká pošta proto již delší dobu hledá nové možnosti uplatnění a výdělku. Internet na druhou stranu přinesl i daleko větší objemy doručovaných balíků z e-shopů, v tomto směru však Českou poštu provází špatné renomé a má velmi silnou konkurenci v podobě soukromých doručovacích služeb.

V roce 2012 se Česká pošta pokusila přilákat k balíkovým službám marketingovou akcí nazvanou „Balíková revoluce“, v rámci které uvedla nové služby Balík do ruky a Balík na poštu:

Témata článku: YouTube, Byznys, Česká pošta, Marketing, Špatné renomé, Julián Záhorovský, Zajímavé video, Elektronická komunikace, Dlouhá doba, Banka, Zábavné video, Velký objem, První video, Silná konkurence, Druhá strana, Marketingová akce, Pošta, Nová možnost, Sluneční brýle, Youtuber, Balík, Nová služba

Určitě si přečtěte

Tesla chce změnit nákladní dopravu. Její elektrický náklaďák má ohromující parametry

Tesla chce změnit nákladní dopravu. Její elektrický náklaďák má ohromující parametry

** Tesla představila elektrický kamion ** Má obdivuhodný výkon i dojezd ** Prodávat by se měl už za dva roky

17.  11.  2017 | Vojtěch Malý | 228

Nejlepší notebooky do 10 tisíc, které si teď můžete koupit

Nejlepší notebooky do 10 tisíc, které si teď můžete koupit

** I pod hranicí desíti tisíc korun existují dobře použitelné notebooky ** Mohou plnit roli pracovního stroje i zařízení pro zábavu ** Nejlevnější použitelný notebook koupíte za pět a půl tisíce

16.  11.  2017 | Stanislav Janů | 55

Google Mapy mají nový design. Líbí se vám víc než předchozí? Tady je srovnání

Google Mapy mají nový design. Líbí se vám víc než předchozí? Tady je srovnání

** Nový design Google Map přijde na počítače i mobilní telefony. ** Zaměřuje se na zvýraznění konkrétních míst, mapové podklady jsou mnohdy upozaděné. ** Lépe pracuje s chráněnými oblastmi a parky.

20.  11.  2017 | Vladislav Kluska | 28


Aktuální číslo časopisu Computer

Otestovali jsme 5 HDR 4K televizorů

Jak natáčet video zrcadlovkou

Vytvořte si chytrou domácnost

Radíme s koupí počítačového zdroje