Časopis Jak na počítač dosáhl vynikajících prodejů

Brno, 4. února 2008 – Čtrnáctideník Jak na počítač dosáhl v prosinci celkových prodejů téměř 28 000 kusů. Za tímto výsledkem stojí výrazné inovace v obsahu, které redakce postupně realizovala od září.

Čtrnáctideník Jak na počítač, který je zaměřen na (nezřídka věčné) začátečníky, dosáhl v prosinci prodejů 16 397 ks v České republice, dalších 2 572 na Slovensku. Jelikož prosincové číslo mělo
7 432 předplatitelů v Česku a 1 019 předplatitelů na Slovenku, celkový prodaný náklad čísla 24/07
činí 27 420 kusů.

Časopis se na jaře potýkal s poklesy prodejů, novou strategii zvolenou v létě 2007 realizovala obnovená redakce od září 2007. Od října jdou prodeje každým číslem nahoru.

Michal Doležel, šéfredaktor časopisu, nastiňuje příčiny úspěchu prováděných změn: „Ukazuje se, že návrat ke kořenům časopisu a přidání nových rubrik je správná cesta. Časopis je nyní zajímavý pro obrovskou skupinu potenciálních čtenářů, kteří nemají s počítači velké zkušenosti, a přesto se chtějí, nebo potřebují, s nimi naučit pracovat.“

Computer Press vedle časopisu provozuje také web Jak na počítač (www.jnp.cz). V prosinci 2007 ho navštívilo více než 76 tisíc unikátních návštěvníků. Vydavatelství podle známých ukazatelů předpokládá, že lednová návštěvnost webu JNP.cz bude o dalších deset tisíc návštěvníků vyšší.

Další článek: Vyšlo PostgreSQL 8.3

Témata článku: Nový předplatitel, Prodej počítačů, Časopis, DOS, Čas

Určitě si přečtěte


Aktuální číslo časopisu Computer

Zachraňte nefunkční Windows

Jak nakupovat a prodávat kryptoměny

Otestovali jsme konvertibilní notebooky

Velký test 14 herních myší