Česká pošta chce, abyste ji vnímali lépe. Začala proto tvořit zábavná videa na YouTube

Česká pošta začala vysílat zábavná videa na YouTube. Sestavila k tomu štáb, který má za cíl natáčet zajímavá, poučná a zároveň vtipná videa z prostředí České pošty. Tváří videí se stal Julián Záhorovský, který pro Českou poštu pracuje od loňska jako specialista komunikace. Jeho jméno můžete znát z první řady pěvecké soutěže Česko hledá Superstar.

První videa už se objevila na již dříve zřízeném YouTube kanále České pošty. Nová videosérie dostala název ČPTV a moderátor se v ní snaží vystupovat vtipnou a moderní formou po vzoru současných YouTuberů. Dopomoci by mu k tomu měla i paruka se žlutým afro účesem a modré sluneční brýle. Reakce prvních diváků v diskuzích však naznačují, že se záměr moc nevydařil.

„Chceme se přizpůsobovat trendům. Chceme, aby lidi začali vnímat českou poštu jinak,“ řekl k novince Martin Elkán v prvním díle ČPTV. Diváci však nešetří kritikou. „Raději přidejte peníze zaměstnancům, zrušte doplňkový prodej a trapné vnucování losů a tím pádem nabádání k hazardu! A doručujte balíky do ruky namísto lístečků o uložení na poště!“, píše například Aleš Leo v diskuzi pod videem a většina příspěvků je v podobně kritické duchu.

„Navrhuji soustředit se pouze na poštovní produkty. PPL a ostatní doručovací konkurence nám občanům taky nenabízí pastelky a jiné bankovní produkty,“ píše například uživatel Jiri Gorowenka a naráží tak na stávající pokusy České pošty, jak se vyrovnat s poklesem zisků z tradičních listovních služeb.

Dopisů se pochopitelně díky elektronické komunikaci posílá stále méně a Česká pošta proto již delší dobu hledá nové možnosti uplatnění a výdělku. Internet na druhou stranu přinesl i daleko větší objemy doručovaných balíků z e-shopů, v tomto směru však Českou poštu provází špatné renomé a má velmi silnou konkurenci v podobě soukromých doručovacích služeb.

V roce 2012 se Česká pošta pokusila přilákat k balíkovým službám marketingovou akcí nazvanou „Balíková revoluce“, v rámci které uvedla nové služby Balík do ruky a Balík na poštu:

Diskuze (40) Další článek: Seznam spustil vlastní jízdní řády. Zatím lze vyzkoušet testovací verzi

Témata článku: YouTube, Byznys, Česká pošta, Marketing, Balík, Julián Záhorovský, Pošta, PPL, Zábavné video, První video, Velký objem, Dlouhá doba, Špatné renomé, Banka, Silná konkurence, Nová služba, Sluneční brýle, Druhá strana, Vtipná forma, Elektronická komunikace, Nová možnost, Youtuber, Zajímavé video, Marketingová akce

Určitě si přečtěte


Aktuální číslo časopisu Computer

Jak vznikají filmové efekty

Test ATX skříní a externích disků

Znáte svá práva při reklamaci?

Průvodce první instalací NASu