YouTube | Česká pošta | Marketing

Česká pošta chce, abyste ji vnímali lépe. Začala proto tvořit zábavná videa na YouTube

Česká pošta začala vysílat zábavná videa na YouTube. Sestavila k tomu štáb, který má za cíl natáčet zajímavá, poučná a zároveň vtipná videa z prostředí České pošty. Tváří videí se stal Julián Záhorovský, který pro Českou poštu pracuje od loňska jako specialista komunikace. Jeho jméno můžete znát z první řady pěvecké soutěže Česko hledá Superstar.

První videa už se objevila na již dříve zřízeném YouTube kanále České pošty. Nová videosérie dostala název ČPTV a moderátor se v ní snaží vystupovat vtipnou a moderní formou po vzoru současných YouTuberů. Dopomoci by mu k tomu měla i paruka se žlutým afro účesem a modré sluneční brýle. Reakce prvních diváků v diskuzích však naznačují, že se záměr moc nevydařil.

„Chceme se přizpůsobovat trendům. Chceme, aby lidi začali vnímat českou poštu jinak,“ řekl k novince Martin Elkán v prvním díle ČPTV. Diváci však nešetří kritikou. „Raději přidejte peníze zaměstnancům, zrušte doplňkový prodej a trapné vnucování losů a tím pádem nabádání k hazardu! A doručujte balíky do ruky namísto lístečků o uložení na poště!“, píše například Aleš Leo v diskuzi pod videem a většina příspěvků je v podobně kritické duchu.

„Navrhuji soustředit se pouze na poštovní produkty. PPL a ostatní doručovací konkurence nám občanům taky nenabízí pastelky a jiné bankovní produkty,“ píše například uživatel Jiri Gorowenka a naráží tak na stávající pokusy České pošty, jak se vyrovnat s poklesem zisků z tradičních listovních služeb.

Dopisů se pochopitelně díky elektronické komunikaci posílá stále méně a Česká pošta proto již delší dobu hledá nové možnosti uplatnění a výdělku. Internet na druhou stranu přinesl i daleko větší objemy doručovaných balíků z e-shopů, v tomto směru však Českou poštu provází špatné renomé a má velmi silnou konkurenci v podobě soukromých doručovacích služeb.

V roce 2012 se Česká pošta pokusila přilákat k balíkovým službám marketingovou akcí nazvanou „Balíková revoluce“, v rámci které uvedla nové služby Balík do ruky a Balík na poštu:

Diskuze (40) Další článek: Seznam spustil vlastní jízdní řády. Zatím lze vyzkoušet testovací verzi

Témata článku: YouTube, Byznys, Česká pošta, Marketing, Dlouhá doba, Elektronická komunikace, Banka, TV +, Balík, Vid, Sluneční brýle, Zajímavé video, Nová možnost, Nová služba, Pošta, LEP, Žába, Marketingová akce, Julián Záhorovský, Zábavné video, PPL, Youtuber, Účes, Špatné renomé, Lépe