CeBIT 2003: Blu-ray u Panasonicu

Diskuze čtenářů k článku

ad  |  19. 03. 2003 08:14

Tak to je super

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mem  |  18. 03. 2003 12:08

"...byly ukazovány videa...", vám se neotvírá kudla v kapse?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roger  |  18. 03. 2003 13:21

Stredni rod je mrtvy. Umrel nekdy mezi interpunkci a vyjmenovanymi slovy... :/

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
František Koudelka  |  18. 03. 2003 08:15

rozhodujici je cena a ta bude padat rychle dolu.konecne poradne medium.Uz se moc tesim.Chtel jsem si koupit DVD vypalovacku ale kaslu na to.Rok si pockam a pak hura.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nikdon  |  18. 03. 2003 09:14

hm, kolik jedincu z koupeschopne poptavky generuje 50gb? opet technologie, co predbehla dobu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
warz  |  18. 03. 2003 09:21

No je to sest zkopcenejch dvdcek, takze asi tak ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  18. 03. 2003 10:41

Presne, vubec to neni "supervelke". Na programy, hudbu, nebo obrazky je to zbytecne, ale video je neco uplne jineho... I kdyby to bylo 10x vetsi, zaplni se to hned. DVD vypalovaku bych nekoupil - na co kdyz vetsina DVD je na dve vrsty a "orezavat" to aby se se mi to tam veslo? Ne, diky...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ivan  |  18. 03. 2003 11:32

ono existuji oboustrane DVD-R media, a za druhe k cemu mi bude drahe blue-ray kdyz to zadne dvd neprecte, tedy pro filmy nepouzitelne ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  18. 03. 2003 13:17

ze to neprehraje zadny normalni prehravac, to je jasny (a blby) samozrejme, jenze... ono oboustrane DVD-R je, to vim, ale je to jako s filmem na CD... v polovine filmu vymenit disk.. vsechno to jsou polovicata reseni. jako kdyz si nekdo da dve LCD (monitory) vedle sebe aby mel vetsi "platno" (uz jsem tu take cetl prispevek nekoho jak se nad tim rozplival) chapu ze to nekomu muze vyhovovat, ale me ne. chci jednu placku na kterou dam nijak osekany, film v super kvalite. Pokud nepocitam HDD v supliku, tak dnes zadna moznost neni. blu-ray disc snad tohle umozni.. nic vic, nic mene.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ivan  |  18. 03. 2003 18:13

no a co je lepsi mit medium s 4-ma filmama ktere nikde neprehrajes, a nebo medium s jednim filmem (ktery ale musis uprostred otocit)?

Navic potencionalne mohou existovat DVD prehravace/recordery, ktere budou schopny pouzivat oboustrane disky (budou mit dve optiky), tedy podpobne jako tomu bylo v pripade autorevers magnetofonu. Pokud se DVD prosadi (a udrzi) tak je to navic velmi pravdepodobne.

Dodam jeste ze na jednostrane dvd medium se bezproblemu vejde 120minut zaznamu v DVD kvalite, tedy to vystaci na vetsinu filmu. A to ze misto originalnich a zakoupenych DVD (ktere mas nekde doma) pouzivas jen jejich DVD-R zalohy, ktere musis obracet, je prece tvuj problem.

BTW oboustrane DVD-R (nebo DVD-RAM) je prece jedna placka ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  19. 03. 2003 08:34

Vem si to takhle, je to stejne, jako bys v dobe CD, kdy se ukazaly prvni ukazky DVD rikal, ze to je uplne k nicemu, na co to je vzdyt to nikde neprehraju. Je to pokrok, dnes (a za pul roku) to bude mit par lidi, pockej dva/tri roky a bude to montovat do sestav i Tesco... Nepsal jsem ze obracet disky nejde, povazuji to proste jen za zbytecne, kdyz tu muze byt lepsi technologie. Vim ze mohou byt DVD prehravace dvoji optikou, vyrabi to ale vubec nekdo? (opravdu me to zajima, pred lety se o tom mluvilo, ale nikdy jsem se s tim nesetkal)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ivan  |  19. 03. 2003 18:42

V pripade CD vs DVD je to neco trochu jineho. Ano mas pravdu pokud beres DVD nastupce pouze za CD (audio a ROM) tak by asi bylo (a mozna jeste je) zbytecne. Ale prece DVD tu je predevsim jako nastupce VHS, kde je to podstatny a opravneny krok vpred.

Dale mas taky pravdu, proc nemit tu lepsi technoogii, jenze ktera to je? dnes rikas ze to je Blue-Ray, ale za par let (az se mozna blue-ray zacne rozsirovat) tu budou dalsi, mnohem lepsi, technologie (ktere maji kapacitu radove vice jak 100x vetsi, a uz dnes existuji funkcni vzorky). Caste uvadeni novych technologii neni prinosem pro koncoveho uzivatele, ale prostredek na vydelavani penez.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  18. 03. 2003 22:29

Skener - archivace knih a novin. 10GB denne pri pouhem DPI 230. 50-megovej TIFF zadnej problem. Pri opravdu dobrem (zadoucim) rozliseni bych spotreboval i 2media/den.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nikorr  |  19. 03. 2003 21:01

To to zalohujes jako fotky nebo text ???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DarkWeb  |  17. 03. 2003 22:49

Spíš by byla zajímavá odhadovaná cena a datum uvedení na trh. Pokud to bude jako se stávajícími technologiemi, tak dřív budem létat na Mars! DVD se marně škránou do světa 5 let a stále není za slušnou cenu kvalitní vypalovačka/video rekordér, aby to vypadalo líp než S-VHS. Panasonic HDD rec za 40 000,- si u nás asi taky každý domů dovolit nemůže.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  17. 03. 2003 15:48

Nevite nekdo jak to je u Blu-ray s ctenim poskozenych disku? Kdyz vidim "media v ochrannych pouzdrech"... myslim ze je potreba aby to neco vydrzelo. Kdyz se podivam na vetsinu CD co mam... (a to se s nima snazim zachacet co nejlepe

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karlíkus  |  17. 03. 2003 20:46

Těžko říci. Kdysi v dřevních dobách CD-ROMů se podobná pouzdra taky používaly. Sloužilo to jednak jako obal a taky se to s tím obalem dávalo do CD-ROMu. Ale vycházel bych z poměru poškrábaných DVD versus CD.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel F.  |  18. 03. 2003 16:40

Byl jsem se na to podivat a ten malej Japoncik mi k tomu rekl, ze ochranny obal maji pouze prepisovatelny media. Lisovane medium je bez obalu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel F.  |  18. 03. 2003 16:42

Jeste mi k tomu rekl, ze prepisovatelne medium ma zivotnost 1000 prepisu a po smazani disku to pokracuje v zapisu tam, kde predtim skoncil, takze to nezapisuje vzdy od zacatku od stredu po smazani media.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor