Centrum.cz připravilo novou reklamní kampaň: Bude Bóbika 2?

Portál Centrum.cz zaujal mnoho televizních diváků svou nevšední reklamní kampaní "Bóbika", ve které byl psí miláček načančané paničky připraven jako hlavní chod kvůli nedorozumění s personálem čínské restaurace.

"Bóbika" rychle zlidověl, Centru přinesl mnoho uživatelů a reklamním tvůrcům snad naznačil, že i vtipná reklama může v českém prostředí uspět.

Nová reklamní kampaň, která startuje 18.4. bude zaměřena na gigabajtový e-mail, který Centrum veřejně uvedlo před několika dny.

Hlavním motem nové kampaně už ovšem není upečený psík, ale blondýnky. Ty nový e-mail komentují a nutno dodat, že úroveň komentáře odpovídá barvě jejich vlasů.

Nová kampaň je tedy zcela odlišná od té předchozí, na "Bóbika" nijak nenavazuje. Přesto si zachovává to podstatné: vtip.

Stahujte: Nová TV reklama Centrum.cz e-mail (5,5 MB)

UPDATE: Oficiální stránka nové reklamní kampaně Centrum.cz.

Diskuze (60) Další článek: Atlas.cz kapacitu e-mailu zvyšovat nebude

Témata článku: Reklama, Motto, Nová kampaň, Moto 360, Reklamní kampaň, Kampaň, Kampa, Vtipná reklama, Oficiální stránka, REK, Moto

Aktuální číslo časopisu Computer

Megatest: 20 powerbank s USB-C

Test: mobily do 3 500 Kč

Radíme s výběrem routeru

Tipy na nejlepší vánoční dárky