Byznysový OneDrive dostane nové aplikace a zruší limity

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 11

Názory k článku

avatar
10. 05. 2015 21:41

OneDrive Pro testováno u více klientů a jakmile těch souborů bylo hodně (v řádů tisíců/desetitisíců) služba většinou haprovala, synchro se rozapadlo, po opravě se to ručně muselo dávat dohromady. Následovaly další pády a znovu ty samé problémy. O tom, že to bylo dost pomalé se ani nezmiňuju. Nakonec to kloienti vzdali (ač jinak jsou s Office365 spokojení).Support Office365 s indama na telefonu je vcelku směšný + překledatelkou v konferenci, které překládá netechnicky a ind většinoi ani nechápe wo co go). Tak jsem zvědav, ale držím palce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
07. 05. 2015 19:26

Těším se na Q3 a doufám, že nová synchronizační aplikace bude od základů nová. Když se podíváte na název procesu té současné (i ve 2016 preview), tak je to GROOVE.EXE, což byl původně nástroj který nikdy nebyl dimenzovaný na toto použití. K tomu mu sekundují MSOSYNC.EXE a MSOUC.EXE. Pokud má člověk víc uživatelů, tak statisticky prostě narazí na problémy. Pravdou je, že se objevovaly hlavně do čtvrt roku po nasazení, teď už to celkem šlape, ale stejně. Třeba s Dropboxem jsem nikdy takové problémy neměl, byť jsem na něm nikdy neměl tolik dat. Problémy jsou následující:
- zpomalení otevírání a ukládání souborů (stále trvá, je to dáno tím, že např. Excel před otevřením souboru kontaktuje SharePoint aby zjistil, zda soubor nemá otevřený někdo jiný, a aby mu řekl, že ho současný uživatel právě otevřel. Zvláště na SSD je otevírání výrazně pomalejší než když soubor nebyl na ODB.
- stupidní omezení názvu a metadat souboru, počtu souborů, maximální délky cesty, (viz https://support.microsoft.com/en-us/kb/2933738/)... kdy je u některých uživatelů potřeba opravit půlku dokumentů (stále trvá, ale jsem rád že v tomto plánují změny)
- občas se soubory prostě nenahrají nebo píšou chybu synchronizace a je potřeba je otevřít, uložit a zavřít
- občas soubory tvrdí, že byla změněna verze na serveru a kterou verzi chci zachovat. To může být způsobené někdy pomalou synchronizací změn mezi počítači
- nejlepší chyba byla, když u uživatele se 128GB SSD, který měl asi 5GB souborů a cca 30GB volného místa mi MSOCACHE narostla tak, že mu úplně zaplnila disk. Toto se po odstranění opakovalo hned několikrát, pomohlo až úplné smazání cache a některých konfiguračních souborů, nastavení ODB odznovu, a opětovné nahrání dat.
- celkově to pro ostré nasazení nepůsobí úplně hotově, ale to já pořád tvrdím, že O365 by byly téměř dokonalé, jen když by fungovaly jak mají.Co je konkrétně v plánu se dá sledovat na http://roadmap.office.com/en-us...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
07. 05. 2015 12:02

Radujme se

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
07. 05. 2015 11:56

Super, a pokud i zrychlí upload, který u business verze je na 10Mbit upload lince okolo 300-400kbit a povede se jim zapracovat na tom, aby synchronizační aplikace nevytěžovaly CPU tak, že PC je po dobu synchronizace nepoužitelný, tak to bude paráda....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor