Portál Centrum.cz zaujal mnoho televizních diváků svou nevšední reklamní kampaní "Bóbika", ve které byl psí miláček načančané paničky připraven jako hlavní chod kvůli nedorozumění s personálem čínské restaurace.
"Bóbika" rychle zlidověl, Centru přinesl mnoho uživatelů a reklamním tvůrcům snad naznačil, že i vtipná reklama může v českém prostředí uspět.
Nová reklamní kampaň, která startuje 18.4. bude zaměřena na gigabajtový e-mail, který Centrum veřejně uvedlo před několika dny.
Hlavním motem nové kampaně už ovšem není upečený psík, ale blondýnky. Ty nový e-mail komentují a nutno dodat, že úroveň komentáře odpovídá barvě jejich vlasů.
Nová kampaň je tedy zcela odlišná od té předchozí, na "Bóbika" nijak nenavazuje. Přesto si zachovává to podstatné: vtip.
Stahujte: Nová TV reklama Centrum.cz e-mail (5,5 MB)
UPDATE: Oficiální stránka nové reklamní kampaně Centrum.cz.